نمرات سیدا

مجموع نمرات در سامانه دانش آموزی سیدا چیست ؟ | جمع نمره در سیدا

جهت مشاوره در زمینه نمرات سیدا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مجموع نمرات در سامانه دانش آموزی سیدا چیست ؟ جمع نمرات در سامانه دانش آموزی سیدا چیست ؟ کاربرد گزینه جمع نمره در سیدا چیست ؟ گزینه های تکرار نمره و مجموع نمرات چه کاربردی دارد؟  در ادامه این مقاله به سوالات کاربران در رابطه با سامانه دانش آموزی سیدا پاسخ داده ایم.

سامانه ثبت نمرات دانش آموزی سیدا به منظور سرویس دهی به دانش آموزان و مسئولین و عوامل مرتبط با آن ها ایجاد شده است . در فاز اول این طرح آموزشی مسئولین مربوطه در نظر دارند که با توجه به شرایط ایجاد شده این امکان را در اختیار معلمان و مدیران مدارس قرار دهند که از طریق کسب اطلاعات دانش آموزان از سامانه سناد ، کارنامه نمرات و ارزشیابی های نوبت اول دانش آموزان مدارس عادی ، بزرگسالان و استثنایی را در سامانه سیدا درج نموده و کارنامه دانش آموزان در همین سامانه صادر شود .

جمع نمره در سیدا

مهم ترین هدف در نظر گرفته شده در راه اندازی سایت سیدا sida.medu.ir این است که دانش آموزی که وارد سیستم آموزشی شده و در مقاطع اولیه مدرسه ثبت نام می نماید از همان ابتدای کار مورد پوشش و مدیریت قرار گرفته و تمامی عوامل مربوط به او از جمله ثبت نام ، پیشرفت تحصیلی ، دریافت کارنامه ، ارزشیابی ، گذراندن واحد های درسی و سایر موارد از این قبیل در سامانه سیدا ثبت و کنترل شود .

راهنمای جامع سامانه ثبت نمرات دانش آموزی سیدا | sida.medu.ir

مجموع نمرات در سامانه دانش آموزی سیدا

در قسمت ثبت نمرات، گزینه های تکرار نمره و مجموع نمرات موجود است که ” در حال حاضر ” کارایی این دو قسمت به اینصورت است که در صورت قرار دادن نمره ای در قسمت مربوط به تکرار نمره و فشردن دکمه ی ثبت که در روبروی آن قرار دارد، آن نمره برای همه ی فیلد های فعال مستمر یا پایانی تکرار خواهد شد.

همچنین قسمت مربوط به مجموع نمرات فقط برای اعتبار سنجی خود کاربر وارد کننده  نمره می باشد و در بروزرسانی های بعدی سایت ، کارایی این قسمت تکمیل میگردد. لذا همکاران با قرار دادن هر مقداری و تایید آن می توانند عملیات ثبت نمره را انجام دهند.
” به همکاران پیشنهاد می شود در صورت یکسان نبودن نمرات دانش آموزان از قسمت تکرار نمره و گزینه ی ثبت که در روبروی آن قرار دارد استفاده ننمایند . “

پشتیبانی سامانه دانش آموزی سیدا | راهنمای سامانه سیدا دانش آموزی

خطاهای سامانه دانش آموزی سیدا | خطای سامانه سیدا و ارائه راهکار

مجموع نمرات در سامانه دانش آموزی سیدا

باکس مربوط به ورود جمع نمرات در لیست های کلاسی صرفا جهت اعتبارسنجی گذاشته شده و فقط و در حد اخطار می باشد . اشتباه وارد کردن جمع نمرات مانع ثبت نمرات نخواهد شد .

جمع نمره در سامانه سیدا

قسمت مربوط به مجموع نمرات فقط برای اعتبار سنجی خود کاربر وارد کننده  نمره می باشد و در بروزرسانی های بعدی سایت ، کارایی این قسمت تکمیل میگردد. لذا همکاران با قرار دادن هر مقداری و تایید آن می توانند عملیات ثبت نمره را انجام دهند. کاربران توجه داشته باشند، اشتباه وارد کردن جمع نمرات مانع ثبت نمرات نخواهد شد .

برای اطمینان از صحت درج نمرات وارد شده هم یک باکس به اسم مجموع نمرات در سمت راست صفحه قرار داده شده که صرفا جهت تایید نمرات وارد شده است .

ثبت نمرات در سیدا

این مجموع نمرات هم از طریق سامانه سیدا دانش آموزی محاسبه شده و هم از کاربر سوال می شود. اگر این دو عدد با هم همخوانی نداشته باشد احتمال خطایی در ورود نمرات وجود دارد و می توان آن را مجددا بررسی و اصلاح کرد .

در این مقاله در رابطه با مجموع نمرات در سامانه دانش آموزی سیدا توضیحات لازم را بیان کرده ایم. در صورت بروز ابهام می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول کاربران  سامانه سیدا دانش آموزی

نشانی اینترنتی سامانه دانش آموزی سیدا چیست؟

کاربران برای ورود به سامانه و ثبت نمرات دانش آموزان باید به نشانی sida.medu.ir مراجعه نمایند.

منظور از مجموع نمرات در سامانه دانش آموزی سیدا چیست؟

کاربرد گزینه جمع نمرات به صورت کامل در این مقاله ارائه داده شده است.

مهم ترین هدف طراحی سامانه سیدا دانش آموزی چیست؟

مهم ترین

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه نمرات سیدا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. Peymaneh

    سلام ببخشید اگر آزمون های نهایی نهم
    توی برگه ۱۹/۲۵ گرفته باشیم سیستم به ۱۹/۵ گردش میکنه؟!!!

    پاسخ
  2. سعید

    سلام
    در محاسبه مجموعه نمرات تعداد غایبین محاسبه نمی شود؟

    پاسخ
  3. چرخنده

    با سلام من نمرات رو که ثبت میکنم ذخیره هم میزنم بعد از این که از صفحه خارج میشم و دوباره به صفحه برمیگردم همه ی نمرات حذف شده چیکار باید بکنم؟

    پاسخ
  4. سمر

    سلام. خود سامانه باید مجموع نمرات را محاسبه کند. دبیر دبیرستان حدود 300 تا 400 نمره باید ثبت کند. چطور این همه را محاسبه کند ان هم با نمرات نا همسان

    پاسخ
  5. 0_0

    سلام ببخشید یعنی جای‌گذاری هر عددی در داخل گزینه مجموع نمرات تاثیری بر روی نمرات نداره و مشکلی ایجاد نمیکنه

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی