لو رفتن سوالات کنکور سراسری

رتبه و درصدهای لازم قبولی پزشکی شهید بهشتی نیمسال اول و دوم کنکور

لو رفتن سوالات کنکور سراسری 1402 + خرید مطمئن سوالات کنکور سراسری 1402 تمامی گروه های آزمایشی : خرید سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۲ رشته تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان, لو رفتن سوالات کنکور سراسری 1402 | خرید و فروش سوالات کنکور سراسری 1402



لو رفتن سوالات کنکور سراسری 1400 + خرید مطمئن سوالات کنکور سراسری 1400 تمامی گروه های آزمایشی

پاسخنامه کنکور 1402

خرید سوالات کنکور 1402

سوالات کنکور ۱۴۰۲

فروش سوالات کنکور 1402

کانال کنکور 1402

کنکور 1402

لو رفتن سوالات کنکور 1402

نتایج کنکور 1402

خرید سوالات کنکور ۱۴۰۲

انتشار سوالات کنکور در فضای مجازی!


🔹در حالی که امروز اینترنت به بهانه امنیت کنکور چندین ساعت به طور سراسری قطع شده بود اما دقایقی‌ بعد از شروع کنکور سوالات این آزمون در فضای مجازی توزیع شده بود!

سوالات کنکور ۱۴۰۲ سوالات کنکور ۱۴۰۲ 1 سوالات کنکور ۱۴۰۲2 سوالات کنکور ۱۴۰۲3

سوالات زیست شناسی رشته تجربی که برخی کانالها امروز صبح آن را منتشر کردند و مدعی افشای آن شدند(تصویر شماره۱)
با سوالات زیست شناسی رشته تجربی که دقایقی پیش سازمان سنجش منتشر کرد(تصویر شماره ۲) همخوانی دارد!

photo 2023 01 19 18 23 00


photo 2023 01 19 18 23 05

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور:
🔹ادعاهایی که در برخی کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی درباره تقلب در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ مطرح می‌شود، صحت ندارد و قابل اعتنا نیست.
🔹یکی از راه های تقلب سر جلسه آزمون، عکس گرفتن از سئوالات با ابزارهای بسیار کوچک و فنی و با دقت بالا مانند ابزارهای جاسوسی است. این عکس ها با استفاده از اینترنت به خارج از جلسه آزمون ارسال می شود. این ابزار عکاسی حتی با دستگاه ایکس ری قابل تشخیص نیست.
🔹برخی از این دستگاه‌های شبه‌جاسوسی که برای تقلب در کنکور استفاده شده است، به دلیل اینکه خودکار و هوشمند است عکس (از سئوالات) را سریع و در لحظه و با زدن یک دکمه ارسال می‌کند.

😏احتمالا سازمان سنجش از آزمون بعدی هماهنگ میکنه که از صبح روز کنکور علاوه بر اینترنت یه ۴-۵ ساعتی برق رو هم به صورت سراسری قطع کنن و به هر داوطلب یه بسته شمع و کبریت میدن که زیر نور شمع کنکور بدن
ایشالا اونطوری دیگه عکسی از سوالای کنکور بیرون نیاد
پیشاپیش هم از همکاری مردم عزیز کمال تشکر رو داریم که نصف روز بدون اینترنت و برق هستن

جهت دریافت سریعتر سوالات و کلید پاسخنامه تشریحی کنکور 1402 عضو کانال زیر شوید ….

54545همین الان

به بزرگترین گروه کنکوری های 1402 بپیوندید …

برای دسترسی سریعتر و زودتر به

اخبار جنجالی کنکور سراسری 1402

عضو کانال تلگرام کنکورگروپ شوید.

برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

1401/04/15

تقلب در کنکور تجربی ۱۴۰۱ و جزئیات جدید آن

علی امرایی، عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: راس ساعت ۹ و ۴۹ دقیقه صبح دفترچه‌های شماره یک، دو و سه گروه تجربی با کیفیت بالا در فضای مجازی منتشر شد، به عبارتی دفترچه‌ای که تا حدود ساعت ۱۱ اصلا به داوطلب داده نمی‌شود یک ساعت قبل از آن در کانال‌های تلگرامی منتشر شده است، و با چه کیفیت بالایی هم لو رفته است.

وی افزود: سال‌های قبل داوطلب با گوشی از سوالات عکس می‌گرفت که خیلی مواقع کیفیت نداشت اما امسال تصویر دفترچه آزمون را با برنامه‌های مختلف اسکن کردند، به‌طوری‌که واو به واو سوالات معلوم است.

امسال بسیاری مدعی شدند که سوالات گروه تجربی در ساعات چهار الی پنج صبح لو رفته است. معلمی ادعا کرد صبح آزمون دانش‌آموزان از او خواسته‌اند.

1402/04/12

🔰واکنش رییس سازمان سنجش به حواشی لو رفتن سؤالات کنکور:

🔸قسم می‌خورم دسترسی به سؤالات، قبل از آزمون اتفاق نیفتاد

🔸نمی‌گذاریم حتی یک مورد حقی ناحق شود

🔸در حال حاضر تقلب این است که داوطلب عکس سؤالات را بیرون می فرستد و تقلب آنجا اتفاق می‌افتد که سؤالات حل شوند و به وسیله کیت های الکترونیک پاسخ‌ها به داوطلب برسند که البته در آزمون های چهارشنبه و پنجشنبه اتفاق چندانی رخ نداد و فقط یک عکس مخابره شد.

🔸️ ۱۲ شبکه بزرگ تقلب کنکور را با امکانات بالا شناسایی کردیم و دستگیری ها صورت گرفت و این عامل باعث شد تا امنیت آزمون بالا برود.

🔸️با سیگنال یاب تاکنون بیش از ۴۸۰ نفر را دستگیر کرده‌ایم؛ امروزه تقلب ها در بستر تکنولوژی و هوشمندسازی اتفاق می افتد.

🔸️در سال های گذشته که رئیس سازمان سنجش بودم داوطلبان جواب سوالات را از روی یکدیگر نگاه می کردند، اما پس از آن شخصی سازی کردیم و جواب سوالات را برای هر داوطلب جا بجا کردیم.

🎤هامون سبطی، دبیر کارگروه آموزش دیده بان شفافیت و عدالت: میزان گزارشاتی که از تخلفات کنکور امسال رسیده بیشتر از سال های قبل است.

🔸در یک ساعت اخیر یکی از همکاران در مرکز دیده بان خوزستان اعلام کرد، چند ده نفر به دانشگاه چمران مراجعه کرده بودند گه در رشته تجربی ثبت نام کرده بودند، اما درکارت ورود به جلسه شان رشته ریاضی درج شده است.

🔸انتظار جدیت بیشتری از سازمان سنجش داشتیم، شنیده ها حاکی از آن است که بعضی جدیت آزمون را درک نکرده اند.

سوالات لو رفته کنکور 1402

✍️برخی کاربران با فرستادن عکس هایی مدعی شدند که سوالات آزمون هنر امروز لو رفته!! ما صحت یا عدم صحیح بودن این عکس ها رو تایید نمیکنیم ، دوستانی که امروز آزمون هنر داشته اند صحت یا عدم صحیح بودن این عکس

لو رفتن سوالات کنکور سراسری 1400


✍️دوستان پیامای زیادی فرستادن که عین آزمون امروز بوده….😐
این یعنی در جلسه آزمون گوشی داشتن!!!
مگه بردن گوشی سر جلسه ممنوع نبود؟!

لو رفتن سوالات کنکور سراسری 1400

🔴قبلا هم چندین پست نوشتیم که حتی کانالهای تلگرامی وگروه‌های کنکوری با قاطعیت دارن میگن سوالاتو دارن!!
همچنان هم دارن به فعالیتشون ادامه میدن!!
از طرفی کنکوریای امروز با خودشون گوشی بردن که از سوالات عکس گرفتن!! مگه بردن گوشی سر جلسه ممنوع نبود؟!
لطفا پیگیری کنین!!!

🔴دوستان عزیز سعی میکنیم دفترچه ازمون هنر امروز رو همراه پاسخنامه در کانال قرار دهیم لطفا کانال رو به دوستانتون هم معرفی کنین تا استفاده کنند.

🔴انتشار دفترچه سئوالات کنکور در فضای مجازی کذب است/داوطلبان گول کلاهبرداران را نخورند

🔹رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه انتشار دفترچه سئوالات کنکور 1402 حین برگزاری آزمون و قبل از اعلام رسمی از سوی سازمان سنجش، کذب و کلاهبرداری است گفت: کلاهبرداران دفترچه سئوالات کنکور سال 98 را با عنوان دفترچه سئوالات کنکور امسال در فضای مجازی منتشر کردند. بنابراین داوطلبان گول این کلاهبرداریها را نخورند.


 لو رفتن سوالات کنکور سراسری 1400

🔴#فوووری
خبرنگار ایرنا:
سوالات کنکور هنر امروز لو رفته بود.


لو رفتن سوالات کنکور سراسری 1402 + خرید مطمئن سوالات کنکور سراسری 1402 تمامی گروه های آزمایشی : متاسفانه در سال گذشته در یکی از دوره ها سوالات کنکور سراسری لو رفته بود که توسط کانال ها فروخته میشد که با پیگیری سریع اموزش و پرورش و الکترونیکی کردن دریافت سوالات باعث لو نرفتن سوالات شده است. در این مواقع بعضی از کانال ها و پیج های اقدام به فروش دروغین سوالات کرده و بعد از دریافت وجه سوالی به کاربر نخواهند داد .

لو رفتن سوالات کنکور سراسری 1402 + خرید مطمئن سوالات کنکور سراسری 1402 تمامی گروه های آزمایشی : خوشبختانه تیر ماه ۹۹ سوالات با امنیت بالا تحویل مسئول حوزه خواهد شد و امکان لو رفتن بسیار کم میباشد و دانش اموزان به امید لو رفتن سوالات و خرید آن نباشند. لذا تمام تمرکز و توجه خود را فقط به مطالعه دقیق و حرفه ای منابع معتبر درسی بگذارید و از چنین حاشیه هایی فاصله بگیرید …


54545


=====================

دریافت زودتر تر اخبار کنکور سراسری 1402 در گروه کنکور گروپ

=====================

دستگیری ۹ کلاهبرداری که سؤالات کنکور سراسری را می‌فروختند

سرهنگ معظمی گودرزی درباره جزئیات دستگیری کلاهبرداران فروش سوالات کنکور سراسری توضیحاتی داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه انتظامی خبرگزاری آنا، درباره دستگیری متهمان فروش سوالات کنکور سراسری در فضای مجازی اظهار کرد: در حوزه فروش سوالات کنکور ۹ متهم را دستگیر کرده‌ایم که اقدام به فروش سوالات کنکور سراسری در فضای مجازی می‌کردند.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ درباره واقعی بودن سوالات به فروش رفته توسط این متهم‌ها در فضای مجازی افزود: این افراد نه تنها سوالات واقعی را در دست نداشتند، بلکه با هدف کلاهبرداری از شهروندان پا به عرصه فروش سوالات کنکور گذاشته بودند.

وی با اشاره به پای کار بودن پلیس برای جلوگیری از برنامه‌های کلاهبرداران گفت: این طرح به صورت مستمر در پلیس فتا ادامه دارد و افرادی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ فروش سوالات کنکور کنند، دستگیر خواهند شد و تا به امروز افراد زیادی نیز در این راستا دستگیر شده‌اند.

معظمی گودرزی با اشاره به اینکه تا به امروز حتی یک سوال کنکور هم در اختیار این کلاهبرداران نبوده گفت: تنها هدف افراد، کلاهبرداری از شهروندان بوده و با استفاده از سوالات و پاسخنامه‌های کنکور سال‌های گذشته، وجه‌هایی را از هموطنان دریافت می‌کردند.

شما میتوانید از قسمت دسته بندی اخبار سایت ما ، از جدیدترین خبر های درسی و … با خبر باشید.

سوالی باشه میتونید در قسمت نظرات بیان کنید

موفق و پیروز باشید …

3/5 - (15 امتیاز)
دیدگاه ها
  1. S

    رییس سازمان سنجش چطور اینقدر ادعا داره که سوالات لو نرفته خدا لعنتشون کنه بیچاره چند تا کنکوری مثل خواهر من که سه سال به امید پزشکی تمام زندگیش رو گذاشت
    شما ی مشت بی عرضه آید که نمی‌تونید حتی ی جلسه کنکور رو مدیریت کنید

    پاسخ
  2. سوزان

    درود. رییس سازمان سنجش چطور با اطمینان سوگند میخوره سوالات لو نرفته؟؟ بدون تردید دروغ میگه. شهر ما چند نفر که به هیچ روی درس خون نبودن با رتبه ۳۰۹ و ۴۰۰ قبول شدن. چرا هیچ نظارتی انجام نمیگیره. حق افرادی که واقعا تلاش کردند خورده میشه.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی