مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی

مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هوشمند

جهت مشاوره در زمینه مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مدارس هوش مصنوعی علوم پزشکی توسط کمیته هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی هوشمند با برگزاری دوره های مجازی و با هدف جذب دانشجویان و علاقه مندان حوزه  استفاده از هوش مصنوعی در علوم پزشکی برگزار می گردند. در این مقاله از مشاور گروپ به معرفی مدارس پاییزه هوش مصنوعی در علوم پزشکی پرداخته ایم.

هوش مصنوعی در سالهای گذشته بسیار مورد توجه دانشجویان به خصوص پژوهشگران جوان قرار گرفته است. هوش مصنوعی Artificial intelligence که به صورت مخفف آن را AI نیز می‌ نامند، در واقع تکنولوژی  با قابلیت تفکر است. البته این قابلیت تفکر با تفکر انسانی که ما می‌شناسیم تفاوت های زیادی دارد، اما در حقیقت هوش مصنوعی در پی تقلید از شیوه تفکر انسانی است.


مدارس هوش مصنوعی علوم پزشکی

کمیته هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی هوشمند، در راستای اجرای سیاست ها و برنامه های تعالی هوش مصنوعی پزشکی (AIMS) به دنبال برگزاری دوره های مجازی علوم پزشکی برای دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور است تا هرچه بیشتر دانشجویان و محققان علوم بالینی و آزمایشگاهی را با فناوری های دیجیتال هوش مصنوعی آشنا کند.

به همین منظور مدارس هوش مصنوعی در علوم پزشکی توسط این کمیته و با هدف آشنایی دانشجویان و علاقه مندان این حوزه ایجاد شده اند. مدرسه هوش مصنوعی علوم پزشکی با دو عنوان برگزار می گردد:

  • مدارس تابستانه هوش مصنوعی علوم پزشکی
  • مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی

معرفی مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی

اولین سلسله مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی توسط دانشگاه علوم پزشکی هوشمند و با مشارکت ۵ دانشگاه معتبر کشور برگزار شد. دانشگاه علوم پزشکی هوشمند به عنوان متولی برنامه تعالی هوش مصنوعی پزشکی یا AIMS با همکاری اساتید برتر در حوزه های تخصصی طراحی این دوره را با نگاه ویژه به پیاده سازی مباحث هوش مصنوعی در محیط های برنامه نویسی مطلب، پایتون و R  انجام داده است.

اسامی دانشگاه های همکار مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی به شرح زیر است:

  •     دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  •     دانشگاه علوم پزشکی تهران
  •     دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
  •     دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  •     دانشگاه علوم پزشکی گناباد

شرایط ثبت نام مدارس پاییزه هوش مصنوعی

مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی برای سطوح دانشجویی در نظر گرفته شده است تا دانشجویان و محققان از طریق این دوره با جایگاه هوش مصنوعی و کاربردهای آن در نظام سلامت و علوم پزشکی آشنا شوند. همچنین با شرکت در مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی برای حضور در کنگره ها، مسابقات و رویدادهای ملی و  بین المللی آماده می شوید.

زمان ثبت نام مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی هوشمند دومین دوره مدارس هوش مصنوعی را در پاییز ۱۴۰۱ برگزار می کند. مهلت ثبت نام مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی ۱۸مهر الی ۱۵ آبان ۱۴۰۱ اعلام شده است. علاقه مندان این حوزه می توانند در این تاریخ با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام اقدام کنند.

مدارک ثبت نام مدارس پاییزه هوش مصنوعی در علوم پزشکی شامل اسکن کارت ملی و کارت دانشجویی (در صورت دانشجو بودن) می باشد که باید هنگام ثبت نام آن ها را در سایت ثبت نام مدرسه پاییزه بارگذاری نمایید.


سایت ثبت نام مدارس پاییزه هوش مصنوعی

برای دسترسی به اطلاعات ثبت نام مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی می توانید به سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی هوشمند vums.ac.ir مراجعه کنید. در بخش کمیته هوش مصنوعی روی مدارس پاییزه هوش مصنوعی در علوم پزشکی کلیک کنید. اطلاعات لازم در این بخش قابل مشاهده است.

همچنین لینک مستقیم ورود به سایت ثبت نام مدارس پاییزه هوش مصنوعی در جدول زیر موجود است.


