فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش

فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش موضوع اصلی این مقاله است. چرا که بسیاری از داوطلبان ممکن است با این مشکل دست و پنجه نرم کنند و نیازمند راهنمای بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری باشند تا بتوانند اقدامات لازم را در سایت گزینش و استخدام آجا gozinesh.aja.ir انجام دهند. با ما همراه باشید.

فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش

در صورت فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش می توانید از امکان بازیابی شماره پرونده و کد رهگیری که در سایت گزینش و استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران gozinesh.aja.ir فراهم شده است استفاده نمایید. روش حل این مشکل بسیار آسان است و ما در ادامه به تفکیک راهنمای بازیابی شماره پرونده ثبت نام دانشگاه افسری ارتش و نحوه بازیابی کد رهگیری خرید دانشگاه افسری ارتش را شرح می دهیم.

همانطور که می دانید بعد از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ارتش، یک کد رهگیری 8 رقمی برای هر داوطلب صادر می شود که برای تکمیل مراحل ثبت نام به آن نیاز به دارد. شما داوطلبان گرامی، اگر این کد رهگیری خرید را فراموش کرده باشید نمی توانید باقی مراحل نام نویسی را با موفقیت پشت سر بگذارید. بنابراین حفظ و نگهداری این کد بسیار اهمیت دارد.

تنها بعد از پایان قطعی مراحل، شماره پرونده ثبت نام در اختیار شما داوطلبان عزیز قرار می گیرد و بدین ترتیب اگر به مشکل فراموشی شماره پرونده دچار شده باشید نمی توانید پیگیری آزمون خود را در سایت gozinesh.aja.ir انجام دهید. همچنین در صورت فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش قادر به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود نیز نخواهید بود.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه مطابق با اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام دانشگاه افسری ارتش چهار روز پیش از فرا رسیدن زمان برگزاری آزمون خواهد بود. با توجه به اینکه آزمون ارتش در روز جمعه ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ ساعت ۸ صبح برگزار می شود، تمامی داوطلبان می توانند از روز دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ اقدام به دریافت آن نمایند. پس برای رفع مساله فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش با ما همراه باشید.

فراموشی شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش

فراموشی شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش یکی از معضلات اصلی داوطلبان آزمون دانشکده افسری ارتش است. به دلیل اهمیت حفظ این شماره به منظور پیگیری مراحل آزمون و وضعیت ثبت نام، و همچنین دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری ارتش با شماره پرونده همیشه یکی از سوالات متداول تماس های تلفنی مجموعه مشاورگروپ در مورد حل مشکل فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش است.

بازیابی شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش

نحوه بازیابی شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش را در این بخش از مقاله ارائه می کنیم. ابتدا به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه نمایید و مطابق تصویر از منوی سمت راست سایت گزینه فراموشی شماره پرونده را انتخاب نمایید.

فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش Moshavergroup.com

در صفحه جدید، مطابق تصویر در کادرهای مربوطه کد ملی را به همراه کد رهگیری خرید دانشگاه افسری ارتش وارد کنید و گزینه تایید را انتخاب نمایید. بدین ترتیب شماره پرونده برای شما قابل مشاهده می گردد.

فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش Moshavergroup.com بازیابی شماره پرونده

اگر بر حسب اتفاق، کدرهگیری خرید را هم فراموش کرده بودی نگران نباشید، در بخش بعدی به روش بازیابی کد رهگیری پرداخته ایم.

فراموشی کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش

مشکل فراموشی کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش باعث می شود که نتوانید مراحل نام نویسی خود را به درستی تکمیل کنید. به همین دلیل ما در این مقاله می خواهیم روش حل مشکل فراموشی کد رهگیری خرید را در ادامه ارائه کنیم. همچنین اگر ثبت نام شما ناقص باشد هم می توانید با استفاده از این کد در زمان مقرر اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری ارتش با کد رهگیری خرید نمایید و از حضور در جلسه آزمون محروم نگردید. برای آشنایی با نحوه بازیابی کد رهگیری با ما همراه باشید.

بازیابی کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش

برای بازیابی کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش تنها کافیست از منوی سمت راست سایت گزینش و استخدام آجا gozinesh.aja.ir گزینه فراموشی کد رهگیری خرید را انتخاب نمایید.

فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش Moshavergroup.com (2)

همانطور که در تصویر قابل مشاهده است به دو روش می توانید عملیات بازیابی کد رهگیری ثبت نام دانشگاه افسری را با موفقیت به پایان برسانید.

  1. روش اول: با شناسه خرید موفق
  2. روش دوم: با درج رشته تحصیلی

فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش Moshavergroup.com بازیابی کد رهگیری

در روش اول باید کد ملی خود را به همراه شماره سفارش خرید اینترنتی که بعد از پرداخت وجه از سامانه گزینش آجا دریافت کردید در سطر اول و دوم وارد نمایید. در صورت صحت اطلاعات وارد شده، با انتخاب گزینه جستجو کد رهگیری برای شما به نمایش در می آید.

روش دوم برای آن دسته از داوطلبانی که حتی شناسه خرید موفق را هم ندارند تعبیه شده است. بدین ترتیب میبایست کد ملی خود را به همراه رشته تحصیلی تان (ریاضی فیزیک؛ علوم تجربی؛ علوم انسانی) در کادرهای مربوطه وارد کنید و گزینه تایید را بزنید. اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید کدرهگیری خرید قابل مشاهده خواهد بود.


ما در این مقاله مشاور گروپ به یکی از متداول ترین سوالات متقاضیان آزمون دانشکده افسری یعنی فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش پرداختیم و نحوه بازیابی هر دو را در سایت گزینش و استخدام آجا gozinesh.aja.ir بررسی کردیم. اگر سوالی در ذهن شماست که پاسخ آن را در مقاله نیافتید می توانید با ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از کارشناسان حوزه دانشگاه افسری مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️حل مشکل فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش چگونه امکان پذیر است؟

✔️راهنمای تصویری و جامع بازیابی شماره پرونده و همچنین بازیابی کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش در سایت گزینش و استخدام آجا gozinesh.aja.ir ارائه شده است.

✔️نحوه بازیابی شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش چیست؟

✔️برای مشاهده راهنمای بازیابی شماره پرونده ثبت نام آزمون دانشکده افسری مقاله را مطالعه نمایید.

✔️راهنمای بازیابی کد رهگیری خرید دانشگاه افسری ارتش را از کجا دریافت کنم؟

✔️نحوه بازیابی کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش برای حل مشکل فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش به صورت جامع و تصویری در این مقاله ارائه شده است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه فراموشی شماره پرونده و کد رهگیری دانشگاه افسری ارتش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی