راهنمای انتخاب رشته و شرایط پذیرش المپیاد دانشجویی 1401

شرایط پذیرش المپیاد دانشجویی

جهت مشاوره در زمینه راهنمای انتخاب رشته و شرایط پذیرش المپیاد دانشجویی 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان سنجش در جدیدترین اطلاعیه خود به موضوع راهنمای انتخاب رشته و شرایط پذیرش المپیاد دانشجویی 1401 پرداخته و نکاتی را در این زمینه ذکر کرده است.

شرایط پذیرش المپیاد دانشجویی

شرایط پذیرش المپیاد دانشجویی 1401

داوطلبان علاقه‌مند می‌توانند هم‌زمان با برگزاری امتحانات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401، در اولین مرحله دوره بیست و هفتمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون شرکت نمایند.

ثبت نام المپیاد دانشجویی 1401

کارت ورود به جلسه المپیاد دانشجویی 1401

منابع بیست و هفتمین المپیاد غیرمتمرکز دانشجویی

نحوه انتخاب رشته و پذیرش المپیاد دانشجویی 1401

کارنامه اعلام نتایج اولیه تمامی داوطلبان آزمون توسط این سازمان بر اساس برنامه زمانی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

المپیاد دانشجویی دانشجو معلمان

تمامی داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند می‌توانند:

  • برای پذیرش در رشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به‌جز دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به انتخاب رشته از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.
  • برای پذیرش در رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مذکور به‌صورت مستقل و بر اساس دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های دانشگاه مذکور صورت خواهد گرفت.

زمان برگزاری المپیاد دانشجویی متمرکز 1401

تذکر: بدیهی است امکان انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز در هر دو پایگاه اطلاع‌رسانی به‌صورت مجزا امکان‌پذیر خواهد بود.

سایر موارد در خصوص سنجش و پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مطابق قانون سنجش و پذیرش دانشجوی در دوره‌های تحصیلات تکمیلی مصوب 94/12/18 مجلس شورای اسلامی و مصوبات شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی خواهد بود.

شرایط ثبت نام المپیاد دانشجویی 1401

  • داوطلبان برای اطلاع از مقررات وظیفه عمومی، شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه ایثارگران و همچنین شرایط و ضوابط اتباع خارجی به دفترچه راهنمای شماره 1 که روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان قرار دارد، مراجعه نمایند.

دانلود دفترچه تسهیلات نظام وظیفه برای برگزیدگان المپیاد دانشجویی

  • به داوطلبان توصیه می‌شود در انتخاب کد رشته‌های امتحانی (اول و دوم) و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را مبذول فرمایند. لذا پس از دریافت کد پیگیری 16 رقمی در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • توصیه می‌شود حتماً داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری، یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه، و مندرجات آن را کنترل و نزد خود نگهداری نمایند.
  • با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون‌های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت‌نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ‌داده است، تأکید می‌گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به‌جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به‌عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
  • هرگونه تغییری از طریق نشریه پیک سنجش (هفته‌نامه خبری و اطلاع‌رسانی سازمان سنجش)، پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم از طریق رسانه‌های گروهی اعلام خواهد شد.

منابع المپیاد دانشجویی 1401 چیست؟

لینک دانلود منابع المپیاد دانشجویی 1401 در این مقاله قرار داده شده است

چگونه برای المپیاد دانشجویی بخوانیم؟

در هر حوزه‌ای، بهترین مشورت‌ها را می‌توان از باتجربه‌ترین‌ها گرفت. کارشناسان مجموعه مشاورگروپ به عنوان یکی از باتجربه‌ترین مجموعه‌های مشاوره‌ای کشور آماده راهنمایی شما در خصوص نحوه مطالعه برای شرکت در آزمون المپیاد دانشجویی 1401 هستند.

شرایط پذیرش المپیاد دانشجویی چیست؟

در این مقاله از مشاورگروپ، مهم‌ترین شرایط پذیرش المپیاد دانشجویی منتشر شده است.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه راهنمای انتخاب رشته و شرایط پذیرش المپیاد دانشجویی 1401

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403