شرایط نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

شرایط نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه شرایط نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این موضوع علمی آموزشی مربوط به شرایط انتقالی دانشجویان در دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ می باشد. تمامی نکات در این مقاله توضیح داده خواهد شد.

شرایط انتقالی

شرایط انتقالی برای دانشگاه علمی کاربردی

نقل‌وانتقال دانشجویی همواره یکی از دغدغه‌های مهم دانشجویان بوده است که در طی تحصیل به علت شرایطی که در طول زمان تحصیل اتفاق می‌افتد، موردبحث قرار می‌گیرد و طبق تدوین نامه‌ها و ضوابط هر گروه آموزشی، موردبررسی قرار می‌گیرد.

دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز مانند بسیاری از دانشگاه‌های دیگر، برای کمک و حفظ آرامش روحی و روانی دانشجویانش در زمان تحصیل، تسهیلاتی مانند نقل و انتقالات و میهمانی دانشجویان به مراکز آموزشی جز دانشگاه خودشان، در نظر گرفته است. انتقالی دانشجویان و ثبت درخواست مهمان دانشگاه علمی کاربردی در یک سال تحصیلی 2 بار و از طریق سامانه آموزشی در خردادماه و آذرماه هرسال انجام می‌شود.

نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی بخوانند

دانشجویان متقاضی باید در سامانه نقل و انتقالات این دانشگاه به نشانی http://ent.uast.ac.ir ثبت‌نام کنند.
سامانه نقل‌وانتقال دانشجویی به‌گونه‌ای ایجادشده است تا تمام نقل و انتقالات دانشجویی از این طریق انجام شود، پس از تقاضایی که دانشجو در سامانه ثبت می‌کند و مدارکی که در آن بارگذاری می‌نماید، واحدهای استانی موظف هستند که نسبت به تقاضای دانشجو بررسی‌هایی را در مراکز مبدأ و مقصد انجام دهند.

نحوه‌ نقل‌وانتقال بر اساس سوابق آموزشی، بررسی شرایط تحصیلی دانشجو و بررسی نمرات و تراز علمی مراکز‌ است.

برای نقل و انتقالات دانشجویان به‌ویژه دانشجویانی که مشکلات ویژه‌ای دارند یا از فرزندان شهدا و ایثارگران هستند، تسهیلات ویژه‌تری در نظر گرفته‌شده است.

4.9/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. زهرا

    سلام من تو دانشگاه علمی کاربردی آذربایجان شرقی_شهرستان شبستر، ترم اول کاردانی رشته حقوق در حال تحصیلم میخواستم بدونم من میتونم برای ترم دوم یعنی بهمن ماه انتقالی بگیرم برم دانشگاه علمی کاربردی کرج یا باید صبر کنم خرداد ماه انتقالی بگیرم؟؟؟

    پاسخ
  2. فرزانه

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من دانشگاه علمی کاربردی زرین شهر اصفهان درس میخوندم بعد ترم سه رو مرخصی گرفتم و یک شهریه ثابت پرداخت کردم بعد برای ترم جدید انتقالی گرفتم دانشگاه امام صادق اصفحان الان موقع انتخاب واحد من هم شهریه دانشگاه جدید رو دادم هم یک شهر ثابت دیگه هم از من کم شده و میگن این هزینه ی انتقال هست آیا درست میگن؟

    پاسخ
  3. امیر

    سلام و خسته نباشید
    من تو دانشگاه پیام نور در رشته مهندسی مواد سال قبل ثبت نام کردم و دو ترم مرخصی گرفتم الان میتونم کلا برم به دانشگاه علمی کاربردی یا باید حتما تو دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل بدم؟

    پاسخ
  4. mp

    زمان مهمان شدن در یه دانشگاه علمی کاربردی دیگه کی هست ؟ و اینکه آیا میتونن خیلی راحت وقتی دوترم از رشته ات باقی مانده شمارو از دانشگاه بندازن بیرون و شرایط اینکارشون را به عهده نگیرن ینی کمک نکنن به یه دانشگاه علمی کاربردی دیگه انتقال پیدا کنیم!!!
    واقعا یه دانشگاه انقد بی مسئولیت میتونه باشه!

    پاسخ
  5. mohamd

    ميشه يك سال تو دانشگاه علمي كاربردي خوند
    بعدش انتقالي بگيري بري دانشگاه ازاد؟

    پاسخ
  6. علی

    سلام خسته نباشید من دانشجوی دانشگاه دولتی روزانه در یزد هستم میخواستم ببینم میتونم بدون اینکه از تحصیل انصراف بدم تو دانشگاه علمی کاربردی محل سکونت خودم یعنی کرج ادامه تحصیل بدم ؟؟؟؟

    پاسخ
    1. مشاور گروپ

      سلام. متاسفانه امکان تحصیل همزمان در دانشگاه روزانه و علمی کاربردی، برای شما امکانپذیر نیست. برای دریافت توضیحات تکمیلی با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید و از شرایط تحصیل همزمان در دو دانشگاه مختلف، مطلع شوید.

      پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403