قبولی پزشکی در سن 35 سالگی ؟ مسن ترین فردی که پزشکی قبول شد!

قبولی پزشکی

جهت مشاوره در زمینه قبولی پزشکی در سن 35 سالگی ؟ مسن ترین فردی که پزشکی قبول شد!

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لیست اسامی پزشکانی که دیر شروع به تحصیل کردند، امکان قبولی پزشکی حتی در سن بالا را تایید می کند. برای قبولی در رشته پزشکی ابتدا باید از مرحله کنکور عبور کنید. این مرحله تلاش زیادی می طلبد و برنامه ریزی درستی برای آن لازم است و مسن ترین فردی که پزشکی قبول شد هم تنها با تلاش و پشتکار بسیار از این مسیر با موفقیت عبور کرد.

اگر بدون مشاوره و برنامه ریزی درست قدم در این مسیر بگذارید، زیاد نمی توانید روی موفقیت خود حساب کنید. اما نگران نباشید مشاور گروپ در کنار شماست 🙂

قبولی پزشکی

مضاف بر اینکه اگر در سن بالا میخواهید اقدام به خواندن پزشکی کنید، زمانی برای از دست دادن ندارید. این سن بالا مقصود بالاتر از یک دانش آموز کنکوری است. ممکن است شما 25 سالتان باشد یا 29 یا 35 یا 42 سال. ممکن است دانشگاه نرفته باشید یا در رشته ای دیگر تحصیل کرده باشید. ممکن است دغدغه مالیتان کمتر باشد یا مسئله مالی اولویت اول زندگیتان باشد.

یکی از سوالاتی که افرادی که از سن درس و مدرسه شان گذشته یا حتی افراد مسن از ما می پرسند که آیا میتوان با سن بالا در رشته پزشکی قبول شوم؟ مسن ترین فردی که پزشکی قبول شد چند سال داشت؟

باید به شمابگویم بله!! افراد با هر سنی که باشند می توانند در کنکور سراسری و پزشکی شرکت کنند، اما مسئله ای که باید در نظر بگیریم این است که به فرض که ما در رشته پزشکی قبول شدیم آیا می توانیم از پس دروس سنگین و کارهای عملی این رشته بربیاییم؟ آیا می توانیم به صورت شبانه روز و شیفتی در بیمارستان ها مشغول باشیم؟

ادامه تحصیل در سن 35 سالگی شاید در رشته های دیگر زیاد سخت نباشد اما اگر قصد دارید جزو پزشکانی که دیر شروع به تحصیل کردند باشید، باید کفش آهنین به پا کنید و خیلی بیشتر از سایر داوطلبان تلاش کنید.

قبولی در کنکور تجربی

همانطور که میدونید برای قبولی در رشته پزشکی می باید از پس کنکور سراسری تجربی به خوبی بربیایید و این خود کاری بس دشوار و سخت است زیرا شما رقیب های سر سخت و تازه نفسی دارید که با روش های جدید درس خواندن و تغییرات کتب درسی به خوبی آشنایی دارند. میانگین سنی دانشجویان پزشکی 20 سال است پس به شما توصیه می کنیم گول تبلیغاتی مانند قبولی پزشکی در ۴۰ روز را نخورید و  برای شروع پزشکی در سن بالا حتما از یک مشاور مجرب کمک بگیرید.

سختی های رشته پزشکی

همانطور که میدانید برای اینکه بتوانید پزشک عمومی بشوید باید ۷یا۸سال درس بخوانید تا بتوانید دوران طرح خودرا آغاز کنید که این خود حدودا ۲سال زمان میبرد و در اکثر مواقع می باید در مناطق دورافتاده خدمت کنید و به دور از خانواده میتواند برای شما که سن بیشتری دارین و به خانوادتون وابستگی داریدسخت تر باشه.

پس بهتره با عقلانیت عمل کنیم نه احساسات و بعد تصمیم نهاییمون رو بگیریم و با کمک یک مشاور مجرب بتونیم در رشته موردعلاقمون قبول شیم.

