شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش

شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش یکی از مهم ترین اطلاعات هر داوطلب آزمون دانشگاه افسری ارتش است که تنها در صورت تکمیل مراحل ثبت نام در اختیار داوطلب قرار می گیرد. ما در این مقاله از مشاور گروپ به نحوه دریافت شماره پرونده دانشگاه افسری آن و همچنین اقداماتی که با استفاده از آن انجام می شود را مورد بررسی قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.

دریافت شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش

دریافت شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش مهم ترین نشانه تکمیل مراحل ثبت نام دانشگاه افسری ارتش است. بعد از پرداخت وجه و تکمیل فرم های ثبت نام، شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش در اختیار داوطلب قرار گرفته تا در مراحل بعد با استفاده از آن بتواند مراحل آزمون خود را پیگیری و همچنین اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه افسری ارتش نماید.

نحوه دریافت شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش بسیار ساده است. ابتدا به سایت gozinesh.aja.ir مراجعه نمایید و از منوی سمت راست روی خرید کارت داوطلب جدید کلیک کنید. سپس با اتصال به درگاه بانکی هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید تا یک کد رهگیری 8 رقمی برای شما صادر شود.

این کد را یادداشت کرده و تا پایان مراحل آزمون نزد خود نگهدارید. مراحل ثبت نام با پر کردن فرم های مربوطه به اتمام می رسد و در صورتیکه کلیه اطلاعات را به درستی و کامل ثبت کرده باشید شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش را دریافت خواهید کرد.

دریافت شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش moshavergroup.com


دریافت کارت ورود به جلسه با شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش

دریافت کارت ورود به جلسه با شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش یکی از راه های اصلی دریافت کارت است. بدین ترتیب باید شماره پرونده ثبت نام را به همراه کد ملی خود در کادر های مربوطه وارد نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه دانشگاه افسری ارتش با شماره پرونده کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه با شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش moshavergroup.com


فراموشی شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش

اگر دچار مشکل فراموشی شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش شدید،نگران نباشید. امکان بازیابی شماره پرونده ثبت نام در سایت گزینش و استخدام آجا gozinesh.aja.ir فراهم شده است. برای این کار کافیست از منوی سمت راست روی گزینه فراموشی پرونده کلیک کنید.

با وارد کردن کد رهگیری خرید ( کد 8 رقمی که در زمان ثبت نام دریافت کرده بودید) و همچنین کد ملی در کادرهای مربوطه روی گزینه تایید بزنید تا به شماره پرونده دانشگاه افسری دسترسی پیدا کنید.


ما در این مقاله از مشاور گروپ به بررسی شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش پرداختیم. مطلع هستید که با پایان یافتن مراحل ثبت نام، یک شماره پرونده برای هر فرد صادر می شود تا به واسطه آن داوطلب بتواند مراحل آزمون خود را پیگیری و همچنین در زمان مقرر، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارتش نماید.

در صورتیکه در مراحل دریافت و یا بازیابی شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش دچار مشکل شدید، می توانید با ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش را از کجا دریافت کنم؟

✔️برای دریافت شماره پرونده دانشگاه ارتش تنها کافیست تمامی مراحل ثبت نام آزمون ورودی دانشگاه افسری را تکمیل نمایید. در پایان مراحل به صورت خودکار در سایت gozinesh.aja.ir شماره پرونده دانشگاه افسری برای شما صادر می شود.

✔️شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش را فراموش کردم، چه کنم؟

✔️راهنمای بازیابی شماره پرونده دانشگاه افسری در این مقاله مشاور گروپ قرار گرفته است. در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهام در این زمینه می توانید از 8 صبح تا 12 شب با ما تماس بگیرید. پاسخگویی همه روزه حتی ایام تعطیل 9099071613

✔️ با شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش می توان کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کرد؟

✔️بله یکی از راه های اصلی دریافت کارت، استفاده از شماره پرونده ثبت نام دانشگاه افسری می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله مراجعه نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شماره پرونده دانشگاه افسری ارتش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی