اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی ۱۴۰۲

اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع این مقاله درمورد شرایط ثبت نام و اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی ۱۴۰۲ می باشد. تمامی فرایند ثبت نام در این مقاله توضیح داده خواهد شد. در پایان مقاله در صورتی که هرگونه سوالی در خصوص اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی داشتید، کارشناسان ما اماده پاسخگویی به شکا هستند.

اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی 1402

فرآیند اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی  1402 برای ورودی‌ های بهمن ماه 1401 آغاز شده است. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه اعلام نتایج علمی کاربردی sanjesh.org، نسبت به مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی، اقدام کنند.

نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی یا همان کارشناسی حرفه ایی علمی کاربردی، در روز چهار شنبه 12 بهمن سال 1401 بر روی سایت اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی، یعنی سایت سنجش قرار گرفته است. اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی برای ورودی های مهر ماه 1402 نیز  احتمالا در اواخر مهر ماه اعلام می شود که از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

پذیرفته‌ شدگان نهایی پذیرش  کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» دانشگاه علمی‌‌‌ کاربردی بهمن 1401 به موارد زیر توجه ‌نمایند:

اطلاعیه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

براساس قوانین مربوط به گزینش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی، از بین متقاضیانی که حدنصاب لازم را کسب کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته محل‌ های انتخابی و ظرفیت‌ های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش صورت گرفته و اسامی پذیرفته‌ شدگان در هر کد رشته محل استخراج شده است.

پذیرفته‌ شدگان لازم است برای اطلاع از تاریخ ثبت‌ نام و انتخاب واحد  از روز دوشنبه مورخ 1401/11/17 به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا علمی کاربردی  به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارک مندرج در ادامه این اطلاعیه و با توجه به نشانی تعیین شده در جدول شماره (5) دفترچه راهنمای پذیرش و اصلاحیه مربوط، به مرکز محل قبولی خود مراجعه نمایند.

مدارک لازم برای ثبت‌ نام پذیرفته شدگان کارشناسی علمی کاربردی:
الف) براساس ضوابط مربوط به گزینش هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی مختلف در پذیرش دوره‌های مذکور از بین متقاضیانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.
همه پذیرفته‌شدگان بعد از اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی، می بایست برای اطلاع از زمان ثبت‌نام از روز دوشنبه مورخ 1401/11/17 به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا دانشگاه به نشانی http://edu.uast.ac.ir مراجعه و در روزهای تعیین شده در سامانه مذکور با در دست داشتن مدارک مندرج در بند “ب” و با توجه به نشانی مندرج در جدول شماره (5) دفترچه راهنمای پذیرش (دفترچه مهرماه سال جاری) و اطلاعیه‌های مربوط(مهر وبهمن) در سایت سازمان سنجش، به مرکز محل قبولی خود مراجعه نمایند.

ب) مدارک لازم برای ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان کارشناسی علمی کاربردی:
1- شش قطعه عکس پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.
2- تصویر تمامی صفحات شناسنامه و اصل آن برای مطابقت.
3- تصویر پشت و روی کارت ملی و اصل آن برای مطابقت.
4- اصل‌‌مدرک‌ فوق دیپلم و یا کاردانی(اعم از پیوسته/ ناپیوسته)‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای‌ عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی،‌ وزارت‌ علوم، تحقیقات‌ و فناوری‌، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن. 
5- اصل کاربرگ 101 (گواهی اشتغال به کار) با امضاء و مهر بالاترین‌ مقام‌ مسئول، آخرین فیش حقوقی یا حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیروهای مسلح ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته‌شدگان در کدرشته محل‌هایی که مطابق ضوابط مندرج در دفترچه منحصراً پذیرش از شاغلین صورت پذیرفته است.
6- اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) برای فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.(تاریخ فارغ‌التحصیلی می‌بایست تا 1401/11/30 باشد).
7- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه متقاضیان را با توجه به بخش مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه‌ 3 و 4 دفترچه راهنمای پذیرش دوره مذکور (دفترچه مهرماه سال جاری) و اطلاعیه‌های مربوط در سایت سازمان سنجش مشخص نماید. (برای برادران).

ثبت‌ نام دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی در سال 2 بار اتفاق می‌ افتد. این دانشگاه در مقطع کارشناسی به‌ صورت ناپیوسته ثبت‌ نام به عمل می‌ آورد؛ یعنی حتماً باید دوره‌ی کاردانی را گذرانده و مدرک کاردانی را دریافت کرده باشید چون این دانشگاه کارشناسی پیوسته ندارد.

یعنی شما نمی‌توانید در این دانشگاه با یک بار ثبت‌نام و شروع به تحصیل، پس از گذراندن سال‌ های مجاز تحصیل یعنی 4 سال به‌ یک‌باره مدرک کارشناسی پیوسته (لیسانس) بگیرید! پس حتماً باید با داشتن مدرک کاردانی (فوق‌ دیپلم) اقدام به ثبت‌ نام برای کارشناسی کنید.

نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی ۱۴۰۲ 

داوطلبان برای مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی ۱۴۰۲ ، لازم است مطابق راهنمای تصویری زیر عمل کنند:

  1. ابتدا لازم است به سامانه اعلام نتایج علمی کاربردی یا همان سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کرده و مطابق تصویر، روی گزینه جامع علمی کاربردی کلیک کنید.اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی Moshavergroup.com
  2. با کلیک روی گزینه جامع علمی کاربردی، صفحه جدیدی برای شما نمایش داده خواهد شد که با انتخاب گزینه اعلام نتایج وارد قسمت بعدی می شوید. روی لینک مشخص شده در تصویر کلیک نمایید.نحوه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی Moshavergroup.com
  3. با ورود به صفحه جدید، با وارد کردن اطلاعات مشخص شده و کلیک روی گزینه مشاهده نتیجه، کارنامه نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی برای شما نتایج داده می شود. دو روش برای اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی تعیین شده است:
  • روش اول: شماره پرونده و شماره شناسنامه
  • روش دوم: نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد

مشاهده اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی اعلام نتایج کارشناسی علمی کاربردی Moshavergroup.com


سامانه اعلام نتایج علمی کاربردی کاردانی به کارشناسی

سامانه اعلام نتایج علمی کاربردی کاردانی به کارشناسی، مانند سایر مقاطع دیگر این دانشگاه، سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد. این سامانه با انتشار تمامی اطلاعیه ها و اخبار مربوطه از ثبت نام تا اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی، به عنوان سایت اعلام نتایج علمی کاربردی شناخته می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کارشناسی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاور گروپ به شماره 9099071613 تماس حاصل کنید تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

مدارک ثبت‌نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی

  1. دانشگاه محل پذیرش، شرایطی را فراهم خواهد کرد که بر اساس مدارک ارسالی به شیوه الکترونیکی، شرایط ثبت نام پذیرفته شدگان را فراهم نمایند.
  2. عکس پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری به تعدادی که دانشگاه تعیین نماید.
  3.  اصل شناسنامه.
  4. اصل کارت ملی.
  5. اصل ‌‌مدرک‌ فوق دیپلم و یا کاردانی (اعم از پیوسته/ ناپیوسته)‌ دانشگاه‌ ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای‌ عالی‌ انقلاب‌ فرهنگی،‌ وزارت‌ علوم، تحقیقات‌ و فناوری‌، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن.
  6. اصل کاربرگ 101 (گواهی اشتغال به کار) با امضاء و مهر بالاترین‌ مقام‌ مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار و برای شاغلین نیروهای مسلح ارایه حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار از یگان مربوط برای پذیرفته‌شدگان در کدرشته محل‌هایی که مطابق ضوابط مندرج در دفترچه منحصراً پذیرش از شاغلین صورت پذیرفته است.
  7.  اصل کاربرگ 103 (فرم تاییدیه معدل) برای فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
  8. مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران را با توجه به بخش مربوط به مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحه‌ 3 و 4 دفترچه راهنمای پذیرش مذکور مشخص نماید .

 

برای مطلع شدن از آخرین جزئیات و شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به کانال مشاورگروپ مراجعه فرمایید. روزانه تمامی اخبار و اطلاعیه ها مانند آخرین تغییرات شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در کانال درج می گردد.

اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

✔️سامانه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی، کدام است؟

✔️ سامانه اعلام نتایج علمی کاربردی کاردانی به کارشناسی، مانند سایر مقاطع دیگر این دانشگاه، سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد.

✔️نحوه مشاهده نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی، به چه صورت است؟

✔️ نحوه مشاهده نتایج کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی، در مقاله به همراه راهنمای تصویری شرح داده شده است.

✔️زمان اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی، کی هست؟

✔️نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی ترم بهمن، در روز چهار شنبه 12 بهمن ماه سال 1401 بر روی سایت اعلام نتایج کاردانی علمی کاربردی، یعنی سایت سنجش قرار گرفته است.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی