شرایط ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس

شرایط ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

با توجه به تلاش و خدمت ارزشمند فرهنگیان در جامعه، شرایط تحصیلی بسیار خوبی برای فرزندان آن ها نیز فراهم شده است. فرهنگیان می توانند از برخی از مزایایی که آموزش و پرورش برای فرزندان آن ها ایجاد کرده است، نهایت استفاده را ببرند. از اینرو در ادامه راجع به نحوه و شرایط ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس اطلاعات کافی آورده شده است.

نحوه ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس 98 – 99

فرزندان فرهنگیان نیز همچون تمامی دانش آموزان دیگر دارای شرایط خاصی برای ثبت نام می باشند. با توجه به بخشنامه ارائه شده از سوی آموزش و پرورش، مدیران مدارس می توانند با توجه به شرایط مقرر از فرزندان فرهنگیان ثبت نام به عمل آورند. بنابراین مدیران مدرسه می توانند با توجه به ظرفیت مدرسه، فرزندان فرهنگیان و دیگر کارکنان دولت را در مدارس نزدیک به محل کار والدین ثبت نام کنند.

شرایط ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس همچون دیگر دانش آموزان می باشد؛ از اینرو ثبت نام آن ها طبق قوانین عمومی انجام می پذیرد. تنها مزیتی که فرزندان فرهنگیان از آن بهره می برند، مسئله شهریه و هزینه ها می باشد. بدین صورت که طبق قوانین، فرزندان فرهنگیان جهت تحصیل در مدارس دولتی از پرداخت هزینه معاف بوده و این موضوع هیچ نوع محدودیت جغرافیایی ندارد؛ بنابراین فرزندان فرهنگیان در سرتاسر کشور می توانند از تحصیل رایگان در مدارس دولتی بهره مند شوند.

زمان ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس 98 – 99

فرهنگیان جهت ثبت نام فرزندان خود در مقطع جدید، ملزم هستند همچون تمامی افراد دیگر در تاریخ تعیین شده برای ثبت نام اقدام نمایند. طبق روال هر ساله در اکثر نقاط کشور زمان ثبت نام از اول تیرماه آغاز می گردد؛ بنابراین فرهنگیان نیز می توانند برای ثبت نام فرزندان خود از اول تیر ماه سال 98 به مدارس مورد نظر خود مراجعه کنند و با ارائه مدارک مورد نیاز ثبت نام فرزندان خود را انجام دهند.

ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس 98 – 99 به صورت رایگان انجام می شود.

در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوال راجع به شرایط ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس 98 – 99، بدون تردید با شماره گیری ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ با مشاور گروپ تماس بگیرید و از راهنمایی های تحصیلی رایگان آن ها بهره مند شوید.

3.3/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403