قبولی کنکور ۱۴۰۱ | آیا با مطالعه در زمان های باقیمانده میتوانم کنکور ۱۴۰۱ قبول شوم؟!

قبولی تضمینی در کنکور

جهت مشاوره در زمینه قبولی کنکور ۱۴۰۱ | آیا با مطالعه در زمان های باقیمانده میتوانم کنکور ۱۴۰۱ قبول شوم؟!

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ | آیا با مطالعه در زمان های باقیمانده میتوانم کنکور ۱۴۰۱ قبول شوم؟! با اینکه زمان زیادی تا کنکور ۱۴۰۱ باز هم فرصت باقی مونده ، کمتر از 9 ماه ، و بیشترین سوالی که این روزها از من میشه اینه که ( میتونم؟)…

قبولی تضمینی در کنکور 98

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ »  مطمئنا خود تو هم میدونی که میتونی ، فقط میخوای اینو از یکی بشنوی { خودتو دست کم نگیر رفیق }

دقیقا همین زمانی که درش هستی و همش داری غر میزنی ، گلایه میکنی ، حال بد داری ، حوصله و انگیزه واسه ادمه دادن نداری ، آرزوت میشه یکی دو ماه دیگه ،اما اونجا دیگه راه برگشتی نداری.

پس بجای اینکه بخوای اون موقع همش ای کاش بگی ، زمان رو ازد دست نده ، الان در زمانی هستی که اگه با برنامه و تلاشگر جلو بری میتونی نتیجه بگیری ولی اگه بخوای باری به هر جهت و دست و پاشکسته تلاش کنی ، قطعا ای کاش های زیاری به خودت خواهی گفت . در هرصورت انتخاب با توست.قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ 

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ »   داوطلبانی  که در اين 7 ماه مانده به کنکور تصميم گرفته اند که براي شرکت در کنکور به صورت جدي اقدام کنند و به خودشان مي گويند «من تا الان جدي درس نخوانده ام» چند پيشنهاد مي دهيم تا بتوانند به نتيجه مورد نظرشان در کنکور برسند.

خیلی از بچه ها از گوشه کنارها سوال می پرسند که آیا در این مدت کوتاه هم میشود معجزه کرد؟

آیا می‌شود در ماه های انتهایی کنکور معجزه کرد و در رتبه ی خوبی به دست آورد؟

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ »    اما جوابی که باید بدهیم این است که بستگی دارد شما معجزه را چگونه ببینید. اگر منظورتان این است که تا الان هیچ مطالعه ای نداشته‌اید و توقع رتبه برتر شدن در کنکور را دارید و یا کسب درصد ۱۰۰ برای درسی که لای آن را باز نکرده‌اید باید بگویم که چنین چیزی اتفاق نمی افتد.

باید بدانید که با همین 7 ماه هم می شود خیلی از معادله ها را تغییر داد و رتبه ای مناسب آورد. در اینجا سعی داریم شما را با راهکار هایی ساده که می‌تواند در همین زمان اندک وضعیت‌ شما را دگرگون کند صحبت کنیم.

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ »  برنامه ریزی در ماه های انتهایی

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ »  با توجه به اینکه فرصت کمتری نسبت به ماه‌های قبل تا برگزاری کنکور سراسری فرصت دارید باید متناسب با این زمانی که دارید برنامه ای تنظیم کنید تا به بهترین نحو ممکن از این ماهها بهره لازم را ببرید.

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ »   با توجه به درصد ها و تراز هایی که در آزمون های آزمایشی کسب کرده‌اید باید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنید. ضعف علمی در یک درس خاص ممکن است به علت نحوه مطالعه نادرست دروس باشد و یا اینکه برای دروس مختلف تلاش کمی انجام داده‌اید و در نهایت نتیجه‌ای به دست آورده‌اید که متناسب با همان مقدار تلاش بوده است.

دقت کنید که از درس هایی که نقطه قوت شما هستند نیز غافل نشوید تا بتوانید از آن‌ها برای موفقیت در کنکور سراسری نهایت استفاده را ببرید.

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ »  مهندسی منابع کمک آموزشی

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ »  در این ایام نباید اطراف شما به خصوص مکانی که در آنجا مطالعه می‌کنید شلوغ باشد. دیدن تعداد زیادی منابع کمک آموزشی فقط و فقط استرس شما را زیاد خواهد کرد. توصیه اکید داریم که کتاب‌های کمک آموزشی که برای شما مفید نیستند را از اتاق مطالعه خارج کنید و تنها منابعی را نزدیک خودتان بگذارید که به کارتان بیاید.

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ »  دروس عمومی برگ برنده شما در زمان باقی‌مانده

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ »   در این زمان باقی مانده می‌توانید به خوبی از پس دروس عمومی بر بیاید. دروس عمومی به این علت که فرار هستند مطالعه کردنشان نمی‌تواند ماندگاری زیادی در ذهن شما داشته باشد بنابراین در زمان باقی مانده تا کنکور که زمان زیادی هم نیست به طور جدی دروس عمومی را مطالعه کنید. از این زمان محدود هم می‌توانید برای کسب درصدهای خوب و حتی عالی در دروس عمومی نهایت استفاده را ببرید. حتماً به این نکته توجه داشته باشید که کسب درصد خوب در هر چهار درس عمومی به چه میزان می تواند وضعیت رتبه شما را در کنکور متحول کند.

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ » مباحث مهم و پر تکرار را بخوانید

 قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ » اگر تا الان به خوبی مطالعه نکرده‌اید حق ندارید مباحثی را بخوانید که معلوم نیست از آن مبحث در کنکور سوال طرح شود یا نه! منظور همان مباحث کم اهمیت است که در کنکور سراسری بودجه بندی بسیار کمی دارد. بهتر است مطالبی که در کنکور سراسری از اهمیت بالایی برخوردار هستند را مطالعه کنید.

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ »   در درس ادبیات بهتر است تمرکز خودتان را بر روی ‌‌مباحث تاریخ ادبیات، لغات و قرابت معنایی بذارید. البته از سه تستی که از مبحث آرایه‌های ادبی مطرح می شود به راحتی می‌توانید یک تست را پاسخ دهید. ۹ تست از قرابت معنایی و ۶ تست از لغات و تاریخ ادبیات مطرح می شود که مجموعا ۱۵ تست از ۲۵ تست خواهد بود.

در درس عربی کنکور با کار کردن ۸ تست ترجمه و همچنین مطالعه مباحث مهم قواعد درس عربی می‌توانید کم کم ۱۳ تست از ۲۵ تست این درس را در کنکور سراسری پاسخ دهید.

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ » برای درسی مثل دین و زندگی که درسی کاملاً مطالعاتی است باید تمام و کمال آن را مطالعه کنید. برنامه‌ای روزانه برای مطالعه و مرور هر چه بهتر آیات و روایات که در سال های اخیر تقریباً ۷۰ درصد سوالات از آن‌ها مطرح می شود تنظیم کنید.

کسب درصد بالا در این درس به هیچ عنوان دور از دسترس نیست. در ضمن حتماً سوالات کنکور سراسری سال‌های اخیر را بررسی کنید تا با تیپ تست هایی که مطرح می شود آشنا باشید.

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ »   سوالات درس زبان انگلیسی چند بخش دارد ۲ تا ۳ تست از بخش قواعد است ۷ تست لغات و ۵ تست کلوز تست و همچنین دو متن درک مطلب مطرح می شود که هر کدام ۵ سوال مربوط به خود دارند. از این ۲۵ تست شما به راحتی می‌توانید تمرکز خود را بر روی ۱۰ سوال لغات و قواعد بگذارید و به راحتی به آن‌ها پاسخ دهید.

برای درس زیست شناسی توصیه ما این است که برای این مدت یک برنامه ریزی ویژه انجام دهید و هر شب ساعاتی را به مطالعه این درس اختصاص دهید. در درس زیست شناسی بهتر است فصل ها را به صورت مبحثی و ترکیبی مطالعه کنید که ما در سایت مشاور گروپ مقالات بسیار کاربردی برای نحوه مطالعه این درس قرار داده ایم که حتماً به دردتان خواهد خورد.

ریاضی و فیزیک جزو دروسی هستند که همه داوطلبان ترس خاصی نسبت به آن ها دارند و به طور کلی از مواجه با این درس ها فراری‌اند. اگر تحلیل کنکور سال های گذشته را ببینید متوجه خواهید شد که سوالات این دروس ریتم و آهنگ مشخصی دارند. قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱  

به عنوان مثال از مبحث آمار و احتمالات هر ساله بین ۴ تا ۶ تست مطرح می‌شود که اتفاقاً جزو مباحث آسان ریاضیات هستند و یا از فیزیک پیش دانشگاهی دو که جزو فصل های بسیار آسان و تقریباً حفظی فیزیک هستند نیز بین ۵ تا ۷ تست مطرح می شود. در این دو درس باید مباحث پر تست را مطالعه کنید و از مواجهه با فصل‌هایی دشواری که تا کنون آن ها را مطالعه نکرده اید خودداری کنید.

در سایت مشاور گروپ دو مقاله درباره مطالعه مباحث مهم ریاضی و مباحث مهم فیزیک قرار داده‌ایم.حتما مطالعه نمایید .


اوضاع درس شیمی هم مثل ریاضی و فیزیک است. سوالات این درس هم از نوع محاسباتی است و هم مطالعاتی و استدلالی. سوالات محاسباتی این درس آن چنان سخت و پیجیده نیستند که از پس آن ها بر نیاید، فقط نیاز به تمرین دارد و البته تمرین تستی از کنکور سال‌های گذشته؛ بنابراین از بررسی کردن تست های تالیفی در این زمان های باقیمانده عید تا کنکور ۱۴۰۱ خودداری کنید.

از نظر ما رعایت دو نکته در این زمان باقی مانده بسیار اهمیت دارد

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ »   برای همه درس‌ها چه دروس عمومی و چه دروس اختصاصی فقط باید سوالات کنکور سال‌های گذشته را بررسی کنید. تا این زمان هر مقدار هم که آن ها را حل کرده باشید باز هم می‌بایست سوالات حداقل ۷ سال اخیر را به طور جزئی تر بررسی کنید.

به این ترتیب علاوه بر آشنایی با دید و تفکر طراحان کنکور سراسری با مباحثی که از نظر آن‌ها اهمیت دو چندان دارد نیز آشنا خواهید شد. در دروسی مثل ریاضی و فیزیک هر ساله سوال هایی در سبک و سیاق سوالات سال های قبل مطرح می‌شود . این سوالات را به هیج عنوان از دست ندهید.

خواهشا اگر می‌خواهید در این زمان باقی مانده موفق شوید باید از لحظه لحظه این روزهای با ارزش استفاده کنید. زمان های مرده‌ای که در طول روز در حال هدر رفتن هست را پیدا کنید و نهایت استفاده را از آن‌ها هر چند کم ببرید.قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱

بزرگی میگه : اگه در رقابتی شرکت کنی یا برنده خواهید شد یا بازنده ، اما اگر در آن شرکت نکنید قطعا بازنده اید

پس تورو خدا از پیش باخته نباش ، خودتو باور داشته باش ، به خدا اعتماد کن ، و هرآن چیزی که برای موفقیت نیاز هست در این چند ماه بزار و شک نکن که نتیجه خواهی گرفت .

رمز موفقیت: باور ، اعتماد به نفس ، تلاش ، برنامه ریزی و تا آخرین لحظه ادامه دادنه

من دانش آموزان زیادی را دیدم که با سطحی بسیار پایین و نامناسب از آذر و حتی بهمن ماه آغاز کردند و توانستند به بهترین رتبه ها دست پیدا کنند.

شک ندارم که تو هم میتونی ، فقط کافیه که فعل خواستن رو در خودت صرف کنی

برای موفقیت و داشتن مشاوره و برنامه ریزی روی ما حساب کنید..


چگونه برای کنکور 1401 خود را آماده کنیم؟

چگونه ساعت مطالعه خود را افزایش دهیم؟

✴دوستان عزیزم به این نکاتی که خدمتتان عرض میکنم توجه کامل را مبذول بفرمایید.

