ورود به سامانه گلستان دانشگاه الزهرا edu1.alzahra.ac.ir

ورود به سامانه گلستان دانشگاه الزهرا edu1.alzahra.ac.ir

جهت مشاوره در زمینه ورود به سامانه گلستان دانشگاه الزهرا edu1.alzahra.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

جهت ورود به سامانه گلستان دانشگاه الزهرا edu1.alzahra.ac.ir لازم است پس از باز کردن مرورگر اینترنت اکسپلورر به آدرس اینترنتی سیستم مراجعه کرده تا صفحه ی ورود به سیستم جامع گلستان دانشگاه الزهرا به شکل زیر نمایش داده شود.




ورود به سامانه گلستان دانشگاه الزهرا

برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه الزهرا، شما باید این مراحل را طی کنید:

  1. به نشانی edu1.alzahra.ac.ir مراجعه کنید.
  2. بر روی گزینه «ورود به سیستم» کلیک کنید.
  3. نام کاربری و گذرواژه خود را وارد کنید. اگر نام کاربری و گذرواژه خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید بر روی گزینه «فراموشی رمز عبور» کلیک کنید و با وارد کردن شماره دانشجویی و کد ملی خود، گذرواژه جدید دریافت کنید.
  4. بعد از ورود به سامانه، می‌توانید از منوی سایت گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال، برای مشاهده کارنامه خود، می‌توانید بر روی گزینه «امور آموزشی» و سپس «کارنامه» کلیک کنید.

edu1.alzahra.ac.ir

edu1.alzahra.ac.ir نشانی سایت سامانه گلستان دانشگاه الزهرا است. این سامانه یک سیستم جامع دانشگاهی است که دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه می‌توانند از آن برای انجام امور آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی استفاده کنند. برای ورود به این سامانه، شما باید نام کاربری و گذرواژه خود را داشته باشید.

اگر شما دانشجو، استاد یا کارمند دانشگاه الزهرا هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت گلستان edu1.alzahra.ac.ir و انتخاب گزینه «ورود به سیستم»، اطلاعات خود را وارد کنید و به سامانه دسترسی پیدا کنید. اگر شما عضو دانشگاه الزهرا نیستید، می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی دانشگاه الزهرا به نشانی alzahra.ac.ir ، اطلاعات بیشتری درباره دانشگاه و برنامه‌های آموزشی آن کسب کنید.

ورود به سامانه گلستان دانشگاه الزهرا edu1.alzahra.ac.ir

امکانات سامانه گلستان دانشگاه الزهرا

برخی از امکانات سامانه گلستان دانشگاه الزهرا عبارتند از:

  1. ثبت نام و انتخاب واحد
  2. مشاهده کارنامه و ترمیم نمرات
  3. درخواست انتقال، مهمانی، اعتراض به نمره و …
  4. مشاهده برنامه امتحانات و اعلام نتایج
  5. مشاهده آمار فعالیت‌های پژوهشی مستخرج از تز دانشجو
  6. مشاهده وضعیت گردش کار درخواست‌های بررسی مسائل و مشکلات آموزشی
  7. مشاهده و پرداخت شهریه و صورتحساب‌های مالی
  8. مشاهده و تغییر اطلاعات شخصی و تماس

برای استفاده از این سامانه، شما باید نام کاربری و گذرواژه خود را داشته باشید. اگر شما عضو دانشگاه الزهرا هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت گلستان و انتخاب گزینه «ورود به سیستم»، اطلاعات خود را وارد کنید و به سامانه دسترسی پیدا کنید. اگر شما عضو دانشگاه الزهرا نیستید، می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی دانشگاه الزهرا، اطلاعات بیشتری درباره دانشگاه و برنامه‌های آموزشی آن کسب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از سامانه گلستان، می‌توانید علاوه بر مطالعه راهنمای سامانه با مرکز رایانه دانشگاه نیز تماس بگیرید، در هر صورت روی کمک مشاور ان مجرب مجموعه بزرگ مشاور گروپ هم می توانید حساب کنید.

انتخاب واحد سامانه گلستان دانشگاه الزهرا

انتخاب واحد سامانه گلستان دانشگاه الزهرا یکی از امور آموزشی است که دانشجویان باید در ابتدای هر ترم انجام دهند. برای انتخاب واحد، شما باید ابتدا به سامانه گلستان وارد شوید و با نام کاربری و گذرواژه خود به صفحه شخصی خود دسترسی پیدا کنید. سپس باید از منوی عملیات ثبت نام، گزینه ثبت نام اصلی را انتخاب کنید. در این صفحه، شما می‌توانید دروس ارائه شده در ترم را مشاهده کنید و با کلیک روی نام درس، آن را به لیست دروس انتخابی خود اضافه کنید. بعد از انتخاب تمام دروس مورد نظر، باید بر روی دکمه ثبت نهایی کلیک کنید تا انتخاب واحد شما ثبت شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه انتخاب واحد، می‌توانید به راهنمای تصویری مراجعه کنید یا با واحد آموزش دانشگاه تماس بگیرید.

  • پس از ورود به سایت از منوی باز شده ابتدا گزینه عملیات ثبت نام و سپس گزینه ثبت نام اصلی را انتخاب نمایند تا صفحه ثبت نام نمایش داده شود.
  • در قسمت پایین صفحه دروس ارائه شده طبق سرفصل قابل مشاهده است و در قسمت بالایی صفحه دروسی که انتخاب می شوند، وارد خواهد شد.
  • به منظور اینکه درس مورد نظر در انتخاب واحد داوطلب ثبت گردد با کلیک روی نام درس، به جدول بالایی صفحه منتقل می شود.

راهنمای تصویری انتخاب واحد سامانه گلستان دانشگاه الزهرا

پرداخت شهریه در سامانه گلستان دانشگاه الزهرا

برای پرداخت شهریه در سامانه گلستان دانشگاه الزهرا، شما باید ابتدا به سامانه گلستان وارد شوید و با نام کاربری و گذرواژه خود به صفحه شخصی خود دسترسی پیدا کنید. سپس باید از منوی آموزش، گزینه شهریه و سپس گزینه پرداخت های الکترونیکی دانشجو را انتخاب کنید. در این صفحه، شما می‌توانید مبلغ شهریه خود را مشاهده کنید و با کلیک روی دکمه پرداخت، به درگاه بانکی منتقل شوید. بعد از انجام پرداخت، شما باید شماره سریال پرداخت را در سامانه گلستان ثبت کنید.

مشاهده کارنامه در سامانه گلستان دانشگاه الزهرا

برای مشاهده کارنامه در سامانه گلستان دانشگاه الزهرا، شما باید ابتدا به سایت گلستان وارد شوید. سپس از قسمت آموزش در منوی اصلی، گزینه کارنامه و بعد گزینه کارنامه ترمی دانشجو را انتخاب کنید. در این صفحه، شما می‌توانید ترم مورد نظر خود را از لیست انتخاب کرده و بر روی گزینه مشاهده گزارش کلیک کنید. کارنامه شما به صورت الکترونیکی نمایش داده خواهد شد.

سوالات متداول

ضمن اینکه علاقه مندان به ورود به سیستم جامع گلستان دانشگاه الزهرا می توانند در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند ثبت نام ترم جدید و یا دریافت نتایج خود، با شماره (9099071613 از سراسر کشور) بدون نیاز به اضافه کردن هرگونه کد و پیش شماره ی دیگری تماس گرفته و با کارشناسان اختصاصی دانشگاه الزهرا در مجموعه بزرگ مشاور گروپ اقدام کنند.

4.4/5 - (5 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه ورود به سامانه گلستان دانشگاه الزهرا edu1.alzahra.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403