روشهای مطالعه جهت جلوگیری از فراموش کردن مباحث خوانده شده

فراموش کردن مباحث

جهت مشاوره در زمینه روشهای مطالعه جهت جلوگیری از فراموش کردن مباحث خوانده شده

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای بودجه بندی این آزمون خیلی وقت گذاشتم و هزینه کردم اما الان که دارم مباحث رو مرور میکنم چیزی یادم نمیاد. دارم دیونه میشم . هر مطلبی که میخونم یادم میره . دیگه نمیدونم چکار کنم خیلی نگرانم و استرس دارم…

فراموش کردن مباحث

این جملات برای داوطلبانی که درگیر بحث فراموش کردن مطالب هستند ، آشناست . بخصوص در دو روز قبل از آزمون که احساس می کنید چیزی یادتان نمی آید و انگار که حافظه شما کلا دلییت شده است…

اگر شما نیز احساس فراموشی مطالب را دارید ، به جای تسلیم شدن و ناامید بودن سریعا به دنبال راهکاری برای حل این مشکل باشید. فراموشی مشکلی است که در بین اکثر داوطلبان هست. لذا در اینجا راهکارهایی برای حل این معضل گفته شده است. با ما همراه باشید…


آیا حس فراموش کردن مطالب درست است؟

این حس فراموش کردن مطالب را الان اکثر داوطلبان دارند ولی اگر به بودجه بندی های آزمون های آزمایشی توجه داشته باشید میبینید که اگر شما در طول این مدت درس خوانده اید الان تقریباً 80% بودجه بندی کنکور را پیش رفته اید لذا توصیه می شود در مدت زمان باقیمانده تا کنکور روزانه یک آزمون جامع از کنکورهای سراسری یا موسسات مختلف را از خودتون بگیرید حتی اگر همه مطالب را نخوانده باشید چرا که شیوه و نحوه آزمون دادن بسیار مهمتر از مقدار درس خواندن است.

جهت دریافت آخرین اخبار کنکور سراسری بر روی عکس زیر کلیک نمایید:

کانال


یک تیم فوتبال چندین بار قبل از مسابقه و رفتن به میدان ،در تمرین های مکرر نحوه بازی در زمین و استراتژی رهبری تیم را انجام میدهند و صرفا مربی نمیتواند فقط با گفتن تئوری ها ،تیم را آماده مسابقه کند.

در آزمون های جامعی که از خودتان میگیرید نیز هدف این نیست که ببینیم شما در هر درس چند درصد میزنید ،،، خیر.

بلکه هدف این است که شما استراتژی خود را در جلسه کنکور از الان بارها و بارها تمرین کنید و مدیریت جلسه آزمون دقیقا مسئله ای است عدم تمرین آن در زمانهای جمعبندی باعث میشود داوطلب نتواند از هر آنچه که خوانده استفاده ببرد و عملا زحمت های وی به هدر می روند.لذا بدون توجه به اینکه هنوز مباحثی را مرور نکرده اید ، روزانه از خود یک آزمون جامع و طبق زمان استاندارد کنکور از خود بگیرید.سپس آزمون خود را تحلیل و برای مباحثی که اشتباه تست زده اید یا شک بین دو گزینه داشتید و یا مبحث را به یاد نداشته اید ، مباحث مورد اشکال را مرور برای هر یک تعدادی تست بزنید.

این بهترین راهکار جهت مرور حجم زیاد مطالب بهمراه تسلط بر مدیریت جلسه آزمون است ، اعتماد به نفس شما بیشتر می شود و باعث میشود حس فراموشی مطالب از بین برود.

نکته دیگه ای که خیلی مهمه این هست که حتما مرورها براساس تست های کنکور باشد.این کار باعث میشود ذهن بیشتر درگیر موشکافی تیپ تست ها شده و با تمرین مکرر میتواند تست های بعدی و کنکور امسال را نیز پیش بینی کند.

دریافت آخرین اخبار سهیمه های کنکور سراسری با کلیک بر روی عکس زیر:

کنکور سراسری


در پایان توصیه می شود اگر در به یادآوری دروس دشوار مشکل دارید ، حتما مطلب زیر را مطالعه نمایید:

جلوگیری از فراموش کردن مباحث  و  دروس دشوار…

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه روشهای مطالعه جهت جلوگیری از فراموش کردن مباحث خوانده شده

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403