فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ و مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام

فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99 و مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام

جهت مشاوره در زمینه فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ و مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ و مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام  : مشاور عالی سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور گفت: مهلت مجدد ثبت نام برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ از ۱۲ اسفندماه آغاز می شود.

فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99 و مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام 

فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ و مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام

مشاور عالی سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور گفت: مهلت مجدد ثبت نام برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ از ۱۲ اسفندماه آغاز می شود.

به گزارش مشاورگروپ به نقل از مهر، حسین توکلی افزود: به منظور همراهی با آن دسته از داوطلبان متقاضی شرکت در کنکور سراسری‌ سال‌ ۱۴۰۲ رشته های با آزمون دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی که در مهلت ۱۶ تا ۲۷ بهمن ۱۴۰۲  موفق به ثبت نام نشدند، مهلت مجدد برای ثبت نام در نظر گرفته شد.

وی افزود: ثبت نام کنکور سراسری‌ سال ۱۴۰۲ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

توکلی خاطرنشان کرد: متقاضیان کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ که در مهلت تعیین شده (از ۱۶ تا ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۲) موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند می توانند در مهلت مجدد ثبت‌نام‌ از روز دوشنبه ۱۲ اسفند تا روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش در آزمون ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: متقاضیان کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ که در مهلت تعیین شده (از ۱۶ تا ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۲) هم در کنکور ۱۴۰۲ ثبت‌نام کرده اند می توانند در مهلت مجدد ثبت‌نام‌ از روز دوشنبه ۱۲ اسفند تا روز پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش نسبت به ویرایش اطلاعات خود در صورت نیاز اقدام کنند.

کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می شود و در مهلت ۱۶ تا ۲۷ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ تعداد یک میلیون و ۵۱ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

داوطلبان لازم است نسبت به رعایت موارد ذیل اقدام کنند:

مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ و اطلاعیه مربوط به اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام در ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ (اطلاعیه و دفترچه از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل دریافت است).

خرید کارت اعتباری ثبت‌نام از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org.

مراجعه به سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها به نشانی: http://dipcode.medu.ir برای دریافت کدهای سوابق تحصیلی ذیل:

۱. کد سوابق تحصیلی برای دیپلمه‌های سال ۱۳۸۴ تا سال ۱۴۰۲ شاخه نظری (نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی و همچنین نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶) رشته‌های تحصیلی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی.

۲. کد سوابق تحصیلی برای داوطلبان با مدرک پیش‌دانشگاهی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر که مدرک دوره پیش‌دانشگاهی خود را از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۲ اخذ کرده‌اند.

تبصره ۱: دارندگان مدرک پیش‌دانشگاهی سالهای ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۲ در صورتی که اطلاعاتشان در بانک اطلاعاتی مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش وجود نداشته و یا ناقص باشد، ابتدا برای تکمیل اطلاعات خود به آدرس اینترنتی: http://dipcode.medu.ir مراجعه کنند. در صورت تایید اطلاعات آنان از سوی آموزش و پرورش، می‌توانند از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ اسفند ۹۸ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ ثبت‌نام کنند.

تبصره ۲: دانش آموزان نظام آموزشی ۳-۳-۶ و همچنین دانش آموزان دوره پیش‌دانشگاهی (نظام سالی واحدی – ترمی واحدی) سال جاری که تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۹۹ فارغ‌التحصیل می‌شوند، لازم است برای اطلاع از نحوه اقدام درخصوص سوابق تحصیلی به اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون تاریخ ۲ تیرماه ۱۴۰۲ مراجعه کنند.

داوطلبانی که قادر به مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی نیستند یا تناقضی درخصوص نمرات و مشخصات فردی مندرج در اطلاعات آموزش و پرورش مشاهده کرده اند، ضروری است که از طریق سامانه: http://dipcode.medu.ir درخواست خود را، به صورت الکترونیکی در سایت مذکور حداکثر تا شروع ثبت نام مجدد اعلام کنند تا در زمان ثبت نام مجدد، مشکلی نداشته باشند.

با توجه به اینکه اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در مهلت مقرر (از تاریخ ۱۶ تا ۲۷ بهمن ۱۴۰۲) در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت، لذا این داوطلبان نیز می توانند با مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود، و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.



آمار نهایی داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ به تفکیک استان و شهر 

آیا مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ باز هم تمدید میشه ؟

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام ۹۰۰ هزار نفر در آزمون سراسری ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش مشاورگروپ و به نقل از مشاور سازمان سنجش آموزش کشور  ، درباره ثبت‌نام در آزمون سراسری ۱۴۰۲ اظهار کرد: ثبت‌نام در این آزمون از روز چهارشنبه ۱۶ بهمن‌ماه آغاز شد و با درنظر گرفتن مهلت تمدید‌شده تا پایان روز یکشنبه ۲۷ بهمن‌ماه ادامه دارد.

وی افزود: علاقه‌مندان به ثبت‌نام در رشته‌های با آزمون کنکور سراسری می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دفترچه راهنما در صورت واجدالشرایط بودن ثبت‌نام کنند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: تاکنون ۹۱۶ هزار و ۷۱۶ نفر در آزمون سراسری ثبت‌نام کرده‌اند و این مهلت دیگر تمدید نمی‌شود.

توکلی بیان کرد: آزمون سراسری برای پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دانشگاه‌های دولتی، غیردولتی، پردیس خودگردان، پیام‌نور، آزاد اسلامی و موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: نتایج اولیه دهه اول مردادماه ۹۹ به صورت کارنامه منتشر می‌شود و از دهه دوم مردادماه ۱۴۰۲ انتخاب رشته داوطلبان آغاز می‌شود.


امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ و مهلت ویرایش اطلاعات ثبت نام

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403