هفت سال عمومی، چهار سال تخصص یعنی حداقل 11 سال درگیر شدن برای پزشکی، تازه طرح هم باید بگذرانم، از طرفی دندانپزشکی هم شش سال عمومی دارد و با همان مدرک عمومی هم می شود به درآمد بالا رسید. خب دندانپزشکی رشته خیلی بهتری است چون کمتر برای تحصیل در آن وقت می گذاری. اما خواندن رشته دندانپزشکی در سن بالا به این آسانی هاست؟

چیزی که مطالعه کردید، رایج ترین حساب و کتاب بین افرادی است که می خواهند در سن بالا برای تحصیل در پزشکی و دندانپزشکی اقدام کنند. آن ها دایم در حال محاسبه سن و سال و مدت زمان تحصیل این دو رشته هستند تا یکی را به عنوان بهترین انتخاب کنند. در آیتم قبلی در مورد بهترین رشته صحبت کردیم اما این ابهام مدت زمان تحصیل برای اکثر افراد یک چالش است که لازم می دانم در این بخش آن را پاسخ بدهم.

 اینکه سال های تحصیل پزشکی بالاتر از دندانپزشکی است بر کسی پوشیده نیست اما اینکه کسی گمان کند چون دندانپزشکی، سریع تر تمام می شود پس آن را بخواند، تصور نادرستی می باشد. تاکید می کنم کدام بهتر است؟ آن مسیری که نیازهای شما را پاسخ بدهد حتی اگر مدت زمان تحصیلش به اندازه کل عمر تان باشد.

چون شما درس نمی خوانید که فقط خوانده باشید، بلکه درس می خوانید تا به لیستی از نیازهای خویش پاسخ دهید. بنابراین نباید با حساب و کتاب مدت زمان تحصیل و اینکه مثلا پزشکی عمومی دیگر اعتبار ندارد و من باید حتما تخصص بگیرم و تا آن موقع حتما تخصص هم ارزشی ندارد و باید فوق تخصص بگیرم و 16 سال درگیر درس خواندن می شوم پس نیازها را دور بریزم و به سراغ رشته ای بروم که زودتر به مدرکش می رسم.

هدف را نباید در این بازی سن و سال و مدت زمان تحصیل فراموش کرد. چون اگر کسی قرار است به نیازهای خویش پاسخ دهد ولی از ترس مدت زمان تحصیل، به سراغ مسیر دیگری برود آنگاه بعد از چند سال، بازهم نیازهایش بی پاسخ مانده است و تنها فرقی که با گذشته دارد این است که یک دندانپزشک شده که باز هم تمنای پزشک شدن را دارد. 

خب چه فرقی کرد که این همه زحمت را به جان بخرید ولی آخر سر باز هم حسرت پزشک شدن در نگاه تان باشد؟ بنابراین اگر لیست نیازهایتان را قرار است پاسخ دهید و این نیازها، به شما می گویند باید پزشک شوید، بنابراین مسیر برای تان مثل روز روشن است و جز پزشک شدن، در هر رشته ای بروید، قسمتی از آن نیازها بی پاسخ خواهند ماند و مجددا آثار پشیمانی را خواهید چشید.

در ضمن اگر لیست نیازها گفت که باید دندانپزشک شوید، بر شما لازم است که این رشته را انتخاب کنید و حتی اگر به محبوب ترین پزشک دنیا هم تبدیل شوید فایده ای ندارد زیرا نیازها، شما را به سمت دندانپزشک شدن، فرا می خواند. بنابراین حساب و کتاب مدت زمان تحصیل را بایستی کنار گذاشت.

ابهام دیگر این است که می گویند: «در سن بالا مثل 40 سالگی پزشک شدن ارزش ندارد چون دیگر وقتی نداری برای زندگی کردن و آنقدر باید کشیک بیمارستانی بدهی و از خانه و خانواده دور باشی که حس زندگی را فراموش می کنی»

ارزش را نیازهای فرد تعیین می کند. اگر شخصی به این نتیجه رسیده باشد که باید پزشک شود، او در همین مسیر رسیدن به پزشکی، مشغول زندگی کردن است. طرز تفکر نادرست در جامعه این است که زندگی در جایی بعد از گرفتن مدرک پزشکی قرار است شروع شود. در حالیکه زندگی هر انسان، از همان لحظه ای که در رحم مادر خویش بوده است، آغاز شده و قرار نیست زندگی بعد از یک اتفاق مشخص، شروع گردد.

زندگی همین الان که مشغول خواندن این مطلب هستید، در جریان است، قرار نیست جایی در آینده یک روزی از راه برسد که بخواهید چند صباحی را زندگی کنید. بنابراین با این صحبت های کوچه بازاری، وقت خویش را تلف نکنید. بسیاری از مردم گمان می کنند که درس خواندن در مسیر رسیدن به لیست نیازها، جزء زندگی حساب نمی شود و سال های در مسیر هدف بودن، بی ارزش تلقی می گردد.

اکثریت افراد، معتقدند که سال های دانشجویی، سال های بی ارزش زندگی حساب می شود. در حالی که چنین طرز تفکری، متعلق به یک فرد موفق نیست. 

مورد بعدی این جمله است: «کسی که در سن بالا پزشک شود، پزشک خوبی نیست چون تجربه ندارد». این جمله از آن عبارت هایی است که برای توجیه کنار گذاشتن هدف مناسب است. چطور چنین حکم کلی می توان برای همه صادر نمود؟ این سخن ها فقط و فقط از زبان افراد عادی جامعه بیرون می آید.

در هر رشته ای و شغلی، در هر سنی وارد شوید و مجموعه اقدامات لازم برای موفقیت در آن حیطه را کسب کنید، به فردی درجه یک در آن زمینه تبدیل می شوید. اصلا و ابدا این طرز تفکر صحیح نیست که یک فرد در سن بالا به موفقیت نمی رسد. طرز تفکری که ناشی از بستر فرهنگی شکست خورده ها است را به عنوان اصل زندگی خود انتخاب نکنید. 

این جمله را همیشه به خاطر داشته باشید که «بالاخره به سن 70 سالگی می رسید چه با پزشکی و دندانپزشکی چه بدون پزشکی و دندانپزشکی» بنابراین حساب کتاب هایی که امروز می کنید، روزگاری می تواند علیه خودتان استفاده شود. روزگاری که با خودتان خواهید گفت آنقدر درگیر محاسبه سال های تحصیل و دیر و زود شدم که به 70 سالگی رسیدم ولی پزشک یا دندانپزشک نیستم. بنابراین به آن روی سکه هم دقت کنید که روزگار می گذرد و انتخاب امروزتان، می تواند آینده بهتری برای خودتان بسازد.

البته دقت کنید در این مطلب چون روی حداکثر سن برای رشته پزشکی و دندانپزشکی تمرکز داریم فقط در مورد این دو رشته، این صحبت ها را می نویسم ولی این جمله را برای هر کار و هر رشته ای می توان گفت.

رتبه های برتر

خدمات تخصصی مشاور گروپ

مشاوره برنامه ریزی درسی

مشاوره برنامه ریزی کنکور

مشاوره کنکور تلفنی (مشاوره کنکور سراسری)

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره انتخاب رشته تلفنی

مشاوره تحصیل در خارج از کشور

مشاوره معافیت تحصیلی

مشاوره معرفی رشته های دانشگاهی

مشاوره معرفی دانشگاه های کشور

مشاوره پذیرش دانشگاه بدون کنکور

مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

مشاوره کنکور دکتری تلفنی

اگر قصد شرکت در کنکور پزشکی در ۴۰ سالگی را دارید، یا نمی دانید متناسب با شرایط شما بهترین رشته برای ادامه تحصیل در سن بالا چیست می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️آیا ارزش دارد از 30 سالگی شروع به خواندن پزشکی کنم؟

✔️افراد با هر سنی که باشند می توانند در کنکور سراسری و پزشکی شرکت کنند، اما مسئله ای که باید در نظر بگیریم این است که به فرض که ما در رشته پزشکی قبول شدیم آیا می توانیم از پس دروس سنگین و کارهای عملی این رشته بربیاییم؟ آیا می توانیم به صورت شبانه روز و شیفتی در بیمارستان ها مشغول باشیم؟

✔️آیا موفقیت در کنکور سراسری مجدد در سن ۴۰ سالگی امکانپذیر است؟

✔️کسی که اینکارو انجام میده باید یکسری فاکتورهایی هم تو کار رعایت کنه و یکسری موارد رو برای خودش مشخص کنه. 1. نظر بقیه براش مهم نباشه. بخصوص اینکه تو سن بالا حرفای آزار دهنده بیشتره 2. در نظر داشته باشه که پروسه قبولی براش کار خیلی سختیه (یعنی خیلی خیلی سختر از داوطلبان 18 19 ساله) 3. هدفش از این کار چیه؟ 4. بتونه محیط اطرافشو کنترل کنه (مثلا برای آقایی که متاهل هست و مجبوره کار کنه شرایط خیلی خیلی سختیه)

✔️ میانگین سن پشت کنکوری ها و لیسانس های مشتاق به کنکور پزشکی ؟

✔️ بالاخره به سن 70 سالگی می رسید چه با پزشکی و دندانپزشکی چه بدون پزشکی و دندانپزشکی، بنابراین حساب کتاب هایی که امروز می کنید، روزگاری می تواند علیه خودتان استفاده شود. روزگاری که با خودتان خواهید گفت آنقدر درگیر محاسبه سال های تحصیل و دیر و زود شدم که به 70 سالگی رسیدم ولی پزشک یا دندانپزشک نیستم!

3.8/5 - (18 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه قبولی پزشکی در سن 35 سالگی ؟ مسن ترین فردی که پزشکی قبول شد!

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. علی

    عه راست میگن خخخ تا یکی ابراز ناراحتی میکنه نسبت به پاسخگویی سریع جواب میدید خخخ ولی اونایی که سوال دارن اینگار نه اینگار آی مردم چکار دارید با این بابا برید به عشقتون برسید ینی پزشکی حتی اگر قبول نشید حتی اگر در دانشگاه رهاش کنید هیچی ازتون کم نمیشه ولی دست رو دست بزارید دنبال این مشاور و اون مشاور پولکی باشیدسنتون همینطوری میره بالا من ۳۲ سالگی برا کنکور خوندم در رشته مورد علاقم موفقم شدم چون سن ماها بالاست بهتر از یک ۲۰ ساله مطالب رو درک میکنیم خیلی بهتر به خدا امتحان کنید سن زیاد = درک بالا
    درضمن ماها هیچ دغدغه ای نداریم صرفا میخواییم درس بخونیم ولی اون ۲۰ ساله صدجور فکر و ذهنش درگیر آیندشه به قران بخونید حتی اگر ۵۹ سالتونه

    پاسخ
  2. همایون

    سن بالای 45 سال از طرح تعهد خدمت مناطق محروم معاف هستند و یکسره استریت می تونن مطب بزنن یا برن تخصص امتحان بدن

    پاسخ
  3. محمد

    خدمت اون دوستانی که میگن کسایی که سنشون بالاست سیاه لشکر محسوب میشن .
    من دکتری ریاضی محض دارم و تافل بالاترین نمره دارم .
    مطمعنم ریاضی و فیزیکو زبانم از خود طراحای سوال قوی تره . و خیلی از دوستانم هم همین شرایطو دارن آیا افرادی با این سطح معمولات سیاه لشکر محسوب میشن؟؟؟😐😐
    البته ازین که رشته خودمو خوندم پشیمون نیستم و دوست دارم یه رشته دیگه مثه دندون پزشکی هم بخونم .

    پاسخ
  4. مسعود

    چرا همه چیز رو پول میبینید و میترسونید مردم رو و میفرمایید که توی باتلاق نیفتید.عشق میدونید چیه؟ اینکه همیشه و بعد سالهای عمرم حسرت زیادی میخورم که چرا نتونستم برم رشته پزشکی؟؟؟ الحمدالله هم کارم رو دارم و هم درآمد و هم متاهل و فرزند و هم مدرک دانشگاهی..حدود ۳۵ سالمه و عشق به پزشکی واقعا رهام نمیکنه و دارم به شدت میخونم که انشالله یا امسال یا سال بعد بتونم به آرزوم برسم و به لطف خدا میرسم.همین عشق و علاقه میدونم یه موهبتی از طرف خدا بوده که بتونم انشالله منشا خدمتی برای مردم باشم.پس آیتم عشق و علاقه رو هم توی مشاوره در نظر بگیرید.

    پاسخ
  5. ستاره

    سلام من 36 سالمه و امسال میخوام کنکور تجربی بودم و همیشه ارزوم بوده و میخوان هرچند دیر اما بهش برسم، حرفهای شما یه بخشیش درسته اما بخش قابل توجه اش ناامید کننده هست، باید بدونیم کسی که میخواد وارد این راه بشه حتمن تصمیمش را گرفته و حتی سختیهاش هم براش شیرینه

    پاسخ
  6. پرستو

    سلام من ۲۵ سالمه دیپلم تجربی و پیش دانشگاهی دارم بنا به مشکلاتی نتوستم بخونم ولی علاقه دارم به پزشکی من تازه شروع کردم به خوندن واسه کنکور ولی تا میام کتاب رو بار کنم کلی ترس و دودلی و دلهره و استرس میاد سراغم که آیا میتونم بخونم ؟الان بدردم میخوره ؟اگه با هزار بدبختی تلاش کردم قبول شدم ولی سنم رفت بالا و بدردم نخورد چی؟
    میشه یکی ک خودش قبول شده بیاد واقعا از تجربه هاش برام بگه و راهنماییم کنه ?

    پاسخ
  7. مهدی

    سلام تصادفی وارد این سایت شدم و نظر همه دوستان رو خوندم… بعنوان کسی که تجربه این مسیر دارم باید بگم امید و انگیزه و با هدف بودن خیلی خوبه اما اول یک سوال رو باید جواب بدین.. هدفتون واقعا علاقه و عشق به خود کار و علم پزشکیه ویا فقط برای پول و اشتغال میخواین وارد این مسیر بشین این خیلی خیلی سوال کلیدیه و جواب دودلی هاتون رو میده …چون حداقل باید ۱۰ سال برای فقط یک پزشک عمومی شدن با دوره طرحش در مناطق دورافتاده عمر بگذارید سالهایی که سختی های فراوانی داره و اگه فکر تخصص رو هم بکنید با یک کنکور ورودی بسیار سختتر از کنکور ورودی پزشکی عمومی مواجه میشید که معمولا چند سالی پشت اون میمونن و میانگین سرجمع حدود ۷ تا ۱۰ سال هم برای تخصص و طرح بعد تخصص میگذارید و اگه انگیزه لازم رو نداشته باشید مثل خیلی هایی که میشناسم مایوس میشید یا در وسط راه رها میکنید… و واقعا اگه فقط برای مسائل مالی وارد بشید با یک حساب و کتاب ساده میبینید توجیه نداره بخصوص برای کسی که درحال حاضر شغل و تحصیلات داره . اما وقتی عاشق کاری باشی دیگه حساب وکتاب مالی خیلی جایی نداره و هیچ چیز ناامیدتون نمیکنه و از هر سختی و صبری لذت میبرید.

    پاسخ
  8. سعید

    سلام من ۳۱سالم هست دیپلم فنی دارم .نقشه کشی صنعتی درجه ۱ سال ۸۴ بامعدل ۲۰ خیلی درسم خوب بود وتمام درس هارو همیشه سرکلاس میرفت تومغزم موقعی که دبیردرس میداد .ولی متاسفانه به دلیل شغل پدری که دربازار مغازه داره ومن تک پسربودم وپدرم دوست داشت من ادامه شغلش باشم نزاشت من بعد تموم کردن درسم ا دامه بدم
    حتی نزاشت برم خدمت سربازی وخدمتمم روخرید
    من خیلی علاقه دارم واستعداد برای رشته پزشکی
    واقعا شب وروز توفکرشم ولی استرس دارم ازبابت سنی که یخورده سنم بالارفته تومحیط دانشگاه کنکور
    کلا ازاین بابت استرس دارم ودودلم برای خوندن
    به نظرشما چکارکنم؟؟؟؟

    پاسخ
  9. motteza

    سلام بنده 35 سالمه کارشناسی عمران خوندم درادامه تحصیلم میخوام پزشکی بخونم چیکار باید بکنم

    پاسخ
  10. ROSE

    سلام گاهی میشه ب چیزی علاقه داریم که استعدادشو نداریم باید دنبال استعداد هامون باشیم نه علاقه هامون

    پاسخ
  11. اعظم

    سلام و قت بخیر خدمت تمامی دوستان.بنده ۳۱ساله هستم و علاقه دارم شدید ب رشته پزشکی اما بخاطر شرایط ک داشتم نتونستم ادامع بدم الان میخام کنکور ۱۴۰۰شرکت کنم.ایا ادامه تحصیل تو این رشته بدرد من میخوره دگ؟

    پاسخ
    1. user3

      هیچ وقت واسه شروع دیر نیست ! به دنبال علاقتون برید . پیروز باشید …

      پاسخ
  12. س

    سلام خسته نباشید.

    من الان 39 سال سن دارم ودیپلم و رشته پیش دانشگاهی تجربی را گرفته ام دوست دارم پزشکی سراسری قبول بشم دو سه بار آزمون دادم رتبه

    پزشکی کسب نکردم اما علاقه زیادی دارم به پزشکی . سوال من این است محدودیت سن برای پزشکی وجود ندارد.

    پاسخ
    1. user3

      خیر محدودیت سنی نداره

      پاسخ
  13. ترانه

    سلام
    لطفا هزینه های مشاوره رو کمتر کنید ملت بتونن زنگ بزنن.

    پاسخ
  14. گمنام

    سلام
    بنده 34 ساله هستم. کارشناسی ارشد یکی از رشته های علوم انسانی از دانشگاه تهران، الان چند ساله ارشد رو تموم کردم ولی رغبتی به ادامه تحصیل نداشتم چون رشته ای که خوندم رو دوست نداشتم.
    دوره دبیرستان اولویت برای من تجربی بود. هدایت تحصیلی هم تجربی اول بود. ولی ما در ده بودیم و ده ما فقط علوم انسانی داشت. ما بالاجبار رفتیم علوم انسانی. این سال ها به واسطه علاقه ای که به درس خوندن داشتم تو درس ها موفق بودم و گرنه از تحصیل تو رشته ای که می خوندم لذت نمی بردم.
    واقعا به پزشکی علاقه دارم به طوری که نتونستم فراموشش کنم. ارشد رو ادامه ندادم چون نمی تونستم پزشکی رو فراموش کنم. هر موقع بیکار می شوم دارم یک مطلب پزشکی می خونم. حتی بافت شناسی جان کوییرا را برام خیلی جذاب تر از خواندن یک کتاب است که ارشد آن را دارم.
    الان نمی دانم چه کنم؟ سن من بالا رفته و نمی دونم دیگه طاقت اون درس خوندن های دوره جوانی رو دارم یا نه؟ از طرف دیگه نمی تونم علاقه ام رو کنار بذارم. به نظر شما الان بخوام کنکور تجربی بدهم، موفق می شوم؟ دیر نیست؟

    پاسخ
    1. مهتاب

      سلام خانم یا آقای گمنام. شرایط من هم تقریبا شبیه شماست با این تفاوت که من نهایتا تا یک ماه دیگه از پایان نامه دکتریم دوره روزانه از دانشگاه علامه طباطبائی تهران دفاع میکنم. من از همون بعد از لیسانس دلم میخواست پزشکی بخونم ولی خوب وضعیت مالیم جوری نبود که بتونم پول به وزارت علوم پرداخت کنم چون روزانه خونده بودم. این دور باطل همینطور ادامه پیدا کرد و من دو مقطع دیگه رو هم (کارشناسی ارشد و دکتری) روزانه قبول شدم. الان از نظر وضعیت مالی خیلی بهتر از قبل هستم شکر خدا و میتونم حتی اگه وزارت علوم اجازه ورود به دوره روزانه رو نداد پول پردیس رو بپردازم. ولی خیلی از خودم ناراحتم که چرا این فکر رو زودتر به واقعیت بدل نکردم. شاید میتونستم به هر سختی بود همون 10 سال پیش پول پردیس رو جور می کردم.در هر صورت، الان با 34 سال سن به سرعت دارم کارای پایان نامم رو تموم می کنم که انشاالله از خرداد بشینم برای کنکور 1400 بخونم. نگران درسهای پزشکی هم اصلا نیستم چون درسهایی که بچه های 18 تا 20 ساله به خوبی میتونن بفهمن و نمره بیارن، امثال ما با این سن و سال و اینهمه درس خوندن و کتاب خوندن و مغزی که پخته تر شده، قطعا بهتر و راحت تر می فهمیم. نگران نباشین، شروع کن به درس خوندن رقیب جان که من از یک ماه آینده میام تو میدون 🙂

      پاسخ
  15. باران

    سلام وقتتون بخیر
    شماره ای که گذاشتید برای تماس ( از شهرستان) وصل نمیشه

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که دسترسی به تلفن ثابت ندارند و یا میخواهند از فرصت مشاوره با تخفیف ویژه برخوردار شوند بسته های مشاوره ای را در نظر گرفته است. به صفحه ی خرید بسته تماس مراجعه نمایید و پس از خرید بازه ی زمانی دلخواه، منتظر تماس کارشناسان مجموعه باشید. (تماس با شماره های سایت فقط از طریق خطوط ثابت و بدون نیاز به اضافه کردن صفر و هرگونه پیش شماره ی دیگری امکانپذیر است و امکان برقراری تماس با موبایل وجود ندارد)

      پاسخ
  16. احمد

    سلام خسته نباشید چرا به دوستی که واقعیت مقاله تونو گفت زود پاسخ دادید چون به ضررتون بود ولی اون دسته از دوستان که راهنمایی خواستن جواب نداید حتما باید پول باشه تا مردمو راهنمایی کنید واقعا جای تاسف داره اگه ماهم مثل اون دوست اولی جبهه میگرفتیم دو دقیقه ی جواب حاضر بود ولی راهنمایی خواستیم اصلا

    پاسخ
    1. user3

      سلام
      دوست عزیز به هیچ عنوان اینجوری نیست. سوالاتونو بپرسید کارشناس مربوطه حتما پاسخ میده

      پاسخ
      1. farshid

        واقعا جای تاسف هست که هیچی جای خودش نیست!!! خیلی زشت اسم شما رو گذاشت مشاور !!!؟ هیچ وقت و هیچ کس حق نداره شخصی به خاطر سنش از کنکور منع کنه چه پزشکی چه غیر پزشکی همیشه برای موفقیت دیر نیست حتی برای ۵۰ سال سن به بالا

        پاسخ
        1. user3

          بله هیچ وقت برای رسیدن به موفقیت دیر نیست به شرط اینکه در باتلاق نامیدی نیافتیم… پیروز باشید

  17. رب

    سلام وقت بخیر
    من خانم ۲۸ساله هستم ومتاهل ودارای یک فرزندکوچک
    رشته دبیرستان بنده انسانی بوده واولویت تجربی نداشتم ومعدلم ضعیف بوده تقریبا
    اماباتلاش لیسانس رشته ای دیگه قبول شدم وآن زمان بهش علاقه داشتم اماهمیشه عشق رفتن به تجربی داشتم وهنوزهم دروجودمن هست وحتی برای ارشدرشته خودم دوست نداشتم برم چون عشق به تجربی نمی توانستم براهمیشه ازبین ببرم اماهمیشه همه گفتن نمیشه و…..سخت وغیرممکن اماخودم قانع کردم امافایده نداشت بعدازمدتی علاقه ام برمیگشت.
    الان دوستدارم شرکت کنم لطفاراهنمایم کنیدراه اصلیم انتخاب کنم تابخوانم تجربی وبرم تواین راه یااینکه براهمیشه ازبرزخ علاقه ام به تجربی دربیام.

    پاسخ
    1. رب

      لطفااگرمیشه امروزجواب بدیدتاهرچه زودترتکلیفم روشن بشه که ازالان شروع کنم یابراهمیشه بهاش مبارزه کنم حذفش کنم

      پاسخ
      1. سمیه

        منم 30 سالمه ، رشته فنی، منم میخوام شرکت کنم

        پاسخ
        1. سینا

          سلام. من 30 سالمه و رشته ریاضی خوندم . برای شرکت در کنکور تو رشته تجربی چه کار باید انجام بدم. در خصوص منابع کنکور منابع نظام جدید بگیرم یا نظام قدیم.نن تابستون رو از دست دادم آیا شروع کردن از مهر دیر نیست. من سر کار میرم و نیمه وقت میتونم درس بخونم آیا برای افرادی که باید از پایه بخونن دیر نیست و نیمه وقت میشه خوند.

  18. حمید

    سلام
    در یک سایتی خوندم که مشاورش گفته بود دیپلمه ها و فارغ التحصیلای ۸۵ به قبل برای سازمان سنجش سیاهی لشکر محسوب میشند آیا این واقعا درسته؟ ممنون از پاسختون

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      سلام. برای کسب موفقیت با شرایط خاص، احتیاج به برنامه ریزی و مدیریت مشخص و بیشتری وجود داره. و هر کسی که در این راه بدون آمادگی لازم متناسب با موقعیت خود و دیگر شرکت کنندگان، قدم پیش بذاره، ناخودآگاه شانس کمی برای پیروزی خواهد داشت/

      پاسخ
      1. محمد

        سلام – چرا اونایی که نظام قدیم هستن نیازی به سوابق تحصیلی برای ارائه ندارن؟ یعنی کنکور اونا فرمالیته هست و به قول خودمون سیاهی لشکر هستن؟ این درسته که یکی میگفت برای افراد سن بالا کارنامه رو الکی تصحیح میکنن و اگه حتی بهترین رتبه رو هم بیارن کاری میکنن که رتبه اش و درصداش خیلی افتضاح بشه! این درسته؟ خواهش میکنم شفاف سازی کنین من خیلی خوب دارم میخونم و میتونم رتبه های زیر 500 رو بیارم واسه سال بعد … 🙁

        پاسخ
  19. مشاور گروپ

    سلام بر شما دوست عزیزی که خودتون رو حتی معرفی نکردید! توصیه میکنم یک بار دیگه و بدون هرگونه جبهه گیری خاصی، این مطلب رو از ابتدا و با دقت بیشتری بخونید!! در این مقاله بصورت خیلی خلاصه و البته کاربردی (با توجه به روانشناسی و با تجربه ی سوالات افرادی که در سن بالاتری از یک دانش آموز کنکوری قصد شرکت در کنکور و قبولی در رشته ی پزشکی را دارند) توصیه کردیم بی گدار به آب نزنید و برای زمان و عمر خود ارزش بیشتری قائل باشید.

    پاسخ
  20. بی نام

    اگر واقعا فکر می کنید که یک کار غیر عقلانی هست که در سن ۲۵, ۲۹ و یا ۳۵ و ۴۲ برای درس خواندن در رشته پزشکی اقدام کرد باید بگم خیلی براتون متاسفم با این طرز مشاوره دادنتون.

    پاسخ
    1. رز

      موافقم

      پاسخ
    2. مهتاب

      دقیقا. کاملا با شما موافقم

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403