شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲ و قبولی تضمینی پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی

شروع از بهمن برای کنکور 98

جهت مشاوره در زمینه شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲ و قبولی تضمینی پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲ : از هر کی میپرسم واسه شروع از الان دیره؟میگه اره…دیگه باورم شده ک خیییلی دیره…خیلی خیلی…باورم شده…همه میدونن…همه میگن… خیلی خوشحالم آقای مشاور …!!!!

شروع از بهمن برای کنکور 98

شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  از صفرِ صفر

 

شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  »  داوطلبانی که برای کنکور استارت می زنند چند دسته هستند. افرادی که از ابتدا با ثبت نام در یک آزمون آزمایشی از تابستان به طور منظم و جدی با برنامه آزمون ها به جلو حرکت می کنند. خیلی از این افراد در اواسط راه از نتایج کسب شده دلسرد می شود و به دلایلی مدتی از مطالعه دور می شود و بسیار برایشان هضم این موضوع که وقت از دست رفته باز نمی گردد سخت است و در اثر عذاب وجدان از دست دادن فرصت دیگر تمایل به مطالعه ندارند. عده ای دیگر افرادی هستند که به دلایل مختلف دیر شروع به مطالعه می کنند و استارت جدی خود را برای موفقیت در کنکور دیر می زنند.شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲ /

اما سوالی که این داوطلبان دارند این است که آیا امکان دارد که به رقبایی که از تابستان شروع کرده اند برسیم؟

آیا موفق می شویم؟ مگه میشه؟ چطور دوتا پایه و دو تا پیش رو تو این زمان اندک که خیلی از رقبا مطالعه را شروع کرده اند بخوانیم و به بودجه بندی کامل کنکور برسیم و ……

شروع از بهمن برای کنکور 98



اما جوابی که برای این عزیزانی که برای کنکور دیر شروع کردند می توان داد :

شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  »   اولا که بزرگترین اشتباه این است که بخواهیم خود را با دیگران مقایسه کنیم مثلا ساعات مطالعه و تعداد تست هایی که برای دروس اختصاصی و عمومی میزنیم را با دیگران مقایسه کنیم. بهترین مقایسه افراد مقایسه هر فرد با خودش است. همین که هفته ای ۲۰ تست بر تعداد تست ها و یا مثلا ۱ ساعت بر ساعات مطالعاتی هفته گذشته خود بیافزایید بهترین نوع مقایسه است. دوما توجه داشته باشید که هیچ وقت دیر نیست فرصت مناسبی تا کنکور باقی است.شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲ /

شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  »  مهم ترین چیز این است که تصمیم بگیرید که شروع کنید و با عزم راسخ و تصمیم جدی در مسیر کنکور قدم بگزارید و بدون نگاه کردن به دیگران و هفته هایی که از دست داده اید فقط به آینده توجه کنید و بی وقفه مطالعه کنید. کم نبوده اند افرادی که حتی از بهمن ماه شروع به مطالعه کرده اند. نمونه اش داوطلبی که مشغول به تحصیل در رشته معدن دانشگاه امیر کبیر بود که در بهمن ماه انصراف داد و در وقت باقی مانده دروس رشته انسانی را مطالعه کرد و رتبه برتر کنکور سراسری شد.شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  /

شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  »   برای موفقیت در کنکور باید عزم راسخ داشته باشید و اشتیاق سوزان به موفق شدن و ایمان به خود که این عوامل از مهم ترین ارکان موفقیت در کنکور سراسری است. باور کنید که اصلا دیر نشده است اگر از همین حالا مطالعه را به طور جدی و با برنامه آغاز کنید موفقیت شما حتمی خواهد بود.

شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  »   باید با ایمان راسخ به خود و هدفی که دارید برای علاقه خود بجنگید و هر چه در توان دارید بگذارید. طوری تلاش کنید که حداقل شرمنده خودتان نشوید. چه درست چه غلط کنکور تنها راه سنجش برای تحصیل در مقاطع عالی است و برای ورود به دانشگاه باید این آزمون را با موفقیت پشت سر بگزارید.


شروع از بهمن برای کنکور 98


شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  »   دیر شروع کردن برای کنکور نباید انگیزه شما را از بین ببرد. مطمئن باشید با داشتن یک برنامه منسجم و دقیق به راحتی هم دروس پایه (سال دوم و سوم دبیرستان) و هم دروس پیش دانشگاهی را به راحتی فرا میگیرید. در سال کنکور در ماه هایی از سال افراد به طور موقتی شل می شوند و برای چند هفته مطالعه را رها می کنند این اتفاق در ماه هایی مثل بهمن ماه و اردیبهشت بسیار شایع است.

شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  »   برای موفقیت و تمایز پیدا کردن نسبت به رقبای خود باید در این ماه ها تلاش خود را دو چندان کنید و با سرعت بیشتری به پیش روید. باز هم یاد آوری می کنیم که مهم ترین رکن ها برای موفقیت این است که با عزم راسخ و اشتیاق سوزان و ایمان به خود و راهی که انتخاب کرده اید به پیش روید و از مقایسه کردن خود با دیگران خودداری کنید و این را به خاطر داشته باشید که تنها ترین رقیب شما خودتان هستید و باید تلاش کنید هر هفته نسبت به هفته قبل از خود پیشرفت داشته باشید. یادتان باشد که هیچ وقت برای شروع کردن دیر نیست.

مشاور گروپ

خیلی خوشحالم ک همه میگن دیره…اینطوری وقتی ک موفق میشم ارزش کارم بالاتر میره…میخوام شروع کنم…میخوام استارتشو بزنم و بخونم…میخوام به همه ثابت کنم ک کی هستم…میگن پزشکی آوردن سخته…کار هر کسی نیست…چه بهتر…اینطوری وقتی ک قبول بشم خودمو به خودم ثابت کردم…ارادمو…

اصلا تو شرایط سخت موفق شدن یه دنیا ارزش داره…وگرنه تو شرایط راحت موفق شدن رو ک همه بلدن…میخوام کبریت بکشم به وجود خودم…میخوام یه طوری بخونم ک خودم انتظار ندارم!و همه حرفای بقیه…اینکه نمیشه نمیتونی دیره…اینا همه بهم انگیزه میده…چون ارزش کارم رو بالا و بالاتر میبره….خیلی خوبه آقای مشاور …خیلی حس خوبیه ک از تفریحاتت بزنی واسه کنکور…به ادم اعتماد به نفس میده…میگی ببین…

ببین اینا بقیه بچه ها همیشه آنلاینن همیشه بیرونن همیشه خوش گذرونی…اینا ارادشو نداشتن ول کن این سرگرمی هارو…ولی تو تونستی…ایول همینه….هر عملی عکس العملی داره مگه نه؟معلومه ک بالاخره نتیجه تلاش هام رو میبینم…به شاگرد اول مدرسمون گفتم سال دیگه دانشگاه سر کلاس واسش جا میگیرم…البته اگه انقدی رتبش خوب شده باشه ک با من یه دانشگاه باشه…وقتی فکر میکنم مامانم چقدر خوشحال میشه ببینه بچش خانوم دکتر شده….

