لغو آزمون ارتقا دستیاران پزشکی 1400

لغو آزمون ارتقا دستیاران پزشکی

جهت مشاوره در زمینه لغو آزمون ارتقا دستیاران پزشکی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آیا امکان لغو آزمون ارتقا دستیاران پزشکی 1400 وجود دارد؟ با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون ارتقا دستیاران پزشکی، باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، به منظور حفظ سلامت داوطلبان امکان تعویق آزمون ارتقا دستیاران پزشکی 1400 وجود دارد. برای آگاهی از آخرین اخبار با ما همراه باشید.

لغو آزمون ارتقا دستیاران پزشکی 1400

با قطعی شدن زمان برگزاری آزمون ارتقا دستیاری پزشکی در روزهای 17 ، 18 و 19 تیرماه 1400، عده ای از داوطلبان خواستار لغو آزمون ارتقا دستیاران پزشکی 1400 و تغییر زمان برگزاری آزمون شده اند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه ای اعلام کرد آزمون ارتقاء دستیاری در موعد مقرر و در تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود؛ زیرا در صورت تاخیر در برگزاری این آزمون، آسیب زیادی به آموزش پزشکی وارد می‌ شود. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با تعویق و تغییر زمان برگزاری آزمون ارتقا دستیاری پزشکی منتشر نشده است. در صورت لغو آزمون ارتقا دستیاران پزشکی و تغییر زمان برگزاری آزمون، این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

زمان جدید برگزاری آزمون ارتقا دستیاران پزشکی

در صورت لغو آزمون ارتقا دستیاران پزشکی ، زمان جدید برگزاری آزمون ارتقا دستیاران پزشکی از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. براساس آخرین اطلاعیه منتشر شده آزمون ارتقا دستیاری پزشکی در روزهای 17 تا 19 تیرماه 1400 برگزار خواهد شد. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه تغییر زمان برگزاری آزمون ارتقا دستیاری پزشکی از سایت سنجش پزشکی، منتشر نشده است. به محض انتشار اطلاعیه در رابطه با لغو آزمون ارتقا دستیاران پزشکی این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

طبق اخبار منتشر شده، آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه در تاریخ های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت سراسری و براساس مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی برگزار خواهند شد.

آیا آزمون ارتقا دستیاری 1400 به تعویق می افتد؟

آیا آزمون ارتقا دستیاری 1400 به تعویق می افتد؟

معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه ای اعلام کرد آزمون ارتقاء دستیاری در موعد مقرر و در تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود؛ زیرا در صورت تاخیر در برگزاری این آزمون، آسیب زیادی به آموزش پزشکی وارد می‌شود. دکتر علی اکبر حق دوست در نامه‌ ای معاونان آموزشی دانشگاه‌ های علوم پزشکی در خصوص استعلام زمان برگزاری آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه اعلام کرد: آزمون‌ های ارتقاء دستیاری و گواهینامه در موعد مقرر و در تاریخ های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شوند.

هر گونه تاخیر در مجموعه آزمون های ارتقاء/ گواهینامه و دانشنامه منجر به آسیب جبران ناپذیر به ارائه خدمت در نظام سلامت، مراکز آموزشی درمانی و سایر بیمارستان های کشور و همچنین اختلال جدی در چرخه آموزش آکادمیک و بالینی دستیاران و تامین اعضای هیات علمی برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواهد شد.

وزارت بهداشت در مقابل اعتراض دستیاران پزشکی تاکید می‌ کند که نمی‌ توان آزمون ارتقاء دستیاری را لغو کرد و این آزمون باید سر موعد مقرر برگزار شود.

آخرین اخبار لغو آزمون ارتقا دستیاران پزشکی 1400

داوطلبان آزمون ارتقا دستیاری پزشکی، برای آگاهی از آخرین اخبار لغو آزمون ارتقا دستیاران پزشکی 1400 می توانند به این مقاله مراجعه نمایند. با وجود اینکخ عده ای از داوطلبان خواستار لغو آزمون ارتقا پزشکی شده اند، اما وزیر بهداشت تاکید می کند، شرایط کرونایی جامعه در کلیه مراحل آزمون ارتقاء دستیاری در نظر گرفته شده است.

دکتر علی اکبر حقدوست معاون آموزشی وزارت بهداشت در واکنش به اعتراض دستیاران پزشکی خاطرنشان کرده است: در کلیه مراحل برگزاری آزمون ارتقاء دستیاری تخصصی پزشکی سال جاری شرایط کرونایی جامعه در نظر گرفته شده است.

وی در پیامی خطاب به دستیاران اظهار داشت: در مورد آزمون ارتقا که این روزها دغدغه ذهنی شما عزیزان شده است عرض کنم که عزم ما در این امتحان این است که این امتحان برای شما امتحان ساده‌ای باشد و متناسب با شرایط باشد قول می‌ دهیم که میزان قبولی شما ان‌شاءالله حداقل معادل قبولی سال‌ هایی باشد که دغدغه کرونا وجود نداشته و این به عنوان یک اصل در تمام مراحل طراحی و تصحیح و اعلام نمرات مدنظر قرار خواهد گرفت.

اگر این امتحان لغو شود بیشتر از همه، رزیدنت ها  ضرر خواهند کرد و همان گونه که مستحضرید سال گذشته به دلیل عدم برگزاری امتحان با شرایطی که مصوبه قانونی داشته شما عزیزان همه به صورت قبولی مشروط هستید و امسال باید دو ارتقا را با هم شرکت کنید.


آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه در تاریخ های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت سراسری و براساس مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی برگزار خواهند شد. تاکنون اطلاعیه ای در رابطه با لغو آزمون ارتقا دستیاری منتشر نشده است. آخرین اخبار در رابطه با لغو آزمون ارتقا دستیاران پزشکی 1400 و زمان جدید برگزاری آزمون ارتقا دستیاری از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. برای کسب اطلاعات تکمیلی تر می توانید راهنمایی های لازم را از طریق شماره 9099071614 دریافت نمایید.

سوالات متداول

آزمون دستیاری پزشکی 1400 چه زمانی برگزار می شود؟

طبق اخبار منتشر شده، آزمون ارتقاء دستیاری و گواهینامه در تاریخ های ۱۷، ۱۸ و ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ به صورت سراسری و براساس مصوبه شورای آموزش پزشکی و تخصصی برگزار خواهند شد.

آیا احتمال لغو آزمون ارتقا دستیاری وجود دارد؟

آخرین اخبار در رابطه با لغو آزمون ارتقا دستیاران پزشکی 1400 در این مقاله ارائه داده شده است.

آیا زمان برگزاری آزمون ارتقاء دستیاری به تعویق می افتد؟

آخرین اخبار در رابطه با لغو آزمون ارتقا دستیاران پزشکی 1400 و زمان جدید برگزاری آزمون ارتقا دستیاری از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه لغو آزمون ارتقا دستیاران پزشکی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی