قبولی دندانپزشکی سراسری | مصاحبه خواندنی با داوطلب معدل 12 که دندانپزشکی زنجان قبول شد

قبولی دندانپزشکی سراسری

جهت مشاوره در زمینه قبولی دندانپزشکی سراسری | مصاحبه خواندنی با داوطلب معدل 12 که دندانپزشکی زنجان قبول شد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 قبولی دندانپزشکی سراسری : ﭼﮕﻮﻧـﻪ ﻣﻴﺨـﻮﺍﯼ ﺑـﺎ ﻣﻌـﺪﻝ ﮐﺘﺒـﯽ 12 /23 ﺑـﻪ ﺩﻧﺪﻭﻧﭙﺰﺷﮑﯽ ﺑﺮﺳﯽ؟! ﺗﻮ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺧﻴﻠﯽ ﻫﺎ ﺩﺭﺳﺖ ﺿﻌﻴﻔﺘﺮﻩ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﻭﻧﺎ ﻧﺘﻮﻧﺴـﺘﻦ ﺍﻭﻧﻮﻗـﺖ ﻣﮕﺮ ﺗﻮ ﻣﻴﺘﻮﻧﯽ؟! ﺷـﺎﮔﺮﺩ ﺍﻭﻝ ﮐﻼﺱ ﺍﻣﻴﺪﯼ ﻧـﺪﺍﺭﻩ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ…

قبولی دندانپزشکی سراسری

  قبولی دندانپزشکی سراسری  »  ﺍﻳـﻦ ﻫﺎ ﺣﺮﻑ ﻫﺎﻳﯽ ﺑﻮﺩﻥ ﮐﻪ ﻫﻤﮑﻼﺳﯽ ﻫﺎﻡ ﺯﻣﺎﻥ ﺩﺑﻴﺮﺳـﺘﺎﻥ ﺑﻬﻢ ﻣﻴﮕﻔﺘﻦ، ﭼﻮﻥ ﻫﻤﻪ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﺴﺘﻦ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻋﺎﺷـﻖ ﺩﻧﺪﻭﻧﭙﺰﺷﮑﯽ ﺍﻡ. ﻫﻤﻪ ﻣﻴﺪﻭﻧﺴـﺘﻦ ﮐﻪ ﻣﻦ ﻫﻤﻴﺸـﻪ ﺣـﺮﻑ ﺍﺯ ﻗﺒﻮﻟﯽ ﺗﻮ ﺍﻳﻦ ﺭﺷﺘﻪ ﻣﻴﺰﻧﻢ ﻭ ﻫﻤﻴﺸـﻪ ﺑﺎ ﺍﻳﻦ ﺣﺮﻑ ﻫﺎ ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻦ ﺟﻮﺭﯼ ﻧﺎ ﺍﻣﻴﺪﻡ ﮐﻨﻦ، ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﺑﻪ ﺍﻭﻧﺎ ﻧﮑﺮﺩﻡ. ﺣـﺎﻻ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺗـﻮﻥ ﻣﯽ ﭘﺮﺳـﻴﺪ ﮐـﻪ ﭼﺮﺍ ﺳـﺎﻝ ﺍﻭﻝ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻢ؟  قبولی دندانپزشکی سراسری  /

  قبولی دندانپزشکی سراسری  » عکس العمل بعد از دیدن قبولی:

خوشحال شدم و خدارو شکر کردم

سال اول دبیرستانتون چگونه گذشت؟معدلتون چند شد؟

  قبولی دندانپزشکی سراسری  »   بنده سه سال دبیرستان رو در مدرسه دولتی گذرانده ام و در واقع سیر نزولی وضعیت تحصلی ام از بدو ورود به دبیرستان آغاز شد. به خاطر جوی که به کلاس حاکم بود و در واقع کلاس جنبه تفریح داشت تا درس. در سال اول معدلم ۱۶شد.

  قبولی دندانپزشکی سراسری  » سال دومتون چطور؟

  قبولی دندانپزشکی سراسری  »  در سال دوم به خاطر توصیه ی مشاور مدرسه رشته ی ریاضی را انتخاب کردم. سال دوم نسبتا از نظر تحصیلی وضعیت مناسبتر برای درس خواندن بود چون اکثر بچه های کلاس بچه های درس خون بودن جو حاکم بر کلاس بیشتر درسی بود اما به خاطر روحیاتی که داشتم زیاد با این جو سازگار نبودم و معدلم دوباره حدود۱۶شد.  قبولی دندانپزشکی سراسری /

و سال سوم؟

  قبولی دندانپزشکی سراسری  »    اما سال سوم که در تابستونش به خاطر روحیاتی که عرض کردم و علاقه ای که به رشته ی دامپزشکی داشتم تصمیم به تغیر رشته گرفتم وبه صورت کاملا اتفاقی و عجیب تونستم رشتمو تغییر بدم وبه کلاسی وارد شدم که جوی کاملا مهیا برای تفریح بود و به قول معروف در و تخته جور شده بود به طوری که در سال سوم از یک کلاس ۳۲نفری یک نفر نمره ی قبولی در دروس نهایی را کسب کرد. و کلا از کلاس ۳۲نفری حدود ۱۵نفر تونستن در امتحانات بعدی(شهریور و دی سال بعد)دیپلم بگیرند. ومن با معدل ۳۶. ۱۲نفر دوم کلاس شدم که البته خودم خیلی از نمراتم راضی بودم چون واقعا به اندازه درسی که خونده بودم نمرات خوبی گرفته بودم حداقل در نظر خودم.  قبولی دندانپزشکی سراسری /

  قبولی دندانپزشکی سراسری  » سال چهارم دبیرستان؟

  قبولی دندانپزشکی سراسری  »    از تابستون پیش دانشگاهی درس نخوندم چون اصلا تو فاز درس خوندن نبودم و این تعداد نفرات قبولی در مدرسه امون در خرداد به حد نساب نرسید ما رو به مدرسه دیگری انتقال دادن.

مدرسه جدید جوی به نسبت خوبی برای درس خواندن وجود داشت ولی بازهم یه مدرسه دولتی بود که بیشتر به جای این که نسبت به فراهم کردن شرایط برای تحصیل اهتمام کنند بیشتر به حضور و غیاب و مسایل انظباطی اهمیت می دادن اما من این مشکل دانش آموزان رو در مدارس دولتی یک مشکلی که چند عامل مدیریت،معلمان،میزان توجه اولیا به وضعیت تحصیلی فرزندانشان و محیط اجتماعی که دانش آموزان مدارس دولتی در اون قرار دارنو میدونم. ازطرفی با تشویق یکی از دوستان صمیمی ام که تو سال ۹۱دررشته ی روانشناسی بو علی همدان قبول شده بود تصمیم گرفتم درس خوندنو شروع بکنم چندتا کتاب کمک آموزشی گرفتم و تو آزمون ها ی سنجش ثبت نام کردم از مهر ماه سال پیش دانشگاهی شروع کردم و تا خود کنکور هیچ وقفه ای تو درس خوندن نداشتم.  قبولی دندانپزشکی سراسری /

نقش خانوادتون:؟

خانواده ام زیاد در امور درسی ام دخالت نمیکردن ولی محیط روانی آرومی رو برای درس خوندنم فراهم کرده بودن که این مهمترین چیزه.

در مورد کتابخونتون..فاصلش تا خونتون ? هر چیز که لازمو می دونید بفرمائید :

فضای مطالعه کتابخونش خوب گرچه هراز چند گاهی حول وهوش امتحانات شلوغ میشدو سروصدا بالا میگرفت ولی در کل خوب بود.

۱۵ دقیقه پیاده روی تا خونمون راهش بود.

صبح ساعت 8 تانهار وبعد از ناهار هم اینکه کتابخونه بسته بشه حدودا ساعت7 وبعد از شام هم نزدیک کانون یکی از مساجد سالن مطالعه کرده بودن و تاساعت 12 شب اونجا مطالعه میکردیم. ناهارو میرفتم خونه تا این مسیر رفت وبرگشت 40،50 دقیقه ای رو استراحتی کرده باشم.ولی گاهی اوقات شام رو تو کتابخونه می خوردم..در کل با همراهی صمیمانه مادرم همراه بود…

در مورد سرعت مطالعتون? از جمله داوطلبان کند خون بودید يا تند خون ؟

تند خونم بودم كمي. اما فوق العاده مرور داشتم.

از کی به صورت جدی تصمیم گرفتید دندانپزشک شید؟

نظرم در مورد رشته در طول مطالعه کنکور چند بار عوض شد. اول با علاقه به دامپزشکی شروع کردم بعد از مدتی به رشته بیوتکنولوژی علاقه مند شدم و بعد دندانپزشکی مدنظرم قرار گرفت.

درمورد آزمون قلم چی میخوام صحبت کنید.مطابق صفحه ی شخصیتون تو کانون شما تنها دو آزمون جمع بندی رو شرکت کردین..دلیلش؟

به دو دلیل ۱_مالی۲_روش مطالعه ام. آزمون های مرحله ای رو تو آزمون سنجش شرکت میکردم و آزمون های جامع رو تو آزمون های قلمچی شرکت میکردم ولی به نظر شخصی خودم برنامه ی آزمونهای قلمچی و سوالاتش نسبت به سایر آزمونها بهتر است.

کتاب های مورد استفاده در کنکور 97 :

1-ادبیات=کتابچه های موضوعی وبرای تست زدن برای بالا بردن سرعت تست زنی باتوجه به زمان کم دروس عمومی در کنکور از کتاب ادبیات موضوعی گاج استفاده کردم.

2-معارف=حتما کتاب گاج طوسی رو معرفی میکنم.3-عربی=مبتکران به تالیف آقای ایادفیلی برای افراد مبتدی وکتاب فوت فن برای که سطح بالاتری دارن رو پیشنهاد میکنم.

3-زبان=درصد زبانم زیاد جالب نیست ومهارت خاصی تو این درس ندارم ولی به نظرم کتاب آقای کیاسالار خوبه.

4-ریاضی=کتاب ریاضی مهر وماه کتاب خوبی البته کسانی که سطح بالاتری دارن وانتظار درصد بالاتری (بالای60)رو دارن بهتره ازکتاب های بچه های رشته ریاضی استفاده کنن که کتاب آبی کانون 30 سال ریاضی رشته ریاضیات روبرای این کار مفید میدونم برای خودمم جواب داد.

5-زیست شناسی=برای درس زیست مرجع اول کتاب درسی است ولی از کتاب تست آبی کانون نیز استفاده کردم

.6-فیزیک=از کتاب گاج استفاده کردم.توصیم تو درس فیزک اینه که داوطلبان بیشتر به جای حفظ کردن فرمول های زیاد اون مفهومی یادبگیرن.

7-شیمی=تنها کتابی که توبازار برای شیمی حرفی برای زدن داره کتاب مبتکرانه

آیا دسترسی به اینترنت داشتید:

نه دسترسی به اینترنت نداشتم.

از دی دی دی هایی که هم اکنون در بازار در حال فروش هستند استفاده کردید؟اگر کردید چه دروسی و از چه موسسه ای؟

به نظرم اینا جز کلاهبرداری چیز دیگه ای نیستن که یه سری افراد با داغ دیدن تنور کنکور ازش سو استفاده می کنن به دو دلیل=

1-توی این دی وی دی ها برای هر نوع سوال یک روش خاص ارایه میشه که یه داوطلب کنکور با انبوهی از روش های حفظی روبه رو میکنه که حتی در صورت داشتن حافظه ی قوی برای ازبر کردن این روش ها ممکن که حتی به دلیل تنوع هرساله ی سوالات کنکور این روش ها باز هم پاسخگو نباشند.2-ازطرفی حجماین دی وی دی ها هم زیاد است و داوطلب درصورت استفاده فقط زمان استفاده برای یک درس خاص را خواهد داشت که در صورت موفق شدن در یک درس نیز در کل در کنکور موفق نخواهد شد چون کنکور یک درس نیست و در یک کلام این دی وی دی ها ماهی مرده رو به فرد میدن به جای یاد دادن ماهی گیری .

درمورد گوشیتون صحبت کنید ؟چطور بود برای کنکورتون؟استفاده ازش چطور بود؟

گوشیم در دوران کنکور یک گوشی ساده نوکیا بود و بیشتر استفاده یک مدیا پلیر رو برام داشت.

از دوستانتون بگید..با چه کسانی دوست شدید و شمارو از محیط مطالعه دور میکردن.و نقش دوست رو چطور میبینید؟
دوست بیشترین نقش رو در جهت دهی های زندگی داره. یک کنکوری بهتره با افرادی که سمت و سویی دارند همراه بشه.

آیا دفتر برنامه ریزی داشتید:
دفتر برنامه ریزی نداشتم ولی خودم همیشه طبق برنامه ریزی درس میخوندم و اعتقاد بر این که افرادی که با برنامه ریزی درس میخونن موفقیت بیشتری دارند.

نحوه ی مطالعه ی زیست شناسی:
درس زیست شناسی رو قبلا مطالعه نکرده بودم سعی میکردم اولمطالعه ی سریع داشته باشم و یک دید کلی نسبت به فصل پیدا کنم و دفعه ی بعد به یادگیری جزیی تمرکز میکردم

آیا کلاس خصوصی گرفته بودید:
نه به هیچ کلاسی نرفتم. سال آخر میخواستم کلاس عربی بروم که اونم نشد مجبور شدم خودم بخونم که خیلی اذیت شدم ولی خوب نتیجه گرفتم.

درمورد عمومی و اختصاصی چطور پیش رفتید:
برخلاف عموم که فکر میکنن دروس عمومی مهم نیستن وتاثیری در کنکور ندارن اشتباه به دو دلیل=1-پیشرفت در دروس عمومی ورسیدن به یک درصد مطلوب خیلی آسون تر وساده تر از دروس اختصاصی هستش ووقت کمتری رو میطلبه.2-برای رسیدن به رتبه ی خوب(زیر3000 کشوری)باید تمام دروس عمومی واختصاصی میانگین بالا داشته باشند برای مثال دروس عمومی واختصاصی رو میتوان به دوبال یک پرنده تشبیه کرد که به تنهایی کارایی لازم رو نداره

در موردخلاصه نویسیتون؟ چطور بود:
خلاصه نویسی ام کم بود ولی تو درس شیمی بیشتر داشتم.

توصیه به دانش آموزان با معدل کم:
این داوطلبان باید بدونن که دو برابر دیگران باید تلاش کنند ،امیدشونو از دست ندن،امید کاذب هم نداشته باشن و به آرزو های دور و دراز دل نبندند. مهم نیست که الان تو چه وضعیتی هستند مهم اینه که سیر صعودی داشته باشن هر چند این سیر کند باشه. در طول مدت کنکور خواهند دید که این سیر صعودی معجزه میکند. برای مثال من در اولین آزمون تو سال ۹۲در آزمون سنجش رتبه ی ۳۶۰۰۰آوردم ولی تو آخرین آزمون ۹۲در سنجش رتبه ی ۹۰۰۰آوردم و آخرین آزمون جمع بندی قلمچی طراز ۶۲۰۰آوردم.

عامل های موفقیت:
تلاش تلاش تلاش واینکه نتیجه کار دست خداست…

3.7/5 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه قبولی دندانپزشکی سراسری | مصاحبه خواندنی با داوطلب معدل 12 که دندانپزشکی زنجان قبول شد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403