بابام بهم افتخار میکنه….اینا خیلی خوبن…میخوام وقتی ازتون سال ديگه میپرسن واسه شروع دیر نیست؟
بگین نه نیست…بعدم منو مثال بزنین و بگین مگه فلانی نتونست از نيمه دوم سال قبول بشه؟

شروع از بهمن برای کنکور 98

 شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  »   اصلا من و خدام یه تیم دو نفره ایم ک باعث میشه به همه چی برسم…به همه نشون میدم…نشون میدم چقدر نیرو و توانایی هام زیاده…میگن از الان خوندن و موفق شدن معجزه میخواد….میخوام معجزه باشم….من قبول میشم موفق میشم چون باید بشم...چون حقمه…چون لیاقتشو دارم…والا بلا ب خدا رتبه های خوب کنکور شاخ و دم نداشتن….فقط باید اجازه بدم جرقه های انگیزه وجودمو به آتش بکشه….کسایی ک میگن نمیتونی و انرژی منفی میدن رو خیلی دوست دارم…اینا میدونن…میدونن من میتونم کولاک کنم…میترسن بزنم رو دست همه میخوان ناامیدم کنن….

چه زیبا میگفت مشاور عزیزم که ” عشق در هیچ قالبی نمی گنجد”
مگر میشود چیزی جز عشق این چنین خواسته هایم را در برابرت به تعظیم در آورد?
بجز عاشق چه اسمی شایسته ی این حال من است که حتی در خواب هم ثانیه ای از تو غافل نمیشوم? خواب برای من فرصتی است تا تورا زیباتر تصویر کنم!!

به راستی انتظار اگر میدانست که روزی مانعی میشود میان من وتو در لحظه جان میداد واین وصال را واسطه میشد.

هدف من!
شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  »   مگر پروردگار تورا نیز اراده ای انسان گونه بخشیده که توانسته ای اینچنین مرا پایبند خود کنی?! یک پایبندی چند ساله!! چرا از تو دست نمیکشم! چرا رهایت نمیکنم?! چرا همچون دیگر جذابیتهای دنیا برایم تکراری نمیشوی? چرا نمیتوانم برزبان بیاورم اگر نشد ….?? چرا این عشق یکطرفه مرا خسته نمیکند?چرا این همه ناز تورا خریدارم من?!

” خب معلوم است دیگر، چرا که من در تو معنا میشوم، تو پیوند دهنده ی من با قدرت اراده ام هستی، تو مسلخگاه تمامی خواهشهای نفسانی منی! روز رسیدن به تو روز به تصویر کشیدن خود واقعیه من و قدرت درونیم است وثابت کردن خودم به همه آنهایی است که میگفتند نمیتوانی!!”

زیبایی عشق های جهان به ارزشمندی معشوقه هایشان است ، حقا که اینهمه ناز بی دلیل نیست!
هدفم!


شروع از بهمن برای کنکور 98

به یاد داری روزی که دستهایمان را در هم گره کردیم و پیمان بستیم! من که خوب به خاطر دارم!
من به تو قول دادم تا روز وصال خستگی را تحویل نمیگیرم! هر ثانیه را با مفهوم عشق آغشته میکنم! همه را کنار میزنم تا مسیر رسیدن به تورا با پای دل بیایم تا این انتظار را برای تو شیرین کنم…

وچه زیبا به قرارهای من گوش میکردی و به من لبخند میزدی خدای من

من همیشه این موقع های سال به بچه زرنگ ها میگم مراقب باشین ، چون یک عده ای هستن که از الان شروع میکنن و چیزی برای از دست دادن ندارن و بدجوری سیم ترمز بریدن ؛ خیلی هاشون جو زده هستند و وسط ها فیتیله می کشن پایین ولی همیشه چندتایی ثابت قدم بین شون پیدا میشه که حتی برای شما هم تهدید به حساب میان … اینها همون بچه هایی هستن که از رنج وحسرت خیلی از اشتباهات الان خیلی دلشون برای قدرت نمایی تنگه و توفانی کار می کنن؛ اگرچه دیر شروع کردن ولی خیلی با دل می خونند و در نهایت در این 6 ماه با کمترین میزان فراموشی و افت بکوب و ی کله تلاش می کنن که برسن به شماها.

اگر تو هم مثل خیلی از بچه ها کلاسم حس می کنی که میشه و هر هدفی بهای خودش داره،خاص باش و خودت بهم نشون بده.

نیمه مربی ها شروع شده _ شاید 0_2 عقب باشی . اما مربی یک تعویض حیاتی انجام داده . تو الان تو زمین هستی و 45 دقیقه فرصت داری تا نتیجه برگردونی

اما حالا منی که تا اینجای کنکور خوب کار نکردم ، با آزمونم هماهنگ جلو نیومدم و اوضاع جالبی هم ندارم می تونم موفق بشم ؟ ؟ !! اما حالا چجوری …. ؟؟ !! کلی فصل نخوانده … کلی کم تسلط ….6 ماه عقب افتادن از بقیه بچه ها چجوری میشه جبرانش کرد آخه ….


شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  با اجرای یک برنامه ریزی حرفه ای و کارشناسی شده

شروع از بهمن برای کنکور 98

شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  »   نکته مهم برنامه آزمون ها که متاسفانه برای سطوح خاص طیف بندی نشده و پیشنهادات بودجه بندی برای همه مثل هم هست ؛ در صورتی که خیر و صلاح طیف های مختلف داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ با توجه به اینکه از نظر علمی با هم فرق می کنند از اینجا به بعد تا حد زیادی از هم فاصله گرفته و مشابه هم نیستند پس نمیشه به همه یک برنامه کلی داد .مثلا کسی که تراز 6500 به بالا داره نباید در ریاضی همان حجم کاری انجام بده که یکی با تراز پایینی داره اون کار میگیره. یا کسی که شیمی ضعیفی داره و حدودا” چیزی نخوانده به صلاحش نیاز بیاد از 23 بهمن با اسید باز آزمون کانون پیشروی کنه و مسلما” پیشنهادات بهتری برای او وجود دارد .

شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  »  چرا نیم سال دوم کنکور مهم تر است؟

شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  »   حتماً برای‌تان سؤال پیش آمده که چرا می‌گویند نیم‌سال دوم، مهم‌تر است. مگر مباحث کتاب درسی اهمیتشان متفاوت است یا این نیم‌سال چه فرقی با نیم‌سال اول دارد؟

واقعیت این است که اهمیت مباحث درسی تغییری نکرده است بلکه شرایط شماست که تغییر کرده و می‌تواند نیم‌سال بهتری را برای شما رقم بزند. همگی می‌دانیم که مباحث نیم‌سال اول و دوم از نظر بودجه‌بندی یکسان است و گاهی نیم‌سال دوم بیش‌تر است.

اما به دلایلی که در زیر مطرح می‌شود می‌توانید از نیم‌سال دوم بهره‌ی بیش‌تری ببرید:

کارنامه‌ی نیم‌سال اول و کارنامه‌ی آزمون جمع‌‌بندی نیم‌سال را در اختیار دارید و از وضعیت علمی خود آگاهید.
روش‌های مطالعه برای هر درس را به طور خاص فرا گرفته‌اید.
بهترین منابع مطالعاتی هر درس را شناخته‌اید و می‌توانید از آن‌ها به نحو احسن استفاده کنید.
تجربه‌های شخصی دارید و می‌دانید چه زمانی از نظر یادگیری بازدهی بیش‌تری دارید.
با استفاده از جدول جمع‌بندی دفتر برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری به شناخت بهتر از خود می‌رسید و توانایی خود را می‌فهمید.
با برنامه‌ریزی پیش می‌روید و خلاصه‌برداری و نکته‌برداری را از ابتدای مطالعه انجام می‌دهید.
با توجه به ساعت مطالعه‌ی خود در نیم‌سال اول متوجه کم بودن یا متعادل بودن آن هستید.
انگیزه‌ی بیش‌تری برای تلاش دارید چون می‌خواهید در این نیم‌سال بهتر باشید.
حالا آیا واقعا میشه تو این مدت باقی مونده موفق شد؟!

مشاور گروپ



 شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  »   اگه این سوال رو از من بپرسی با قاطعیت میگم میتونی! بله میتونی موفق شی! من باور دارم میتونی تو این زمان باقی مونده نتایج شگفت آوری بگیری و معجزه کنی… باید ثابت کنی که لایق بهترین ها هستی… فقط به شرطی که کوتاهی های گذشته رو فراموش کنی و با تلاش مضاعف گام برداری به سمت آینده ای که آرزوشو داری.

یکم فکر کن با خودت! واقعا ارزش نداره این مدت باقی مونده رو با تمام وجودت تلاش کنی و یک عمر مثل یه قهرمان زندگی کنی؟ تو رشته و دانشگاهی که دوست داری تحصیل کنی و باعث افتخار خودت و خانوادت بشی؟

یه وقتایی امیدت رو از دست میدی
یه وقتایی فکر میکنی دیگه نمیشه… ادامه دادن فایده نداره
یه وقتایی تموم آرزوهات یادت میره و خودت رو تو هیاهوی کنکور گم میکنی…
از خودت و بقیه میپرسی: واقعا میشه؟ اگه تلاش کنم میرسم؟ میتونم موفق شم؟
با قاطعیت بهت میگم میتونی، تو میتونی طعم شیرین رسیدن به هدفت رو حس کنی…
فقط باید خودت رو باور کنی!
خودت رو باور کن دوست من…تو فوق العاده ای.
تموم آرزوهات واقعی میشن اگر بخوای!
اگر تسلیم شدی، اگر تلاش نمیکنی و اگر جازدی یعنی تو هدفت رو نمیخوای…نمیخوای یه زندگی خوب داشته باشی! نمیخوای تحصیل تو یه رشته و دانشگاه خوب رو تجربه کنی!
با تمام وجود بجنگ! حتی اگر نتیجه دلخواهت رو نگیری، حسرت نمیخوری…سرت رو بالا میاری و با خودت میگی هرکاری که لازم بود انجام دادم اما خدا صلاحم رو بهتر از خودم میدونه.
باور کن خستگی و بی خوابی این روزا یادت میره تنها چیزی که میمونه نتیجه کنکور هست که یک عمر زندگیت رو تحت تاثیر قرار میده!


شروع از بهمن برای کنکور 98


شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲  »   میدونی دلیل موفقیت بعضی کنکوری هایی که مثل تو این موقع از سال ناامید بودن چیه؟ اینه که باور کردن که این‌ زمان برای موفقیت و رسید‌ن به‌ هد‌ف کافی هست و از فرصت ها استفاده کردن و برای هدفشون جنگیدن! البته خیلی ها هم موفق نشدن چونکه باور نداشتن تو این زمان باقی مونده میشه موفق شد و با این کارشون سست و کند شدن و فرصت رو به رقبای دیگشون دادن… رقباشون هم به خوبی از این فرصت استفاده کردن و نتیجه تلاششون رو تو کنکور دیدن! هم موفق شدن ممکنه و هم موفق نشدن… این بستگی خودت داره که چقدر هدفت برات ارزش داره، چقدر حاضری روش وقت بزاری.

باور کن این زمان باقی مونده یه فرصت عالی برای جبران هست…فقط خودت رو باور کن و ایمان بیار به اینکه میشه تو این مدت باقی مونده هم موفق شد! مثل خیلی ها که تونستن موفق باشن! مثل رستگار رحمانی رتبه ۱ سال ۸۸

رستگار رحمانی تو یک خانواده ۱۲ نفره که پدرش کارگر ساختمانی بود زندگی میکرد… رستگار از بهمن ماه با معدل پایین برای کنکور استارت زد و رتبه یک تجربی شد! جالبه بدونید این نابغه تا قبل از بهمن دوران سربازی رو طی میکرد.



مشاور گروپ


اینجوریه که بعضی آدما تو کنکور کولاک میکنن! نق زدن رو بزار کنار و خودت رو باور کن و از همین الان دوباره شروع کن…تصور کن آخرین کنکور زندگیته و تو باید هرکاری برای موفقیت لازمه همین امسال انجام بدی. هیچ وقت یه دونده دو ماراتن تو یه مسابقه ۶۰ کیلومتری، وسط مسیر (کیلومتر ۳۰) ناامید نمیشه! چون میدونه هنوز ۵۰ درصد مسیر باقی مونده و ممکنه تو این مسیر خیلی ها جا بزنن و کم بیارن در نهایت فرصت برنده شدن رو به اون بدن!

نگو که وضعیت تو با بقیه فرق میکنه، نگو که این حرف‌ها فقط امید‌ دادن الکیه! این حرف ها امید دادن الکی نیست بلکه واقعیتی هست که بارها برای کنکوریها تجربه شده! واقعیتی که با یک تغییر شروع شده و تا بهترین شدن پیش رفته…

تصور کن به هرچی بخوای میرسی…بزار بقیه فکر کنن تو دیوونه ای! آره تو دیوونه ای! دیوونه هدفت! تا بهش نرسی نباید جا بزنی…

اگه تا الان خوب نبودی و فرصت هارو هدر دادی میتونی جبران کنی به شرطی که دیگه هیچ فرصتی رو از دست ندی و اشتباهات گذشته رو تکرار نکنی… نسبت به رقبا تلاش بیشتری داشته باشی تا نه تنها بهشون برسی بلکه ازشون جلو بزنی! تلاشت را متوقف نکن چون موفقیت د‌ر یک قد‌می تو قرار داره.

زمان برای هیچکس منتظر نمیمونه همیشه یادت باشه یک روز ۱۴۴۰ دقیقه هست این دقایق برای تو حکم طلا رو داره، این دقایق سرمایه توئه، این دقایق آینده تو رو میسازه… پس سعی کن به احترام این دقایق سرنوشت ساز برای خودت ارزش قائل بشی و با تمام وجود تلاش کنی.

واقعیت اینه که هرچی به کنکور نزدیک میشیم ارزش ساعت مطالعه بالاتر میره، یعنی ۲ ساعت مطالعه الان برابر با ۸ ساعت مطالعه تو مهرماه هست! از این زمان باقی مونده بهترین استفاده رو ببر و با برداشتن گام های کوچیک یه موفقیت بزرگ رو برای خودت رقم بزن.

حرف آخر

اگر کاری رو با عشق انجام بدید حتما به نتیجه می رسید. هیچ چیز خوبی به آسونی به دست نمیاد پس با عشق درس بخونید و با اشتیاق فراوان تلاش کنید. انسان های افتخار آفرین کارهای خودشون رو با جدیت و سخت کوشی انجام میدن و بارها در راهشون شکست میخورن اما هیچوقت تسلیم نمیشن….

این تو و این زمان باقی مونده…خودت رو ثابت کن… ثابت کن که لیاقت موفقیت رو داری…

 

کوتاهی های که در گذشته کردید را فراموش کنید، خودتون را بخاطر اون کوتاهی ها ببخشید، و بذارید به آرامش ذهنی برسید…

اگر می خواهید به آینده موفقیت آمیز برسید باید گذشته خود را فراموش کنید…

دیروز تو در دیروز ماند…

اگر از خودت راضی نبودی روزت رو با فکر به گذشته خراب نکن.

مشاور گروپ

نگران حجم عظیم مباحث نخونده هستی و فکر میکنی خیلی عقب هستی و راهی برای جبران نیست؟

به تنها چیزی که نیاز داری یک برنامه اثبات شده‌ی اصولی هست که بتونه در زمان باقی مانده تا کنکور وضعیت درسی تو رو عالی کنه

با مشاور گروپ میتونی از صفر شروع کنی و به اوج برسی

4.3/5 - (9 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شروع از بهمن برای کنکور ۱۴۰۲ و قبولی تضمینی پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی