لینک کمپین پیگیری لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور سراسری 99

لینک کمپین پیگیری لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور سراسری 99

جهت مشاوره در زمینه لینک کمپین پیگیری لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لینک کمپین پیگیری لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور سراسری 99 : جمع کثیری از داوطلبان و متقاضیان ورود به دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور در مقاطع مختلف، متقاضی اجرای عدالت و اصلاح در سهمیه‌های کنکور ۹۹ کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستیم.

لینک کمپین پیگیری لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور سراسری 99


لینک کمپین پیگیری لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور سراسری 99



سلام بچه ها … حتما لینک ساماندهی سهمیه ها رو برای دوستاتونم بفرستین ،اگه پیگیری بشه قطعا سهمیه برای بچه های مناطق زیاد میشه … پیروز باشید …

https://www.farsnews.ir/my/c/25820

پیگیری لایحه ساماندهی سهمیه‌های ورود به مقاطع مختلف آموزش عالی

لینک کمپین پیگیری لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور سراسری 99  :  جمع کثیری از داوطلبان و متقاضیان ورود به دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی کشور در مقاطع مختلف، متقاضی اجرای عدالت و اصلاح در سهمیه‌های کنکور ۹۹ کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستیم.

با توجه به اعتراضات گسترده سال ۹۸ به سهمیه‌ها که توسط داوطلبان کارشناسی ارشد صورت گرفت و موج خبری را شکل داد، سازمان سنجش، وزارت علوم و بهداشت پیرو این اعتراضات، تصمیم بر ارائه لایحه‌ای به منظور ساماندهی و اصلاح سهمیه‌های کنکور به هیأت دولت گرفتند که خلاصه چند ماده مهم از آن لایحه به شرح زیر می‌باشد:


۱. از ۱۹ سهمیه موجود در کنکور، ۱۶ سهمیه حذف شود و فقط سهمیه مناطق یک، دو و سه، ایثارگران و منطقه آزاد باقی بماند.
۲. در تمامی آزمون‌ها ۵ درصد از ظرفیت تعیین شده در هر کدرشته محل به صورت اضافه بر ظرفیت مازاد به ایثارگران اختصاص می یابد.
۳.حداکثر سقف ظرفیت پذیرش دانشجوی استعداد درخشان تا ۵ درصد مازاد بر ظرفیت هر کدرشته محل است که حسب مورد با نظارت کامل سازمان یا مرکز انجام می‌شود.
۴. تسهیلات فرزندان اعضای هیأت علمی از زمان اجرای این قانون لغو می‌شود.
۵. حدنصاب مربوط به ایثارگران در تمامی آزمون‌ها ۸۵ درصد حدنصاب گزینش آزاد است. در گذشته این میزان حد نصاب ۷۰ تا ۷۵ درصد بود.

رئیس سازمان سنجش: هدف اصلی این لایحه این است که هر آنچه ظرفیت یک آزمون است، پذیرش به صورت عادلانه و تنها ملاک آن یعنی نمره باشد و اگر قرار است امتیازی داده شود، تنها به صورت مازاد بر ظرفیت باشد تا حق افرادی که با وضعیت علمی مناسب در آزمون ها شرکت می کنند، ضایع نشود. هر زمان این لایحه به تصویب برسد،‌ قابلیت اجرایی شدن دارد و این امکان هست که مفاد آن در کنکور ۹۹ اجرایی شود. به نظر من اگر کمی همت و تلاش باشد حتما لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور به آزمون سراسری ۹۹ می‌رسد و دلیلی ندارد که به تعویق بیفتد. برای تصویب یک لایحه زمان زیادی لازم نیست.

این لایحه که ترکیبی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس شورای اسلامی است با گذشت ۶ ماه از ارائه آن کماکان بلاتکلیف باقی مانده است لذا با توجه به تعویق کنکورها به مرداد ماه ۹۹ و احتمال شروع ترم ورودی‌های جدید از بهمن ۹۹، از شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر تکلیف این لایحه را مشخص کنند و در صورت تصویب در کنکور ۹۹ اعمال گردد.
برقراری عدالت عنوان اصلی بنیادین در جامعه است و لذا کوتاهی و عدم توجه به پیگیری و تعیین تکلیف هرچه سریع‌تر این لایحه و اعمال آن در کنکور ۹۹ و تعلل در آن ارتباطی با سرنوشت و زندگی جوانان دارد.


5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه لینک کمپین پیگیری لایحه ساماندهی سهمیه‌های کنکور سراسری 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. عرفان

    لطفا اشتراک گذاری کنید تا تعداد حامیان بده بالا

    پاسخ
  2. علی ریحانی

    تا کی باید بچه های با استعداد و تلاشگر پشت کنکور بشینن و یا حتی هیچ وقت به حقشون نرسن و یه سری بی لیاقت برن دانشگاه توی بهترین رشته ها درس بخونن

    پاسخ
  3. سعیدی

    سهمیه مازاد یعنی سهمیه در بین ایثارگران فقط ۲۵ درصد به بالاها تا 5 درصدیا بیان پر کنن اونا پر کردن سهمیه مازاد هم باید حذف بشه کلا نباید سهمیه ای وجود داشته باشه ۵ درصدیا فقط بی احترامی و بی حرمتی دیدن سهمیه ای دادن که فک کنن سهمیه دارن ولی تاثیری در کنکورشان نداشته

    پاسخ
  4. محمد حمزه پور

    ما خواهان حذف سهمیه ایثارگری هستیم من خودم سهمیه ۵ درصد دارم ولی در کنکور هیچ تاثیری برایم نداشته و تنها اسم سهمیه ای برام میخوره و امسال پشت کنکوری هستم در حالی که برای سهمیه ۲۵ درصد رتبه منطقه ۲ ۴۰۰۰۰ میتونه بره پزشکی هم تعدادشون کمه هم ظرفیتشون ۵ برابر ما برعکس ما که بالای ۱۰۰هزار نفریم هر سال ولی یک پنجم اونها ظرفیت داریم و سطح علمی دانش آموزان ما مشابه مناطقه میتونید از یک مشاور خوب که آگاه هستند به این موضوع بپرسید عملا اسمش سهمیه س ولی هیچ کاری نمیکنه هرچند من دنبال سهمیه نیستم دنبال رقابت عادلانه و بدون سهمیه هستم به امید اون روز ولی اینم بگم که سهمیه فقط زیاد به چشم میخوره ولی اصل کاری پولی بودن کنکوره که به چشم نمیاد و فرزندان پولدارها جای سهمیه هارو خواهند و کنکور پولی تر لز الان خواهد بود مافیای خیلی قوی تر از این خواهید داشت پس به فکر اون هم باشد

    پاسخ
  5. هادی محمدی

    هر جوون نخبه برای قبولی در رشته تاپ مورد نظر و لایق اون ۳ ۴ سال پشت کنکور میمونه…بعد از اون هیچ انگیزه و نشاطی برای نوآوری براش نمیمونه و بعد از راه یابی به رشته مورد نظر هم میشه یک فارغ التحصیل فرسوده مسؤلین عزیز هیچ فکر کردین که اون ۳ ۴ سال پشت کنکور اون جوان نخبه اگر در بطن جامعه باشه و فعالیت علمی کنه چه سووودی برای مملکت خواهد داشت

    پاسخ
  6. آتنا

    لعنت به سهمیه های کنکور،کلا لعنت به هرجا که سهمیه هست???، من کنکوری سراسری ۹۹ هستم، بخدا اگه شرایطمو ببینین چندان فرقی بین عذاب من و یه بچه که باباش ایثارگره نیست چه بسا افرادی بدتر از من، سهمیه بی عدالتی کامله،لطفا اصلاحش کنید???بخدا چه مسئول چه استفاده کننده از سهمیه رو حلال نمی کنم!

    پاسخ
  7. علی

    اگه قرار باشه سهمیع مناطق رو حذف کنن واقعا به ما که مناطق محروم هستیم ظلم میشه ما چیمون مث بقیه ست ک بخوان مارو در یه سطح درنظر بگیرن نه مدرسه درست حسابی نه دبیر خوب هیچی ! باید یه تصمیمی گرفته شه که به نفع همه باشه نه این که این وسط یه سریا ضرر کنن…به نظر من سهمیع مناطق باید جای خودش بمونه

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403