شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲-۱۴۰۳

شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

جهت مشاوره در زمینه شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲-۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یکی از مراحلی که در زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان بسیار حائز اهمیت است، آگاهی به شرایط اختصاصی ثبت نام می باشد. مدارس تیزهوشان با مشخص کردن شرایط عمومی و اختصاصی به دانش آموزان کمک می کنند تا نسبت به محدودیت ها آگاهی کامل داشته باشند. در این مقاله اطلاعاتی راجع به شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲-۱۴۰۳ آورده شده است. جهت کسب اطلاعات جزئی راجع به ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان با مشاور گروپ تماس بگیرید.

ضوابط و شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲-۱۴۰۳

علاوه بر شرایط عمومی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، شرایط خاصی نیز برای ثبت نام داوطلبان مدارس  تیزهوشان مشخص شده است. این شرایط اختصاصی عبارتند از:

  1. تنها ملاک پذیرش دانش آموزان برای ورود به دبیرستان های تیزهوشان، آزمون می باشد. از این رو نتیجه آزمون سنجش داوطلبان تعیین کننده این خواهد بود که آیا داوطلبان می توانند به این مدارس راه پیدا کنند یا خیر. در صورت عدم کسب نمره لازم، دانش آموزان تحت هیچ شرایطی نمی توانند امیدی به ورود به دبیرستان های دوره اول استعدادهای درخشان داشته باشند.
  2. با توجه به اینکه مشخصات مدارس استعدادهای درخشان سراسر کشور، در هنگام ثبت نام برای دانش آموزان قابل مشاهده می باشد، آن ها ملزم هستند این دبیرستان ها را با توجه به منطقه محل سکونت خود انتخاب کنند. بنابراین دقت داشته باشید که دبیرستان های استعدادهای درخشان انتخابی خود را با توجه به محل سکونت خود در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ و همچنین با توجه به منطقه یا ناحیه آموزش و پرورش محل مدارس استعدادهای درخشان انتخاب کنید. این انتخاب شما بسیار حائز اهمیت می باشد.
  3. اگر در یکی از شهرستان هایی زندگی می کنید که دارای چند دبیرستان دوره اول استعدادهای درخشان می باشند، در نهایت می توانید 3 انتخاب داشته باشید. فراموش نکنید که انتخاب های خود را با توجه به اولویت در فرم تقاضانامه ثبت کنید. این سه انتخاب باید در یک شهرستان واحد باشند.

برخی نکات راجع به شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم

در زمان انتخاب دقت کنید که حوزه اجرای آزمون سنجش شما، با توجه منطقه آموزشی محل تحصیل شما در سال تحصیلی فعلی مشخص می گردد.

  • اگر در یکی از شهرهایی زندگی می کنید که دارای چند ناحیه و منطقه می باشد، باید دبیرستان های استعداد درخشانی را انتخاب کنید که در نواحی و مناطق همجوار قرار دارند.
  • برای داوطلبی که در شهری زندگی می کند که دارای چند منطقه می باشد، اگر داوطلب در منطقه ای که تقاضا داشته است، قبول شود، امکان انتقال او به سایر مناطق وجود ندارد.
  • اگر مدارس شهرهای مختلف یک استان در اولویت سه گانه را انتخاب کرده باشید، فقط شهر و مدرسه ای که به عنوان اولویت اول شما انتخاب شده، ملاک قبولی یا عدم قبولی شما می باشد.
  • آزمون داوطلبانی که در مدارس ایرانی خارج از کشور تحصیل می کنند، فقط در حوزه های سنجش داخل کشور انجام می گیرد.

در بالا تمام اطلاعات مورد نیاز راجع به شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲-۱۴۰۳ آورده شده است. در صورتی که سوالی ذهن شما را مشغول کرده است سریعا با مشاوران حرفه ای مشاور گروپ تماس بگیرید. این مشاوران همه روز از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم و غیره می باشند.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲-۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی