لغو آزمون استخدامی وزارت نفت 97 – 98

لغو آزمون استخدامی وزارت نفت

جهت مشاوره در زمینه لغو آزمون استخدامی وزارت نفت 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله علمی آموزشی سعی دارد بصورت کامل به مبحث لغو آزمون استخدامی وزارت نفت 97 – 98 بپردازد. شما می توانید تمامی اطلاعات در باب آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال 97 – 98 را در سایت مشاور گروپ مشاهده نمایید. درصورت وجود هرگونه سوال می توانید با کارشناسان مشاور گروپ تماس بگیرید. مشاوران ما در کمترین زمان ممکن تمامی اطلاعات مرتبط با آزمون های استخدامی را در اختیار داوطلبان قرار خواهند داد. همانگونه که می دانید استفاده از یک مشاور حرفه ای در هر آزمونی لازم و ضروری می باشد. از آن جهت که تمام شهرهای کشور دسترسی مناسبی به کارشناسان زبده ندارند می توانند از خدمات تلفنی برای کسب اطلاعات بیشتر بهره ببرند. با ما همراه باشید.

لغو آزمون استخدامی وزارت نفت


لغو آزمون استخدامی وزارت نفت 97

به گزارش مشاور گروپ، اداره کل روابط عمومی وزارت نفت اعلام کرد: پیرو فراخوان آزمون استخدامی شرکت‌های تابعه وزارت نفت از محل مجوز استخدامی سازمان اداری و استخدامی کشور، با توجه به دستور موقت صادره مورخ ۹۶/۹/۱۱ ازسوی دیوان محترم عدالت اداری، ادامه فرآیند برگزاری آزمون متوقف شد.

طبق اطلاعیه اعلام شده تمامی هزینه های ثبت شده توسط افراد به آنها باز خواهد گشت. تقاضا می شود برای کسب اطلاع از نحوه دریافت وجوه ثبت نام از تاریخ ۹۶/۱۲/۲۲ به پایگاه اطلاع رسانیazmoon.nioc.ir مراجعه فرمایند. درباره برگزاری آزمون جدید، پس از انجام هماهنگی‌های لازم، اطلاع رسانی خواهد شد. شما می توانید آخرین تغییرات آزمون استخدامی وزارت نفت را در سایت مشاور گروپ دنبال نمایید.

یادآور می‌شویم اگر کسانی نسبت به اعلام شماره حساب برای پس‌گرفتن وجه پرداختی برای ثبت نام اقدام نکنند، این موضوع به منزله تقاضای ایشان برای ثبت نام در آزمون استخدامی جدید تلقی شده و به هنگام اعلان برگزاری آزمون جدید، این عده نیازی به ثبت نام دوباره نخواهند داشت.

پیرو اطلاعیه های قبلی وزارت نفت در خصوص بازگشت وجه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت ، جدیدترین اطلاعیه را در این مقاله مطالعه بفرمائید و در صورت نیاز به راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از فرصت مشاوره تلفنی با کارشناسان مجرب آزمون های استخدامی در مجموعه مشاور گروپ استفاده نمایید.

مطالب تکمیلی

آزمون استخدامی وزارت نفت 97 – 98

راهنمای پذیرش و ثبت نام دانشگاه علوم قضایی

اعلام نتایج آزمون منصب قضاء

کارت شرکت در آزمون منصب قضاء

نشانی محل های رفع مغایرت کارت شرکت در آزمون قضاء

برای دریافت مشاوره های حرفه ای می توانید با شماره ۱۶۱۳-۹۰۷-۹۰۹ تماس بگیرید.

برای آگاهی از جدیدترین اخبار لغو آزمون استخدامی وزارت نفت بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه لغو آزمون استخدامی وزارت نفت 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403