لیگ مینی کانگورو | لیگ تعاملی کانگورو

minikangaroo لیگ مینی کانگورو

جهت مشاوره در زمینه لیگ مینی کانگورو | لیگ تعاملی کانگورو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لیگ مینی کانگورو چیست؟ آزمون مینی کانگورو مجموعه آزمون های شبه مسابقه ریاضیات کانگورو می باشد که دانش آموزان برای کسب آمادگی بیشتر و کسب موفقیت در این آزمون می توانند در لیگ تعاملی کانگورو شرکت کنند.

جشنواره ریاضیات کانگورو یک رویداد بین‌المللی علمی‌ ترویجی است که در بیش از ۸۰ کشور دنیا برای پایه‌های اول تا دوازدهم برگزار می‌شود و فرصت خوبی برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند تا: ریاضی بورزند، یاد بگیرند، توانایی حل مساله‌شان توسعه یابد، تا حدودی با کاربردهای ریاضیات آشنا شوند، تجربه کنند و به ریاضیات علاقه‌مند شوند.

شما عزیزان در این مقاله همراه مشاور گروپ باشید و هر آنچه که راجع به لیگ مینی کانگورو لازم دارید را، همینجا مطالعه کنید. در ضمن پاسخ تمامی سوالات خودتون رو هم میتونید از طریق شماره تماس موجود در صفحه از کارشناسان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ بپرسید، کامنت فراموش نشه!

لیگ مینی کانگورو

لیگ مینی کانگورو به صورت آنلاین معمولا از اواسط آبان‌ تا اواخر بهمن‌ ماه برای دانش آموزان پایه اول دبستان تا پایه دوازدهم متقاضی شرکت در آزمون ریاضیات کانگورو برگزار و هر هفته سه سوال از مجموعه سوالات کانگوروی دوره‌های قبل گذاشته می‌شود. دانش آموزان پس از ثبت نام لیگ مینی کانگورو با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه  چالش های کانگورو fatemichallenge.ir می‌توانند به‌صورت آنلاین در این لیگ که ۱۵ شماره دارد، شرکت کنند.

ثبت نام آزمون کانگورو ریاضیات کانگورو mathkangaroo.ir

دانش آموزان مجاز به ثبت نام لیگ تعاملی مینی کانگورو

  • اول ابتدایی
  • دوم ابتدایی
  • سوم ابتدایی
  • چهارم ابتدایی
  • پنجم ابتدایی
  • ششم ابتدایی
  • هفتم متوسطه اول
  • هشتم متوسطه اول
  • نهم متوسطه اول
  • دهم متوسطه دوم
  • یازدهم متوسطه دوم
  • دوازدهم متوسطه دوم

لازم به ذکر است که هر مینی کانگوروی آنلاین شامل سه سوال است: سوال‌های سه، چهار و پنج امتیازی. دانش آموزان برای پاسخ‌دهی به سوالات ۳۰ دقیقه زمان دارند. در پایان هر شماره از مینی کانگوروهای آنلاین امتیاز آنها محاسبه می‌شود. (پاسخ تشریحی سوالات هر شماره را در هفته بعدی آن می‌توانند مشاهده کنند.)

از آنجا که در ریاضیات کانگورو فکر کردن به یک مساله و تلاش برای حل آن با ارزش است، پس همین که به یک سوال پاسخ دهند یک امتیاز خواهند گرفت. پس بدون نگرانی درباره نتیجه، به هر سه سوال را پاسخ دهند و هیچ سوالی را بدون ‌پاسخ نگذارند. حتی اگر هیچ‌کدام از پاسخ‌های آنها صحیح نباشد، سه امتیاز خواهند گرفت. پاسخ صحیح به هر سوال به اندازه امتیاز آن سوال برای ایشان امتیاز خواهد داشت. پس اگر به هر سه سوال پاسخ درست دهند ۱۵ امتیاز دریافت می‌کنند. اگر گفتید چرا؟!

آزمون ریاضیات کانگورو مسابقه ریاضی کانگرو Moshavergroup.com

مینی کانگورو

با ثبت نام لیگ مینی کانگورو دانش آموزان در هر پایه‌ای که تحصیل می‌کنند، می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در سایت ریاضیات کانگورو، بخش مینی‌مسابقه و یا از طریق سامانه مبنا رویدادهای من و یا مراجعه به سامانه fatemichalleng.ir به‌صورت هفتگی در این چالش‌های آنلاین شرکت کنند تا ضمن آشنایی با سوالات کانگورو و تفکر روی مساله‌های چالش‌دار و جذاب، امتیاز جمع کنند.

و اما خبر خوب: بعد از برگزاری هفته شاد ریاضی به ۳۶ نفر از دانش آموزانی که بتوانند بیشترین مجموع امتیازها را از ۱۵ شماره این لیگ کسب کنند؛ جوایزی اهدا خواهد شد. این جوایز بعد از هماهنگی با دریافت‌کنندگان از طریق پست به آدرسی که در حساب کاربری خود در سامانه مبنا ثبت می‌کنند، ارسال می گردد.

ثبت نام لیگ تعاملی کانگورو

ثبت نام لیگ تعاملی کانگورو به سه روش امکان پذیر است:

روش اول: ثبت نام لیگ مینی کانگورو از طریق جشنواره ریاضیات کانگورو

 دانش آموزان از همان ابتدای زمان ثبت نام خود در جشنواره بین‌المللی ریاضیات کانگورو در سامانه مبنا می‌توانند به صورت رایگان در این لیگ شرکت کنند و نیاز به ثبت نام و یا پرداخت هزینه مجزا ندارند! بنابراین افرادی که زودتر در رویداد ریاضیات کانگورو ثبت نام کنند، در شماره‌های بیشتری می‌توانند شرکت کنند و در نتیجه شانس بیشتری برای جمع‌آوری امتیاز دارند. همان‌طور که قبلاً هم اشاره شد به بالاترین امتیازها بعد از برگزاری هفته شاد ریاضی جوایزی اهدا خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ورود به سایت جشنواره کانگورو mathkangaroo.ir کلیک نمایید.

سایت جشنواره کانگورو mathkangaroo.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

روش دوم: ثبت نام لیگ مینی کانگورو از سامانه مبنا رویدادهای من

ثبت نام به صورت مجزا دانش آموزان می‌توانند به صورت جداگانه پکیج لیگ مینی کانگورو را از حساب کاربری خود در سامانه مبنا بخش ” همه رویدادها ” خریداری کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ورود به سامانه مبنا mabna.school کلیک نمایید.

سامانه مبنا mabna.school مشاور گروپ Moshavergroup.com

روش سوم: ورود به سامانه چالش‌ های موسسه فرهنگی فاطمی (چالش های کانگورو)

این روش ساده ترین روش ثبت نام مینی کانگورو است و در ادامه مقاله لینک مستقیم ورود به سامانه فاطمی قرار گرفته است.

fatemichallenge.ir

fatemichallenge.ir آدرس سامانه چالش‌ های موسسه فرهنگی فاطمی است. این سامانه به عنوان متولی برگزاری چالش های کانگورو و چالش ببراس در ایران شناخته می شود. برای ورود به این سایت و ثبت نام مینی کانگورو کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا مستقیما به صفحه اصلی سامانه ثبت نام لیگ کانگورو وارد شوید.

جهت ورود به سامانه ثبت نام لیگ مینی کانگورو کلیک نمایید.

ثبت نام لیگ مینی کانگورو fatemichallenge.ir مشاور گروپ moshavergroup.com

حالا از این قسمت روی گزینه چالش های کانگورویی بزنید. در صفحه جدید، با وارد کردن کد ملی خود در هر دو بخش نام کاربری و رمز عبور می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید. توجه داشته باشید که حتما و فقط در روزهایی که آزمون لیگ مینی کانگورو برای پایه تحصیلی شما برگزار می شود به سامانه مراجعه کنید.

ورود به آزمون لیگ مینی کانگورو fatemichallenge.ir مشاور گروپ moshavergroup.com

زمان ثبت نام لیگ مینی کانگورو

زمان ثبت نام لیگ مینی کانگورو و جدول زمان‌بندی ۱۵ شماره را در ادامه ملاحظه خواهید فرمود.

لیگ مینی کانگورو
از تا
لیگ مینی کانگورو شماره ۱

۱۵ آبان

۲۱ آبان

لیگ مینی کانگورو شماره ۲

۲۲ آبان

۲۸ آبان

لیگ مینی کانگورو شماره ۳

۲۹ آبان

۵ آذر

لیگ مینی کانگورو شماره ۴

۶ آذر

۱۲ آذر

لیگ مینی کانگورو شماره ۵

‍۱۳ آذر

۱۹ آذر

لیگ مینی کانگورو شماره ۶

۲۰ آذر

۲۶ آذر

لیگ مینی کانگورو شماره ۷

۲۷ آذر

۳ دی

لیگ مینی کانگورو شماره ۸

۴ دی

۱۰ دی

لیگ مینی کانگورو شماره ۹

۱۱ دی

۱۷ دی

لیگ مینی کانگورو شماره ۱۰

۱۸ دی

۲۴ دی

لیگ مینی کانگورو شماره ۱۱

۲۵ دی

۱ بهمن

لیگ مینی کانگورو شماره ۱۲

۲ بهمن

۸ بهمن

لیگ مینی کانگورو شماره ۱۳

۹ بهمن

۱۵ بهمن

لیگ مینی کانگورو شماره ۱۴

۱۶ بهمن

۲۲ بهمن

لیگ مینی کانگورو شماره ۱۵

۲۳ بهمن

۲۹ بهمن

  دبیرخانه ریاضیات کانگورو

جشنواره کانگورو + چالش ببراس

با خرید هم‌زمان کانگورو و مرحله اول ببراس بجای پرداخت 180 هزار تومان مبلغ 150 هزار تومان پرداخت کنید.

جشنواره ریاضیات کانگورو شامل لیگ مینی کانگورو، مسابقه اوریگامی، مسابقه عکس و کلیپ یک دقیقه‌ای و لیگ سوالات تعاملی می‌باشد.

مرحله اول ببراس هم شامل چالش ببراس، مسابقه عکس، کلیپ یک دقیقه‌ای و لیگ مینی ببراس می‌باشد.

تاریخ آزمون مینی کانگورو

تاریخ آزمون مینی کانگورو 1402/08/15 الی 1402/11/29 تعیین شده است. در صورت تغییر زمان برگزاری لیگ تعاملی کانگورو، این مقاله به روز رسانی و تاریخ های جدید به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

نحوه شرکت در آزمون لیگ مینی کانگورو

نحوه شرکت در آزمون لیگ مینی کانگورو در این بخش از مقاله ارائه شده است تا به راحتی در این آزمون های شبه مسابقات ریاضیات کانگورو حضور پیدا کنید. توجه داشته باشید که صفحه مدیریت سیستم چالش‌های موسسه فرهنگی فاطمی از صفحه نمایش تلفن همراه پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین اگر قصد شرکت کردن در چالش را از روی گوشی تلفن همراه دارید، باید حتماً اپلیکیشن ببراس را روی گوشی خود نصب کنید.

  • پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه چالش‌ های موسسه فرهنگی فاطمی یا اپلیکیشن ببراس روی دکمه «چالش‌های کانگورویی» سپس چالش مورد نظر را انتخاب کرده و در نهایت دکمه «شروع» کلیک کنید. در تمامی برنامه‌ها نام کاربری و رمز عبور دانش اموزان هر دو کد ملی خواهد بود.
  • توجه شود دانش‌آموزان هر گروه فقط در ساعات ۱۵ تا ۱۸ می‌توانند دکمه «شروع» را بزنند. زمان آزمون (۹۰ دقیقه) بعد از زدن دکمه شروع برای هر نفر آغاز خواهد شد.
  • مثلا اگر دانش ­آموزی دکمه شروع را ساعت ۱۵ بزند تا ساعت۱۶:۳۰ فرصت پاسخ­گویی به مسائل را دارد. و اگر دانش ­آموزی در ساعت ۱۷:۵۹دکمه شروع را بزند تا ساعت ۱۹:۲۹ فرصت پاسخ­گویی به مسائل را دارد. توجه کنید که دانش­ آموز در ساعت ۱۸:۰۱ امکان زدن دکمه «شروع» و شرکت در چالش را ندارد.
  •  
  • حتماً قوانین و شرایط سامانه چالش‌ها را مطالعه کرده و در نهایت در جشنواره ریاضیات کانگورو شرکت کنید.
  • به خاطر داشته باشید که با کلیک روی دکمه «شروع»، به هیچ عنوان امکان بازگشت ندارید و در صورت پایان زمان، امکان شرکت مجدد در جشنواره را نخواهید داشت.
  • در چالش اصلی تعداد مسائل پایه‌های اول، دوم، سوم و چهارم ۲۴ مساله و باقی پایه‌ها ۳۰ مساله است. مسائل ۵ گزینه‌ای است و برحسب دشواری در سه سطح ۳، ۴ و ۵ امتیازی قرار می‌گیرند و نمره منفی ندارد.
  • پس از تشخیص پاسخ درست، روی آن کلیک کنید. برای این‌که پاسخ شما برای ما ارسال شود، باید در پایین همان صفحه، روی دکمه «ارسال پاسخ» کلیک کنید.
  • برای رفتن به صفحه مسائل قبل یا بعد، از دکمه‌هایی که در بالای مساله هست («قبلی» / «بعدی») استفاده کنید. هرگز از دکمه back بازگشت مرورگر استفاده نکنید.
  • اگر محتوای مساله برای شما کامل نمایش داده نشده است، بعد از چند لحظه صفحه را رفرش (Refresh) کنید؛ یا اگر از اپلیکیشن ببراس استفاده می‌کنید یک‌بار اپلیکیشن را ببندید و دوباره به آن وارد شوید.
  • این چالش دکمه خروج یا پایان ندارد همان لحظه که دکمه ارسال پاسخ را برای هر مساله می‌زنید پاسخ شما ثبت خواهد شد.

توجه داشته باشید نام کاربری و گذرواژه دانش‌آموزان برای ورود به سامانه چالش‌ها و اپلیکیشن ببراس در این برنامه‌ها کدملی دانش‌آموز خواهد بود که حتماً باید با صفحه کلید انگلیسی وارد شود. ورود در زمانی غیر از زمان اعلام شده با کلمه به‌زودی همراه خواهد بود بنابراین فقط در روز و ساعت مربوط به پایه خود به سامانه چالش‌ها و اپلیکیشن ببراس مراجعه کنید.

نکته بسیار مهم: در صورتی‌که در روز و ساعت مربوط به پایه خود وارد شدید و صفحه برای شما سفید بود نشان دهنده این است که شما از قبل در حساب کاربری خود بوده‌اید، یکبار دکمه خروج را بزنید مجدد از کدملی خود به عنوان نام کاربری و گذرواژه استفاده کرده و وارد شوید.

سایت کانگورو mathkangaroo.ir سایت آزمون مسابقات ریاضیات کانگورو Moshavergroup.com

نتایج لیگ مینی کانگورو

نتایج لیگ مینی کانگورو در حساب کاربری شما در سامانه چالش های فاطمی قابل مشاهده خواهد بود. کافیست به پنل کاربری خود وارد شوید و در بخش رویدادها نتایج ریاضیات کانگورو 2023 | نتایج کانگورو  را انتخاب کنید.

شما دانش آموزان گرامی اگر علاوه بر مباحث ریاضی، به علوم رایانه هم علاقه مندید می توانید در چالش ببراس موسسه فاطمی هم شرکت کنید. آزمون ببراس هم مانند جشنواره ریاضیات کانگورو رویداد بین المللی دانش آموزان در حوزه علوم کامپیوتر و تفکر رایانشی می باشد.

برای آشنایی با این رویداد جهانی پیشنهاد می کنیم مقاله چالش ببراس bebras.ir را مطالعه فرمایید.

چالش ببراس bebras.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

کلیه دانش آموزان و مدارس متقاضی ثبت نام انفرادی و یا گروهی در مسابقات ریاضی کانگورو به منظور کسب اطلاعات بیشتر و دریافت جزئیات آزمون کانگورو می توانند با مشاوران مجموعه بزرگ مشاور گروپ در ارتباط باشند.

9099071613

تماس از طریق تلفن ثابت – همه روزه حتی در ایام تعطیل – 8 صبح الی 12 شب

✔️لیگ مینی کانگورو چیست؟

✔️لیگ مینی کانگورو در واقع یک مجموعه امتحان سرگرم کننده است که شما را برای شرکت در جشنواره ریاضیات کانگورو و سنجش خلاقیت در حل مسائل ریاضی آماده می کند.

✔️نحوه شرکت در آزمون مینی کانگورو چگونه است؟

✔️راهنمای جامع ثبت نام مینی کانگورو به همراه تاریخ برگزاری آزمون و نحوه شرکت در آزمون سامانه چالش‌ های موسسه فرهنگی فاطمی fatemichallenge.ir (چالش های کانگورو) را در همین مقاله مشاور گروپ بخوانید.

✔️سامانه لیگ مینی کانگورو چیست؟

✔️سامانه چالش‌ های فاطمی (چالش های کانگورویی) fatemichallenge.ir است و کلیه داوطلبان باید در تاریخ مقرر با مراجعه به این سایت، در آزمون های مینی کانگورو شرکت کنند.

4.2/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه لیگ مینی کانگورو | لیگ تعاملی کانگورو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403