لیست مدارس پاییزه هوش مصنوعی

در این بخش از مقاله به بررسی لیست مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی می پردازیم تا شما علاقه مندان با مباحثی که در مدرسه پاییزه هوش مصنوعی آشنا شوید:

فهرست مدارس پاییزه هوش مصنوعی در علوم پزشکی

دانشگاه برگزار کننده

مدیر مدرسه هوش مصنوعی

شهریه(تومان)

سیستم های فازی در پزشکی

علوم پزشکی تهران

 دکتر عرب علی بیک

 830000

یادگیری عمیق در پردازش دادگان پزشکی

علوم پزشکی تهران

دکتر عرب علی بیک

 1200000

پردازش تصویر در پزشکی

علوم پزشکی تهران

دکتر فرنیا

 950000

پردازش سیگنال های الکتریکی مغز (EEG و ERP)

صنعتی امیرکبیر

دکتر بغدادی

 830000

هوش مصنوعی در پردازش دادگان پزشکی

علوم پزشکی شهید بهشتی

دکتر شالباف

 1200000

واقعیت مجازی در علوم پزشکی

علوم پزشکی مشهد

دکتر میرچراغی

 600000

متن کاوی در علوم پزشکی

علوم پزشکی گناباد

دکتر داستانی

600000


نحوه ثبت نام مدارس پاییزه هوش مصنوعی در علوم پزشکی

همانطور که در بخش های بالاتر اشاره شد برای ثبت نام مدرسه پاییزه هوش مصنوعی در علوم پزشکی باید به سامانه ثبت نام دانشگاه علوم پزشکی مجازی به نشانی register.vums.ac.ir مراجعه نمایید.

در ادامه مراحل نحوه ثبت نام مدارس پاییزه هوش مصنوعی را گام به گام پیش می رویم.

مطابق تصویر زیر بعد از ورود به سایت register.vums.ac.ir روی مدارس پاییزه هوش مصنوعی کلیک کنید.

سایت ثبت نام مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی

با انتخاب هر یک از عناوین موجود در «فهرست ثبت نام های جاری» به صفحه مختص آن دوره وارد می شوید.

انتخاب دوره مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی

با مشاهده اطلاعات هر دوره از مدارس پاییزه هوش مصنوعی، می توانید به تکمیل ثبت نام بپردازید و با ورود اطلاعات شخصی و هویتی در فرم مربوطه به مرحله بعد بروید.

نحوه ثبت نام مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی

در این مرحله با پرداخت هزینه ثبت نام در درگاه بانکی ثبت نام شما تکمیل خواهد شد. اگر در مراحل ثبت نام دچار مشکل شدید نگران نباشید. ما در مجموعه مشاور گروپ آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس از تلفن ثابت ، بدون پیش شماره و کد

مشاور گروپ

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳


مزایای مدارس هوش مصنوعی علوم پزشکی

بعد از برگزاری مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی مرکز رشد فناوری های نوین سلامت به عنوان یکی از مراکز دانشگاه علوم پزشکی هوشمند جشنواره علمی و فناوری دانشجویی AIMS (هوش مصنوعی در علوم پزشکی) را برپا می کند.

این جشنواره در هفته اول آذر ماه، با هدف ارزیابی شرکت کنندگان مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی برگزار می گردد. علاوه بر آن شرایط آشنایی و رقابت تیم های مختلف دانشجویی هوش مصنوعی از سرتاسر کشور نیز فراهم می شود.

برگزیدگان جشنواره علمی و فناوری دانشجویی AIMS همزمان با برگزاری اولین کنگره بین المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی در بخش Student Corner  شرکت خواهند کرد و در مراسم اختتامیه هم از آن ها تقدیر خواهد شد. تاریخ برگزاری کنگره بین المللی هوش مصنوعی در علوم پزشکی در جزیره کیش ۷ تا ۹ دی ماه اعلام شده است.

همچنین از طرح ها و پروژه های منتخب جشنواره علمی و فناوری دانشجویی AIMS حمایت مالی شده و تسهیلات ویژه ای در اختیار برگزیدگان مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی قرار می گیرد.


ما در این مقاله به بررسی مدارس پاییزه هوش مصنوعی در علوم پزشکی و شرایط و زمان ثبت نام آن پرداختیم. اگر درباره مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی سوال دارید می توانید سوالات خود را با ما در مشاور گروپ در میان بگذارید.

کافیست با تلفن ثابت از سراسر کشور همه روزه (حتی ایام تعطیل) از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب تماس بگیرید یا سوالات خود را در بخش دیدگاه های همین مقاله یادداشت کنید.

مشاورگروپ

۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

سوالات متداول


✔️زمان ثبت نام مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی چه تاریخی آغاز می شود؟

✔️مهلت ثبت نام مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی ۱۸ مهر آغاز و تا ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ادامه دارد.

✔️سایت ثبت نام مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی کدام است؟

✔️برای ثبت نام باید به سایت register.vums.ac.ir دانشگاه علوم پزشکی هوشمند مراجعه نمایید. راهنمای تصویری مراحل ثبت نام مدارس پاییزه هوش مصنوعی در این مقاله قرار داده شده است.

✔️لیست مدارس پاییزه هوش مصنوعی در علوم پزشکی را از کجا پیدا کنم؟

✔️در این مقاله لیست مدارس و مباحثی که در دوره مدرسه پاییزه هوش مصنوعی ارائه می شود به همراه هزینه هر دوره در قالب جدول نوشته شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه مدارس پاییزه هوش مصنوعی علوم پزشکی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403