شرایط ثبت نام و دریافت بیمه بیکاری مجرد و متاهل

شرایط ثبت نام و دریافت بیمه بیکاری مجرد و متاهل : 

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام و دریافت بیمه بیکاری مجرد و متاهل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام و دریافت بیمه بیکاری مجرد و متاهل : بیمه بیکاری ,شرایط برخورداری از بیمه بیکاری,شرایط دریافت بیمه بیکاری برای مجرد و متاهل ,مقرری بیکاری

شرایط ثبت نام و دریافت بیمه بیکاری مجرد و متاهل : 

نحوه ثبت نام و دریافت بیمه بیکاری مجرد و متاهل

شرایط ثبت نام و دریافت بیمه بیکاری مجرد و متاهل :  قائم مقام سازمان تامین اجتماعی شرایط برخورداری از بیمه بیکاری برای مجرد و متاهل را تشریح کرد.

شرایط ثبت نام و دریافت بیمه بیکاری مجرد و متاهل : به گزارش مشاور گروپ ، محمدحسن زدا، قائم مقام سازمان تامین اجتماعی درباره شرایط برخورداری از بیمه بیکاری گفت: یکی از مزایای خوب در جمهوری اسلامی ایران، قانون بیمه بیکاری است و بر اساس آن هر شخصی بدون میل و اراده بیکار بشود و قبل از بیکاری حداقل شش ماه سابقه بیمه پردازی داشته باشد می‌تواند مقرری بیمه بیکاری دریافت کند.

شرایط دریافت بیمه بیکاری برای مجرد و متاهل

شرایط ثبت نام و دریافت بیمه بیکاری مجرد و متاهل : قائم مقام سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: مجرد و متاهل بودن و میزان سابقه کار در نوع دریافتی موثر است. اگر فرد بین 6 تا ۲۴ ماه سابقه کار داشته و مجرد باشد از شش ماه و اگر متاهل باشد از ۱۲ ماه مقرری بیمه بیکاری بهره‌مند می‌شود. اگر فرد بین ۲۵ تا ۱۲۰ ماه قبل از بیکاری، سابقه داشته و مجرد باشد از ۱۲ ماه و اگر متاهل باشد از ۱۸ ماه مقرری بیمه بیکاری بهره مند می‌شود.

زدا افزود: اگر فرد بین ۱۲۱ تا ۱۸۰ ماه سابقه داشته و مجرد باشد از ۱۸ ماه و اگر متاهل باشد از ۲۶ ماه مقرری بیمه بیکاری بهره مند می‌شود. اگر فرد ۱۸۱ ماه تا ۲۴۰ ماه سابقه داشته و مجرد باشد از ۲۶ ماه و اگر متاهل باشد از ۳۶ ماه مقرری برخوردار می‌شود. اگر میزان سابقه فرد قبل از بیکاری بالای ۲۴۱ ماه و مجرد باشد از ۳۶ ماه و متاهل باشد از ۵۰ ماه حقوق بیمه بیکاری بهره مند می‌شود.

مقرری بیکاری در چه صورتی به بازنشستگی‌ وصل می‌شود؟

شرایط ثبت نام و دریافت بیمه بیکاری مجرد و متاهل : وی با بیان اینکه اگر فردی بعد از سن ۵۵ سالگی بیکار شود، مقرری بیکاری به بازنشستگی‌اش وصل می‌شود و آنقدر مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کند تا شرایط بازنشستگی را به دست بیاورد گفت: فرد باید به محض اخراجی و بیکاری به ادارات کار مراجعه کند، آنجا بررسی و تصمیم گیری می‌شود و اگر شرایط وی تایید شد به سازمان تامین اجتماعی معرفی می‌شود.

شرایط ثبت نام و دریافت بیمه بیکاری مجرد و متاهل : قائم مقام سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: در قانون آمده است که فرد طی دوره بیکاری و دریافت مقرری باید به موسسات آموزش فنی و حرفه‌ای برود و آموزش‌هایی در راستای کار مرتبط با شغل خویش دریافت کند. به عنوان مثال اگر تراشکار درجه ۳ است باید به کلاس برود و تراشکار درجه ۲ بشود یا اگر بیسواد است طی این دوران به نهضت سوادآموزی معرفی می‌شود و سواد فرا می‌گیرد و به محض اینکه اولین کار پیشنهاد شد، مقرری قطع می‌شود و باید کار را بپذیرد.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام و دریافت بیمه بیکاری مجرد و متاهل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی