شرایط و هزینه اسکان نوروزی فرهنگیان در تعطیلات نوروز 1403

شرایط و هزینه اسکان نوروزی فرهنگیان در تعطیلات نوروز 1403 اعلام شد.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پذیرش فرهنگیان به دو روش حضوری و رزرو اینترنتی انجام می‌شود، گفت: فرهنگیان می‌توانند از تاریخ 20 اسفند 1402 با استفاده از سامانه متمرکز اسکان به آدرس Eskan.medu.ir نسبت به رزرو اینترنتی مراکز اسکان نوروزی اقدام کنند.

شرایط اسکان نوروزی فرهنگیان در تعطیلات نوروز 1403 + قیمت های اسکان نوروزی فرهنگیان

جهت مشاوره در زمینه شرایط و هزینه اسکان نوروزی فرهنگیان در تعطیلات نوروز 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط اسکان نوروزی فرهنگیان در تعطیلات نوروز 1403 + قیمت های اسکان نوروزی فرهنگیان : بر اساس این شیوه‌نامه، ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها باید علاوه بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود با تشکیل جلسات و کارگروه‌های تخصصی اسکان استفاده نمایند…

به گفته مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره اسکان نوروزی فرهنگیان اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش با ارائه خدمات ارزان و فراگیر در تمام نقاط کشور بار سنگینی از دوش متولیان گردشگری کشور برداشته و نقش مهمی در توسعه گردشگری و رونق اقتصادی در مناطق محروم کشور داشته است.

 شرایط اسکان نوروزی فرهنگیان در تعطیلات نوروز 1403 + قیمت های اسکان نوروزی فرهنگیان

شرایط اسکان نوروزی فرهنگیان در تعطیلات نوروز

شرایط اسکان نوروزی فرهنگیان

شرایط اسکان نوروزی فرهنگیان در تعطیلات نوروز 1403 + قیمت های اسکان نوروزی فرهنگیان  اعلام شد و بر این اساس تعرفه هر کلاس برای یک تا ۵ نفر از ۴۰ هزار تا ۲۶ هزار تومان متغیر است.

شرایط اسکان نوروزی فرهنگیان در تعطیلات نوروز 1403 + قیمت های اسکان نوروزی فرهنگیان موضوع مورد بحث این خبر است در ادامه با مشاورگروپ همراه شوید … به گزارش مشاورگروپ، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع شیوه‌نامه و دستورالعمل طرح اسکان نوروزی فرهنگیان با شعار کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان را به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

بر اساس این شیوه‌نامه، ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها باید علاوه بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود با تشکیل جلسات و کارگروه‌های تخصصی اسکان در سطح استان و نواحی برای برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، هماهنگی، کنترل و نظارت اقدام کنند.

از جمله اقدامات ذکر شده در این شیوه‌نامه بدین شرح است:

 شرایط اسکان نوروزی فرهنگیان در تعطیلات نوروز 1403 + قیمت های اسکان نوروزی فرهنگیان ، رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس طرح اسکان، توجه به بهسازی و زیباسازی پایگاه‌های پذیرش، اطلاع‌رسانی لازم با نصب بنرهای اسکان در ورودی شهرها و محل‌های مناسب با رویکرد هدایت مسافرین.

ظرفیت‌ها ظرفیت‌های نوروز 1402 ظرفیت‌های نوروز 1403
تعداد مدارس 6.650 6.704
تعداد کلاس 59.700 61.451
تعداد مراکز آموزشی- رفاهی 405 مرکز 424 مرکز
تعداد اردوگاه 300 (3000 سوئیت) 300 (3000 سوئیت)
تعداد پردیس دانشگاه فرهنگیان 50 مرکز (2000 خوابگاه) 50 مرکز (2000 خوابگاه)
عوامل اجرایی 19.800 نفر 20.158 نفر

پذیرش حضوری فرهنگیان از 28 اسفند 1402 تا 13 فروردین 1403 است.

مقدم زاده ادامه داد: پیش بینی می‌شود در نوروز 1403، 420 هزار خانوار به تعداد یک میلیون و 600 هزار نفر درمراکز اسکان آموزش و پرورش پذیرش شوند همچنین 5 استان که بیشترین فراوانی پذیرش مسافران در نوروز 1402 را داشتند، استان‌های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان و یزد است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: افرادی که در مراکز اسکان نوروزی پذیرش  می‌شوند تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند همچنین مدارس نوساز، بزرگ و با دسترسی آسان به طرح اسکان نوروزی اختصاص می‌یابند.

برپایی نمایشگاه‌های بومی و سنتی در جوار پایگاه‌های اسکان به جهت آشنایی بافرهنگ و سنن محلی، معرفی جاذبه‌های توریستی وگردشگری استان مربوطه، تهیه و تحویل فرم نظرسنجی از مهمانان نوروزی در حین پذیرش در پایگاه‌ها و مدارس اسکان،استفاده از سیستم نوبت‌دهی در پایگاه‌ها به‌منظور ایجاد زمینه فرصت عادلانه برای میهمانان فرهنگی و نصب دستگاه‌های کارت‌خوان در تمام پایگاه‌ها با رویکرد شفاف‌سازی امور مالی و واریز درآمدها به‌حساب اختصاصی دولت، پرداخت حق‌الزحمه عوامل اجرایی برابر شیوه‌نامه اسکان همانند سال گذشته.

آغاز رزرو اینترنتی از 20 اسفند

آماده سازی سایت اسکان به منظور رزرو در بازه زمانی 20 اسفند لغایت 23 اسفند 1402 انجام می‌شود و زمان لغو و رزرو اینترنتی تا 48 ساعت قبل از تاریخ رزرو و اسکان میسر است.

درآمدهای حاصل با رعایت قوانین و مقررات مربوط تابع مفاد توافقنامه مبادله با سازمان برنامه و بودجه استان است، لذا ارقام و نسبت‌های اعلام شده در شیوه‌نامه ابلاغی جنبه پیشنهادی دارد.

همچنین مدارس گروه «ویژه» به مدارسی گفته می‌شود که دارای اتاق‌های مجهز به تخت، فرش، یخچال، تلویزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، پتو و بالش است. (حمام و آشپزخانه مشترک)‌ «مراکز پردیس دانشگاه فرهنگیان،‌ اردوگاه‌ها و مدارس».

تعرفه اسکان طبق جدول ذیل است؛ البته تعرفه اسکان اردوهای راهیان نور، کارکنان دولت (لشگری و کشوری و مشاغل آزاد) نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش می‌یابد.

 شرایط اسکان نوروزی فرهنگیان در تعطیلات نوروز 1403 + قیمت های اسکان نوروزی فرهنگیان

3/5 - (26 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه شرایط و هزینه اسکان نوروزی فرهنگیان در تعطیلات نوروز 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. مریم

    امروز شد بیستم اسفند اما همچنان غیر فعاله نمیشه رزروکرد چرا؟

    پاسخ
  2. Kosar

    امروز ۱۴ اسفند هست ، امکان رزرو اینترنتی از طریق سایت وجود نداره،از چه تاریخی فعال میشه؟!

    پاسخ
  3. علی

    سلام سایت اسکان کی باز میشه؟ما هر روز چک می کنیم ولی خبری نیست..ممنون میشم پاسخگو باشید

    پاسخ
  4. ذبیحه

    آقا سلام امروز 12 اسفند هست اسکان باز نکرده پس کی باز می کنند. متشکر میشم جواب بگویید. مرسی

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403