شرایط وظیفه عمومی کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کابردی

وظیفه عمومی

جهت مشاوره در زمینه شرایط وظیفه عمومی کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کابردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله آموزشی به موضوع شرایط وظیفه عمومی کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کابردی 97 – 98 می پردازد. سعی می نماییم تمامی نکات را در این مقاله توضیح دهیم.

شما می توانید برای آگاهی بیشتر از شرایط وظیفه عمومی دانشگاه علمی کاربردی در سال 98 با کارشناسان مشاور گروپ تماس حاصل نمایید.

وظیفه عمومی

سازمان وظيفه عمومي نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، شرایط لازم برای شرکت و پذیرش داوطلبان آقا در رشته‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی را طبق زیر اعلام کرده است؛ بنابراین داوطلبان آقا باید وضعیت نظام‌وظیفه خود را طبق موارد زیر در فرم ثبت‌نام وارد نمایند.

  • داوطلب کارت پایان خدمت هوشمند داشته باشد.
  • داوطلب کارت معافیت دائم هوشمند (کفالت، پزشکی، ایثارگران و موارد خاص) داشته باشد.
  • متولدين سال 1346 و قبل از آن، به‌شرط این‌که تغيير سن نداده باشند.
  • كاركنان پايور شاغل در نيروهاي مسلح با ارائه گواهي اشتغال به خدمت و موافقت از سازمان مربوط براي ادامه تحصيل. این دسته از مشمولان پس از اتمام اعتبار معافیت موقت، بدون دریافت معافیت تحصیلی مجاز به ادامه تحصیل نمی‌باشند.
  • متولدين سال 1354 و قبل از آن، اين قبيل مشمولان بايد بعد از اعلام قبولي و در زمان ثبت‌نام كارت معافيت دائم هوشمند را ارائه دهند.
  • مشمولان فارغ‌التحصیل دوره كارداني كه در سال‌های مجاز تحصيلي مدرك خود را دریافت نموده و داراي برگه آماده‌به‌خدمت بدون غيبت هستند كه زمان پذيرش مثبت نام آن‌ها در دانشگاه قبل از تاريخ اعزام به خدمت (مندرج در برگ اعزام) باشد.
  • دانشجويان سال آخر مقطع كارداني كه تا تاريخ 96/6/31 در سال‌های مجاز تحصیلی حداقل مدرک به ارزش کاردانی را دریافت کرده باشند.
  • دانش‌آموختگان مقطع كارداني كه در سقف مجاز سال‌های تحصیلی‌شان دانش‌آموخته شده و از تاريخ فراغت از تحصيل تا زمان پذيرش در مقطع كارشناسي ناپيوسته بيشتر از يك سال نگذشته باشد.
  • كاركنان متعهد خدمت در سازمان‌ها و يا وزارتخانه‌ها که با رعايت ساير شرايط قانون خدمت وظيفه عمومي و با ارائه دادن گواهي اشتغال به خدمت، بالاترين مقام اجرايي سازمان مربوطه براي ادامه تحصیلشان موافقت کند.
  • طلاب علوم ديني که مدرك كارداني يا معادل آن‌که داراي معافيت تحصيلي حوزه می‌باشد را داشته باشند.

داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی بخوانند – تذکر مهم درمورد شرایط وظیفه عمومی

تذكر: درصورتی‌که مركز مديريت حوزه‌های علميه يا مركز مديريت حوزه علميه مستقل تأیید نمايند كه طلبه قادر است ضمن اشتغال به تحصيل در حوزه به‌موازات آن در دانشگاه نيز تحصيل كند، با همان معافيت تحصيلي حوزه، اشتغال به تحصيل وي در دانشگاه بلامانع است. این‌گونه دانشجويان براي ثبت‌نام در هر ترم تحصيلي بايد موافقت‌نامه حوزه علميه مربوط را ارائه نمايند. بديهي است هر موقع حوزه علميه معافيت تحصيلي طلب‌های را خاتمه يافته اعلام كند، ادامه تحصيل وي در دانشگاه (پس از بررسي و دارا بودن ساير شرايط) منوط به اجازه سازمان وظيفه عمومي و سپس صدور معافيت تحصيلي دانشگاهي خواهد بود. در غير اين صورت مجاز به ادامه تحصيل نخواهد بود.

  • مشمولان داراي برگه معافيت موقت هوشمند بدون غيبت (پزشكي، كفالت) در مدت اعتبار آن.
  • کارکنان وظیفه‌ای که خدمت دوره ضرورت آنان تا زمان ثبت‌نام و شروع به تحصیل تمام می‌شود این دسته از افراد اجازه‌ی شرکت در پذیرش را نداشته و باید زمان ثبت‌نام در دانشگاه، گواهی یا کارت پایان خدمت ارائه دهند.
  • دانشجويان انصرافي بدون غيبت چنانچه از تاريخ 90/8/22 حتماً یک‌بار انصراف از تحصيل داده باشند و تاريخ انصراف آن‌ها نيز در سال‌های اوليه تحصیلشان بوده باشد و همچنين از تاريخ انصراف در دانشگاه و رشته قبلي تا زمان قبولی در دانشگاه و رشته جديد، بيشتر از يک سال نگذشته باشد.

مطالب تکمیلی دانشگاه علمی کاربردی

معرفی مقاطع و ویژگی های

مدارک لازم جهت ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی

شهریه کاردانی به کارشناسی

شرایط معادل سازی و تطبیق واحد

شرایط ثبت نام و اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی

شرایط تکمیل ظرفیت و اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی

شرایط پذیرش دانشجو کارشناسی ناپیوسته

شرایط انتقالی دانشجویان

شرایط استفاده از سهمیه رزمندگان

شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران

راهنمای انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

3/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط وظیفه عمومی کاردانی به کارشناسی دانشگاه علمی کابردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403