فوری / زمان دقیق و قطعی برگزاری امتحانات نهایی و کنکور سراسری 99 بالاخره تعیین شد

زمان امتحانات نهایی و کنکور سراسری 99

جهت مشاوره در زمینه فوری / زمان دقیق و قطعی برگزاری امتحانات نهایی و کنکور سراسری 99 بالاخره تعیین شد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فوری / زمان دقیق و قطعی برگزاری امتحانات نهایی و کنکور سراسری 99 بالاخره تعیین شد  : محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش زمان برگزاری امتحانات نهایی و کنکور ۹۹ را اعلام کرد .


زمان امتحانات نهایی و کنکور سراسری 99 

 اعلام زمان دقیق و قطعی برگزاری امتحانات نهایی و کنکور سراسری 99 

 
زمان امتحانات نهایی و کنکور سراسری 99  ،  محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای عالی آموزش و پرورش زمان برگزاری امتحانات نهایی و کنکور ۹۹ را اعلام کرد .


آخرین اخبار و اطلاعیه های مورخ 8 اردیبهشت 99


تا بدین لحظه رسمی ترین و معتبر ترین خبر در مورد تعویق کنکور۹۹ ، آن هم به دلیل تغییر برنامه امتحانات پایان ترم نهایی پایه دوازدهم دبیرستان است .

تکلیف برگزاری کنکور 99 و تاریخ دقیق آن چیست؟

پاسخ:کنکور ۹۹ به فاصله ی 20 روز پس از پایان امتحانات نهایی برگزار می شود

او افزود: با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا وزارت آموزش‌ و پرورش می‌تواند تقویم زمانی مدارس را جابه جا کند و اختیاراتی را به شورای آموزش‌ و پرورش استان‌ ها می‌دهیم تا بین 4 تا 6 هفته پس از بازگشایی مدارس سال تحصیلی را ادامه دهند.همچنین کنکور ۲۰ روز پس از پایان امتحانات نهایی انجام خواهد شد تا استرس کنکور از داوطلبان دور شود و با خیالی آسوده به دوره کتب خود بپردازند و کنکور ۹۹ را جمع بندی کنیم .


تحلیل تاریخ برگزاری کنکور 99 با توجه به این صحبت: پس تاریخ برگزاری کنکور ۹۹ به تاریخ اتمام امتحانات سال دوازدهم بستگی دارد اگر تعطیلی مدارس ادامه دار باشد و اتمام آن به تعویق بیافتد متعاقباً کنکور 99 نیز به تعویق می افتد.

نگرانی مشمولین خدمت سربازی در مورد برگزاری کنکور 99

هنوز اعلام نظر رسمی در مورد مشمولین سربازی که در کنکور ۹۹ ثبت نام کرده اند صورت نگرفته است اما فعلا نیازی به نگرانی این عزیزان نیست و به احتمال زیاد اگر به علت تعطیلی مدارس و تعویق کنکور تغییری در تقویم آموزشی سال 1400-99 صورت گیرد قوانین مشمولیت این دسته از داوطلبان نیز متناسب با آن تغییر خواهد کرد و هیچ داوطلب پسر که به دلیل تغییر تاریخ کنکور ۹۹ مشمول به خدمت بحساب می آید در سیستم نظام وظیفه غیبت نخواهد خورد ؛ پس بهتر است کنکوریها فقط به استفاده حداکثر و جمع بندی صحیح دروس کنکور متمرکز شوند و از زمان طلایی باقی مانده نهایت استفاده را ببرند.

جمع بندی پایانی تعویق کنکور 99

کنکوریهای عزیز تا کنون رسمی ترین خبر در مورد عقب افتادن کنکور 99 همین خبری قطعی “تغییر تاریخ کنکور” است که منتشر کرده ایم لطفا به شایعات و ذکر تاریخ های مختلف توجه نکنید در صورتی که خبر رسمی تاریخ دقیق برگزاری کنکور ۹۹ از سوی سازمان محترم سنجش اعلام گردد در همین مقاله و در صفحه ی اخبار کنکور منتشر میگردد.

هنر یک کنکوری در این ایام حفظ آرامش و ادامه ی روند مطالعاتی با کیفیت بیشتر است برنامه ریزی نیمسال دوم خود را همانند گذشته ادامه دهید؛ امیدست با افزایش انگیزه کنکوریها در ماههای مانده و کنترل خواب کنکوریها بتوانند با نهایت تلاش و پشتکار در این روزهای حساس گام های بلندی در جهت موفقت خود بردارند .

بروزرسانی 8 اردیبهشت 99

با توجه به حذفیات کنکور 99 و امتحان نهایی + تاریخ دقیق و برنامه امتحانات دوازدهم در برنامه احتمالی امتحانات نهایی،این امتحانات در پایان خرداد یا اوایل تیر به پایان میرسد و احتمال بسیار زیاد در هفته سوم یا چهارم تیر برگزار میگردد در صورت اخبار تکمیلی از منابع معتبر و سازمان سنجش و آموزش کشور در همین صفحه اطلاع رسانی مجدد داده میشود.






محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در نهصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش ، با تسلیت رحلت آیت الله امینی و تجلیل از نقش ایشان در امر تربیت ، اظهار کرد : پس از ورود بیماری کرونا و تعطیلی مدارس ، آموزش و پرورش ، باید تکلیف آموزش را مشخص می ‌کرد .

وی افزود : اگر تعطیلی کوتاه مدت باشد ، نظام آموزشی خیلی دچار اشکال نمی‌شود ، اما ، چون به واسطه این بیماری فراگیر ، تعطیلات طول کشید و ما باید کاری می‌کردیم لذا ابتدا به سراغ ارائه آموزش‌ها از طریق تلویزیون و همچنین ارائه آموزش‌ها در فضای مجازی پیام‌رسان‌ها رفتیم و نهایتا به ایجاد شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد) اقدام کردیم .

حاجی میرزایی گفت : راه‌اندازی شبکه آموزشی با این حجم و گستردگی که قرار است ۱۵ میلیون دانش‌آموز را پوشش دهد در این زمان کوتاه بسیار سخت و نیازمند تلاش مضاعف است لذا با تلاش‌های شبانه‌روزی که بدون وقفه در دو ماه اخیر صورت گرفت ، سعی ما براین است تا برخی از مشکلات کاملا رفع شود .

وی ، استقبال دانش‌آموزان و فرهنگیان از این شبکه را بسیار خوب اعلام و عنوان کرد : یکی از اهداف اصلی ما از ایجاد شبکه شاد مصون سازی فرایند آموزشی کشور در برابر بحران‌هایی است که باعث تعطیلی مدارس می‌شود ؛ البته در این فرصت کم سعی کردیم این شبکه به آموزش‌های سال تحصیلی جاری برسد .

 
زمان امتحانات نهایی و کنکور سراسری 99  ، وزیر آموزش و پرورش ، هدف اصلی ایجاد این شبکه را آموزش دانش‌آموزان دانست و ادامه داد : در مناطق کم جمعیت و دور افتاده که دانش‌آموزان با مشکلات ناشی از امکانات فضای مجازی روبه‌رو هستند ، آموزش‌ها را از طریق راهبران آموزشی پیش بردیم و حتی در برخی مناطق کم جمعیت ، آموزش حضوری در فضای باز و با چینش پراکنده دانش آموز انجام می‌شود .

وی اضافه کرد : برای پایه دوازدهم طبق روال هر سال ، آخر اردیبهشت پایان سال تحصیلی خواهد بود و پس از تعطیلات عید فطر ، امتحانات از 10 یا 17 خرداد آغاز و تا یک هفته از تیر ادامه خواهد داشت ؛ کنکور نیز ۲۰ روز پس از آخرین امتحان نهایی برگزار خواهد شد .
حاجی ‌میرزایی در خصوص تدوین محتوا‌های درسی در فضای مجازی گفت : سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی ، محتوا‌هایی رابرای معلمان تدوین و در اختیار آنان قرار داده است همچنین مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان نیز محتوا‌های آموزشی را آماده و به استان‌ها ارسال کرده است .

 زمان امتحانات نهایی و کنکور سراسری 99 

زمان امتحانات نهایی و کنکور سراسری 99  ، وی تصریح کرد : در صورتی که امکان برگزاری امتحانات پایانی برای پایه‌های غیر از دوازدهم وجود نداشته باشد ، فعالیت دانش‌آموزان در کلاس‌های آنلاین و انجام تکالیف از شاخص‌های ارزشیابی توسط معلمان خواهد بود ؛ تلاش خواهیم کرد برای آینده آماده شویم و محتوا‌ها به گونه‌ای تدوین شود تا در فضای مجازی به سهولت قابل ارائه باشد .

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیین‌نامه اجرایی مدارس که در دستور کار شورای عالی قرار داشت ، اظهار کرد : توجه به مشارکت معلمان و اولیا در امور مدرسه و مساعدت بیشتر خیرین می‌تواند در امر تعلیم و تربیت سهولت ایجاد کند .

وی گفت : مستندسازی در مدرسه بسیار اهمیت دارد ، زیرا آیندگان باید بتوانند از تجارب امروز مدیران و معلمان استفاده کنند و مشکلات را حل و فصل کنند ؛ در آموزش و پرورش بیش از ۱۰۰هزار مدیر داریم و ما نیازمند تربیت مدیر هستیم .

همچنین حاجی‌میرزایی در برنامه دیگر و در دیدار با مسعود احمدی افزادی مدیر و تنی چند از معاونان شبکه آموزش ، با تقدیر از زحمات و تلاش آنها ، اظهار کرد : در صدا و سیما کار بزرگی انجام شد و سرعت تلویزیون در همراهی آموزش و پرورش در ادامه فرایند آموزش فوق العاده بود و در این زمینه تجربه ارزشمندی شکل گرفت .

 
زمان امتحانات نهایی و کنکور سراسری 99  ، وی ، اثر ذهنی مدرسه تلویزیونی را بسیار مطلوب دانست و افزود : قرار گرفتن هر جزئی در جای خود و هماهنگی اجزا در یک مجموعه ضروری و بسیار دارای اهمیت است و در این صورت است که اهداف محقق می‌شود .

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد : برای آموزش‌های نوین نیازمند معماری جدیدی هستیم ؛ کرونا این فرصت را برای ما ایجاد کرد و ما را در این مسیر حرکت داد ؛ ارائه آموزش‌های تلویزیونی ، مقبولیت آموزش‌های مجازی از سوی جامعه را به دنبال داشته است و این جای بسی شکرگزاری است .

وی با بیان اینکه شبکه آموزش رتبه سوم در جذب مخاطب را در بین شبکه‌های مختف صدا و سیما به دست آورده است ، گفت : این رتبه موضوع بسیار مهمی است ، زیرا مطالب ارائه شده در حیطه فهمیدن است .

حاجی ‌میرزایی اضافه کرد : جامعه بدون مهارت نمی‌تواند ادامه حیات مطلوبی داشته باشد ؛ لذا برای توسعه آموزش‌های مهارتی باید تلاش کرد تا ظرفیت‌های اقتصادی کشور نیز افزایش یابد .

وی گفت : هدف این دیدار قدردانی و سپاسگزاری به خاطر همراهی و همکاری دلسوزانه شما در امر ارایه آموزش‌هاست۰

مدیر شبکه آموزش نیز در این دیدار ، اظهار کرد : هرچند برای راه‌اندازی یک برنامه تلویزیونی نیازمند حداقل دو ماه زمان هستیم تا برنامه را در قسمت‌های مختلف مطرح و مجوز بگیریم ، اما در این برهه از زمان ، کاری جهادی کردیم .

وی با اشاره به راه‌اندازی مدرسه مجازی در شبکه آموزش ، افزود : در زمان آلودگی هوا و تعطیلی مدارس نیز چنین ایده‌ای مطرح شده بود .

احمدی افزادی ادامه داد : یک حرکت عظیم جهادی فرا زمانی در اسفند اتفاق افتاد ؛ به طوری که روزانه ۸ ساعت برنامه را خالی کردیم تا آموزش‌های درسی جایگزین شود .

 
زمان امتحانات نهایی و کنکور سراسری 99  ، وی اضافه کرد : با توجه به اهمیت موضوع تصمیم به زنده برگزار کردن آموزش‌ها گرفتیم ، لذا در آغاز آموزش‌های زنده با مشکلاتی همراه بود که به مرور رفع شد .

مدیر شبکه آموزش افزود : در مجموع در بین دانش آموزان دوازده سال به بالا بیش از ۹۰ درصد بیننده داشته‌ایم براساس نظرسنجی‌ها در کل شبکه آموزش از نظر جذب مخاطب رتبه سوم را کسب کرد .

وی ادامه داد : شبکه آموزش تا امروز ۷ و نیم میلیون نفر بازدید کننده و ۲۳ میلیون بار بازدید داشته است همچنین ۲۷ میلیون دانلود از طرف شبکه‌های مختلف داشته است .

احمدی افزادی اضافه کرد : در خصوص برنامه آموزشی تا پایان سال ۹۹ ، تعداد ۸ هزار و ۸۰۶ کلاس آموزشی در شبکه آموزش خواهیم داشت .

در پایان وزیر آموزش و پرورش با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های شبکه آموزش تجلیل کرد .

منبع : جوان



امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه فوری / زمان دقیق و قطعی برگزاری امتحانات نهایی و کنکور سراسری 99 بالاخره تعیین شد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403