۱⃣اول از همه به این نکته توجه داشته باشید که شما در ابتدا باید زمینه های درس خواندن خود را فراهم کنید.از محیط مطالعه گرفته تا آماده سازی روحی روانی،برنامه ریزی و منابع با کیفیت .

۲⃣بچه ها در انتهای نیمسال اول باید توجه کنید که ما نباید از این شاخه به آن شاخه بپریم.

یعنی نباید دائم منابع، برنامه ریزی،مشاور و شیوه ی مطالعه خود را عوض کنیم . داشتن و دریافت همه این وسائل و مایحتاج کنکور بستگی به مشاوری دارد که شما انتخاب می کنید.اگر مشاور حرفه ای باشد تمامی این ها را در اختیار شما قرار می دهد.پس شما باید در انتخاب مشاور بسیار دقت کنید.قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱

خب خیلی واضح می باشد که تیم تخصصی مشاور گروپ با کوهی از تجربه از سال ۷۴ تاکنون بسیاری از داوطلبانی که حتی فکر رتبه برتر شدن را هم نداشتند به دانشگاه ها و رشته ها و رتبه های برتر رسانده اند .

۳⃣دوستان عزیز درس خواندن بدون برنامه ریزی مانند راه رفتن در یک نیمه شب تاریک می باشد.در واقع ممکن است شما در این مسیر به بیراهه کشیده شوید و قدم های خود را به اشتباه قرار دهید.

۴⃣عزیزان موفقیت در کنکور سراسری با هزینه های سرسام آور و بولدوزری درس خواندن و خواندن کتاب های مختلف و شرکت در انواع کلاس ها و جلسات مشاوره بدست نمی آید.

قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱ »  همه این ها باعث گرفتن آرامش از شما و ایجاد استرس برای شما در این مسیر آینده ساز می شود.

۵⃣عزیزان بولدوزری درس خواندن نه تنها فایده ای ندارد بلکه باعث روی هم جمع شدن تمام مطالب و عدم مرور و تست زنی شما و ایجاد سردرگمی برای در ماه های پایانی خواهد شد‌.

۶⃣عزیزان برای رتبه برتر شدن ابتدا باید دوازده گام رتبه برتر شدن را بیاموزید که اولین و مهم ترین گام رفع موانع ذهنی آماده سازی روحی روانی می باشد که برای دریافت این دوازده گام می توانید با شماره زیر ? در ارتباط باشید:




۷⃣یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که امتحان کنکور به صورت تستی طرح می شود و شما باید اشراف کامل روی تکنیک های تست زنی که علمی هستند و نه دیمی داشته باشید.

لازمه اشراف روی تکنیک های علمی تست زنی اشراف روی مطالب تشریحی می باشد زیرا اگر تکنیک ها علمی باشند از دل مفاهیم و مطالب کتاب درسی استخراج می شوند.قبولی تضمینی در کنکور ۱۴۰۱

۸⃣در حل تست ها ما باید به هفت تکنیک علمی تست زنی مسلط باشیم که بتوانیم با آنها هر چه سریعتر به پاسخ درست برسیم زیر ۲۰ ثانیه که کاملا دست یافتنی و امکان پذیر می باشد.

منتها به شرطی که از سرچشمه و اصل و منشا این تکنیک ها را فرا بگیرید.

۹⃣دوستان هدف خودتان را واضح و روشن بیان کنید و دائما آن را برای خودتان مرور کنید و آن را به خودتان تلقین کنید.
? خودتان را باور داشته باشید و از افرادی که انرژی منفی به شما القا می کنند دوری کنید.



با موسسه مشاور گروپ به بهترین رتبه و دانشگاه خواهید رسید و تیم دانشجویان رشته های علوم پزشکی ما مثل همیشه پشتیبان شما خواهند بود …



5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه قبولی کنکور ۱۴۰۱ | آیا با مطالعه در زمان های باقیمانده میتوانم کنکور ۱۴۰۱ قبول شوم؟!

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. .....

    تو یه ماه چیکار مبشه کرد ؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی