لغو آزمون تیزهوشان نهم به دهم سال 99 – 1400 به علت شیوع کرونا

لغو آزمون تیزهوشان نهم به دهم

جهت مشاوره در زمینه لغو آزمون تیزهوشان نهم به دهم سال 99 – 1400 به علت شیوع کرونا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان به تعویق افتاد
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان از تعویق آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان خبر داد.

لغو آزمون تیزهوشان نهم به دهم سال 99 – 1400


به گزارش مشاور گروپ، فاطمه مهاجرانی رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان خبر لغو آزمون تیزهوشان نهم به دهم را اعلام کرد و گفت: در شرایط فعلی همه ما موظف هستیم به فرامین ستاد ملی مقابله به کرونا عمل کنیم. علی رغم اینکه همه برنامه ریزی‌ها انجام شده بود و ما نیز مایل بودیم که آزمون برگزار شود ولی به جهت تاکیدی که ستاد ملی مقابله با کرونا داشت اعلام شد که این آزمون نیز برگزار نشود و ما هم پذیرفتیم.

  • زمان جدید برگزاری آزمون تیزهوشان سال ۹۹ احتمالا با تأخیر دو هفته‌ای برگزار شود، ‌آنهم به شرطی که شرایط کشور اجازه دهد، ‌آزمون را برگزار خواهیم کرد.

مهاجرانی گفت: زمانی که از نظر ما مطلوب است با در نظر گرفتن تاخیر دو هفته‌ای روز دهم مرداد ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم که تا دوهفته دیگر شرایط کشور برای برگزاری این آزمون مهیا شده باشد.

رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: هر چه که ستاد ملی مقابله با کرونا می‌گوید صرفا برای حفظ سلامتی مردم و کم شدن بار کاری کادر درمان است از این رو آزمون ما نیز دو هفته به تاخیر افتاد.

وی افزود: در شرایط غیر عادی است که باید به صورت ویژه و فوق‌العاده کار کنیم و اکنون نیز شرایط کشور ویژه است.باید تا جایی که ممکن است کارها را موازی پیش ببریم تا بتوانیم زمان بخریم،‌ همه تلاش ما و همکاران ما این است که یک آزمون با سلامت کامل و حداقل نارضایتی برگزار کنیم.

مهاجرانی گفت:حدود ۳۳۰ هزار نفر ثبت نام کردند و احتمالاً به جهت نگرانی که وجود دارد تا الان حدود ۶۰ درصد از والدین و دانش آموزان برای تکمیل فرایند ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کردند از این رو تعداد ۲۱۰ هزار نفر در نهایت با هم رقابت می‌کند.


متقاضیان می‌توانند كلیه سوالات و پرسش‌های خود درخصوص موارد مرتبط با لغو آزمون تیزهوشان نهم به دهم سال 99 – 1400 به علت شیوع کرونا و دیگر نکات آزمون‌ را از پایگاه اطلاع رسانی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان استان‌ها پیگیری نمایند. درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید همه روزه حتی تعطیلی های رسمی  از ساعت 08:00 لغایت 24:00 با كارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه لغو آزمون تیزهوشان نهم به دهم سال 99 – 1400 به علت شیوع کرونا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی