شرایط ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور سراسری Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور موضوع اصلی این مقاله است. از آنجایی که تنها افراد واجد شرایط می توانند برای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی اقدام نمایند، اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی اهمیت ویژه ای پیدا خواهد کرد. به همین دلیل ما این مقاله مشاور گروپ را به موضوع شرایط ثبت نام بدون کنکور پیراپزشکی اختصاص داده ایم. با ما همراه باشید.

شرایط ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور

شرایط ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور در قالب شرایط عمومی و اختصاصی توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تعیین و در دفترچه ثبت نام بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی 1402 درج می گردد. تمام متقاضیان ثبت نام رشته های بدون کنکور پیراپزشکی باید دارای این شرایط باشند در غیر اینصورت حتی بعد از اعلام نتایج پیراپزشکی بدون کنکور و پذیرش نهایی هم پذیرش آنان لغو می گردد.

واجدین شرایط می توانند در زمان مقرر به سایت سنجش sanjesh.org مراجعه نموده و مراحل نام نویسی خود را تکمیل نمایند. برای دریافت راهنمای پیراپزشکی بدون کنکور کلیک کنید.

شرایط عمومی پیراپزشکی بدون کنکور

شرایط عمومی پیراپزشکی بدون کنکور مشابه با شرایط عمومی سایر آزمون ها و پذیرش در موسسات آموزش عالی می باشد.

شرایط ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور Moshavergroup.com

شرایط اختصاصی پیراپزشکی بدون کنکور

شرایط اختصاصی پیراپزشکی بدون کنکور در جدول زیر ارائه شده است. توجه داشته باشید که رشته های بدون کنکور پیراپزشکی فقط در مقطع کاردانی برای متقاضیان ارائه می شوند.

شرایط شرکت در پیراپزشکی بدون کنکور
  • بومی بودن داوطلب
  • حداقل سن 18 و حداکثر 25 سال تمام و در صورت انجام خدمت سربازی 27 سال تمام
  • حداقل معدل کتبی دیپلم 15
  • مدرک دیپلم 3 ساله متوسطه نظام جدید به همراه مدرک تحصیلی دوره پیش دانشگاهی (اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱، پیش‌ دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش‌ دانشگاهی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱)
  • سلامت جسمی و روانی داوطلب متناسب با رشته مورد نظر
  • داوطلبان آقا باید از لحاظ وضعیت نظام وظیفه فاقد هرگونه مشکلی برای ثبت نام  باشند.
  • دانشجویان و فارغ التحصیلان کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی دانشگاه، نمی توانند اقدام به ثبت نام در رشته های بدون آزمون پیراپزشکی نمایند.
  • دانشجویان متعهد به خدمت 3 برابر طول مدت تحصیل در یکی از مراکز پزشکی اعلام شده توسط دانشگاه ، هستند.

اگر داوطلبی امکان گذارندن دوره تعهد خدمت را نداشته باشد، باید شهریه ای معادل 2/500/000 تومان برای هر ترم تحصیل خود پرداخت نماید

اگر شرایط  ویژه ای دارید که نمی دانید به واسطه آن مجاز به انتخاب رشته پیراپزشکی بدون کنکور هستید یا خیر، کافیست با ما تماس بگیرید و پاسخ سوال خود را از کارشناسان مجموعه مشاور گروپ دریافت نمایید. 9099071613

شرایط ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور شرایط اختصاصی Moshavergroup.com

شرایط رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

شرایط رشته های پیراپزشکی بدون کنکور در دفترچه ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور درج و از این طریق به اطلاع داوطلبان می رسد. هر دانشگاه علوم پزشکی مطابق با نیاز خود اقدام به پذیرش دانشجو می نماید و به همین ترتیب متناسب با آن، شرایطی را برای دانشجویان وضع می کند. به عنوان مثال تمامی دانشجویان باید شرایط تعهد خدمت سه برابر مدت تحصیل را بپذیرند.

یا مثلا با توجه به اینکه گزینش داوطلبان بدون کنکور رشته های پیراپزشکی به صورت بومی بوده، معمولا شرایط محدودیت در اعطای خوابگاه وجود خواهد داشت.

لیست رشته های پیراپزشکی بدون کنکور Moshavergroup.com


ما در این مقاله به معرفی شرایط ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور برای داوطلبان این رقابت پرداختیم. همانطور که می دانید برای پیدا کردن جواب سوالات خود در زمینه «پیراپزشکی بدون کنکور» باید ساعت ها جستجو کرده تا پاسخ مناسب و جامع خود را دریافت کنید. حالا تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانید پاسخ تمام سوالات خود را به صورت یکجا به دست آورید، این یعنی صرفه جویی در زمان و هزینه  + کسب نتیجه سریعتر!

برای همین ما قابلیت مشاوره تلفنی مشاور گروپ را فعال کرده ایم تا تمام سوالات شما از طریق مشاوران مجرب و کاربلد پاسخ داده شوند. اگر سوالی دارید که پاسخ آن را در مقاله نیافتید کافیست با ما تماس بگیرید.

ما همه روزه از 8 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستیم.

تماس از تلفن ثابت

مشاور گروپ

9099071613

اگر به هر دلیلی امکان دسترسی به تلفن ثابت برای شما فراهم نیست، با خرید بسته های تماس و تکمیل فرم مشاوره، مشاوران حوزه درخواستی شما همین حالا و کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

سوالات متداول

✔️شرایط پذیرش پیراپزشکی بدون کنکور چیست؟

✔️شرایط ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور به صورت کامل در این مقاله ارائه شده است. برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی کلیک نمایید.

✔️شرایط رشته های پیراپزشکی بدون کنکور چیست؟

✔️شرایط پذیرش بدون کنکور رشته های پیراپزشکی را با مراجعه به متن مقاله مشاهده خواهید کرد. اگر سوالی در این زمینه دارید می توانید با شماره 9099071613 تماس بگیرید. هفت روز هفته حتی ایام تعطیل 8 صبح تا 12 شب

✔️شرایط اسکان خوابگاه برای رشته های پیراپزشکی بدون کنکور فراهم است؟

✔️با توجه به اینکه درصد زیادی از ظرفیت پذیرش پیراپزشکی بدون کنکور به داوطلبان بومی اختصاص دارد معمولا شرایط خوابگاه فراهم نیست. اما برای برخی از رشته ها در بخش شرایط ثبت نام این مساله ذکر می گردد. جهت اطلاع از این شرایط به مقاله مراجعه نمایید.

4/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام پیراپزشکی بدون کنکور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403