شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

میزان شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ سوال بسیاری از والدین و دانش آموزان می باشد. دبیرستان ماندگار البرز یک مدرسه غیر انتفاعی است و مانند هر مدرسه غیر انتفاعی دیگری دانش آموزان الزام به پرداخت شهریه می باشند. از آنجایی که دانستن میزان شهریه مدرسه برای والدین ضروری و مهم است ما در این مقاله راجع به شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نحوه پرداخت، زمان پرداخت آن صحبت کرده ایم برای اطلاع از این ها با مشاور گروپ همراه باشید.

شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

شهریه دبیرستان ماندگار البرز

مدرسه دبیرستان ماندگار البرز جزو مدرسه های غیر انتفاعی است. و دانش آموزان بعد از قبولی و ثبت نام در این مدردسه باید شهریه بپردازند. شهریه دبیرستان ماندگار البرز طبق مصوبه آموزش و پرورش به مدرسه ابلاغ می شود. و مدارس باید طبق مصوبه از دانش آموزان شهریه دریافت کنند.

این شهریه برای در نظر گرفتن فاکتور های مختلفی مانند امکانات مدرسه می باشد. در روزی که دانش آموز برای ثبت نام به مدرسه می رود والدین باید مبلغ شهریه دبیرستان ماندگار البرز را به صورت حضوری پرداخت کنند. در ادامه مطلب با نحوه و میزان پرداخت شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ همراه ما باشید.

نحوه پرداخت شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

پرداخت شهریه در دبیرستان ماندگار البرز، مانند دیگر مدارس شهریه پرداز، به صورت حضوری است. بعد از قبولی دانش آموز در آزمون ورودی و هنگام ثبت نام در مدرسه طبق مصوبه آموزش و پرورش مبلغ شهریه از والدین دریافت میشود.

نحوه پرداخت شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به این صورت است که با توجه به قوانین مدرسه، مسئولان مدرسه در صورتی که خانواده ای توان پرداخت شهریه را نداشته باشد، این امکان وجود دارد که مسئولین مدرسه روش های دیگری مانند پرداخت قسطی و ماهیانه برای پرداخت شهریه را در نظر بگیرند تا دانش آموزان برای تحصیل و ثبت نام دچار مشکل نشوند. و در روند تحصیل دانش اموز مشکلی پیش نیاید.

دانش آموزانی که دارای امتیازات ویژه مثل خانواده فرهنگی و فرزندان شاهد باشند در پرداخت شهریه دبیرستان ماندگار البرز دارای تخفیف هستند.

نحوه پرداخت شهریه دبیرستان ماندگار البرز


میزان شهریه دبیرستان ماندگار البرز

میزان شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ طبق هزینه مصوب دبیرستان ماندگار البرز از سوی سایت رسمی وزارت آموزش و پرورش استان تهران با آدرس الکترونیکی azmoon.tehranedu.ir اعلام می شود. لازم است اشاره کنیم مدرسه موظف است به میزان شهریه مصوب ، از دانش آموزان شهریه دریافت کند و بیشتر از این مقدار ممنوع و تخلف محسوب می گردد.

🔔لازم است نکته ای را توجه کنیم هزینه ثبت نام آزمون ورودی که حدود 48 هزار تومان بوده صرفا برای ثبت نام کردن برای آزمون دادن است و ارتباطی به پرداخت شهریه ندارد. این دو هزینه  مقوله مجزا از هم هستند.

در جدول زیر حداقل و حداکثر میزان شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲برای داوطلبانی که قصد نام نویسی در دوره دوم متوسطه را دارند، آورده ایم.

میزان شهریه دبیرستان ماندگار البرز
دوره تحصیلی حداقل شهریه مصوب حداکثر شهریه مصوب
متوسطه دوم ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

این میزان هزینه مربوط به سال گذشته است در صورت انتشار مبلغ شهریه جدید این جدول به روز رسانی خواهد شد.

زمان پرداخت شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

دانش آموزانی مجاز به ثبت نام در دبیرستان ماندگار البرز هستند که پس از اعلام نتایج آزمون ورودی این مدرسه، جزو اسامی پذیرفته شدگان باشند. در این صورت پذیرفته شدگان باید برای تکمیل مراحل نام نویسی و ثبت نام قطعی، به صورت حضوری به دبیرستان مراجعه کنند و مدارک خود را ارائه دهند. پس از قطعی شدن ثبت نام دانش آموزان باید شهریه مصوب دبیرستان ماندگار البرز را بپردازند. به عبارت دیگر زمان پرداخت شهریه دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ مقارن با قبولی قطعی دانش آموز در مدرسه ماندگار البرز و حضور در مدرسه برای ثبت نام می باشد.

عوامل پرداخت شهریه دبیرستان البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

به دلیل امکاناتی که دبیرستان البرز دارد شهریه از دانش آموزان دریافت می شود. که این عوامل پرداخت شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است.

عوامل پرداخت شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
فراهم کردن امکانات رفاهی، سالن غذاخوری دانش آموزان و … تامین هزینه های برگزاری کلاس های تخصصی، فوق برنامه و فراهم کردن هزینه برای آموزش حرفه ای
ساخت ساختمان های آموزشی بیشتر و یا تامین امکانات برای آن ها استفاده از اساتید مجرب و برجسته در کشور
برگزاری کلاس های فوق برنامه ایجاد امکانات آزمایشگاهی، عملی و همینطور همایش ها برای دانش آموزان

ما در این مقاله در رابطه با شهریه دبیرستان ماندگار البرز صحبت کرده ایم. اگر سوالی د خصوص میزان و نحوه پرداخت شهریه دارید و یا نیاز به مشاوره در رابطه با ثبت نام مدرسه ماندگار البرز دارید با کارشناسان مشاورگروپ با شماره 9099071613 تماس بگیرید.


❓نحوه پرداخت شهریه دبیرستان ماندگار البرز به چه صورت است؟

✔️ نحوه پرداخت شهریه دبیرستان ماندگار البرز به صورت نقدی و یکجا، به صورت اقساطی و برخی افراد که در مقاله ذکر کردیم شامل تخفیف می باشد.

❓پرداخت شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چه زمانی انجام میشود؟

✔️ زمان پرداخت شهریه دبیرستان البرز 1401 – 1402مقارن با قبولی قطعی دانش آموز در مدرسه ماندگار البرز و حضور در مدرسه برای ثبت نام می باشد.

❓میزان شهریه دبیرستان ماندگار البرز چه مقدار است؟

✔️ میزان شهریه دبیرستان ماندگار البرز را به طور کامل در مقاله توضیح داده ایم لطفا مطالعه فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شهریه دبیرستان ماندگار البرز ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی