شرایط جدید برای انتخاب دانشگاه شهید رجایی

شرایط جدید برای انتخاب دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی در کنکور سراسری 99

جهت مشاوره در زمینه شرایط جدید برای انتخاب دانشگاه شهید رجایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط جدید برای انتخاب دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی در کنکور سراسری 99 : شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی اعلام شد و بر این اساس با توجه به ۹ شرط می‌توان برای انتخاب این دو دانشگاه و شغل معلمی داوطب شد. 

شرایط جدید برای انتخاب دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی در کنکور سراسری 99


شرایط جدید انتخاب دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی در کنکور سراسری 99

شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی اعلام شد و بر این اساس با توجه به ۹ شرط می‌توان برای انتخاب این دو دانشگاه و شغل معلمی داوطب شد.

به گزارش مشاورگروپ ، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون‌ سراسری سال 1399 از روز چهارشنبه 16 بهمن ماه‌ 1398 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شد و در روز یکشنبه 27 بهمن 98 پایان می‌پذیرد؛ در همین رابطه شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی از سوی سازمان سنجش اعلام شد.



البته در این رابطه ذکر شده است: اعلام شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران به منزله پذیرش قطعی دانشجو در دانشگاه‌های فوق نیست بدیهی است در صورت اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذیصلاح توسط وزارت آموزش و پرورش پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی دانشگاه های وابسته “ویژه داوطلبان آزاد” به صورت محدود خواهد بود.

بدیهی است شرایط و ضوابط اختصاصی تکمیلی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته دفترچه شماره 2 درج و به اطلاع داوطلبان رسانده خواهد شد؛ داوطلبان متقاضی باید موارد زیر را در اعلام علاقه‌مندی خود به این رشته‌ها مد نظر قرار دهند بدیهی است مسئولیت عدم رعایت موارد مزبور و همچنین شرایط و ضوابطی که متعاقباً در دفترچه راهنمای انتخاب رشته درج خواهد شد بر عهده داوطلب است.

1. دارا بودن حداقل نمره علمی کل 6500 و بالاتر در زیرگروه مربوط جهت مجاز شدن به انتخاب رشته در گروه آزمایشی مربوط .

2. داشتن حداکثر سن 22 سال تمام در بدو ورود به دانشگاه “متولدین اول مهر 77 به بعد”.

3. داشتن حداقل معدل کل 14 در دوره متوسطه دوم “معادل سه پایه اول، دوم و سوم”.

4. بومی بودن داوطلب در کد رشته محل مربوطه بر اساس ملاک‌های تعیین شده در دفترچه شماره “2” آزمون.

5. با توجه به قوانین و مقررات مصرح و آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری حداقل و حداکثر سن ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهند داشت.

6. برخورداری از سلامت کامل تن و روان و شرایط مناسب جسمانی برای انجام وظیفه معلمی.

7. موفقیت در مصاحبه اختصاصی و بررسی‌های صلاحیت‌های عمومی.

8. معرفی داوطلب از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به آموزش و پرورش جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی و اختصاصی همچنین بررسی ویژگی‌های جسمانی به منزله قبولی نهایی در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تلقی نمی‌شود چنانچه صلاحیت‌های عمومی و اقتصادی افراد معرفی شده مورد تایید آموزش و پرورش قرار گیرد سازمان سنجش با در نظر گرفتن اولویت‌های انتخابی داوطلب نسبت به گزینش علمی نهایی آنها بر اساس تراز نمرات علمی “کنکور” در زیر گروه مربوطه اقدام و اعلام نتیجه نهایی خواهد کرد.

9. مسئولیت رعایت شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون سراسری سال 99 از سوی تمام داوطلبان متقاضی و همچنین مقررات نظام وظیفه عمومی داوطلبان مرد در مراحل مختلف آزمون به عهده داوطلبان خواهد بود.

شرایط و ضوابط تکمیلی پذیرش دانشجو متعاقباً به اطلاع داوطلبان متقاضی رشته‌های تحصیلی مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی خواهد رسید بنابراین ملاک عمل آخرین تغییراتی خواهد بود که به استناد مجوز صادره از سوی مراجع ذیصلاح در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی دفترچه شماره 2 درج یا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ بدیهی است در صورت عدم صدور مجوز از سوی مراجع ذیربط موضوع بلااثر بوده و پذیرش دانشجو صورت نخواهد گرفت.




امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه شرایط جدید برای انتخاب دانشگاه شهید رجایی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403