دانشگاه بقیه الله

پذیرش دانشجو علوم پزشکی بقیه الله (عج)

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه بقیه الله

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پذیرش دانشجو علوم پزشکی بقیه الله (عج) : از دانشگاه های خاص بویژه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله چه میدانید؟ نحوه پذیرش در این دانشگاه چگونه است؟ آیا دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله شرایط سنی دارد؟ در ادامه به بررسی شرایط عمومی و اختصاصی این دانشگاه در مرکز مشاور گروپ خواهیم پرداخت .

پذیرش دانشجو علوم پزشکی بقیه الله (عج)

پذیرش دانشجو علوم پزشکی بقیه الله (عج)  »  در صورتی که مایلید به استخدام سپاه در آیید و از شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) اطلاع پیدا کنید در ادامه همراه ما باشید .

در صورت تمایل به کسب اطلاع بیشتر در خصوص استخدام و پذیرش در سپاه پاسداران بوسیله تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)، زمان و شرایط و ضوابط آن هم اکنون می توانید با مشاوران مربوطه از طریق تماس با شماره هوشمند 9099071613 (از سراسر ایران) ارتباط داشته باشید .

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)

پذیرش دانشجو علوم پزشکی بقیه الله (عج)  »  به گزارش مشاور گروپ ، تمامی داوطلبان متقاضی شركت در آزمون كارشناسی ارشد سال تحصیلی 1401 در دانشگاه علوم پزشكی بقیه ا… (عج) میبایست عضو رسمی نیروهای مسلح (سپاه پاسداران – ارتش – نیروی انتظامی – وزارت دفاع)باشند و با ارائه گواهی عضویت معتبر و مجوز شركت در آزمون از محل خدمت، مجاز به شركت و انتخاب این دانشگاه میباشند.

لازم است مفاد مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام شرایط عمومی و اختصاصی که در زیر به آنان اشاره شده دقیقا مطالعه و رعایت شود.ضمناً این دانشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال تأمین خوابگاه دانشجویان كارشناسی ارشد ندارد.پذیرش دانشجو علوم پزشکی بقیه الله (عج) 

آدرس دانشگاه: تهران- میدان ونك- خیابان ملاصدرا- خیابان شیخ بهایی جنوبی- كوچه شهید نصرتی– معاونت آموزشی – دانشگاه ع.پ. بقیه الله آدرس اینترنتی: -www.bmsu. ac.ir – تلفن 82483618

شرایط پذیرش دانشگاه بقیه الله

  1. اعتقاد به مبانی اسلام ناب محمدی(ص)، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران.
  2. اعتقاد و التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه.
  3. التزام عملی به احکام اسلام و قوانین جمهوری اسلامی و رعایت موازین اخلاق اسلامی.
  4. عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی.
  5. نداشتن سابقه عضویت و یا هواداری از احزاب و گروه‌ها و سازمان‌های غیراسلامی، التقاطی، الحادی و غیرقانونی.
  6. عدم محکومیت ناشی از اقدام علیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران.
  7. عدم اعتیاد به مواد مخدر و محرومیت از خدمات دولتی.
  8. داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر.
  9. داشتن حسن شهرت اخلاقی و اجتماعی و عدم سوء پیشینه.
  10. داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران و نداشتن تابعیت مضاعف.

استخدام سپاه قدس


شرایط اختصاصی علوم پزشکی بقیه الله

حداقل معدل‌ کتبی دیپلم یا پیش دانشگاهی ۱۸ برای دوره دکترای حرفه ای پزشکی و داروسازی و معدل ۱۴ برای دوره کارشناسی.
کسب نمره علمی بالاتر از ۹۰۰۰ در آزمون سراسری برای رشته پزشکی و داروسازی و نمره علمی بالاتر از ۸۰۰۰ برای دوره کارشناسی.
حداکثر سن داوطلبان تحصیل در این دانشگاه ۲۰ سال تمام می‌باشد.

تبصره ۱: به ازای هر یک سال عضویت بسیج فعال، مدت سه ماه و عضویت عادی دو ماه تا سقف یک سال قابل افزایش به حداکثر سن می‌باشد.

تبصره ۲: در صورت انجام خدمت دوره ضرورت، مدت مذکور به حداکثرسن اضافه می‌گردد.

تبصره ۳: برای ‌اعضای درجه یک خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و مفقودالاثرها تا میزان پنج سال قابل افزایش به حداکثر سن می‌باشد.

تبصره ۴: مجموع سن فرد با احتساب ارفاق سنی حاصل از این بند حداکثر نمی‌باید از ۲۵ سال تجاوز نماید. ۴-در شرایط مساوی، اولویت با اعضای درجه یک خانواده محترم ایثارگران (شهداء، جانبازان، آزادگان و رزمندگان) و همچنین اعضای بسیج می‌باشد. ۵- در مدت تحصیل در دانشگاه بقیه‌الله (عج) دانشجویان از امکانات فرهنگی، خوابگاه و غذا در حد امکان بهره‌مند خواهند بود. لیکن دانشگاه هیچگونه تعهدی برای خوابگاه متاهلین ندارد.۶-پذیرفته شدگان نهایی در بدو ورود به استخدام رسمی سپاه پاسداران در آمده و از حقوق، مزایا، بیمه، خدمات رفاهی و … امکانات دانشجویان بورسیه بهره‌مند خواهند شد. ۷-منتخبین در بدو ورود می‌بایست دوره عمومی پاسداری را در یکی از مراکز آموزشی سپاه طی نمایند. ۸-منتخبین پس از فارغ‌التحصیلی براساس نیاز سپاه و نظر معاونت بهداشت و درمان سپاه بکارگیری می‌شوند.

معرفی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)

پذیرش دانشجو علوم پزشکی بقیه الله (عج)  »  دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) برای اولین بار فعالیت خود را در قالب دانشکده علوم‌پزشکی سپاه به عنوان یکی از دانشکده‌های دانشگاه امام‌حسین(ع) در سال ۱۳۶۴ شروع کرد و با گسترش فعالیت ها و نیاز به توسعه نظام سلامت نیروهای مسلح از سال ۱۳۷۱ مجوز پذیرش دانشجوی پزشکی را به دست آورد و نهایتاً در سال ۱۳۷۴ با تصویب تشکیل دانشگاه علوم پزشکی در شصت و ششمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.پذیرش دانشجو علوم پزشکی بقیه الله (عج)  

این دانشگاه شامل دانشکده‌های پزشکی، پرستاری و بهداشت است.

دانشکده پزشکی

پذیرش دانشجو علوم پزشکی بقیه الله (عج)  »  دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) از سال ۱۳۷۱ اقدام به پذیرش دانشجو در رشته پزشکی کرده است. در سال های ۷۱ تا ۷۵ با توجه به نیاز سپاه به کادر درمانی هر ساله حدود ۱۰۰ دانشجوی پزشکی پذیرش شده‌اند و از سال ۷۵ به بعد هر سال حدود ۳۰ دانشجو پذیرش شده‌اند.

گروه‌های آموزشی

پذیرش دانشجو علوم پزشکی بقیه الله (عج)  »  گروه‌های آموزشی به علوم پایه و بالینی تقسیم می‌شوند. گروه‌های علوم پایه شامل علوم تشریح، بیوشیمی، فیزیولوژی، انگل‌شناسی، ایمونولوژی و روانشناسی است. گروه‌های بالینی شامل، بیماری‌های داخلی، جراحی، بیهوشی، زنان و زایمان، کودکان، روان‌پزشکی، جراحی گوش و حلق و بینی، چشم‌پزشکی است.

دوره‌های دستیاری

دانشکده پزشکی در رشته‌های داخلی، جراحی عمومی، جراحی ارتوپدی، بیهوشی، طب فیزیکی، ارولوژی، قلب و عروق، و چشم‌پزشکی دستیار تخصصی می‌پذیرد.

دوره‌های فوق‌تخصصی

در دانشکده پزشکی دوره‌های فوق تخصص گوارش، نفرولوژی، ریه ارائه می‌شود.

نکات تخصصی انتخاب رشته دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)

پذیرش دانشجو علوم پزشکی بقیه الله (عج)  »  دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) از جمله دانشگاه هایی است که با انجام مصاحبه و به صورت نیمه متمرکز اقدام به پذیرش دانشجو می کند برای تحصیل در این دانشگاه و انتخاب آن در لیست انتخاب رشته خود بایستی شرایط زیر را احراز نموده باشید:

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در رشته های گروه پزشکی تنها از میان داوطلبان مرد اقدام به پذیرش دانشجو می کند.
برای تحصیل در این دانشگاه بایستی سلامت جسمی و روانی را برای خدمت مورد نظر داشته باشید همچنین نباید به هیچکدام از گروه های سیاسی خاص تعلق داشته باشید یا قبلا در آنها فعالیت داشته باشید.همچنین اعتیاد به مواد مخدر مانع پذیرش در این دانشگاه است.
حداکثر شرط سنی برای پذیرش در این دانشگاه ۲۰ سال تمام است که البته با تبصره هایی نظیر عضویت فعال بسیج و خانواده های محترم ایثارگران این شرط سنی حداکثر تا ۲۵ سال قابل افزایش است.
در شرایط مساوی اولویت پذیرش با بستگان درجه یک خانواده های معظم شهدا ، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان است.
پذیرفته شدگان نهایی از لحظه ورود به دانشگاه به استخدام رسمی سپاه پاسداران درمی آیند و از امکانات حقوق و بورسیه به طور کامل برخوردار خواهند شد و پس از فارغ التحصیلی نیز در مراکز درمانی سپاه شاغل خواهند شد.
منتخبین در بدو ورود باید دوره عمومی پاسداری را در یکی از مراکز آموزش سپاه پشت سر بگذارند.

رتبه قبولی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)

برای قبولی در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در سهمیه عادی باید رتبه کشوری شما حدود ۴۰۰۰ تا ۴۳۰۰ باشد که این رتبه معادل رتبه ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ در منطقه یک ، ۱۷۰۰ تا ۱۸۰۰ در منطقه دو و ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ در منطقه سه می باشد لازم به ذکر است به علت نیمه متمرکز بودن نحوه پذیرش در این دانشگاه ممکن است اعداد فوق تغییراتی داشته باشند که برای اطلاع از جزییات شرایط می توانید سوالات خود را در ذیل همین مطلب با مشاوران مرکز مشاور گروپ در میان بگذارید.

مشاوره دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در مرکز مشاور گروپ

مرکز مشاور گروپ امکان مشاوره تلفنی  از سراسر کشور در خصوص پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ، پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ، دانشگاه بدون کنکور و… را از طریق تماس تلفنی با شماره زیر فراهم نموده است …

3.2/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه دانشگاه بقیه الله

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. عرفان

    سلام
    من کاردانی فوریت بقیه الله قبول شدم آیا امکانش هست بعد از فارغ التحصیلی بتونم در مقطع کارشناسی فوریت ادامه تحصیل بدم

    پاسخ
  2. حانیه

    سلام وقتتون بخیر در صورت پذیرش در دانشگاه بقیة الله یا دانشگاه ارتش و کار تحت نظرشون امکان سفر به کشور های خارجه هست؟ از خیلی افراد شنیدم که برای سفر های تفریحی هم اجازه خروج ندارند، درسته؟

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      سلام، امکان سفر خارجی برای دانشجویان دانشگاه بقیه الله وجود داره، اما تحت شرایط و تدابیری خاص که امکان مطرح کردنش در کامنت ها وجود نداره.
      دوستانی که دانشجوی دانشگاه بقیه الله هستند نظرات خودشون رو همینجا بنویسند، عینا منتشر خواهد شد.

      پاسخ
  3. فاطمه

    سلام وقت بخیر ببخشید یک سوال من خانم هستم رتبه ام خوبه و پزشکی روزانه میارم ولی بقیه الله رو شنیدم که بعدا اجازه مطب ندارند درسته؟
    اگه این طور باشه خیلی درآمد خوبی بعدا ندارند…
    و یه سوال ممکنه بگید چقدره حقوقشون در مدت دانشجویی و چقدره بعد از فارغ التحصیلی؟

    پاسخ
  4. رها

    بعضی سایت ها حداکثر سن رو نوشتن ۲۲ بعضی ۲۰، بالاخره کدومه

    پاسخ
  5. مهدی

    سلام
    ممنون از اطلاعات خوبتون
    یه سوال داشتم، دوستان عزیز و جناب آقای علی شما که دانشگاه بقیته الله پذیرش شدین، ممنون میشم عرض کنین حقوق دوران دانشجویی و زمان که فارق التحصیل میشیم جذب خود بیمارستان میشیم حدود حقوق یه متخصص چقدره؟

    پاسخ
  6. علی

    سلام من خودم ورودی ۴۰۱ پزشکی بقیه الله هستم .
    یه سری نکات رو مینویسم امیدوارم که به درد دوستان بخوره.
    دانشگاه بقیه الله تو رشته های پزشکی و داروسازی تو مقطع دکتری جذب دانشجو داره (البته در گذشته تو دندانپزشکی هم جذب داشته و احتمالا از سال ۱۴۰۳ دوباره پذیرش رو داشته باشه)
    پرستاری و بهداشت عمومی و حرفه ای ، فوریت پزشکی، مدیریت خدمات درمانی ، علوم تغذیه رشته های دیگه دانشگاه ما هستن.
    تو جواب دوست عزیزی که گفتن کسی دیوونست که با رتبه ۱۰۰۰ نظامی بشه باید بگم که ما دانشجو با رتبه ۱۴۰ هم داریم و سطح علمی دانشگاه با دانشگاهی مثل ایران واقعا برابری میکنه .
    امکانات ویژه ای در اختیار دانشجو قرار میگیره مثل اینکه از روز اول شما حقوق بگیر محسوب میشین و واقعا این مبلغ به یه دانشجو کمک میکنه.
    غذایی که دانشگاه بقیه الله به دانشجو ها میده سطحش واقعا از همه دانشگاه ایران و شاید خاورمیانه بالاتره.
    برای خانم ها هم باید عرض کنم هر ساله حدود۱۵ تا ۲۰ تا خانم هم جذب میشن که البته هر ساله تعدادشون بیشتر میشه . توی رشته پرستاری هم چن تا خانم جذب شدن
    اما داروسازی فعلا خبری از پذیرش دانشجوی خانم نیست.
    حجاب اسلامی با چادر تو دانشگاه الزامی و یکی از مواردی که حتما باید بهش تو دانشگاه توجه بشه.
    هر سوالی داشتین هم همینجا بپرسین من در خدمتم

    پاسخ
  7. رضا

    سلام ببخشید میشه بعد از علوم پایه به بقیه الله انتقالی گرفت و بورسیه شد؟

    پاسخ
  8. محمد

    سلام ببخشید کسانی که در این دانشگاه پزشکی قبول بشن پس از پایان تحصیل چقدر احتمال داره برای کار به شهر های دیگر اعزام بشن

    پاسخ
  9. جبار

    سلام من الان دانشجوی کارشناسی رشته زبان و ادبیات انگلیسی پیام نور هستم فرزند ایثارگر وجانباز 15 درصد وبسیجی و دیپلم تجربی با معدل 14/75هستم میخواستم بدونم که میشه از طريق ازمون لیسانس به پزشکی وارد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله بشم؟

    پاسخ
  10. me

    سلام سال گذشته بارتبه 4000منطقه 1پسرقبولی پزشکی دراین دانشگاه داشته و یا به مصاحبه دعوت شده؟

    پاسخ
  11. سینا

    رتبه هارو خیلی غیر علمی نوشتین. با رتبه 5000 منطقه 3 هم مورد بوده که بقیه الله قبول بشه. تازه با 8000 منطقه 1 هم ارتش میشه قبول شد.
    کسی که رتبه زیر 1000 بیاره دیوونه نیست که نظامی بشه.

    پاسخ
  12. MOON

    ببخشیدا کسی که رتبش تو منطقه2بین 1700تا1800بشه هلو دانشگاه دولتی میاره مریضه خودشو زجر کش کنه شرایطشو شما سختر میکنید لطفا اطلاعاتتون رو درست کنید

    پاسخ
  13. فاطمه

    سلام وقت بخیر
    اگر نمره تراز ۸۶۰۰ کسب کرده باشیم
    ولی سایر معیار ها و شاخصه های مورد نیاز و همچنین رزومه خیلی قوی ای داشته باشیم ، نمیشه برای رشته های پزشکی دندان دارو اقدام کرد؟

    پاسخ
  14. محمد

    سلام برای رشته های کاردانی هم شرایط سنی وجود داره؟ اگه همه شرایط خوب باشه فقط سن پذیرفته نمیشی؟

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی