ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی 1400

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی

جهت مشاوره در زمینه ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در آزمون سراسری 1400 در هریک از دوره ها در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبان به منظور انجام فرآیند انتخاب رشته باید از ظرفیت پذیرش دانشگاه ها آگاهی لازم را داشته باشند. براساس آمار سازمان سنجش کشور، تعداد 1112708 نفر در کنکور سراسری ثبت نام کرده اند. تعداد مجازین به انتخاب رشته در گروه آزمایشی ریاضی ، 126706 نفر می باشد. به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان کنکور سراسری ریاضی، ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در کنکور سراسری 1400 در تمامی دوره ها در این مقاله ارائه داده شده است. با ما همراه باشید.

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در آزمون سراسری 1400

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در آزمون سراسری 1400 همواره یکی از سوالات متداول داوطلبان برای انتخاب رشته می باشد. رشته ریاضی در هریک از دوره های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیر انتفاعی، فرهنگیان، پردیس خودگردان و شهریه پرداز ظرفیت پذیرش دانشجو دارد. لازم به ذکر است رشته ریاضی علاوه بر رشته های با آزمون در رشته های بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی نیز ظرفیت پذیرش دارد.

باتوجه به اهمیت انتخاب رشته کنکور سراسری و آگاهی از ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در هریک از دوره ها، در ادامه مقاله ظرفیت پذیرش رشته علوم ریاضی در دوره های مختلف به صورت کامل بیان شده است. ظرفیت کل پذیرش رشته ریاضی در کنکور سراسری ، 58785 نفر می باشد که به تفکیک در ادامه مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید : ظرفیت پذیرش کنکور 1400

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی دوره روزانه

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی دوره روزانه سال 1400 در ادامه بیان شده است. پذیرش و ادامه تحصیل در دوره روزانه دانشگاه های سراسری، عمدتا از طریق شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه قبولی امکانپذیر است. از مهم ترین مزایای تحصیل در دوره روزانه تحصیل رایگان و بهره مندی از امکانات و خدمات رایگان می باشد همچنین دانشگاه های دوره روزانه از نظر کیفیت آموزشی از سطح بالایی برخوردار می باشند. ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در کنکور سراسری 1400 دوره روزانه به صورت زیر است:

ظرفیت پذیرش رشته علوم ریاضی و فنی در کنکور سراسری / دوره روزانه
نوع دوره  ظرفیت پذیرش
روزانه 41309 نفر

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی دوره نوبت دوم

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی دوره نوبت دوم (شبانه) در آزمون سراسری 1400 در جدول زیر ارائه داده شده است. دوره نوبت دوم یا شبانه، یکی از دوره های تحصیلی دانشگاه سراسری می باشد که تحصیل در آن منوط به پرداخت شهریه می باشد. داوطلبان برای تحصیل در دوره شبانه باید هر ترم تحصیلی، مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت نمایند.

در ضمن، در مدرک فارغ التحصیلی دانشجویان نوبت دوم ، عبارت فارغ التحصیل شده دوره شبانه قید می شود ولی هیچ تفاوتی با دوره روزانه ندارد. دانشجویان دوره نوبت دوم (شبانه) می توانند بدون گذراندن طرح تعهد خدمت چند ساله، مدرک فارغ التحصیلی خود را دریافت نمایند.

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در آزمون سراسری / دوره نوبت دوم (شبانه)
نوع دوره  ظرفیت پذیرش
نوبت دوم (شبانه) 6286 نفر

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی دانشگاه پیام نور

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی دانشگاه پیام نور سال 1400 در جدول زیر ارائه داده شده است. دانشگاه پیام نور، بر اساس روش آموزش از راه دور و نیمه‌ حضوری راه اندازی شده‌ است. شیوه آموزشی این دانشگاه، آموزش باز و از راه دور است. دانشگاه پیام نور به صورت با آزمون و بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می کند. باتوجه به آنکه دانشگاه پیام نور در رشته ریاضی نیز ظرفیت پذیرش دانشجو دارد، در جدول زیر ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در دانشگاه پیام نور ارائه داده شده است:

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در آزمون سراسری / دانشگاه پیام نور
نوع دوره  ظرفیت پذیرش
پیام نور 1413 نفر

ظرفیت پذیرش رشته ریاضی در دانشگاه فرهنگیان

ظرفیت پذیرش رشته ریاضی در دانشگاه فرهنگیان 1400 در جدول زیر ارائه داده شده است. دانشگاه فرهنگیان از جمله دانشگاه های با شرایط خاص پذیرش می باشد. داوطلبان به منظور تحصیل در دانشگاه فرهنگیان علاوه بر شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه قبولی، باید در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان نیز امتیازات لازم را کسب نمایند. ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در دانشگاه فرهنگیان نسبت به کنکور انسانی و تجربی کمتر می باشد.

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در آزمون سراسری / دانشگاه فرهنگیان
نوع دوره  ظرفیت پذیرش
فرهنگیان 3588 نفر

ظرفیت پذیرش رشته ریاضی در دانشگاه غیرانتفاعی

ظرفیت پذیرش رشته ریاضی در دانشگاه غیرانتفاعی ، کنکور سراسری 1400 در جدول زیر بیان شده است. منظور از دانشگاه‌ های غیرانتفاعی، دانشگاه‌ هایی هستند که از بودجه غیردولتی استفاده نموده و به صورت مستقل زیرنظر هیئت امنای دانشگاه اداره می‌ گردند. دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه های غیرانتفاعی ملزم به پرداخت شهریه برای هر ترم تحصیلی می باشند. برای آگاهی از شهریه دانشگاه غیرانتفاعی ، رشته های تحصیلی گروه ریاضی ، می توانید با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در آزمون سراسری / دانشگاه غیرانتفاعی
نوع دوره  ظرفیت پذیرش
غیرانتفاعی 5208 نفر

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در دانشگاه پردیس خودگردان

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در دانشگاه پردیس خودگردان چگونه است؟ دانشگاه های پردیس خودگردان با دریافت شهریه برای هر ترم اقدام به پذیرش دانشجو می کند. پردیس خودگردان يا پرديس دانشگاهی به عنوان معادل و جایگزین اصطلاح پردیس بین‌الملل به کار می‌ رود. میزان شهریه در دانشگاه های پردیس خودگردان نسبت به سایر دانشگاه ها بیشتر است. توصیه می شود قبل از انتخاب دانشگاه های پردیس بین الملل آگاهی لازم در رابطه با میزان شهریه برای هر ترم را کسب نمایید.

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در آزمون سراسری / دانشگاه های پردیس خودگردان
نوع دوره  ظرفیت پذیرش
پردیس خودگردان (پردیس بین الملل) 378 نفر

ظرفیت پذیرش رشته ریاضی در دانشگاه شهریه پرداز

ظرفیت پذیرش رشته ریاضی در دانشگاه شهریه پرداز به صورت زیر است. داوطلبان برای تحصیل در دانشگاه های شهریه پرداز ملزم به پرداخت شهریه برای هر ترم می باشند. برای آگاهی از میزان شهریه دانشگاه های شهریه پرداز در هریک از رشته های تحصیلی کنکور ریاضی می توانید با مشاوران مجموعه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در آزمون سراسری / دانشگاه های شهریه پرداز
نوع دوره  ظرفیت پذیرش
شهریه پرداز 15 نفر

براساس اطلاعیه سازمان سنجش، دانشگاه آزاد و پردیس دانشگاه آزاد در کنکور ریاضی ، رشته های با آزمون ظرفیت پذیرش دانشجو ندارد.


آگاهی از ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی در آزمون سراسری 1400 به انتخاب رشته دقیق تر داوطلبان کمک بسیاری می کند. ظرفیت پذیرش رشته علوم ریاضی و فنی در کنکور 1400 به تفکیک هریک از مقاطع در این مقاله بیان شد. برای دریافت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی، آگاهی از رتبه لازم برای قبولی در رشته های مهندسی، آگاهی از نحوه صحیح انتخاب رشته و … می توانید با مشاوران مجرب مجموعه به شماره 9099071614 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

ظرفیت کل رشته ریاضی در کنکور سراسری 1400 چه تعداد است؟

ظرفیت کل پذیرش رشته ریاضی در کنکور سراسری ، 58785 نفر می باشد

رشته ریاضی در کنکور سراسری 1400 دوره روزانه چه تعداد ظرفیت پذیرش دارد؟

ظرفیت پذیرش رشته ریاضی در دوره روزانه در این مقاله بیان شده است.

چه تعداد از داوطلبان کنکور سراسری ریاضی مجاز به انتخاب رشته شده اند؟

تعداد مجازین به انتخاب رشته در گروه آزمایشی ریاضی ، 126706 نفر می باشد.

5/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ظرفیت پذیرش کنکور ریاضی 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی