شروع ثبت نام رشته های بدون کنکور سال 99 – 1400

شروع ثبت نام رشته های بدون کنکور سال 99 - 1400

جهت مشاوره در زمینه شروع ثبت نام رشته های بدون کنکور سال 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شروع ثبت نام رشته های بدون کنکور پیرو اطلاعیه‌‌های مورخ 98/11/07 و 99/01/18، بدین وسیله به اطلاع همه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شركت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی سراسری سال 1399 می‌رساند.


شروع ثبت نام رشته های بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی 99 - 1400

آغاز ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون کنکور

با توجه به مصوبه جلسه مورخ 99/04/24 شورای سنجش و پذیرش دانشجو درخصوص زمانبندی جدید ثبت‌نام و اعلام نتایج پذیرش در رشته‌های با سوابق تحصیلی برای تمامی زیرنظام های آموزشی (شامل دوره‌های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزشی عالی غیرانتفاعی و دانشگاه آزاد اسلامی)، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای گزینش در رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل كتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 99/05/05 آغاز و در روز یکشنبه مورخ 99/06/02 پایان می‌پذیرد. 


نسخه جدید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش دوره‌های مذکور از روز چهارشنبه مورخ 99/05/01 بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. همه داوطلبان و متقاضیان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در این دفترچه راهنما برای پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل كتبی دیپلم) در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در روزهای فوق به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تكمیل فرم انتخاب رشته (حداكثر 100 كدرشته) به روش اینترنتی، اقدام نمایند.

متقاضیان پذیرش با سوابق تحصیلی در رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می‌بایست برای ثبت‌نام و انتخاب رشته به درگاه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند.

 لازم به تاکید است نسخه های قبلی دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در تاریخ‌های 98/11/08 و 99/01/18 در درگاه این سازمان قرار گرفته است غیر قابل استفاده بوده و از درجه اعتبار ساقط می‌باشد. 

 سوالات متداول

اگر دانشجوی روزانه یکی از دانشگاه ها باشیم می توانیم در پذیرش بدون کنکور 99 ثبت نام کنیم؟

بله ، اما باید پس از اعلام نتایج این مرحله و همچنین پیش از ثبت نام در دانشگاه پذیرش شده جدید، از دانشگاه محل تحصیل فعلی خود انصراف دهید

زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری 99 چه زمانی است؟

ثبت نام کنکور سراسری 99 روز چهارشنبه مورخ 98/11/16 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org آغاز و در روز پنجشنبه مورخ 98/11/24 پایان یافت.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته ، رشته های بدون کنکور 99 چه زمانی منتشر می شود؟

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای رشته‌های بدون کنکور روز چهارشنبه مورخ 99/05/01 در پایگاه سایت سازمان سنجش منتشر شد.

3/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شروع ثبت نام رشته های بدون کنکور سال 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. افراشته

    سلام من دیپلم نقشه کشی ساختمان فنی حرفه ای هستم میخوام دانشگاه آزاد در رشته معماری داخلی برم نمیدونم کدوم دانشگاه برم میشه راهنمایی کنید؟

    پاسخ
  2. ناهید

    با سلام من دیپلم فنی و حرفه ای ( الکترونیک ) و لیسانس تربیت بدنی از دانشگاه پیام نور هستم. میخوام در ثبت نام بدون کنکور رشته باستان شناسی بخونم. ممنون میشم راهنمایی کنید. آیا این رشته غیر حضوری هم ارائه میشه؟؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی