رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲

رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لیست رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در این مقاله مشاور گروپ معرفی شده است. در پاسخ به این سوال مخاطبان که چه رشته هایی می توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند، لیست رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ را ذکر کرده ایم.

برای اطلاع از نکات کلیدی قبل از ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳ تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

لیست رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در این مقاله ارائه می شود تا متناسب با رشته خود بتوانید شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را بسنجید و برای نام نویسی در سایت سازمان سنجش sanjesh.org اقدام نمایید. همانطور که می دانید  آزمون استخدامی، همه ساله برگزار می شود و هزاران نفر گزینش می شوند. گزینش نهایی، مشروط به طی کردن موفق آزمون جامع دوره یک ساله مهارت اندوزی خواهد بود.

پیش از بررسی لیست رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲  بدانید که 2 راه برای استخدام در آموزش و پرورش وجود دارد. یکی شرکت در آزمون استخدامی و دیگری پذیرش از طریق آزمون سراسری که سازمان سنجش برگزار می کند. آزمون استخدامی، همه ساله برگزار می شود و هزاران نفر گزینش می شوند.

گزینش نهایی، مشروط به طی کردن موفق آزمون جامع دوره یک ساله مهارت اندوزی و انجام مصاحبه و معاینات پزشکی است. جزییات کامل شغل های استخدامی و منابع آزمون هر یک و مدرک تحصیلی مورد نیاز برای استخدام آموزش و پرورش، به تفکیک ارائه شده است که راهنمای خوبی برای علاقمندان است.

برای دریافت لیست رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲ با ما همراه باشید. همانطور که می دانید وزارت آموزش و پرورش در این نوبت از آزمون های استخدامی خود به جذب نیرو در رشته های استخدامی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در مقطع ابتدایی می پردازد.

لیست رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳

لیست رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۳ برای داوطلبان دارای مدارک زیر قرار گرفته است. توجه داشته باشید تنها افرادی می توانند برای ثبت نام استخدامی آموزشگار ابتدایی آموزش و پرورش اقدام نمایند که در یکی از رشته های کارشناسی یا کارشناسی ارشد زیر تحصیل کرده باشند.

رشته های مجاز شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست؟ برای اطلاع از مدرک تحصیلی مورد نیاز برای استخدام آموزش و پرورش و اینکه چه رشته هایی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستند به تصویر زیر توجه نمایید.

لیست رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش Moshavergroup.com

بیشترین رشته های استخدامی آموزش و پرورش مربوط به رشته های علوم انسانی می باشد. به همین دلیل همیشه استخدام رشته حقوق در آموزش و پرورش، و استخدام رشته علوم تربیتی در آموزش و پرورش یکی از پر تکرار ترین سوالات داوطلبان تحصیل کرده در این رشته ها است.

رشته های مورد نیاز ماده 28 آموزش و پرورش چیست؟
استخدام رشته مدیریت دولتی در آموزش و پرورش امکان پذیر است یا خیر؟
استخدام رشته مدیریت بازرگانی در آموزش و پرورش انجام می شود؟
استخدام رشته علوم اجتماعی در آموزش و پرورش میسر شده است؟
متقاضی استخدام رشته الهیات در آموزش و پرورش هستم، می توانم در این آزمون ثبت نام کنم؟
استخدام رشته کامپیوتر در آموزش و پرورش امکان پذیر است یا خیر؟
آیا با لیسانس علوم تربیتی میتوان معلم شد؟
آموزش و پرورش چه رشته هایی را استخدام میکند؟

اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید می توانید همه روزه از 8 صبح تا 12 شب با ما تماس گرفته و جامع ترین پاسخ را دریافت نمایید.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

لیست رشته های استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

لیست رشته های استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در جدول زیر ارائه گردیده است. همچنین تصاویر لیست رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ را در ادامه مشاهده می کنید.

فهرست رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲
برای دانلود لیست رشته های کارشناسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ کلیک نمایید.
برای دانلودلیست رشته های کارشناسی ارشد آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ کلیک نمایید.

رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش 1402 مقطع کارشناسی

لیست رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ Moshavergroup.com

لیست رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ Moshavergroup.com مقطع لیسانس

لیست رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ Moshavergroup.com مقطع کارشناسی

فهرست رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ Moshavergroup.com

رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش 1402 مقطع کارشناسی ارشد

رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ Moshavergroup.com مقطع کارشناسی ارشد

فهرست رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ Moshavergroup.com مقطع کارشناسی ارشد

لیست رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ Moshavergroup.com مقطع کارشناسی ارشد

ظرفیت رشته های استخدامی آموزش و پرورش

ظرفیت رشته های استخدامی آموزش و پرورش را می توانید با مشاهده لیست کدشغل محل های مربوط به هر استان متوجه شوید. به همین دلیل ما در این بخش از مقاله فهرست کد شغل محل های هر استان را در قالب فایل pdf شهرهای مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش آماده کرده ایم.

بیشترین رشته های استخدامی

آموزش و پرورش در همه رشته‌ها اقدام به جذب نیرو می‌کند. افرادی که موفق به شرکت در آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه رجایی نشدند، می‌توانند در آزمون‌هایی که هر ساله آموزش و پرورش برگزار می‌کند، شرکت نمایند. تقریبا تمامی رشته‌ها در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای داوطلبان موجود است، اما در این بخش از مقاله می‌خواهیم به بیشترین رشته های استخدامی بپردازیم:

بیشترین رشته های استخدامی
الهیات و معارف اسلامی
علوم تربیتی
علوم اجتماعی
فیزیک
شیمی
ریاضیات
انواع گرایش‌های روانشناسی
زبان انگلیسی
ادبیات فارسی
زبان عربی
فلسفه و منطق
زیست

رشته های مورد نیاز آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴۰۳

وزارت آموزش و پرورش هر سال برای تامین نیروهای انسانی از دو روش آزمون استخدامی برگزار می‌کند. کنکور دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه رجایی یکی از بهترین حالت‌هایی است که پس از تکمیل دوره و اخذ مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد، داوطلب می‌تواند به استخدام آموزش و پرورش دربیاید. در روش دوم که عده زیادی هر ساله در آن شرکت می‌کنند، آزمون استخدامی دو مرحله‌ای است که فقط افراد شایسته و متخصص در انتها موفق به کسب امتیاز می‌شوند.

البته قبول شدگان پس از مصاحبه حضوری، بایستی در دوره یکساله مهارت آموزی شرکت نمایند. جدا از روش‌های ورود به آموزش بیشترین سوالی که ذهن مخاطب را درگیر می‌کند، رشته های مورد نیاز آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴٠۲ است. همانطور که می‌دانید رشته‌های زیادی برای انتخاب و شرکت در آزمون استخدامی وجود دارد، اما هر رشته با توجه به مقطع تحصیلی متفاوت از پایه‌های دیگر می‌شود. رشته‌ های مورد نیاز آزمون دبیری آموزش و پرورش ۱۴٠۲ عبارت است از:

  • فیزیک
  • شیمی
  • زیست
  • فلسفه
  • ادبیات
  • ریاضیات
  • زبان عربی
  • زبان انگلیسی
  • و دیگر موارد درسی که در مقطع متوسطه اول و دوم تدریس می‌شود.

رشته های مورد نیاز آزمون آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳

همانطور که گفتیم رشته های مورد نیاز آزمون آموزگار ابتدایی ۱۴۰۳ متفاوت و متنوع است به طوری که افراد با دست باز می‌توانند با توجه به ظرفیت رشته‌ها و تخصص خود یکی از گرایش موجود در دفترچه ثبت نام آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی را انتخاب نمایند. البته مدرک تحصیلی افراد و سطح دانش و آگاهی داوطلبان از چگونگی مدیریت کلاس، تعیین کننده استخدام شدن آن‌ها در آموزش و پرورش است.

رشته های مورد نیاز آزمون آموزگاری ابتدایی ۱۴۰۳ با توجه به پایه و مقطع تحصیلی، با دبیری متفاوت می‌باشد. بنابراین می‌توانید فایل انتخاب رشته‌های موجود در دفترچه ثبت نام را با مراجعه به لینک زیر دانلود نمایید:

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

آزمون استخدامی آموزش و پرورش در زیر مجموعه دستگاه های اجرایی قرار دارد که در سال 1402 تحت عنوان آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد. برای شرکت در این آزمون داوطلبان می بایست تمام اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام داده و مشخصات خود را در فرم مربوطه که در سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ارائه شده است، ثبت کنند.

نام نویسی برای آزمون مذکور مانند سایر آزمون ها مستلزم پرداخت هزینه ثبت نام آزمون استخدامی ۱۴۰۲ می باشد و تنها در صورت پرداخت مجاز به ثبت نام خواهید بود. نحوه واریز این وجه در سال جاری، به صورت اینترنتی بوده و سایر مراحل زیر در راهنمای زیر ارائه شده است.

  • وارد شدن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  sanjesh.org
  • دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق کلیک بر روی لینک (مطالعه دفترچه و اطلاع از مدارک و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش)
  • تهیه مدارک و اطلاعات لازم از جمله فایل عکس، معدل مدرک فارغ التحصیلی و …
  • واریز هزینه ثبت نام (پرداخت هزینه ثبت نام، فقط به صورت اینترنتی و توسط کارت های بانکی عضو شبکه شتاب میسر است)
  • پس از تکمیل فرم ثبت نام و تایید نهایی، از کد رهگیری ثبت نام پرینت تهیه نمایید.

