قبولی پزشکی با برنامه ریزی رایگان کنکور 97 ویژه تعطیلات نوروزی

قبولی پزشکی

جهت مشاوره در زمینه قبولی پزشکی با برنامه ریزی رایگان کنکور 97 ویژه تعطیلات نوروزی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قبولی پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی یکی از اهداف اصلی اکثر داوطلبان کنکور تجربی است .خیلی ها برای قبولی پزشکی تا الان خوب خوندن و خیلی ها هم هستند که از بهمن ماه و یا اسفند ماه استارت مطالعه را زده اند .


ارزشیابی مدارک تحصیلی




قبولی پزشکی و کلا رشته های تاپ علوم پزشکی برای هر دو گروه ممکن و شدنی هست فقط نیاز به طی کردن دو مرحله داره :

یکی تلاش و سماجت زیاد
و دومی اطلاع از مباحث تست خیز و کلیدی کنکور تجربی که براساس آخرین تغییرات کنکور سراسری تعیین شده باشند.

حال باید این دو مرحله را توسط کارشناسی کاربلد و حرفه ای و البته با سابقه در زمینه رساندن داوطلب به رشته های تاپ کنکور تجربی در دقیقه ی 90 کنکور ، یک برنامه ریزی هدفمند و تمام عیار نوشته و در آخر توسط داوطلب و نیز با همراهی و اطلاع مشاور ، اجرایی شود.


قبولی پزشکی , دپارتمان مشاور گروپ در تمام تعطیلات نوروزی و با هدف همیاری و کمک به داوطلبانی که قصد دارند از این روزها برای پیشی گرفتن و قبولی پزشکی ، استفاده کنند ؛ با ارائه روش های منحصر به فرد برنامه ریزی و نیز معرفی مباحث تست خیز و کلیدی کنکور تجربی براساس سط درسی هر داوطلب و نیز ارائه ی چندین تکنیک و راهکار پیشرفت در دروس ، مسیر رسیدن به بهترین رشته های علوم پزشکی را برای شما عزیزان هموار سازد.

ما بهترین راهکارها و تکنیک ها را به شما می گوییم تا مطالعه ای با کیفیت و عالی داشته باشید.


مواردی که ما در شیوه برنامه ریزی عید تا کنکور 97 بروی آنها تاکید داریم :

قبولی پزشکی , استفاده از تعطیلات برای پیشی گرفتن :

سحر خیز باشید :

قبولی پزشکی , در دوران طلایی نوروز که مدارس تعطیل است و دیگر مجبور به بیدار شدن در اول صبح نیستید حتما از یادگیری اول صبح استفاده کنید.
ممکن است در طول روز به خوبی نتوانید در دوران نوروز در منزل مطالعه کنید اما صبح زود نه مهمان می آید نه به مهمانی می روید . اگر نمی توانید به صورت مطلق خود را از رفت و آمدها حذف کنید سعی کنید صبح زود را از دست ندهید . به قول معروف سحر خیز باش تا کامروا شوی.


سبک مطالعاتی داشته باشید :


قبولی پزشکی , دوران طلایی نوروز بسیار کوتاه است . داشتن سبک و شیوه ی مطالعاتی ، از جمله داشتن برنامه ای صحیح و منابع مطالعاتی مناسب بسیار با اهمیت است . سبک و شیوه ی صحیح مطالعه در دوران طلایی این است که با نتیجه گیری از آزمون های 11 بهمن ماه ( جمعبندی پایه نیمسال اول) و 27 دی ( جمعبندی پیش 1 ) و رنگ آمیزی نتایج ، گام به گام هر درس و مبحث را به وضعیت و رنگی بهتر هدایت کنید. برنامه ی راهبردی ، رنگ آمیزی کارنامه های آزمون های 27 دی و 11 بهمن را به ترتیب به عنوان بهترین روش مطالعاتی و بهترین کتاب برای دوران طلایی استفاده کنید.

سخت کوش و پر تلاش باشید :

قبولی پزشکی , در دوران طلایی نوروز باید سخت کوش باشید و خیلی زیاد تلاش کنید تا بتوانید خود را به رقبای اصلی و حرفه ای برسانید . هر چه تلاش و کوشش بیش تر باشد موفقیت حاصل از آن بزرگتر است.

