سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد azmoon.org

سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد azmoon.org

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد azmoon.org

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی به بیان توضیحات کامل و جامعی پیرامون سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد برای همراهان همیشگی مشاور گروپ پرداخته ایم. دانشگاه آزاد اسلامی به صورت بدون آزمون و صرفا براساس سوابق تحصیلی، در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه اقدام به جذب داوطلبان می کند. داوطلبان با توجه به مدارک تحصیلی مورد نیاز می توانند در هر یک از مقاطع تحصیلی کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کاردانی پیوسته ثبت نام نمایند. ثبت نام تمامی داوطلبان به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org انجام می شود. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد. داوطلبان با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد و مطالعه شرایط مقاطع با تهیه مدارک لازم می توانند ثبت نام خود را از طریق سایت azmoon.org انجام دهند.

 هر داوطلب با مراجعه به سایت ثبت نام دانشگاه آزاد در موعد مقرر اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور می نماید و با مطالعه دفترچه انتخاب رشته با توجه به رشته مورد علاقه در زیر گروه مربوطه ثبت نام می نماید.  دانشگاه آزاد اسلامی با ارائه بیش از 95 درصد رشته محل هایش به صورت بدون کنکور ، توانسته سهم زیادی را در کاهش استرس ورود به دانشگاه به خود اختصاص می دهد .

اعلام نتایج رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org می باشد.

azmoon.org

سایت azmoon.org دانشگاه آزاد تنها سایت رسمی دانشگاه آزاد است که داوطلبان با ورود به این سایت می توانند انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و نتایج ثبت نام و انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند.

راهنمای مراجعه به سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

در ادامه مقاله مراحل ثبت نام داوطلبان در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی ارائه داده شده است. تمامی مراحل ثبت نام به صورت الکترونیکی (غیر حضوری) و با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org انجام می پذیرد. راهنمای مراجعه به سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

تمامی مراحل ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد صرفا از طریق سایت azmoon.org و به صورت الکترونیکی (اینترنتی) انجام می شود.

ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ، azmoon.org می باشد. مراحل ثبت نام در سایت مذکور به شرح زیر است:

مرحله اول  :  داوطلبان می توانند جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ‏۱۴۰۰ وارد سایت azmoon.org شوند و با توجه به مقطعی که متقاضی تحصیل در آن هستند گزینه ثبت نام برا اساس سوابق تحصیلی را انتخاب کنند .

مرحله دوم : در این باید کد ملی و کلمه عبور 6 رقمی مندرج در کارت اعتباری که پس از پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 دریافت کرده اید را وارد کنید و گزینه ورود به سامانه را انتخاب کنید .

مرحله سوم : باید ابتدا اطلاعات فردی و شناسنامه ای خود شامل اطلاعات شناسنامه ای و آدرس محل سکونت و کد پستی و … را وارد کنید .

گام چهارم : این مرحله ، مرحله دوم ثبت نام در سامانه است که داوطلبان اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی خود را باید وارد کنند و پس از تایید وارد مرحله سوم ثبت نام می شوید .

گام پنجم : در این مرحله باید اطلاعات خود را ثبت نهایی کنید .

گام ششم : بعد از ثبت نهایی باید اطلاعات تایید نهایی شوند .

گام هفتم : در مرحله بعد باید عکس پرسنلی 3*4 ، صفحه اول شناسنامه ، تصویر کارت ملی و تصویر مدرک دیپلم را بارگذاری ( آپلود ) کنید .

گام هشتم : در انتها وارد سامانه ثبت نام می شوید . صفحه ای که برایتان باز می شود میزکار شماست و برای تکمیل فرم ثبت نام باید در سمت راست بالای صفحه گزینه ثبت نام را انتخاب کنید و کد رشته های خود را که از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 موجود در دفترچه انتخاب کرده اید را وارد کنید .

مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تمامی مقاطع

سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ، azmoon.org می باشد داوطلبان برای ثبت نام در سایت لازم است مدارک زیر را تهیه کرده باشند.

  • مدارک مورد نیاز مقطع کاردانی پیوسته : داشتن مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم و یا مدرک دیپلم سه ساله نظام جدید رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش .
  • مدارک مورد نیاز مقطع کاردانی ناپیوسته : ارائه مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم ، دیپلم 3 ساله نظام جدید ( 6 – 3 – 3 ) نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش ، دیپلم نظام قدیم سالی – واحدی / ترمی – واحدی رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی ( فوق دیپلم)
  • مدارک مورد نیاز مقطع کارشناسی پیوسته : داشتن مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم ، دیپلم 3 ساله نظام جدید ( 6 – 3 – 3 )نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش ، دیپلم نظام قدیم سالی – واحدی / ترمی – واحدی رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش + مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی ( فوق دیپلم )
  • اصل و کپی شناسنامه
  • اصل و کپی کارت ملی
  • فایل اسکن شده عکس 3×4 یا 4×6 داوطلب
  • مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه داوطلبان آقا (کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت و…)

سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی azmoon.org می باشد. داوطلبان تمامی مقاطع تحصیلی کاردانی ئو کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور و صرفا براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد برای ثبت نام در این مقاطع باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند. لازم به ذکر است، نتیجه انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیز از طریق همین سایت اعلام می گردد.

داوطلبان برای آگاهی از زمان دقیق اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و آخرین اخبار را دریافت نمایند.

دریافت دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در جدول زیر ارائه داده شده است. متقاضیان ثبت نام در رشته های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1400 – 1400 و دیگر مقاطع برای آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن ‏۱۴۰۰ ، مدارک لازم برای ثبت نام، آگاهی از تاثیر سهمیه ها و … می توانند دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دانلود و مطالعه نمایند. لینک دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم تحصیلی (بهمن ماه) 1400 – 1400 ، در جدول زیر قرار داده شده است. داوطلبان برای آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام غیر حضوری بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن 1400 می توانند دفترچه ثبت نام مقطع خود را دانلود نمایند.

در صورت بروز هرگونه مشکل در فرآیند ثبت نام و سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ به شماره های 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول داوطلبان رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

سایت ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد چیست؟

داوطلبانی که قصد ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارند، باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند.

نتایج رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی منتشر می شود؟

داوطلبان به منظور مشاهده نتایج رشته های بدون آزمون، باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند.

نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد چگونه است؟

فرآیند ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت مرحله به مرحله در این مقاله بیان شده است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام و اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد azmoon.org

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی