طرح حذف کنکور 1400 به کجا رسید ؟ آخرین اخبار از طرح حذف کنکور 1400

طرح حذف کنکور

جهت مشاوره در زمینه طرح حذف کنکور 1400 به کجا رسید ؟ آخرین اخبار از طرح حذف کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

طرح حذف کنکور 1400 به کجا رسید ؟ آخرین اخبار از طرح حذف کنکور 1400 : عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح مجلس برای حذف کنکور را تشریح کرد.

آخرین جزئیات حذف کنکور سراسری 1400 ,حذف کنکور سراسری 1400 ,حذف کنکور 1400, سرانجام حذف کنکور 1400,حذف کنکور سازمان سنجش 1400,حذف کنکور تجربی 1400,حذف کنکور در سال 1400,حذف کنکور ۱۴۰۰,حذف کنکور 1400,حذف کنکور پزشکی 1400,حذف کنکور در مجلس 1400

طرح حذف کنکور

حذف کنکور 1400 ؛ شدنی است ؟!


به روزرسانی : 7 مهر 99


جزئیات حذف کنکور سراسری 1400


🔰 حذف کنکور در مجلس یازدهم کلید خورد

طرح حذف کنکور 1400 :   فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در برنامه رادیویی «گفتگوی اجتماعی» از انجام یک طرح جدید در مجلس درباره کنکور خبر داد و گفت: این طرح که در مجلس اعلام وصول شده است ممنوعیت جذب دانشجو توسط موسسات آموزش عالی غیر دولتی است.

🔻 اگر این طرح در کمیسیون و سپس در صحن علنی مجلس رای بیاورد، بخش زیادی از دغدغه‌هایی که در رابطه با تعارض منافع مدیران وجود دارد، از بین می‌رود، زیرا با این قانون، کسانی که هم پست دولتی دارند و هم دانشگاه خصوصی احداث می‌کنند، نمی‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.طرح حذف کنکور 1400

🔻 سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به موضوع حذف کنکور اشاره و بیان کرد: کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش و تحقیقات در رابطه با طراحی ساز و کاری جهت حذف کنکور فعالیت می‌کنند و در این دوره اهتمام بیشتری برای حذف کنکور از سوی مجلس صورت خواهد گرفت.طرح حذف کنکور 1400






آخرین اخبار از طرح حذف کنکور

طرح حذف کنکور 1400 ، به گزارش مشاور گروپ ؛  جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه در این کمیسیون در حال تدوین طرحی درباره حذف کنکور هستیم، گفت: پیش از این مرکز پژوهش‌های مجلس پیش‌نویس طرحی درباره کنکور را تدوین کرده و به کمیسیون ارائه کرده است که در حال کار بر روی آن هستیم.

طرح حذف کنکور 1400 ، وی ادامه داد: پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود، این طرح را نهایی و در کمیسیون مظرح می‌کنیم و اگر در کمیسیون مصوب شود آن را برای بررسی بیشتر به صحن علنی پارلمان ارجاع می‌دهیم.

طرح حذف کنکور 1400 ، نماینده رشت در مجلس درباره جزئیات این طرح، اضافه کرد: نمایندگان مجلس اعتقاد دارند باید کنکور تجمیع شود و پذیرش و سنجش دانشجو از یکدیگر جدا شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: یک نگاه دیگر در طرحی که نمایندگان در حال تدوین آن هستند، این است که کنکور متمرکز حذف شود و دانشگاه‌ها بتوانند خودشان دانشجو جذب کنند.

کوچکی‌نژاد اضافه عنوان کرد: یک نگاه دیگر این است که دانشگاه آزاد بتواند خودش مجوز پذیرش دانشجو بدون کنکور را داشته باشد.طرح حذف کنکور 1400  

4/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه طرح حذف کنکور 1400 به کجا رسید ؟ آخرین اخبار از طرح حذف کنکور 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403