محتوای منابع کنکور سراسری 99 اعلام شد + حذفیات کنکور سراسری 99

محتوای منابع کنکور سراسری 99

جهت مشاوره در زمینه محتوای منابع کنکور سراسری 99 اعلام شد + حذفیات کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

محتوای منابع کنکور سراسری 99 اعلام شد + حذفیات کنکور سراسری 99 : جلسات متعددی با سازمان سنجش داشتیم و در نهایت روی 80 درصد کتاب‌های درسی پایه دوازدهم برای کنکور به صورت شفاهی توافق کردیم، متذکر شد:


محتوای منابع کنکور سراسری 99



محتوای منابع کنکور سراسری 99 … سلام دوستان و همراهان عزیز سایت مشاورگروپ . در این مطلب آخرین اخبار درباره تغییر ساعت ، کاهش ساعت کاری ، ساعات فعالیت و یا شروع به کار مدارس ، دانشگاه ها ، بانک ها ،ادارات دولتی و بخش خصوصی در ماه مبارک رمضان سال 99 را می خوانید . جهت دریافت اطلاعات دقیق تر از جزئیات این اخبار ادامه مطلب را مطالعه کنید .

توجه  : اطلاعیه های جدید منتشر شد …

۲۰ درصد از محتوای درسی کنکور و امتحانات پایه دوازدهم حذف شد

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش:

امتحانات پایه دوازدهم قطعا حضوری خواهد بود و حجم امتحانات هم ۸۰ درصد محتوا با ۲۰ نمره خواهد بود و ۲۰ درصد هم نمره اختیاری است؛ آزمون کنکور هم بر اساس آن خواهد بود.

امتحانات پایه نهم نیز به جهت تاثیر در هدایت تحصیلی، به صورت هماهنگ استانی برگزار می شد اما امسال هماهنگ نخواهد بود و آن را ضروری نمی‌دانیم.

علیرضا کمرئی معاونت وزرات آموزش و پرورش درباره آخرین تصمیمات برای برگزاری امتحانات نهایی اظهار‌ کرد: امتحانات پایه دوازدهم در شاخه نظری و شایستگی‌های فنی شاخه کاردانش و فنی و حرفه‌ای به صورت حضوری است.
وی افزود: برای اعلام زمان برگزاری امتحانات نهایی منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم اما تصمیم گرفته شده است و به احتمال زیاد بعد از پایان ماه رمضان و تعطیلات عید فطر امتحانات نهایی را برگزار خواهیم کرد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ دانش‌آموزان پایه دوازدهم در شاخه نظری با توجه به اینکه آموزش تلویزیونی و مجازی در حال ارائه است، تمام محتوای کتاب‌های درسی را فرا می‌گیرند اما ممکن است در برخی موارد تمام کتاب را مطالعه نکرده باشند بنابراین در امتحانات نهایی شاخه نظری 80 درصد کتاب درسی مبنا است و 20 نمرده دارد.

وی بیان کرد: از آن جهت که آموزش‌های متنوعی توسط معلمان در فضای مجازی ارائه شده است برای یک پنجم پایانی کتاب 4 نمره انتخابی در امتحانات نهایی داریم که در صورت علاقه‌مندی دانش‌آموز می‌تواند جایگرین 4 نمره از آن 80 درصد شود اما اگر فردی بر 80 درصد متمرکز شده است و یادگیری را براساس ان انجام داده می تواند کل 20 نمره امتحانات نهایی را از آن دریافت کند.

کمرئی در شبکه خبر با اشاره به اینکه جلسات متعددی با سازمان سنجش داشتیم و در نهایت روی 80 درصد کتاب‌های درسی پایه دوازدهم برای کنکور به صورت شفاهی توافق کردیم، متذکر شد: به صورت مکتوب نیز تبادل اطلاعات خواهیم کرد و اعلام نهایی با سازمان سنجش است، زمان کنکور نیز حداقل 20 روز بعد از پایان آخرین امتحان نهایی است.



مطالب پربازدید :

جدول ساعات کاری ادارات و بانک ها در ماه رمضان 99

ساعت کار جدید بانک‌های خصوصی و موسسات اعتباری در ماه مبارک رمضان 99

تغیییر در ساعت کار ادارات در ماه رمضان 99 ؟

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری تهران درباره تغییر ساعت کار ادارات در ماه رمضان توضیحاتی داد.

به گزارش مشاورگروپ ، معاون توسعه و منابع انسانی استانداری تهران در خصوص کاهش ساعت کاری ادارات استان تهران در ماه رمضان 99 اظهار کرد: هرگونه تغییر ساعت در ماه رمضان مبتنی بر مصوبه هیئت وزیران است.

وی افزود: تاکنون هیچ گونه تغییری در ساعت کاری ادارات استان تهران صورت نگرفته است.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری تهران گفت: در صورت تأیید مصوبه هیئت وزیران به ویژه در لیالی قدر، تغییر ساعات اداری را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

ساعت کاری ادارات در ماه رمضان 99 چطور است؟

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان ساعت کاری ادارات استان را مشخص کرد.
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید رضوانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان با بیان اینکه ساعت کاری در ماه رمضان نیز مانند روال سابق در اوضاع کرونا خواهد بود گفت: از فردا ۶ اردیبهشت ماه ساعت کاری از ۷ صبح تا ۱۴ بعد از ظهر خواهد بود و تنها افراد دارای بیماری زمینه‌ای به شرط نداشتن شغل دوم می‌توانند در محل کار حاضر نشوند.


?به احتمال زیاد امتحانات نهایی بعد از عید فطر خواهد بود.

کمره ای معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش :

?مقرر شد امتحانات پایه دوازدهم در شاخه نظری به صورت حضوری برگزار شود.
?شایستگی های فنی شاخه کاردانش و فنی حرفه ای در پایه دوازدهم به صورت حضوری مورد سنجش قرار می گیرد.
?برای تعیین زمان امتحانات منتظر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.
?به احتمال زیاد امتحانات نهایی بعد از عید فطر برگزار می شود.
?در پایه دوازدهم شاخه نظری در امتحانات نهایی ۸۰ درصد را مبنای امتحان ۲۰ نمره ای قرار داده ایم و ۴ نمره به صورت انتخابی خواهد بود.
?زمان آزمون سراسری حداقل بیست روز پس از پایان آخرین امتحان نهایی خواهد بود.



وضعیت برنامه امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها در ماه رمضان


او افزود: افطاری و تجمع‌هایی مانند شب قدر در ماه رمضان ممنوع بوده و اماکن مذهبی و مساجد نیز بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با کرونا تا ۱۵ اردیبهشت بسته هستند.

رضوانی بیان داشت: دانشگاه‌ها تا مقطع فوق لیسانس و کلیه مدارس نیز تعطیل خواهند بود.

ساعات کاری ادارات و بانک ها شنبه 6 اردیبهشت 99 اول ماه رمضان

ساعات کاری جدید بانک ها در ماه رمضان 99 اعلام شد …

براساس مصوبه ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا در کیش، فعالیت بانک‌ها و موسسات اعتباری، از یکم اردیبهشت، از ساعت 8 تا 14 بعد از ظهر اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کیش؛ بانک‌ها و موسسات اعتباری مستقر در منطقه آزاد کیش از یکم اردیبهشت روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 تا 14 و روزهای پنجشنبه از ساعت 8 تا 12:30 به مراجعه‌کنندگان خود خدمات ارایه می دهند.

گفتنی است تمامی بانک‌ها و موسسات اعتباری که بیش از یک شعبه مستقر در منطقه آزاد کیش دارند از یکم اردیبهشت با دو سوم پرسنل در محل کار و با رعایت پروتکل های بهداشتی و ضوابط طرح فاصله گذاری هوشمند برای جلوگیری از تجمعات در محل کار ملزم به ارایه خدمات می باشند.

————————————————

توجه : اطلاعیه های زیر مربوط به ماه رمضان سال گذشته 98 می باشد …

ساعت شروع کار ادارات دولتی در روزهای پس از شبهای قدر

ساعات کاری ادارات و بانک ها شنبه 6 اردیبهشت 99 اول ماه رمضان ؛ ساعت شروع کار ادارات دولتی در ایام شب قدر و روزهای پس از شبهای قدر از برنامه های همه سال دولت برای راحتی و انجام مراسم پر فیض شبهای قدر برای کارمندان دولتی است.

همه ساله طبق روال هر سال دولت تصمیم می گیرد که برای اینکه کارمندان و افراد بتوانند به مراسم و اعمال ارزشمند شبهای قدر برسند و روز بعد دغدغه زود بیدار شدن را نداشته باشند ساعات کاری ادارات را کم کرده و کاهش دهد و با دو ساعت تاخیر کارشان را شروع کند.

کاهش ساعت کار اداری روزهای پس از شب قدر

ساعات کاری ادارات و بانک ها  ؛ طبق همین اطلاع رسانی ،سازمان‌های دولتی در روزهای شنبه و چهارشنبه هفته آینده مطابق با ۱۹ و ۲۳ رمضان با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

بر اساس گزارش سایت مشاورگروپ از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، بر اساس مصوبه هیئت وزیران و مطابق روال همه ساله، زمان شروع کار کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در روز‌های شنبه و چهارشنبه مورخ ۴ و ۸ خرداد ماه برابر با نوزدهم و بیست و سوم با دو ساعت تاخیر تعیین شده و کارمندان و دولتی ها می توانند با دو ساعت تاخیر در سر کارشان حاضر شوند.
ماه رمضان به شبهای قدر نزدیک میشود و علاوه بر این ایام پر فضیلت ایام سوگواری و شهادت حضرت امام علی ع نیز می باشد که همه مردم در این مراسم شرکت می کنند و مراسم احیا می گیرند و تا صبح بیدار هستند.

پس دو ساعت تاخیر برای راحتی کارمندان مانند همیشه امسال ماه رمضان ۹۸ نیز اعمال شده است.

آیا ساعت کار ادارات در ماه رمضان تغییر می‌کند؟

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری تهران درباره تغییر ساعت کار ادارات در ماه رمضان توضیحاتی داد.
به گزارش مشاورگروپ، پاشا معاون توسعه و منابع انسانی استانداری تهران در خصوص کاهش ساعت کاری ادارات استان تهران در ماه رمضان ۹۸ اظهار کرد: هرگونه تغییر ساعت در ماه رمضان مبتنی بر مصوبه هیئت وزیران است.

وی افزود: تاکنون هیچ گونه تغییری در ساعت کاری ادارات استان تهران صورت نگرفته است.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری تهران گفت: در صورت تأیید مصوبه هیئت وزیران به ویژه در لیالی قدر، تغییر ساعات اداری را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

کاهش ساعت کاری ادارات در 19 و 23 رمضان

با تصمیم دولت مراکز دولتی در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر آغاز به کار می‌کنند.
به گزارش مشاورگروپ به نقل از شبکه خبر،

بر اساس مصوبه هیئت وزیران و مطابق روال همه ساله، زمان شروع کار کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در روزهای شنبه و چهارشنبه مورخ ۴ و ۸ خرداد ماه برابر با نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر تعیین می‌گردد.

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه هم اعلام کرد، در شب های قدر سرویس ویژه خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: متروی تهران در شب های قدر، یعنی جمعه 3، یکشنبه 5 و سه شنبه 7 خرداد، در خطوط، یک، 2، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران، از ساعت ۲۳ تا ۵:۳۰ صبح روز بعد، در فاصله های 30 دقیقه ای، به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.


جدول ساعات کاری ادارات و بانک ها در ماه رمضان 99

کاهش ساعت کاری ادارات دولتی در روزهای پس از شب‌های قدر

ساعت کاری سازمان‌های دولتی در روزهای شنبه و چهارشنبه هفته آینده مطابق با ۱۹ و ۲۳ رمضان با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

به گزارش مشاورگروپ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، بر اساس مصوبه هیئت وزیران و مطابق روال همه ساله، زمان شروع کار کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در روز‌های شنبه و چهارشنبه مورخ ۴ و ۸ خرداد ماه برابر با نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر تعیین می‌گردد.


این مطلب براساس آخرین اخبار و اطلاعیه ها در حال به روزرسانی می باشد  …

 

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه محتوای منابع کنکور سراسری 99 اعلام شد + حذفیات کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. زهرا

    سلام میشه لطفا بودجه بندی کنور امسال رو با توجه به حذفیات بزارین

    پاسخ
  2. گلناز صابریان

    سلام خسته نباشید

    ممنون که به کامنتها جواب میدید

    میخواستم نظرتون رو بپرسم که آیا کنکور ۹۹ باتوجه به تعویق کنکور

    سطحش مثل کنکور۹۸ ؟یانه ممکنه مثل ۹۴ باشه یا سخت تر؟

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      بهترین حالت اینه سخت تر بشه

      پاسخ
  3. احمد

    درجه سختی سوالا نظام جدید واقعا مثه نطام قدیم بود؟؟؟؟ سازمان سنجش کار الکى نمیکنه شما ببین چقد اختلاف بوده که درصد اضافه کردن اولا… ثانیا به گواهی خود بچه های نظام جدید کنمورتون بسیار اسرن بوده در حدی که دیگه صدای دیوان عدالت هم دراومد… بعدشم همین حوریشم شما ٣٠٪؜ مباحثتون کمتر از ماست حالا که ٢٠٪؜ هم میخوان حذف کنن بعد میخوای متحانس سازی صورت نگیره؟؟ این عدالته؟؟؟

    پاسخ
  4. سلطانی

    مگه نظام قدیما کتاب ها بهشون تدریس نشد که دنبال متجانس سازی هستید ؟ امسال حداقل 3 ساله که وقت داشتن هرکی درسخون بود الان حداقل ترم 6 هستش ، چرا به این بچه های نظام جدید(موش های آزمایشگاهی) جفا میکنید؟ دوسال گذشته نه کتاب داشتن ، نه آموزش خوب دیدن ، معلماشون هم بار اول بود که این کتابها و این شیوه تدریس را تجربه میکردن ، طول سال هم که به بهانه های مختلف تعطیل بودند

    پاسخ
  5. محمد

    سلام ببخشید دانشجو معلم به چه کسی میگن؟
    که 2 میلیون 800 میگیره؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403