سازمان آموزش و پرورش کشور، یکی از پرمتقاضی ترین اعضای دستگاه های اجرایی است که معمولا هر سال، عناوین شغلی زیادی با مدارک تحصیلی متفاوت پذیرش می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲، شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ ،سهمیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و همچنین دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ را می توانید بر روی لینک های مرتبط کلیک کرده و از جزئیات آن ها آگاه شوید.

اخبار و استخدام‌های آموزش و پرورش به محض اعلام توسط مراجع رسمی در این صفحه اطلاع رسانی میگردد. بدیهی میباشد شما با مراجعه روزانه به این صفحه میتوانید علاوه بر مطالعه تمام اخبار و استخدام های آموزش و پرورش، آشنایی با سوالات و منابع مطالعاتی استخدام آموزش و پرورش و منابع مصاحبه استخدامی، در جریان استخدام جدید نیز قرار بگیرید.

سوالات متداول آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آیا این آزمون شامل شرط بومی گزینی میباشد؟

در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش ذکر شده است که طبق قانون اصلاح ماده44 قانون مدیریت خدمات كشوري، داوطلبان بومی شهرستانی (بهاستثناي شهر تهران و مراكز استانها( نسبت به سایر داوطلبان غيربومی داراي اولویت می باشند. اولویت بومی به این شرح اعمال خواهد شد. نمره مكتسبه داوطلب
بومی شهرستانی
درآزمونكتبی (مجموع وزنچهل درصد(40%) براي حيطه عمومی و شصت درصد (60%) براي حيطه
اختصاصی
وتخصصی)

هر داوطلب حداکثر در چند ردیف شغلی می تواند شرکت کند؟

طبق دفترچه امکان انتخاب یک شغل وجود دارد. شما متقاضیان گرامی می توانید متناسب با رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش نسبت به انتخاب و اولویت بندی علایق خود اقدام نمایید.

 آیا آزمون استخدامی شرط معدل دارد؟

در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون راجع به شرط معدل صحبتی نشده است.

آیا امکان استرداد وجه ثبت نام پس از واریز وجه وجود دارد؟

طبق دفترچه راهنما وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد.

حوزه امتحانی چه شهری می‌باشد؟

امتحان مشترک فراگیر در تهران و با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی می‌باشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود.

شرایط سنی شرکت در آزمون به چه صورت می‌باشد؟

مدرک تحصیلی دیپلم : حداقل 20 سال و حداکثر 25 سال
مدرک تحصیلی فوق دیپلم : حداکثر 30 سال
مدرک تحصلی لیسانس : حداکثر 35 سال
مدرک تحصیلی فوق لیسانس : حداکثر 40 سال
مدرک تحصیلی دکتری : حداکثر 45 سال

ملاک محاسبه سن چه در تاریخی می‌باشد؟

ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام امتحان مشترک فراگیر می‌باشد.

چه مواردی به حداکثر سن اضافه می‌شود؟

موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
– پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
– داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛
– میزان مدت خدمت ضرورت؛

 آیا افرادی که دارای اضافه سن ناچیز نسبت به شرط سنی تعیین شده می‌باشند، می‌توانند در آزمون شرکت نمایند؟

خیر. ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، اولین روز ثبت نام می‌باشد. بنابراین آن دسته از افرادی که حائز شرایط شرکت در آزمون نیستند، حتی در صورت شرکت و توفیق در مرحله آزمون کتبی، از ادامه مراحل استخدامی ایشان ممانعت به عمل خواهد آمد.

چه افرادی از شرایط حداکثر سنی معاف می‌باشند؟

جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف می‌باشند.

ملاک تاریخ فارغ التحصیلی چیست؟

ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه می‌باشد و بایستی قبل از آخرین روز ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد.

ملاک تاریخ اتمام دوره سربازی چه تاریخی می‌باشد؟

در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، آخرین روز ثبت نام امتحان مشترک فراگیر می‌باشد.

 اگر برای رشته خاصی گرایش ذکر شده باشد امکان شرکت سایر گرایش‌ها وجود دارد؟

اگر در شرایط احراز رشته بدون گرایش ذکر شده باشد، فقط همان رشته حق شرکت دارد. اگر عنوان تمام گرایش‌ها ذکر شده باشد تمام گرایش‌های آن رشته می‌‌توانند در آزمون شرکت کنند و اگر رشته با گرایش خاص ذکر شده باشد فقط همان رشته و گرایش حق شرکت در آزمون را دارند.

اگر هنوز مدرک تحصیلی رو نگرفتیم می‌توانیم ثبت نام کنیم؟

ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه می‌باشد و بایستی قبل از آخرین روز ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد.

تذکر:

۱ -داوطلبان فاقد حد نصاب، از ادامه سایر مراحل استخدامی حذف و صرفاً کارنامه آزمون کتبی از طریق سامانه امتحانات جهت اطلاع برای آنها قابل مشاهده خواهد بود.
۲ -کسب حد نصاب در امتحان مشترک فراگیر، هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی‌کند و معرفی افراد به ترتیب نمره مکتسبه آنان، از میان داوطلبانی که حدنصاب را کسب نموده اند، صورت می‌پذیرد.

نکته: توجه داشته باشید در آزمون های استخدامی منبعی که شامل نویسنده یا … باشد به ندرت اعلام می‌شود.

لیست تمام رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳


لیست تمام رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش 98

(جزییات آزمون استخدامی آموزش و پرورش را در بخش استخدامی متمرکز سایت سازمان سنجش که با فلش سفید مشخص شده است، بیابید)

رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳

مواد آزمون شغل آموزگار استثنایی

  • اصول آموزش کودکان استثنایی
  • اصول آموزش و پرورش افراد نابینایان
  • اصول آموزش و پرورش ناشونایان
  • اصول آموزش مبتلایان به اختلالات گویایی و رشد
جایگاه شغلی
لیست رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲
آموزگاری ابتدایی (استثنایی) روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – روانشناسی تربیتی گرایش کودکان استثنایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم تربیتی گرایش استثنایی (لیسانس ، فوق لیسانس)
آموزگاری ابتدایی (ابتدایی) آموزش ابتدایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – برنامه ریزی درسی (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم تربیتی (لیسانس ، فوق لیسانس) – فلسفه تعلیم و تربیت (لیسانس ، فوق لیسانس) – مشاوره و راهنمایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – روانشناسی کلیه گرایش ها به جز روانشناسی صنعتی (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر ادبیات فارسی دبیری ادبیات فارسی (لیسانس ، فوق لیسانس) ، زبان و ادبیات فارسی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر تربیت بدنی معلم تربیت بدنی و علوم ورزشی (لیسانس ، فوق لیسانس) – تربیت بدنی و علوم ورزشی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر روانشناسی مشاوره و راهنمایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – روانشناسی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر ریاضی دبیری ریاضی (لیسانس ، فوق لیسانس) – ریاضی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – آمار کلیه گرایش ها (لیسانس، فوق لیسانس)
دبیر زبان و ادبیات انگلیسی دبیری زبان انگلیسی (لیسانس ، فوق لیسانس) – زبان انگلیسی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر زیست شناسی آموزش علوم تجربی (لیسانس ، فوق لیسانس) – زیست شناسی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – میکروبیولوژی (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری زیست شناسی (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر شیمی شیمی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری شیمی (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر عربی زبان و ادبیات عرب (لیسانس ، فوق لیسانس) – تحصیلات حوزوی سطح 2 – تحصیلات حوزوی سطح 3 – دبیری زبان و ادبیات عرب (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری دینی و عربی (لیسانس ، فوق لیسانس) – ادبیات عرب (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر علوم اجتماعی جامعه شناسی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم اجتماعی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم ارتباطات اجتماعی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – مردم شناسی (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری علوم اجتماعی (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر علوم تجربی زیست شناسی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – شیمی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – فیزیک کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیر علوم تجربی (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری زیست شناسی (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری فیزیک (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری شیمی (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر فیزیک فیزیک کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری فیزیک (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر معارف اسلامی (فلسفه) فلسفه کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – الهیات و معارف اسلامی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیری اقتصاد برنامه ریزی سیستم های اقتصادی (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم اقتصادی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیری تاریخ تاریخ کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – تاریخ انقلاب اسلامی (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری تاریخ (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیری جغرافیا (جغرافیا) دبیری جغرافیا (لیسانس ، فوق لیسانس) – جغرافیا کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم زمین شناسی (لیسانس ، فوق لیسانس) – ژئوفیزیک کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیری جغرافیا (زمین شناسی) علوم زمین (لیسانس ، فوق لیسانس) – زمین شناسی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – جغرافیا کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیری حرفه و فن(کار و فناوری) مهندسی مکانیک کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی مواد کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیری معارف اسلامی(معارف اسلامی) تحصیلات حوزوی سطح 2 (لیسانس) – تحصیلات حوزوی سطح 3 (فوق لیسانس) – دبیری دینی و عربی (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری الهیات و معارف اسلامی (لیسانس ، فوق لیسانس) – درجه تخصصی 2 – حافظ ممتاز قرآن (لیسانس ، فوق لیسانس) – درجه تخصصی 3 – حافظ ممتاز قرآن (لیسانس ، فوق لیسانس) – الهیات و معارف اسلامی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیری هنر ارتباط تصویری (لیسانس ، فوق لیسانس) – تصویرسازی (لیسانس ، فوق لیسانس) – معماری (لیسانس ، فوق لیسانس) – معماری منظر (لیسانس ، فوق لیسانس) – نقاشی (لیسانس ، فوق لیسانس)
مراقب سلامت بهداشت عمومی (لیسانس ، فوق لیسانس) – بهداشت محیط (لیسانس ، فوق لیسانس) – بهداشت مدارس (لیسانس ، فوق لیسانس) – پرستاری (لیسانس ، فوق لیسانس) – تغذیه (لیسانس ، فوق لیسانس) – مامایی (لیسانس ، فوق لیسانس)
مربی امور تربیتی مدارس الهیات و معارف اسلامی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – روانشناسی (لیسانس ، فوق لیسانس) – تحصیلات حوزوی سطح 2 – تحصیلات حوزوی سطح 3 – علوم تربیتی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم قرآنی (لیسانس، فوق لیسانس) – درجه تخصصی 2 – حافظ ممتاز قرآن (لیسانس، فوق لیسانس) – درجه تخصصی 3 – حافظ ممتاز قرآن (لیسانس ، فوق لیسانس)
مشاور واحد آموزشی روانشناسی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – مشاوره کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز (استادکار) چاپ کاردانی چاپ (فوق دیپلم)
هنرآموز الکتروتکنیک(الکتروتکنیک) مهندسی برق گرایش قدرت (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی برق گرایش کنترل (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی برق گرایش قدرت و کنترل (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی کنترل (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی برق قدرت (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز الکتروتکنیک(مکاترونیک) مهندسی برق کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – مکاترونیک (فوق لیسانس) – مهندسی مکانیک کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز چاپ مهندسی چاپ (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز حسابداری حسابداری کلیه گرایش ها (لیسان، فوق لیسانس)
هنرآموز زراعی و باغی تکنولوژی تولیدات زراعی (لیسانس ، فوق لیسانس) – تکنولوژی تولیدات گیاهی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی زراعت و اصلاح نباتات (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تولیدات گیاهی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی کشاورزی گرایش باغبانی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی کشاورزی گرایش زراعت و اصلاح نباتات (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی کشاورزی گرایش گیاه پزشکی (لیسانس ، فوق لیسانس) – تکنولوژی تولیدات باغی (لیسانس ، فوق لیسانس) – علمی کاربردی پرورش گل و گیاه زینتی (لیسانس ، فوق لیسانس) – علمی کاربردی مدیریت تلفیقی آفات (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی گیاه پزشکی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز ساخت و تولید(ساخت و تولید) مهندسی قالب سازی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی ماشین ابزار (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی ساخت و تولید (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز ساخت و تولید(ماشین ابزار) مهندسی قالب سازی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی ساخت و تولید (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید ماشین ابزار (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید قالب سازی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز ساختمان مهندسی تکنولوژی گرایش ساختمان (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی ساختمان (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی عمران گرایش عمران (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی اجرایی عمران (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی معماری و شهرسازی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی عمران گرایش عمران (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی فناوری عمران گرایش ساختمان سازی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز سرامیک مهندسی سرامیک کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز صنایع چوب چوب شناسی و صنایع چوب (لیسانس ، فوق لیسانس) – سازه های چوبی (لیسانس ، فوق لیسانس) – صنایع چوب (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی صنایع چوب گرایش صنایع چوب (لیسانس ، فوق لیسانس) – کارشناسی سازه های چوبی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی صنایع مبلمان (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی صنایع چوب و کاغذ (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی سازه های چوبی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز صنایع فلزی و جوشکاری جوشکاری ( لیسانس، فوق لیسانس ) – صنایع فلزی ( لیسانس، فوق لیسانس ) – مهندسی تکنولوژی جوشکاری ( لیسانس، فوق لیسانس ) – مهندسی مواد گرایش جوشکاری ( لیسانس، فوق لیسانس ) – مهندسی فناوری جوش ( لیسانس، فوق لیسانس )
هنرآموز طراحی و دوخت طراحی و دوخت (لیسانس ، فوق لیسانس) – طراحی لباس و خیاطی (لیسانس ، فوق لیسانس) – طراحی پوشاک (لیسانس ، فوق لیسانس) – تکنولوژی طراحی و دوخت (لیسانس ، فوق لیسانس) – طراحی لباس (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز کامپیوتر مهندسی کامپیوتر کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز کودکیاری بهداشت عمومی (لیسانس ، فوق لیسانس) – پرستاری (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم تربیتی گرایش روانشناسی تربیتی (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم تربیتی گرایش مشاوره و راهنمای تحصیلی (لیسانس ، فوق لیسانس) – کودکیاری گرایش مربی کودک (لیسانس ، فوق لیسانس) – مربی بهداشت (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز گرافیک (انیمیشن) تلویزیون و هنرهای دیجیتالی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز گرافیک (گرافیک) ارتباط تصویری (لیسانس ، فوق لیسانس) – گرافیک (لیسانس ، فوق لیسانس) – ارتباط تصویری و گرافیک (لیسانس ، فوق لیسانس) – ارتباط تصویری – گرافیک (آموزش گرافیک) (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز ماشین های کشاورزی تکنولوژی ماشین های کشاورزی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی ماشین های کشاورزی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز متالورژی مهندسی متالورژی ریخته گری (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی متالورژی ذوب فلزات (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی مواد و متالورژی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی متالورژی گرایش متالورژی عمومی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی متالورژی گرایش مواد (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی متالورژی گرایش آهن و فولاد (لیسانس ، فوق لیسانس) – انتخاب و شناسایی مواد-مدلسازی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی متالورژی گرایش ذوب فلزات (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز معدن مهندسی معدن کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی استخراج معادن زیرزمینی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز مکانیک خودرو مکانیک خودرو (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی مهندسی خودرو (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی خودرو (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز مکانیک موتورهای دریایی مکانیک موتورهای دریایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی مکانیک کشتی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی دریا گرایش کشتی سازی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی دریا و کشتی سازی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز ناوبری مهندسی دریا گرایش دریانوردی (لیسانس ، فوق لیسانس) – ناوبری (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی دریانوردی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز نساجی مهندسی نساجی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی صنایع نساجی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز نقاشی دبیری نقاشی (لیسانس ، فوق لیسانس) – نقاشی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز نقشه کشی عمومی(معماری) علمی کاربردی معماری (لیسانس ، فوق لیسانس) – معماری داخلی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی معماری (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی معماری گرایش شهرسازی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی معماری (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز (استادکار الکتروتکنیک) کاردانی فنی برق قدرت گرایش توزیع، پست، انتقال (فوق دیپلم) – کاردانی فنی الکتروتکنیک گرایش تاسیسات الکتریکی (فوق دیپلم) – کاردانی فنی الکتروتکنیک گرایش برق صنعتی (فوق دیپلم) – کاردانی فنی برق و تاسیسات گرایش برق (فوق دیپلم) – کاردانی فنی الکتروتکنیک (فوق دیپلم)
هنرآموز (استادکار طراحی و دوخت) کاردانی فنی طراحی و دوخت (فوق دیپلم) – کاردانی فنی طراحی پوشاک (فوق دیپلم) – کاردانی فنی لباس و خیاطی (فوق دیپلم)
هنرآموز (استادکار کامپیوتر) کاردانی فنی نرم افزار کامپیوتر (فوق دیپلم) – کاردانی فنی سخت افزار کامپیوتر (فوق دیپلم) – کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فوق دیپلم)
هنرآموز (استادکار الکترونیک) الکترونیک ( فوق دیپلم ) – الکترونیک گرایش رادیو و تلویزیون (فوق دیپلم) – برق-الکترونیک و ابزار دقیق (فوق دیپلم) – الکترونیک عمومی (فوق دیپلم)
هنرآموز (استادکار ساختمان) ساختمان گرایش ساختمان (فوق دیپلم) – ساختمان گرایش کارهای عمومی ساختمان (فوق دیپلم) – ساختمان گرایش اجرای ساختمان های بتنی (فوق دیپلم) – ساختمان گرایش نگهداری و مرمت ساختمان (فوق دیپلم)
هنرآموز (استادکار صنایع فلزی) صنایع فلزی گرایش صنایع فلزی (فوق دیپلم) – صنایع فلزی گرایش جوشکاری (فوق دیپلم)
هنرآموز (استادکار تاسیسات) کاردانی تاسیسات گرایش حرارتی، تهویه و تبرید، حرارت مرکزی و تهویه مطبوع، حرارتی و برودتی (فوق دیپلم)
هنرآموز(استادکارساخت و تولید) کاردانی فنی ساخت و تولید گرایش ماشین ابزار (فوق دیپلم) – کاردانی فنی ساخت و تولید گرایش قالب سازی (فوق دیپلم)
هنرآموز (استادکار صنایع چوب) صنایع چوب وکاغذ، سازه های چوبی (فوق دیپلم)
هنرآموز(استادکارمکانیک خودرو) کاردانی فنی مکانیک خودرو (فوق دیپلم)
هنرآموز الکترونیک مهندسی برق گرایش مخابرات (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی علمی کاربردی برق الکترونیک (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی الکترونیک کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی برق گرایش الکترونیک، مخابرات (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز تاسیسات مهندسی مکانیک گرایش حرارت سیالات (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی (لیسانس ، فوق لیسانس) – تاسیسات گرایش حرارتی ، تهویه و تبرید ، حرارت مرکزی و تهویه مطبوع (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی فناوری تاسیسات حرارتی و برودتی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز صنایع دستی علمی کاربردی صنایع دستی (لیسانس ، فوق لیسانس) – صنایع دستی گرایش های فرش، چوب، فلز، سفال و شیشه (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز صنایع غذایی مهندسی علوم و صنایع غذایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی کشاورزی صنایع غذایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی ماشین های صنایع غذایی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز علوم دامی دامپروری (لیسانس ، فوق لیسانس) – دامپزشکی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تولیدات دامی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی علوم دامی (لیسانس ، فوق لیسانس)

برای این که شانس قبولی شما در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش افزایش یابد:

نمونه سوالات استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال های گذشته را مطالعه کنید.
از تجرییات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در لینکدین استفاده کنید.
منابع سوالات آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش با اصلاحات جدید را به دقت مطالعه کنید.
نمونه سوالات آزمون مصاحبه استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال های گذشته را مطالعه کنید.
شیوه و شرایط شرکت در دوره یکساله مهارت ورزی دانشگاه فرهنگیان را بررسی کنید.
با کارشناسان سایت و هم چنین کارشناسان سازمان سنجش sanjesh.org رایزنی کنید.
اگر در فرآیند استخدامی، با مشکلی روبرو شدید، به سامانه شکایت سازمان بازرسی کل کشور مراجعه کنید.
 9099071613

اگر قصد شرکت در آزمون های استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ و پس از آن دارید، شغل های استخدامی، منابع آزمون عمومی و اختصاصی و رشته های قابل پذیرش دانش اموختگان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را که در این گفتار به صورت دسته بندی شده ارائه شده است، در نظر بگیرید.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آگاهی از زمان ثبت نام و برگزاری آزمون، هزینه آزمون، منابع آزمون، ظرفیت و رشته های مورد نیاز و …با مشاوران ما در دپارتمان مشاوره “مشاور گروپ ” تماس بگیرید تا اطلاعات جامعی در این باره در اختیار شما قرار دهند و پاسخگوی سؤالات شما باشند.


در صورت اشغال بودن خطوط، چندین بار شماره گیری را تکرار کنید.
 با مجوز رسمی و دارای مشاوران با تجربه و متخصص.

9099071613

سوالات متداول

✔️لیست رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲ را از کجا پیدا کنم؟

لیست رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ را در همین مقاله مشاور گروپ بخوانید. متقاضیان باید از رشته های مورد پذیرش این آزمون آگاهی داشته باشند سپس در صورت مطابقت داشتن رشته فارغ التحصیلی خود با رشته های های مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند

✔️مدرک تحصیلی مورد نیاز برای آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی چیست؟

لیست مدارک و رشته های تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد لازم برای شرکت در رشته های استخدامی آموزش و پرورش آموزگار ابتدایی را در این مقاله قرار گرفته است.

✔️شهرهای مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش چیست؟

برای اطلاع از بیشترین رشته های استخدامی و ظرفیت رشته های استخدامی آموزش و پرورش در هر شهر و استان کشور به فایل موحود در مقاله مراجعه نمایید.

✔️چه رشته هایی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش هستند؟

رشته‌های نظیر انواع گرایش روانشناسی، ریاضیات، فیزیک، زبان انگلیسی و زبان عربی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مطابق با سهمیه‌ها و مدرک تحصیلی داوطلبان است.


3.9/5 - (40 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. رضا

    سلام.من لیسانس مهندسی معماری دارم میتونم دبیری هنر شرکت کنم

    پاسخ
  2. لیندا

    اخه بگو به این ها اگه رشته های منابع طبیعی رو نمیخواید چرا تو دانشگاه تدریسش میکنین اخه این چه وضعشه خسته شدیم دیگه برای هر استان تو این رشته چرت یک نفر اخه چرا اینقدر همه ی کاراتون بی منطق و چرته

    پاسخ
  3. Asal

    سلام.چرا رشته حقوق توی آزمون قرار نمیدین؟

    پاسخ
    1. مهران

      سلام من کارشناسی مدیریت امور بانکی دارم با معدل ۱۸ تمام درسهای حسابداری رو میتونم تدریس کنم چرا ما نباید باشیم….بعد رشته مامایی باشه

      پاسخ
  4. شیدا

    لطفا منو هم استخدام کنید خسته شدم از بس دنبال کار دویدم گناه ما چیه آخه هرجا میریم سهمیه میخاد یا پارتی مانداریم یعنی باید علاف بگردیم رشتمم مدیریت دولتی باهزار مصیبت پول دانشگاه جور کردیم تا مدرک بگیریم الانم بیکار

    پاسخ
  5. عفت

    سلام .من فوق لیسانس ادبیا ت فارسی دارم .برای استخدام در آموزش پرورش چه منابع موثقی را برای قبولی در آزمون استخدامی اموزش پرورش بخونم لطفا راهنماییم کنید ممنون.

    پاسخ
  6. مجتبی

    سلام لطفا رشته مهندسی اب رو هم به اسامی رشته هاتون اضافه کنید

    پاسخ
  7. محدثه

    سلام میخواستم ببینم از رشته حقوق هم پذیرش داره؟

    پاسخ
  8. مسعود

    سلام آموزش و پرورش لیسانس برق قدرت و لیسانس الکتروتکنیک میگیره

    از دانشکده فنی و حرفه ای

    پاسخ
  9. مریم

    شلتم من دانشجوی رشته فیزیک هستم می‌خواستم بدونم میتونم تو مقطع ابتدایی با این مدرک جذب بشم ؟

    پاسخ
  10. کرمی

    سلام لطفا رشته حقوق رو هم اضافه کنید متشکرم

    پاسخ
  11. M

    از مسعولین محترم خواهش میکنم رشته فیزیولوژی را درلیست رشته ها قرار دهید تا ما هم در استخدامی بتوانیم شرکت کنیم.

    پاسخ
  12. خانی

    سلام خانی هستم درازمون استخدامی نمره قبولی گرفتم برای ارسال مدارک رفتم میگن مدرک من به رشته مورد نیازنمی خونه رشته من علوم کامپیوتر وتمام دروسی که لازمه من هم در دانشگاه پاس کردم ولی میگن حتما باید مهندسی کامپیوتر باشه لطفا راهنمایی کنین چکار کنم چند روز دیگه هم مهلت مصاحبه تموم مشه باتشکر

    پاسخ
  13. مریم

    سلام.من لیسانس مهندسی فناوری اطلاعات هستم.توی چه رشته ای میتونم ثبت نام کنم.

    پاسخ
    1. مریم

      سلام
      کسی که کارشناسی الهیات گرفته و کارشناسی ارشدش روانشناسی . آیا میتونه با مدرک ارشدش برا آموزش پرورش شرکت کنه ؟

      پاسخ
  14. یاسمن

    من دانشگاه علامه تهران مدیریت جهانگردی خوندم.خوب میتونم زبان درس بدم یا تاریخ یا جامعه شناسی و
    …..ولی نه تنها تو لیست اموزشو پرورش رشتم نیومد در هیچ کدوم از استخدامها رشته ما نیست.وقتی کار برای این رشته نیست چرا این رشته رو وارد دانشگاه میکنید.کلی زمان و هزینه کردیم.

    پاسخ
  15. مائده

    سلام چرا آموزش پرورش رشته بازرگانیو نمیخاد
    خوب کسی که بازرگانی خونده ….میتونه که کتاب اقتصادو درس بده
    آخه ما بچه های مدیریت چ گناهی کردیم

    پاسخ
  16. شایسته

    سلام وقت بخیر
    من دانشجوی ارشد هنر اسلامی دارم و چند سال دانشگاه تدریس داشتم ولی شرایط سنی استخدام با مقطع کارشناسی رو ندارم و هنوز مدرک ارسد نگرفتم
    میتونم با کارشناسی شرکت کنم؟

    پاسخ
  17. علی حیدری

    رشته آب و خاک گرایش کشاورزی رو قید کنید ما چه گناهی کردیم که تو استخدامی ها تا حالا قید نشده

    پاسخ
  18. محمد

    سلام ارشد ادبیات فارسی گرایش ادبیات کودک ونوجوان هم شامل میشه

    پاسخ
  19. مریم

    سلام چرانمیریدسرکارمربوط ب رشته خودتون،کارش نیس ایاا؟؟

    پاسخ
  20. مریم

    با سلام لطفا رشته مدیریت بازرگانی رو تولیست استخدام آموزش و پرورش بزارین چون واقعا موردنیازه برا رشته های اقتصاد تو مدارس لازمه واقعا

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی