فراموشی شماره پیگیری کارشناسی ارشد

فراموشی شماره پیگیری کارشناسی ارشد ناپیوسته

جهت مشاوره در زمینه فراموشی شماره پیگیری کارشناسی ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از مشکلات متداولی که داوطلبان با آن رو به رو می شوند، گم کردن یا فراموشی شماره پیگیری کارشناسی ارشد می باشد. این اتفاق ممکن است برای تمام افراد رخ دهد؛ اما نیازی نیست نگران باشید. در اینجا خواهید فهمید چطور می توانید برای بازیابی شماره پیگیری کارشناسی ارشد خود اقدام کنید. همین حالا با مشاور گروپ تماس بگیرید تا پاسخ تمام سوالات خود و همچنین راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت کنید.

شماره پیگیری کارشناسی ارشد

شماره پیگیری کارشناسی ارشد یک کد 16 رقمی است که پس از تکمیل فرایند ثبت نام اینترنتی در اختیار داوطلب قرار می گیرد. داوطلبان در زمان دریافت کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و دیگر مراحل نیاز به این کد 16 رقمی و همچنین شماره پرونده خود خواهند داشت. داوطلبان موظف هستند حداقل تا 1 سال پس از ثبت نام این دو شماره را در نزد خود نگه دارند. اما گاهی اوقات فراموشی شماره پرونده و شماره پیگیری باعث وقفه در کارهای آنها می شود.


بازیابی شماره پیگیری کارشناسی ارشد

با توجه به اینکه بسیاری از داوطلبان درگیر مشکل فراموشی شماره پیگیری کارشناسی ارشد هستند، سازمان سنجش با ارائه راه حلی این نگرانی را برای آنها بر طرف کرده است. شما می توانید به راحتی وارد سایت شوید و با طی کردن مراحل شماره پیگیری خود را بازیابی کنید.

نحوه بازیابی شماره پیگیری کارشناسی ارشد

برای اینکه بتوانید شماره پیگیری کارشناسی ارشد خود را بازیابی کنید، ابتدا وارد سایت سازمان سنجش (www.sanjesh.org) شوید. در سمت چپ صفحه، منویی وجود دارد که سرتیتر آن سیستم پاسخگویی می باشد. اولین گزینه در این منو «ورود به سیستم پاسخگویی» می باشد. با کلید بر روی آن وارد صفحه ارسال درخواست های الکترونیکی خواهید شد. در این بخش با دو گزینه «عضویت در سایت» و «ورود به سیستم» برخورد می کنید. در صورتی که عضو سایت نیست، ابتدا برای عضویت در سایت اقدام کنید و فرایند عضویت خود را انجام دهید.

ورود به سیستم پاسخگویی

ورود به سیستم یا عضویت

در قدم دوم شما با کلیک بر روی «ورود به سیستم» باید نام کاربری و رمز عبوری که با عضویت در سایت ساخته اید را وارد کنید تا بتوانید برای بازیابی شماره پیگیری کارشناسی ارشد اقدام کنید.

وارد کردن شماره کاربری و رمز عبور

در قدم سوم، پس از ورود به سیستم برای دریافت شماره پیگیری خود، باید یک درخواست جدید ارسال کنید. در قسمت درخواست جدید، آزمون و سال آزمون را مشخص می کنید و جستجو را انجام می دهید. در این زمان می توانید بر روی گزینه «دریافت شماره پیگیری» کلیک کرده و با تایید مشخصات فردی، شماره پیگیری کارشناسی ارشد شما به نمایش گذاشته خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه فراموشی شماره پیگیری کارشناسی ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی