ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی + شرایط پذیرش

ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی + شرایط پذیرش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی نقطه هدف این مقاله است تا داوطلبان شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری دانشگاه دفاع ملی با زمان، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون در سامانه دانشگاه آشنا شوند. در اینجا پاره ای اطلاعات راجع به ثبت نام و شرایط پذیرش دانشگاه عالی دفاع ملی آورده شده است.

دانشگاه های زیادی برای پرورش مردان در زمینه های مختلف در سطح کشور وجود دارند، اما دانشگاه عالی دفاع ملی یکی از دانشگاه هایی است که دانشجویانی در سطح دکترا با شرایط خاص می پذیرد. در صورت وجود هر گونه ابهام، می توانید با همکاران ما در مشاور گروپ تماس بگیرید و تمام راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از اواسط آذر تا اوایل دی از بین واجدین شرایط ثبت نام انجام می پذیرد. دانشگاه عالی دفاع ملی، یک مرکز تحصیلی عالی برای نخبگان و استعدادهای برتر به شمار می رود. این دانشگاه یکی از دانشگاه های نیروهای مسلح و افسری کشوری برای تربیت و پرورش فرماندهان ارشد جمهوری اسلامی ایران می باشد که در شهر تهران واقع شده است. دانشگاه عالی دفاع ملی تنها در مقطع دکترا دانشجو می پذیرد و شرایط پذیرش دانشجو در طی چندین مرحله اعمال می شود.

افرادی که قصد ورود به دانشگاه عالی دفاع ملی را دارند، باید بتوانند آزمون چند مرحله ای که تحت نظر مرکز آزمون دانشگاه دفاع ملی برگزار می شود، را به موفقیت طی کنند. پذیرش دانشگاه عالی دفاع ملی در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه به انجام می رسد. توجه داشته باشید که به دلیل محدودیت های موجود در حال حاضر این دانشگاه فقط از بین آقایان پذیرش می نماید اما با توجه به  اخذ مجوز کلی پذیرش بانوان در رشته حکمرانی در صورت اخذ سهمیه از سوی شورای گسترش آموزش وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری متعاقباً مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

راهنمای ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی Moshavergroup.com

شرایط ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی

شرایط ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی در واقع شرایط خاص و ویژه ای است که کلیه متقاضیان تنها در صورتی که تمامی این شرایط را داشته باشند می توانند برای شرکت در آزمون و ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی اقدام نمایند. برای پذیرش دانشگاه عالی دفاع ملی در مقطع دکتری، فرد متقاضی باید شرایط عمومی خاصی را دارا باشد. شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی در ادامه ارائه می گردد. این شرایط برای تمامی داوطلبین یکسان و به شرح زیر می باشد:

شرایط عمومی پذیرش دانشگاه عالی دفاع ملی
  1. اعتقاد و التزام عملی به اصول و مبانی اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب اسلامی و ولایت مطلقه فقیه.
  2. برخورداری از روحیه تحولگرایی، انقلابی گری و مسئولیت پذیری
  3. دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری – مدرک کارشناسی ارشد مصوب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی- تحصیلات حوزوی معادل کارشناسی ارشد برای روحانیون. در صورتی که دارای دانشنامه معتبر باشید، می توانید برای ثبت نام اقدام کنید. امکان شرکت داوطلبان در حال تحصیل در آزمون وجود ندارد.
  4. داشتن مدرک تحصیلی از دافوس (مصوب وزارت علوم) برای داوطلبان گرایش دفاع ملی رشته علوم دفاعی راهبردی.
  5. آشنایی کافی با مباحث تخصصی رشته انتخابی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی و روش تحقیق.
شرایط اختصاص داوطلبین لشكری برای پذیرش دانشگاه عالی دفاع ملی
  1. عضویت رسمی قطعی در سازمان های لشکری
  2. دارا بودن حداقل درجه افسر ارشدی (سرگردی) برای کارکنان نظامی و انتظامی و رتبه 14 برای کارمندان شاغل نیروهای مسلح.
  3. حداقل سنوات خدمتی برای فرماندهان ، مدیران ، کارشناسان ارشد و عالی و پژوهشگران 12سال و برای مربیان هیئت علمی 3 سال می باشد.
  4. حداکثر سنوات خدمتی برای دارندگان مشاغل راهبردی 28 سال و برای دارندگان مشاغل غیر راهبردی 24 سال تمام میباشد.

تبصره: در موارد ویژه در خصوص احراز شرایط سنی و استخدامی مذکور، کمیسیون ویژه دانشگاه تصمیم گیری می نماید

شرایط اختصاص داوطلبین كشوری برای پذیرش دانشگاه عالی دفاع ملی
  1. عضویت رسمی قطعی در سازمان های کشوری
  2. حداقل سنوات خدمتی برای مدیران ،کارشناسان ارشد و عالی و پژوهشگران 12سال و برای مربیان هیئت علمی 3 سال می باشد.
  3. حداکثر سنوات خدمتی برای دارندگان مشاغل راهبردی 28 سال و برای دارندگان مشاغل غیر راهبردی 24 سال تمام می باشد.

تبصره: در موارد ویژه در خصوص احراز شرایط سنی و استخدامی مذکور، کمیسیون ویژه دانشگاه تصمیم گیری می نماید.

اگر شرایط ویژه ای دارید که به واسطه آن نمی دانید مجاز به ثبت نام در آزمون دانشگاه دفاع ملی هستید یا خیر، می توانید با ما تماس بگیرید. دریافت راهنمایی و مشاوره مجموعه مشاور گروپ با تماس از تلفن ثابت یا خرید بسته های تماس، امکان پذیر خواهد بود.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس از منوی سمت چپ سایت و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

زمان ثبت نام دانشگاه دفاع ملی

زمان ثبت نام دانشگاه دفاع ملی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ از ابتدای دی ماه آغاز و تا پایان بهمن ماه ادامه دارد. متقاضیان باید در این بازه زمانی با مراجعه به سامانه دانشگاه عالی دفاع ملی نسبت به نام نویسی در آزمون مقطع دکتری این دانشگاه اقدام نمایند. تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه  عالی دفاع ملی منتشر نشده است و در صورت اعلام، این مقاله به روز رسانی می گردد.

زمان ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی 1403 – 1404
آغاز زمان ثبت نام: ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ پایان زمان ثبت نام: ۱۴۰۲/۱۱/۰۷

تمدید مهلت ثبت نام دانشگاه دفاع ملی

⏳ مهلت ثبت نام و تکمیل اطلاعات تا روز 15 بهمن  ۱۴۰۲تمدید شد! ⏳

دفترچه ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی

مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی پیش از انجام مراحل ثبت نام، امری ضروری است زیرا کلیه شرایط و ضوابط مربوط به این آزمون و نحوه پذیرش در دکتری دانشگاه دفاع ملی در این دفترچه قرار گرفته است. به همین دلیل با کلیک بر روی لینک مستقیم دانلود دفترچه دانشگاه دفاع ملی موجود در جدول زیر می توانید به فایل pdf دفترچه دسترسی داشته باشید.

مدارک ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی

ارسال و بارگذاری مدارک ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی یکی از مهم ترین بخش های ثبت نام آزمون دکتری این دانشگاه محسوب می شود. توصیه می کنیم پیش از آغاز ثبت نام، لیست مدارک زیر را تهیه نموده و آماده داشته باشید تا در هنگام ثبت نام به راحتی آن ها را در سامانه آزمون بارگذاری نمایید.

  1. اسکن عکس شخصی رنگی زمینه سفید
  2. اسکن کارت ملی (پشت و رو)
  3. اسکن تمامی صفحات شناسنامه
  4. اسکن مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد (ویژه داوطلبان کشوری)
  5. معرفی نامه رسمی صادره از معاونت منابع انسانی سازمان متبوع خطاب به دانشگاه (برای دانلود فرم معرفی نامه ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی کلیک نمایید)
  6. اسکن حکم کارگزینی که در آن عنوان دقیق شغلی و جایگاه شغلی داوطلب (کارشناس ارشد، کارشناس خبره، کارشناس عالی) مشخص شده و توسط معاونت منابع انسانی سازمان متبوع مهر و امضا گردد. (ویژه داوطلبان کشوری)

سایت ثبت نام آزمون دانشگاه دفاع ملی

سایت ثبت نام آزمون دانشگاه دفاع ملی azmoon.sndu.ac.ir متعلق به مرکز آزمون این دانشگاه است و داوطلبان باید در زمان مقرر با مراجعه به این سامانه مراحل ثبت نام خود را از جمله پرداخت هزینه آزمون، ارسال مدارک، دریافت کارت ورود به جلسه و … انجام و پیگیری نمایند.

برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون دانشگاه دفاع ملی کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی

نحوه ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی بسیار ساده است. کافیست از لینک موجود در بخش قبل، به سامانه آزمون دانشگاه دفاع ملی وارد شوید یا azmoon.sndu.ac.ir  را در نوار آدرس مرورگر خود جستجو کنید. حالا مطابق تصویر زیر، از منوی بالای سایت روی گزینه ثبت نام بزنید. کد ملی و رمز عبور دلخواه خود را به همراه شماره تلفن همراه در کادرهای مربوطه درج کنید و روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی Moshavergroup.com

بدین ترتیب یک کد فعالسازی 8 رقمی برای شما پیامک می شود که باید آن را در بخش مربوطه وارد کنید و روی گزینه بررسی کلیک نمایید.

تایید کد ارسالی ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی Moshavergroup.com

در صورت صحت ورود اطلاعات لازم، حساب کاربری شما ساخته شده و با دریافت پیغام «حساب کاربری شما با موفقیت فعال شد» به بخش ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی هدایت می شوید. حالا شماره تلفن همراه و رمز عبور خود را وارد نمایید و بعد از درج کد امنیتی روی گزینه ورود بزنید.

ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی Moshavergroup.com سامانه آزمون دانشگاه عالی دفاع ملی

با وارد شدن به حساب کاربری خود باید مرحله به مرحله اطلاعات داوطلبی خود را به همراه مدارک ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی در فرم های مشخص شده وارد نمایید.

مراحل ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی Moshavergroup.com

بعد از اتمام مراحل درج اطلاعات و بارگذاری مدارک، نهایتا به مرحله پرداخت هزینه آزمون می رسید. روی گزینه تایید پرداخت بزنید تا به درگاه بانکی متصل شوید و به صورت الکترونیکی وجه ثبت نام آزمون را پرداخت نمایید.

پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی Moshavergroup.com

توجه داشته باشید که درصورت عدم پرداخت وجه ثبت‌ نام شما تکمیل نخواهد شد و تنها در صورتیکه هزینه ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی به مبلغ 5/000/000 ریال معادل 500 هزار تومان را پرداخت کرده باشید ثبت نام شما تکمیل گردیده است.

در صورتیکه در انجام مراحل ثبت نام آزمون دانشگاه عالی دفاع ملی دچار مشکل شدید یا نیاز به راهنمایی داشتید می توانید از طریق تلفن ثابت با ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه عالی دفاع ملی

کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه عالی دفاع ملی چند روز پیش از برگزاری آزمون در سامانه آزمون دانشگاه دفاع ملی بارگذاری و از این طریق در دسترس داوطلبان خواهد بود. بنابراین می توانید از روز 1402/11/16 الی 1402/11/23 با مراجعه به azmoon.sndu.ac.ir کارت ورود به آزمون خود را دریافت نمایید. مهلت دریافت کارت آزمون دانشگاه دفاع ملی تا 1402/11/23 ادامه خواهد یافت.

زمان برگزاری آزمون دانشگاه عالی دفاع ملی

زمان برگزاری آزمون دانشگاه عالی دفاع ملی 1403 – 1404 در تاریخ جمعه 5 اسفند 1401 تعیین شده بود اما مطابق با آخرین اطلاعات مندرج در سایت آزمون زمان برگزاری آزمون به روز دوشنبه 22 اسفند 1401 موکول شده و کلیه ثبت نام کنندگان ملزم به حضور در آزمون کتبی روز 22 اسفند خواهند بود.

زمان برگزاری آزمون دانشگاه عالی دفاع ملی ۱۴۰۲
1402/11/27

توجه داشته باشید که این آزمون کتبی برابر مفاد آزمون هر رشته تحصیلی انجام می شود. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون و مدرک شناسایی مانند شناسنامه عکسدار یا کارت ملی را فراموش نکنید و به موقع در حوزه امتحانی حاضر باشید.

زمان برگزاری آزمون دانشگاه عالی دفاع ملی Moshavergroup.com

اعلام نتایج دانشگاه عالی دفاع ملی

اعلام نتایج دانشگاه عالی دفاع ملی در قالب اعلام نتایج اولیه آزمون کتبی، به اطلاع شرکت کنندگان می رسد و سپس از پذیرفته شدگان اولیه دعوت به مصاحبه به عمل می آید. توجه داشته باشید که دعوت به مصاحبه صرفا مرحله ای از فرایند گزینش بوده و به منزله پذیرش نهایی در آزمون تلقی نخواهد شد.

مصاحبه علمی داوطلبانی که حد نصاب نمره را بر اساس شاخص های علمی مصوب شورای دانشگاه احراز نموده اند در زمانی که تاریخ آن از سوی دانشگاه اعلام می شود برگزار خواهد شد.

مشاوره ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی

در زمان تحصیل در دانشگاه عالی دفاع ملی، دانشجو تحت هیچ شرایطی حق اشتغال ندارد. بنابراین در صورت پذیرش دانشگاه عالی دفاع ملی باید گواهی عدم اشتغال خود را همراه با امضا بالاترین مقام دستگاه ارائه دهید.

پذیرش نهایی در رشته های تحصیلی دانشگاه به شیوه آموزشی- پژوهشی خواهد بود

تبصره 1 :تحصیل در دانشگاه عالی دفاع ملی تمام وقت بوده و سازمانهای لشکری اعزام کننده میبایست نسبت به صدور احکام انتساب و سازمانهای کشوری نسبت به صدور گواهی رسمی موافقت با فراهم نمودن امکان تحصیل تمام وقت برای پذیرفته شدگان نهایی اقدام نمایند.

تبصره 2 :داوطلبان معرفی شده میبایست دو برابر مدت تحصیل(8 سال) پس از خاتمه تحصیل، مهلت ارائه خدمت به سازمان مربوطه را داشته باشند.

خلاصه ای از تاریخچه دانشگاه عالی دفاع ملی

دانشگاه عالی دفاع ملی، یک مرکز تحصیلی عالی برای نخبگان و استعدادهای برتر به شمار می رود. این دانشگاه یکی از دانشگاه های نیروهای مسلح و افسری کشوری می باشد که در شهر تهران واقع شده است و از سال 1371 فعالیت خود را آغاز کرده است. این مرکز به عنوان یک دانشگاه عالی برای تربیت و پرورش فرماندهان ارشد جمهوری اسلامی ایران می باشد.

شرایط ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی Moshavergroup.com

دانشگاه عالی دفاع ملی تنها در مقطع دکترا دانشجو می پذیرد و شرایط پذیرش دانشجو در طی چندین مرحله اعمال می شود. این دانشگاه با تکیه بر ارزش های اسلام، به تعلیم و پرورش فرماندهان نظامی، نیروهای سرآمد، و مدیران عالی سازمان های نظامی و غیرنظامی کشور می پردازد. سه دانشکده مدیریت راهبردی، دفاع ملی و امنیت ملی در دانشگاه عالی دفاع ملی به چشم می خورد که هر کدام گرایش ها و رشته های مخصوص به خود را دارند.


ما در این مقاله مشاور گروپ به موضوع شرایط و نحوه ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ در سامانه آزمون azmoon.sndu.ac.ir پرداختیم و امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. اگر برای شرکت در مراحل بعدی ثبت نام و مصاحبه دانشگاه عالی دفاع ملی نیاز به راهنمایی های بیشتر داشتید می توانید روی کمک تیم مشاور گروپ حساب باز کنید.

چون برای پیدا کردن جواب سوالات خود در این زمینه باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. اما… حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

همه روزه حتی روزهای تعطیل رسمی هم از ساعت 8 صبح تا 12 آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم. کافیست تلفن ثابت را برداشته و شماره 9099071613 را شماره گیری نمایید.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نبود نگران نباشید، از منوی سمت چپ سایت مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️شرایط پذیرش دانشگاه دفاع ملی چیست؟

✔️در این مقاله شرایط عمومی و اختصاصی (شرایط تحصیلی) را برای داوطلبان ثبت نام دکتری دانشگاه دفاع ملی به صورت کامل شرح داده ایم.

✔️رشته های دانشگاه دفاع ملی چیست؟

✔️لیست رشته های دانشگاه دفاع ملی در دفترچه ثبت نام ذکر شده است. برای دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دانشگاه دفاع ملی به مقاله مراجعه نمایید.

✔️ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه عالی دفاع ملی از چه تاریخی آغاز می شود؟

✔️زمان ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی از اوایل دی آغاز گردیده است. برای اطلاع از زمان دقیق و مهلت ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه دفاع ملی همین مقاله را مطالعه کنید.

4.1/5 - (8 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام دانشگاه عالی دفاع ملی + شرایط پذیرش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. پارسا

    تحصیل تمام وقت تو دانشگاه دفاع ملی چطوره؟ برای متاهلینی که از شهرستان میان آیا خوابگاه میدن یا چطوره؟

    پاسخ
  2. حسین

    سلام کسی در دانشگاه امام حسین کارشناسی جغرافیای سیاسی و نظامی می خونی بعد از اتمام می تونه در این دانشگاه ثبت نام کند و سرهنگ دومی هم دارد

    پاسخ
  3. محمدنخعی

    باسلام بنده کارشناسی رو در دانشگاه افسری امام علی (ع)نزاجا گذروندم وابتدای خدمت افسری دچار سانحه (قطع پا)ودر سن ۲۳ سالگی بازنشسته بند ج شدم ارشد را در رشته مدیریت فن آوری واطلاعات از دانشگاه سیستان وبلوچستان گرفتم والان ۶سال مدرس دانشگاههای علمی وکاربردی هستم ضمنا دوره DBAرو هم ازسازمان مدیریت صنعتی گرفتم با این اوصاف شرایط ثبت نام در دانشگاه عالی دفاع در مقطع دکتری را دارم ؟با تشکر

    پاسخ
  4. علی

    سلام من تازه کنکوز دادم وتوقسمت ثبتنام کنکورقسمت علاقه مندی به وزارت اطلاعاتو…پرکردم وتحویل دادم ولی برلم ثبتش نکردن میتونم تو قسمت انتخاب رشته اون قسمتو پرکنم باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنیذ ممنون

    پاسخ
  5. علیرضا

    سلام خدمت همه دوستان و بزرگواران
    من خودم نظامی هستم و درجه ام سرگرد و دوسال مونده سرهنگ۲ بشم و ۱۷ سال خدمت دارم و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس حقوق .
    ولی چون سرهنگ نیستم نمیتونم .
    بایستی حتماً نظامی باشی یا کارمند رتبه … نظامی

    پاسخ
  6. رضا احمدی مقدم

    سلام
    خسته نباشید
    من کارشناس ارشد عمران هستم وهیچ جایی کار نمیکنم آیا میتونم در دانشگاه دفاع ملی درسم را ادامه بدم
    ممنون

    پاسخ
    1. Mashallah

      سلام باچه کدی وباچه شماره ای وچه جوری باهاتون تماس بگیرم این شماره هاکه هرکاری میکنم امکانش نیست

      پاسخ
      1. مشاور گروپ

        مشاور گروپ برای آن دسته از عزیزانی که دسترسی به تلفن ثابت ندارند و یا میخواهند از فرصت مشاوره با تخفیف ویژه برخوردار شوند بسته های مشاوره ای را در نظر گرفته است. به صفحه ی خرید بسته تماس مراجعه نمایید و پس از خرید بازه ی زمانی دلخواه، منتظر تماس کارشناسان مجموعه باشید. (تماس با شماره های سایت فقط از طریق خطوط ثابت و بدون نیاز به اضافه کردن صفر و هرگونه پیش شماره ی دیگری امکانپذیر است و امکان برقراری تماس با موبایل وجود ندارد)

        پاسخ
        1. رشید میرمحمدی

          سلام. من رشید میرمحمدی هستم. فوق لیسانس مدیریت اجرایی _ گرایش استراتژیک.متولد ۱۳۵۵ هستم.در سازمان امور مالیاتی کشور شاغلم. دوست دارم در دانشگاه دفاع ملی تحصیل کنم.

  7. غلامرضا طوسی

    سلام
    من دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی هستم مدت 20 سال شاغل در شرکت آب و فاضلاب و 44 سال سن دارم آیا امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه دفاع ملی را دارم.؟ درصورت پذیرش در این دانشگاه نمی توانم شغلم را ادامه دهم؟

    پاسخ
    1. مهدی

      سلام
      اینجانب دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی هستم ۲۳ سال خدمت در ناجا و درجه سروانی میباشم ایا امکان ادامه تحصیل در دانشگاه دفاع ملی را دارم یا باید حتما زمان ثبت نام طبق مفاد بالا که عنوان شده سرهنگ دوم باشم ایا تبصره ای وجود دارد ممنون .

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403