سرعت عمل داشته باشید :


قبولی پزشکی , در دوران طلایی نوروز فرصت محدودی دارید که در آن باید به موفقیتی بزرگ برسید . برای رسیدن به این موفقیت بزرگ باید نسبت به قبل سرعت عمل بیشتری داشته باشید . با افزایش تمرکز سعی کنید در کمترین زمانِ مطالعه ی خود ، بیشترین یادگیری و بازدهی را داشته باشید . اگر شیوه ی برنامه ریزی شما درست و اصلی باشد و خطا نکنید ؛ مطمئن باشید که از عید هم می توانید به قبولی پزشکی برسید.


ساعت مطالعه تان را افزایش دهید :

قبولی پزشکی , سعی کنید خودتان را از رفت و آمدها حذف کنید اما اگر نشد ، حضورتان را در این مهمانی ها کمرنگ کنید تا بتوانید از زمان خود بیشتر استفاده کنید و ساعت مطالعه ی بالایی داشته باشید . همچنین تلاش کنید که برای خواب خود برنامه ریزی کنید . چون تعطیل هستید نباید خواب شما از ساعت خواب متعادل بیشتر شود.

سماجت در یادگیری داشته باشید :

قبولی پزشکی , این روزها تقریبا تنها فرصتی است که می توان با خیالی آسوده مباحث نیم سال اول پایه و پیش را مرور کنید . همه ی تلاش خود را برای یادگیری مباحث مهم نیمسال اول که بودجه بندی بالایی دارند به کار برید . مباحثی را که از قبل بیشتر بلدید مرور کنید تا یادگیری های ناقصتان کامل و یادگیری های کامل شما تثبیت شود.

سبقت بگیرید :

قبولی پزشکی , در دوران طلایی نوروز فرصتی برای رقابت و سبقت گرفتن دارید و می توانید جایگاه خود را که شاید در نیمسال اول از آن چندان راضی نبودید تغییر و آن را ارتقا دهید.

اکنون دانش آموزان تمام توجهشان به دوران طلایی نوروز معطوف شده است . برخی از دانش آموزان به خود وعده داده اند که در ایام نوروز کاستی های نیمسال اول را جبران کنند.


قبولی پزشکی , عده ای از دانش آموزان تصمیم دارند که در این دوران ساعت مطالعه را بالا برده و برای کسب تسلط بیشتر تست بزنند و عده ای قصد دارند برای آمادگی در امتحانات نهایی کتاب های درسی را عمیق و موشکافانه بخوانند و تمرین تشریحی بیشتری حل کنند. دوران طلایی نوروز پنجره ی باز و فرصتی گرانقدر برای دانش آموزان هدفمند است . نوروز یک ایستگاه جبرانی است.

شما چه برنامه ای دارید ؟ آیا قصد دارید خود را به دست باد بسپارید و با جریان حوادث عید همراه شوید ؟ یا می خواهید مقاومت کنید و بر اجرای برنامه ی درسی مصر هستید ؟

قبولی پزشکی , در این ایستگاه جبرانی می خواهید چه درس ها و مباحثی را مطالعه کنید ؟ چه منابعی را برای مطالعه ی خود در نظر گرفته اید ؟ قصد دارید چند ساعت در روز درس بخوانید ؟ فراموش نکنید این ایام طلایی ، وقت آزمون و خطا نیست ؛ پس محتاط و آگاهانه عمل کنید.

آزمون های برنامه ای به شما آرامش خواهد داد . در هر مقطعی هستید برنامه ی راهبردی را با برنامه ی خود شخصی سازی کنید. به برنامه ی راهبردی اعتماد کنید ؛ زیرا شما را مطمئن و آرام به سوی هدفتان پیش خواهد برد . ولی فراموش نکنید اولین گام برنامه ریزی ، انتخاب کتاب است . برای این دوران طلایی ،کتاب مجموعه تست سراسری بسیار کارآمد است . کتاب تست سراسری شامل تست و پاسخنامه تشریحی است.



با عضویت در کانال تلگرام مشاور گروپ از آخرین اخبار و مقالات مشاوره و برنامه ریزی با خبر شوید.

5465



هر سال هم کنکور برگزار می شود و هم عمو نوروز و حاجی فیروز می آیند :


حالا انتخاب با خودتان است . فقط یادتان باشد اگر سال دیگر که برای عید دیدنی به خانه ی فامیل رفتید و دیدید دختر عمو یا پسرخاله تان رشته و دانشگاه بهتری قبول شده اند ، گله نکنید ! از ما گفتن بود !
بد نیست به همین مناسبت یک نکته ی درسی منطق را هم برای دوستان خوب رته ی انسانی مرور کنیم : عید یا کنکور.
این قضیه از نوع شرطی منفصل مانعه الجمع است که اگر چه ارتفاع دو طرفش ممکن است اما اجتماعشان محال است !
از دست ما دلخور نشوید که چرا داریم عید امسالتان را خراب می کنیم. باور کنید ما خیر و صلاح شما را می خواهیم و به قول معروف :
چوبِ معلم گٌلِ … نوروز بر شما خجسته و همایون باد…

حالا که همه ی حرف ها بوی عید می دهد ، بگذارید توصیه های لازم را هم با همان زبان عید بیان کنیم.

1- عید دیدنی :

امسال برای عید دیدنی در تاریخ 7 فروردین در آزمون خود شرکت کنید و لطفا غیبت نکنید . اصلا و ابدا . این از توصیه ی اول!

2- دید و بازدید :

قبولی پزشکی , در آزمون 7 فروردین کانون مباحث پایه ی نیمسال اول را جمعبندی خواهید کرد و در این آزمون ، از مباحث سال چهارم سوالی مطرح نخواهد شد . پس دید و بازدید درس های نیمسال اول را به جا بیاورید که تقریبا دو ماه است که هیچ خبری از آنها ندارید ! مطمئنا هم دل شما برای آنها تنگ شده ( از لفظ فراموش کردن استفاده نمی کنیم که بی جهت نگران نشوید !) و هم دل آن ها برای شما.

3- خانه تکانی :

بد نیست شما هم خانه تکانی کوچکی در مورد کتابخانه ی خودتان و کتاب های روی میز انجام دهید. توصیه ی ما به شما این است که به سراغ کتاب ها بروید و با توجه به زمان نسبتا کمی که تا کنکور باقی مانده ، منابع مطالعاتی خود را اولویت بندی کنید و کتاب هایی را که اهمیت زیادی ندارند یا تاثیر کمتری در موفقیت شما دارند ، کنار بگذارید.


قبولی پزشکی , عید نوروز یک فرصت طلایی برای جبران و برای جلو زدن از رقبای کنکوری‌ هست، این فرصت طلایی رو از دست ندید و برای آینده خودتون سرمایه گذاری کنید.


مشاوره تلفنی ویژه کنکور تجربی توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان

پزشکی ، دندان پزشکی و داروسازی
از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره زیر تماس بگیرید

Untitled 1
پاسخگویی از ۸ صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل



قبولی پزشکی , سرعت بگیرید و سرسختانه تلاش کنید…


قبولی پزشکی , وقتی ادیسون می خواست لامپ را اختراع کند حدود 900 بار آزمایش را تکرار کرد ولی هر بار با شکست مواجه می شد . ادیسون باید چه کار می کرد ؟ بی خیال می شود و آزمایش را رها می کرد و بشر را از این نعمت بزرگ محروم می ساخت ؟ ولی ادیسون این کار را نکرد ، هر بار شکست خوردن را به منزله ی شناخت راهی برای موفقیت قلمداد کرد و با این طرز فکر بالاخره ، تلاش های ادیسون به سرانجام رسید و لامپ اختراع شد .

فقبولی پزشکی , اصله ی میان خواستن و توانستن ، تلاش کردن است . فرض کنید یک چراغ جادو داشته باشید و هر آنچه را دوست دارید به دست آورید در چشم برهم زدنی برای تان مهیا کند . اوایل از آن چیزهایی که به دست آورده اید خوشحال خواهید شد ، ولی رفته رفته آن ها را به راحتی از دست خواهید داد .

چون برای کسب آنها تلاش نکرده اید و زحمت نکشیده اید ، داشتن آنها لذتی برای تان به همراه نخواهد داشت و همه چیز شکل تکرار به خود خواهد گرفت . حال بی خیال چراغ جادو شوید و به دنیای واقعی برگردید . وقتی تصمیم می گیرید و هدفی برای خودتان تعیین می کنید ، تا رسیدن به آن باید تلاش کنید و خسته نشوید .


مصاحبه های نفرات برتر کنکور  را بخوانید . آنها پس از ورود به دانشگاه ، نه تنها از تلاش کردن دست برنمی دارند ، بلکه با تعیین هدف های جدید برای خود ، تلاش خود را بیشتر می کنند و برای رسیدن به موفقیت های بیشتر پشتکار زیادی دارند.
اگر برای بدتر شدن تلاش می کنید ، ابتدا نیت کنید . به خودتان بگویید که می توانید و تلاش کردن را آغاز کنید و تا رسیدن به اهدافتان به آن ادامه دهید.


بعضی وقت ها فقط باید بشینی و حسرت بخوری، حسرت روزها و موقعیت هایی که به سادگی از دستشون دادی، حسرت فرصت هایی که به راحتی از کنارشون عبور کردی…
حسرت خوردن یکی از بدترین عذاب هایی هست که یک انسان میتونه اون رو تحمل کنه و حقیقتا سزاوار افرادی است که همه چیز رو ساده و پیش پا افتاده فرض میکنن!
امسال، سال کنکورت، ارزش این رو داره یه سال از جون مایه بذاری…
یکم احساس مسئولیت داشته باشی؛ احساس مسئولیت نسبت به همه اون افرادی که چشمشون به تو هست،
احساس مسئولیت به افرادی که تو تنها دلیل زنده بونشون هستی..
این یک سال ارزش هر نوع از خودگذشتگی رو داره، اول از همه برای خودت.

رفیق جان! ساختمون کنکور آسانسور نداره، باید از پله بری بالا! باید شب بیداری بکشی! باید صبح ها زود بیدار شی! باید رنج انضباط رو تحمل کنی تا تبدیل بشی به قهرمان زندگی خودت.

انقد نگو سخته وقتی میگید سخته مترادف جمله “من به قدر کافی قوی نیستم تا براش بجنگم” هست،
بس کن این حرف های مزخرف رو، مثبت باش و بگو هرچقدر هم سخت باشه، باید برم و بدستش بیاریم

برای اینکه دچار بدترین عذاب وجدان ممکن نشی، برای اینکه مجبور نشی به خاطر کم کاری هات همیشه سرت پایین باشه، این یک سال رو متفاوت زندگی کن،
این یک سال رو به خوشی های لحظه ای نفروش


هر چیزی، بهایی داره…

تو هر مرحله از زندگی برای به دست آوردن چیزهای مختلف باید هزینه کنید . امکان نداره شما بدون سرمایه گذاری در هر کاری، سودی به دست بیارید. شما برای به دست آوردن هر چیزی در زندگیتون باید چیزی رو فدا کنید. این قانون زندگیه!
این قانون امسال هم در مورد شما کنکوری ها صدق میکنه. صحبت کردن از رشته های تاپ و دانشگاه های برتر کشور خیلی شیرین و دوست داشتنیه، مطمئنن همه شما میتونید، ساعت ها از آرزو هاتون صحبت کنید، اما آیا واقعا به همون اندازه ، حاضرید دست از چیزی بکشید؟
واقعا برای قبولی در رشته مورد علاقتون و دانشگاهی که همیشه دوستش داشتید، حاضرید چه چیزی رو از دست بدید.
البته که از دست دادنی در کار نیست، شما فقط قراره یکسال اولویت های خودتون رو عوض کنید، یکسال به جای گشت و گذارهای بی مورد و یا رفتن به مهمونی ها و سفرهای مختلف، با جدیت درس بخونید.
درس بخونید برای آینده ای دوست داشتنی
به تک تک شما قول میدم، لذتی که در تفریحات دوران دانشجویی تجربه می کنید، کاملا متفاوت با هر دوران دیگه ای هست
یک عمر لذت، ارزش یک سال وقت گذاشتن رو داره رفیق!

تا حالا با خودت فکر کردی  سال بعد همین موقع کجایی؟ رو صندلی کدوم دانشگاه نشستی؟

این روزها زمان زودتر از همیشه میگذره.
کارهایی که الان انجام میدی سرنوشت دانشگاهی و شغلی آینده تو رو رقم میزنه!

روزهای زمستون یکی یکی رد میشن و بالاخره زمستون و بی‌برگی درخت‌ جای خودش رو به سبزی و شکوفه‌های بهاری میده… زمانی که پیش روی خودت داری میتونه دوران شکوفایی تو باشه
تا اینجا که همه تلاششون رو کردن، حالا یکی از اول با برنامه پیش رفته و اون انتظاری که از خودش داشته رو برآورده کرده. بعضی های دیگه هم اونطور که باید میخوندن تلاش نکردن و وقت نزاشتن.
اما لطفاً اگر جزو هر کدوم از این دسته‌ها هستی همه چیز رو بزار کنار و با یه دید باز به این 140 روز باقی مونده تا کنکور نگاه کن. زمانی که میتونه برای تو یه سکوی پرتاب فوق‌العاده باشه.
اصلا مهم نیست در چه حدی خوندی.. چیا رو تموم کردی.. کدوم درس ها ضعیفی یا هر چیز دیگه، چیزی که هستش اینه که میشه تو این 140 روز خیلی از معادلات رو عوض کرد. میشه کاری کرد که شرایط به نفع تو پیش بره.

امسال که کنکوری هستی یه فرق خاصی برای تو داره، تو داری برای آیندت تلاش میکنی و میخوای زندگی آیندت رو با دستای خودت بسازی… این 140 روز بهترین فرصت برای جبران و جلو زدن از رقبا هست. به هیچ عنوان نباید این فرصت رو از دست بدی!


مشاوره و برنامه ریزی تخصصی زیر نظر تیم دانشجویان و فارغ التحصیلان پزشکی
تماس همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل
sa 2




اگر برای آیندت ارزش قائلی از الان تا کنکور بی وقفه تلاش کن . آره! خسته میشی! سخته! اما ارزشش رو داره
دوست من بعد از کنکور کسی از خستگی و سختی این روزا ازت نمیپرسه همه فقط نتیجه رو میبینن.
حواست باشه که چی رو داری پای چه چیزی میزاری. برای رسیدن به آینده روشن باید بهایی بدی، بهایی از جنس تلاش و کوشش، بهایی از جنس گذشتن از تفریحات و خوشی‌های لحظه‌ای…

الان که داری این متن رو میخونی امیدوارم به درک درستی رسیده باشی که تو حساس ترین برهه مطالعاتی برای کنکور هستی و میتونی کل ماجرا رو به نفع خودت عوض کنی و پایانی که برای خودت دلچسب هستش رو به سناریو کنکورت اضافه کنی.


نه به دیروز کاری داشته باش و نه حسرت زمان رفته رو بخور ….امروزتو قدر بدون، اگه پشیمونی ،اگه
بدگذروندی اگه ھدر دادی با قدر شمردن امروزت جبرانش کن…
“ چهار ماه تلاش از تو….یه عمر خوشبختی با من”
قدر بدون این فرصت استثنایی رو دوست من
به آرزوهات فکر کن….تو میتونی…. اینو باور کن
جهت اطلاع از شیوه ی برنامه ریزی و مطالعه در ایام عید از طریق شماره تماس زیر با تیم مشاوره و برنامه ریزی مشاور گروپ در تماس باشید .



کشتی ها؛‌
به خاطر آبهایی که در اطرافشون
هست، غرق نمی شوند بلکه به
خاطر نفوذ آب به داخل آنهاست.
پس اجازه نده اتفاقاتِ اطراف
به درونت نفوذ کنند و باعث
سنگین‌تر شدن و غرق شدنت شوند…



مهندس علیزاده -مشاور و برنامه ریز کنکور سراسری و عضو دپارتمان مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه قبولی پزشکی با برنامه ریزی رایگان کنکور 97 ویژه تعطیلات نوروزی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403