شماره تماس پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود

شماره تماس پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود

جهت مشاوره در زمینه شماره تماس پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه سنجش بدو ورود، برای ثبت نام سنجش سلامت نو آموزان، راه اندازی شده و شماره تماس پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود، برای پیگیری مشکلات احتمالی در هنگام ثبت نام، اعلام شده است.

دانش آموزانی که قصد تحصیل در پایه اول ابتدایی را دارند، باید برای تکمیل ثبت نام خود سنجش سلامت را انجام دهند. سنجش سلامت نوآموزان، طرحی است که در آن دانش آموازان متقاضی تحصیل در پایه اول ابتدایی، باید در آن شرکت کرده و سلامت عمومی شان سنجیده شود.

در این طرح مراکز سنجش سلامت نوآموزان در سراسر کشور تعیین شده و دانش آموز پس از ثبت نام، در روز و ساعت مقرر، با مراجعه به پایگاه مشخص شده، سنجش خود را انجام می دهند.

ثبت نام طرح سنجش به دو روش انجام خواهد شد، یکی مراجعه حضوری والدین به مدرسه مورد نظر و ارائه مدارک به مدرسه؛ و دیگری اینکه والدین خود برای ثبت نام در سامانه سنجش بدو ورود، اقدام نمایند. در هر دو صورت چه مدیران مدارس و چه والدین باید از طریق سایت سنجش بدو ورود، ثبت نام را انجام دهند و از این رو پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود اقدام به قرار دادن شماره تماس برای پیگیری مشکلات هنگام ثبت نام، کرده است.

پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود

شماره تماس پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود

ثبت نام در طرح سنجش از طریق سامانه سنجش بدو ورود به نشانی  انجام می شود. و از آنجایی که فرآیند ثبت نام توسط مدیر مدرسه و یا والدین دانش آموز صورت میگیرد، به تازگی شماره تماس پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود، اعلام شده تا جهت رفع ابهامات و اشکالات ثبت نام قابل استفاده باشد.

چنانچه شما مدیران یا والدین عزیز در هنگام ثبت نام، به مشکلی برخور کردید می توانید با شماره تماس پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود، تماس بگیرید.

شماره تماس سامانه سنجش بدو ورود
تلفن: 66970455-021

داخلی: 1236 – 1298 – 1176

ما در مرکز مشاور گروپ،همه روزه حتی ایام تعطیل، پاسخگوی سوالات شما هستیم
پاسخگویی از 8 صبح تا 12 شب

تماس با 9099071613

پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود

پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود، همتنطور که از نامش پیداست وظیفه ارائه خدمات پشتیبانی این سامانه را به عهده دارد که ارائه شما تماس برای پاسخگویی از جمله این اقدامات به حساب می آید.

سامانه سنجش دانش آموزی my medu.ir با هدف بررسی سلامت دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس ابتدایی را در مهر ماه دارند طراحی و راه اندازی شده است. پیش از این نوبتدهی سنجش بدو ورود به صورت حضوری در مدارس یا از طریق سامانه my.csdeo.ir سایت استعلام سنجش دانش آموزان انجام می شد اما آدرس جدید سامانه سنجش دانش آموزان اول ابتدایی my.medu.ir است.

شماره تماس پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود، با این هدف در این سامانه قرار گرفته که ثبت نام کنندگان امکان پیگیری مشکلات احتمالی در ثبت نام سنجش دانش آموزی، را داشته باشند. در حقیقت این اقدام از سوی پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود، صورت گرفته است.

شماره پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود

در صورتی که در زمینه سامانه سنجش سلامت دانش آموزان، سولی دارید، می توانید در ادامه با ما در مقاله سامانه سنجش دانش آموزان بدو ورود، همراه باشید.

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول شماره تلفن پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود

✔️ شماره تماس پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود، کدام است؟

چنانچه شما مدیران یا والدین عزیز در هنگام ثبت نام، به مشکلی برخور کردید می توانید با شماره تماس پشتیبانی ساانه سنجش بدو ورود، تماس بگیرید. برای مشاهده شماره، مقاله را مطالعه بفرمایید.

✔️ کاربرد شماره پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود، چیست؟

شماره تماس پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود، اعلام شده تا جهت رفع ابهامات و اشکالات ثبت نام قابل استفاده باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شماره تماس پشتیبانی سامانه سنجش بدو ورود

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مهدی

    سلام. این بهداشت کوتاهی می‌کنه یا آموزش و پرورش؟ ما سنجش انجام دادیم بهداشت برگه رو گرفته یه برگه داده که انجام شده. بعد بردیم مدرسه. تو مای مدیو ثبت نشده. مدرسه گفته اون برگه رو باید بیاری وگرنه پرونده ناقص هست. بهداشت گفته برگه باید پیش ما باشه. بعد مدرسه گفت باید دوباره انجام بدین. این چه وضعشه. مگه مردم مسخره شمان که وقت و هزینه بذارن برای کوتاهی شماها. غلط می‌کنید وقتی هماهنگ نیستید مردم رو سر کار می‌ذارید.

    پاسخ
  2. سعید

    واقعا ی عده بی مسئولیت نشستن تو اداره ها حتی زورشون میاد تلفن جواب بدن

    پاسخ
  3. یوسفی

    سلام من نمیتونم نوبت بگیرم چون مستاجر هستم و صاحبخانه از دادن کد ملی برای ثبت آدرس امتنا می‌کنه چکار باید بکنم

    پاسخ
  4. نسیبه نوروزی

    سلام من سنجش برا دخترم ثبت نام زدم اما دوبار برداشت شد ب حساب استثنایی گفتن برگشت میخوره اما چیزی نیومد الان ۲۰ روزه درگیره ۶۰ هزارتومن پول هستم اگه درگاهتون مشکل داره خب بگین بانک رفتم گفتن بله اتفاق افتاده باید ب درگاه زنگ بزنین درگاه زنگ زدم گفتن بله اتفاق افتاده ما نمیتونیم اط حساب سنجش برداشت کنیم باید ب خودشون بگین متاسفانه هرچی ب شما پشتبانی زنگ میزنم جوابگو من نیستین

    پاسخ
  5. نسیبه

    سلام خسته نباشی روش خوبیه برای ثبت نام ولی من هر پایگاه سنجش و نزدیک محل خودمون و زدم پر بود و نوبت نمیداد مجبور شدم پایگاه دورتر و امتحان کنم چون از طریق موقعیت مکانی بود زدم
    ثبت نام کردم پول و واریز کردم
    اخرش پایگاه کودکان استثنایی ثبت شده الان چیکار باید کنم به پشتیبانی هم زنگ میزنم پاسگو نیستن اگه امکان داره راهنماییم کنید

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403