شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 – 99 چیست ؟

شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 – 99 چیست ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 – 99  : به دلیل بالا بودن سطح امکانات آموزشی در مدارس تیزهوشان ، متقاضیان زیادی اقدام به ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان می کنند و رقابت سنگینی بین داوطلبان این آزمون برقرار است . مشاور گروپ در اینجا مراحل ثبت نام و نیز آخرین تغییرات این آزمون را به اطلاعتان می رساند …


شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 - 99



شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 – 99  : ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 98 – 99 مطابق سنوات گذشته از نیمه دوم اسفند ماه 97 آغاز می شود لذا تمام دانش آموزان محترمی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را دارند می توانند از این مورخ با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98 – 99 به نشانی azmoon.medu.ir جهت تکمیل امور ثبت نام مراجعه نمایند و یا از سراسر کشور جهت تکمیل ثبت نام تیزهوشان 98 با شماره  مرکز ثبت نام تیزهوشان 9099071613 (تماس از سراسر کشور)  تماس بگیرند.


زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99

شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 – 99  :    آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 در تیر ماه 98 برگزار خواهد شد . داوطلبان احتمالا یک هفته قبل از برگزاری آزمون از طریق سایت azmoon.medu.ir می بایست اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی کنند . نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی احتمالا یک ماه بعد از برگزاری آزمون از طریق azmoon.medu.ir اعلام خواهد شد . آزمون تیزهوشان نهم به دهم 97 – 98 به دلیل برخی ابهامات در نحوه برگزاری آزمون در نیمه ی اول خرداد ماه برگزار شد ولی آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98 – 99 احتمالا مطابق سال های گذشته اواسط اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و داوطلبان میتوانند 5 روز قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت azmoon.medu.ir اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم کنند . نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز احتمالاً یک ماه پس از برگزاری آزمون از طریق سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان اعلام می شود .شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 – 99 /

زمان ثبت نام تیزهوشان 98-99

شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 – 99  : با توجه به اعلام زمان از طریق آموزش و پرورش و استعداد های درخشان زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اوایل سال 98 و زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای سال تحصیلی 98-99 اواخر سال 97 می باشد. برای پایه نهم ثبت نام آزمون مشترک با آزمون نمونه دولتی صورت می پذیرد. زمان ثبت نام ممکن است برای چند روز تمدید شود. 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99

لینک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 – 99  :   ثبت نام آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان پایه ششم از طریق سایت hoosh.medu.ir و برای پایه نهم از طریق سایت www.azmoon.medu.ir صورت می پذیرد که هر دانش آموز پس از ورود به سامانه باید مراحل زیر را انجام دهد.

تکمیل تقاضا نامه الکتریکی ثبت نام بعد از ورود به سامانه

بارگذار فایل عکس اسکن شده خوانا (با عرض 200 تا 300 و ارتفاع 300 تا 400 پیکسل) با فرمت jpg با زمینه سفید و مربوط به سال جاری دانش آموز
پرداخت وجه ثبت نام آزمون نمونه دولتی از طریق کارت های بانکی در همان سامانه
دریافت شماره پیگیری در پایان ثبت نام



و اما  شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98-99 

شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 – 99  : دانش آموز باید دارای اشتغال به تحصیل پایه نهم باشد .در ضمن باید دانش آموزان تابعیت ایرانی داشته باشند .
که شایان ذکر است اتباع غیر ایرانی می توانند در صورت داشتن شرایط خاص در ثبت نام آزمون تیزهوشان 98 شرکت کنند و برای آزمون ورودی تیزهوشان 98 ثبت نام نمایند . معدل کل پایه نهم دانش آموزان بایددر پایه هشتم معدل سالانه 19 و بالای 19 داشته باشند .
 

آزمون تیزهوشان دارای چند سوال می باشد ؟

شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 – 99  : دانش آموزان می بایست با مطالعه منابع کمک درسی و نیز کتاب های کمک درسی به سوالات تستی و چهارگزینه ای که طراحی شده است پاسخگو باشند و با توجه به این که سوالات غلط نمره منفی خواهد داشت و به دانش آموزان توصیه میکنیم که به سوالاتی که مطمئند پاسخ درست داده اند جواب دهند زیرا به ازای هر پاسخ 3 امتیاز می گیرند و همینطور در ازای هر پاسخ غلط یک امتیاز منفی می گیرند. 80 درصد سوالات آزمون را سوالات استعداد تحصیلی به خود اختصاص می دهد که از کتاب های درسی پایه نهم و هشتم طراحی می شود.

شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 – 99  : شایان ذکر است اگر داوطلب در یک سوال بیشتر از یک گزینه را انتخاب کند پاسخ آن سوال غلط در نظر گرفته می شود . و همچنین 20 درصد سوالات آزمون را سوالات تحلیلی به خود اختصاص می دهد حدودا 70 درصد باقیمانده از کتاب های درسی پایه نهم طراحی می شود و 30 درصد از کتاب های پایه درسی هشتم طراحی می شود . آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم شامل 90 سوال می باشد. سوالات آزمون مدارس تیزهوشان پایه نهم به دهم به دو دسته تقسیم می شود .شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 – 99 


مدت پاسخگویی تعداد سوال سوالات استعداد تحلیلی
15 دقیقه 15 استعداد تحلیلی

 

ضریب تعداد سوال سوالات استعداد تحصیلی
2 17 علوم تجربی
2 15 زبان و ادبیات فارسی
3 20 ریاضیات
2 8 قرآن و معارف اسلامی ( آموزش قرآن و پیام های آسمان )
1 15 مطالعات اجتماعی ( تاریخ ، جغرافیا ، اجتماعی )

زمان پاسخگویی به سوالات تیزهوشان 98 – 99 چند دقیقه است ؟

شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 – 99  : زمان پاسخگویی به سوالات استعداد تحلیلی و سوالات استعداد تحصیلی پایه نهم به دهم دانش آموزان 120 دقیقه می باشد . که داوطلبان می توانند در این 120 دقیقه به سوالات درس علوم تجربی و زبان و ادبیات فارسی و ریاضیات و قرآن و معارف اسلامی ( آموزش قرآن و پیام های آسمان ) و مطالعات اجتماعی ( تاریخ و جغرافیا و اجتماعی ) پاسخگو باشند که قطعا داشتن مدیریت زمان به داوطلب کمک می کند که وقت کم نیارد و بتواند به تمام سوالات پاسخگو باشد .شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 – 99/

نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان در چه سایتی می باشد ؟

شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 – 99  : نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان بصورت اینترنتی می باشد .داوطلبان می بایست برای ثبت نام اقدام نمایند . azmoon.medu.ir از طریق سایت داوطلبان می توانند برای گرفتن مشاوره در رابطه با نحوه ثبت نام در آزمون تیزهوشان با مشاوران مجرب مشاور گروپ از طریق سرویس هوشمند 9099071613 در ارتباط باشند .


 


داوطلبان می بایست برای اعلام نتایج اقدام نمایند.azmoon.medu.ir از طریق سایت

شایان ذکر است داوطلبان از طریق مراجعه به سایت می توانند کارنامه آزمون تیزهوشان 98 – 99 را مشاهده و دریافت نمایند .

بعد از وارد نمودن اطلاعات اولیه دانش آموز قادر خواهد بود وضعیت پذیرش در آزمون را مشاهده نماید که در ستون وضعیت قبولی و محل پذیرش مشخص شده است .

که داوطلب می تواند ببیند در کدام یک از مدارس تیزهوشان گزینش شده است . که در صورت پذیرفته شدن اگردر صفحه داشبورد اصلی استعدادهای درخشان اعلام نتایج براش وضعیت قبولی خورده باشد بتواند برای ثبت نام قطعی به مدرسه مراجعه نماید.

معرفی منابع آزمون تیزهوشان ؟

کتاب ریاضیات جامع نهم مبتکران و نیز کتاب ریاضیات خیلی سبز را می توانیم به عنوان منابع آزمون تیزهوشان معرفی کنیم و علاوه بر این نیز کتاب زبان و ادبیات فارسی خیلی سبز و مبتکران نیز خیلی کتاب های مفیدی هستند که دانش آموزان می توانند تهیه نمایند .


موفق و پیروز باشید …

4.2/5 - (22 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط ورود به مدارس تیزهوشان 98 – 99 چیست ؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی