شرایط ثبت نام دانشگاه الزهرا تهران

ثبت نام دانشگاه الزهرا تهران

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه الزهرا تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تحصیل یکی از مهم ترین مراحل زندگی هر فردی است و ارتباط مستقیمی با کسب موفقیت های بزرگ در آینده دارد. دانشگاه های مختلفی در سطح کشور وجود دارند که هر کدام شرایط خاص خود را برای پذیرش و ادامه تحصیل دارند. دانشگاه الزهرا تهران یکی از دانشگاه های معتبری است که با فراهم کردن رشته های تحصیلی زیاد، رویای بسیاری از افراد را برآورده کرده است. در ادامه درباره دانشگاه الزهرا تهران و همچنین شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه الزهرا، اطلاعات جامع و کاملی فراهم شده است تا بتوانید به راحتی با آگاهی کامل برای ثبت نام در این دانشگاه اقدام کنید.

شرایط تحصیل و ثبت نام دانشگاه الزهرا تهران

دانشگاه الزهرا (س) یکی از دانشگاه های تک جنسیتی ایران می باشد که بیش از نیم قرن از فعالیت آن در زمینه علم و دانش می گذرد. دانشگاه الزهرا تهران یک دانشگاه مخصوص برای بانوان بوده که در آن امکان تحصیل در رشته های مختلف برای دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا فراهم شده است. این دانشگاه از نظر علمی در درجه بالایی قرار داشته و در سال 1397، از میان 132 دانشگاه دولتی، رتبه بیست و نهم را ازان خود کرده است. دانشگاه الزهرا (س) از دیرباز جایگاه برتر علمی خود را در رشته های دانشگاهی گوناگون به اثبات رسانده است و توانسته است دانشجویانی فرهیخته در مقاطع تحصیلی گوناگون تحویل جامعه دهد. وسعت این دانشگاه به قدری زیاد است که توانسته است تمامی دانشکده های خود را نزدیک به یکدیگر گردآوری کند.

دانشگاه الزهرا (س) از سال 1343 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده است و با گذر زمان امکانات علمی و آموزشی خود را همگام با افزایش تعداد دانشکده ها و رشته ها بیشتر کرده است. فراموش نکنید به منظور قبولی در این دانشگاه الزهرا نیازمند یک تراز و رتبه خوب می باشید تا بتوانید برای ثبت نام در آن اقدام کنید.

دانشگاه الزهرا تهران

نحوه ثبت نام در دانشگاه الزهرا (س) تهران

پس از پذیرفته شدن در آزمون ورودی یا کنکور، باید در زمان تعیین شده از سوی دانشگاه برای ثبت نام اقدام کنید. طی چند سال اخیر ثبت نام در دانشگاه الزهرا (س) در دو مرحله الکترونیکی و حضوری انجام می شود. اولین گام برای ثبت نام در این دانشگاه، ثبت نام الکترونیکی می باشد که هدف آن مشخص شدن دانشجویانی است که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند. برای انجام ثبت نام الکترونیکی دانشگاه الزهرا باید فرم مورد نیاز را با دقت تکمیل کنید و در نهایت با در دست داشتن گواهی ثبت نام الکترونیکی، می توانید برای ثبت نام حضوری در دانشگاه اقدام کنید.

دانشگاه به منظور ثبت نام حضوری تاریخی را مشخص می کند که این تاریخ بر طبق حروف الفبای نام خانوادگی تعیین می شود. در زمان ثبت نام حضوری باید فرم اولیه ثبت نام را از مقابل درب دانشگاه تهیه کنید و سپس برای تکمیل مراحل ثبت نام خود به آموزش دانشکده مربوطه مراجعه کنید.

دانشگاه الزهرا تهران


مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه الزهرا (س)

پیش از آنکه برای ثبت نام حضوری دانشگاه الزهرا مراجعه کنید، دقت کنید که تمام مدارک مورد نیاز دانشگاه را به همراه داشته باشید تا ثبت نام شما بدون هیچ گونه مشکلی به سرعت انجام پذیرد. برخی از مدارکی که برای ثبت نام در دانشگاه الزهرا تهران به آن نیاز دارید، عبارتند از:

  • اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه
  • اصل و کپی ریزنمرات 3 سال دبیرستان و پیش دانشگاهی همراه با مهر تاییدیه آموزش و پرورش
  • ارائه درخواست تاییدیه تحصیلی و اصل دیپلم و پیش دانشگاهی
  • عکس
  • ارائه فرم سلامت روان و جسم

حال با توجه به اطلاعاتی که در بالا داده شد، می توانید با آگاهی کامل کارهای مربوط به ثبت نام در دانشگاه الزهرا (س) را انجام دهید. در صورت بروز هر گونه مشکل یا سوال درباره ثبت نام در دانشگاه الزهرا، مشاوره گروپ آماده خدمت رسانی و راهنمایی شما عزیزان می باشد.

4/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه الزهرا تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. الهام تمرآبادی

    سلام میخواستم بدونم شرایط ادامه تحصیل و ورود به دانشگاه بدون دادن کنکور به چه صورت هست ؟ در رابطه با سطح معدل و انتخاب رشته مربوطه در دانشگاه رو میخواستم بدونم قبلا از راهنمایی شما متشکرم

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی