epolice.ir | شیفت بندی دفاتر پلیس +10 در ایام تعطیلات نوروز سال 1402

epolice.ir | شیفت بندی دفاتر پلیس +10 در ایام تعطیلات نوروز سال 1400

در این مقاله به بررسی موضوع شیفت بندی دفاتر پلیس +10 در ایام تعطیلات نوروز سال 1402 پرداخته ایم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شرکت پژوهش و توسعه ناجی وابسته به بنیاد تعاون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی می‌باشد که با استفاده از آخرین فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی و با جذب نیروهای متخصص داخلی گام‌های ارزشمندی را جهت تحقق و استقرار دولت الکترونیک طی نموده است که به اذعان نماینده ویژه ریاست محترم جمهوری در امور فناوری اطلاعات دستاوردهای ناجا در حوزه فناوری اطلاعات نمونه، الگو و پیشرو در کشور است.
همچنین در آغاز بکار خدمات الکترونیک انتظامی شرکت پژوهش و توسعه ناجی، ریاست محترم جمهوری وقت به این مهم اشاره نمودند که «ایجاد این تحول در سازمان ناجا آرزویی بود که تنها به همت متخصصان داخلی و مدیریت فرماندهی ناجا محقق گشت»
شرکت پژوهش و توسعه ناجی همچنان تلاش می‌نماید با بکارگیری نخبگان عرصه دانش فناوری اطلاعات در کشور، افق‌های نو و اهداف والایی را ایجاد نموده و چشم انداز روشنی از تحقق توانمندی دولت الکترونیک در ایران را نمایان سازد.

شیفت بندی دفاتر پلیس +10 در ایام تعطیلات نوروز سال 1402

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات ایام نوروز سال ۱۴۰۲ و به منظور رسیدگی به درخواست‌های مشمولان در زمینه‌های اعزام به خدمت تعدادی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ در سراسر کشور آماده خدمات دهی به مشمولان است.

شیفت بندی دفاتر پلیس +10 در تعطیلات نوروز

به گزارش معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا ،این سازمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات ایام نوروز سال 1402 و به منظور رسیدگی به درخواست های مشمولان در زمینه های اعزام به خدمت ،معافیت کفالت و… تعدادی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) در سراسر کشور در ایام نوروز آماده خدمات دهی به مشمولان می باشند.
لازم به ذکراست: مشمولان می توانند لیست دفاتر فعال در نیمه اول فروردین ماه سال 1402 را در درگاه خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) به نشانی epolice.ir/news.php مشاهده کنند.

epolice.ir مشاهده شیفت بندی دفاتر پلیس +10

برای مشاهده شیفت بندی دفاتر پلیس +10 باید به نشانی epolice.ir مراجعه نمایید و پس از انتخاب استان مربوطه، از دفاتر فعال پلیس +10 در تعطیلات نوروز آگاهی یابند. لینک ورود به سامانه در ادامه مقاله قرار داده شده است.

مشاهده شیفت بندی دفاتر پلیس +10 epolice.ir

شیفت بندی دفاتر پلیس +10 epolice.ir

برای مشاهده شیفت بندی دفاتر پلیس +10 و فهرست دفاتر فعال در ایام نوروز 1402، باید به سایت دفاتر خدمات نیروی انتظامی (پلیس +۱۰ ) به نشانی اینترنتی epolice.ir/news.php مراجعه نمایید.

در اینجا می‌توانید دفاتر پلیس+10 سراسر کشور را جستجو کنید. پس از جستجو روزهای فعالیت هر دفتر در ایام نوروز 1402 نمایش داده می‌شود.

epolice.ir/news.php

شیفت ‌بندی دفاتر پلیس +۱۰ در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲

براساس اطلاعیه منتشر شده سازمان وظیفه عمومی ناجا، تعدادی از دفاتر پلیس +۱۰ در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ برای انجام خدماتی از جمله اعزام به خدمت، معافیت و … فعال می باشند. برای مشاهده شیفت بندی دفاتر پلیس +10 در ایام نوروز 1402 باید به سایت دفاتر خدمات نیروی انتظامی (پلیس +10) مراجعه نمایید و با جستجوی استان مربوطه، دفاتر فعال پلیس +10 را مشاهده نمایید.

تمامی افرادی که مشمول خدمت سربازی می باشند، برای پیگیری تمامی مراحل، تاریخ اعزام، استعلام وضعیت نظام وظیفه و … باید به سامانه سخا (سامانه خدمات الکترونیک سازمان نظام وظیفه) مراجعه نمایند. افراد برای ورود به سامانه سخا نظام وظیفه ، باید کد سخا که یک کد 5 رقمی می باشد را ازدفاتر خدمات الکترونیک انتظامی یا همان مراکز پلیس + 10 دریافت نمایند و پس از آن با استفاده از کد ملی و کد سخا، وارد سامانه خدمات الکترونیک نظام وظیفه ، services.epolice.ir شده و درخواست خود را ثبت نمایند.

شما می توانید برای آگاهی از شیفت بندی دفاتر پلیس +10 در ایام تعطیلات نوروز سال 1402 با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول

برای مشاهده شیفت بندی دفاتر پلیس +10 به چه سایتی مراجعه کنیم؟

برای آگاهی از ساعت کاری و دفاتر فعال پلیس +10 در تعطیلات نوروز، لازم است به نشانی اینترنتی epolice.ir مراجعه نمایید. لینک مستقیم ورود به سامانه در این مقاله قرار داده شده است.

آیا دفاتر پلیس +10 در ایام نوروز فعال است؟

بله. تعدادی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی در سراسر کشور، آماده خدمت رسانی به مشمولان می باشند.

امتیاز شما به این مقاله
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403