راهنمای سامانه سیدا

سوالات متداول سامانه دانش آموزی سیدا | هر آنچه کاربران باید بدانند

جهت مشاوره در زمینه راهنمای سامانه سیدا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی به سوالات متداول سامانه دانش آموزی سیدا به صورت کامل پاسخ داده شده است. بازیابی رمز عبور در سامانه سیدا دانش آموزی چگونه است ؟ نحوه ثبت نمرات دانش آموزان در سیدا چگونه است ؟ جمع نمرات در سامانه سیدا چگونه است ؟ چگونه وارد سامانه سیدا دانش آموزی شویم ؟ لینک ورود به سامانه سیدا چیست ؟ مدیریت کاربران در سامانه سیدا چگونه است ؟ چگونه می توانیم همکاران را در سامانه سیدا تعریف کنیم ؟ تغییر رمز عبور پس از ورود به سامانه سیدا چگونه است ؟

سامانه یکپارچه دانش آموزی سیدا sida.medu.ir

سامانه سیدا در حقیقت نسخه تحت وب برنامه های دانش آموزی (توصیفی-متوسطه اول-متوسطه دوم) می باشد در گام اول سنجش مناطق باید کابری برای کلیه مدارس خود فعال نمایند تا امکان ورود به این سامانه برای مدارس مهیا شود به صورت پیش فرض نام کاربری کد ملی مدیر و رمز ورود کد پرسنلی مدیر می باشد که در اولین ورود باید رمز را تغییر دهید فعلا تا لحظه نگارش این متن امکان چاپ ریز نمرات وجود ندارد و خطا می دهد ولی امکان ورود نمره وجود دارد برای کار کردن با این سامانه عجله و حساسیت خاصی نداشته باشید و اجازه دهید به مرور زمان جایگاه خودش را پیدا کند.

سامانه یکپارچه دانش آموزی سیدا | سیر تا پیاز سامانه سیدا دانش آموزی

سر فصل ها

سامانه سیدا دانش آموزی

ثبت نمرات کلیه دانش آموزان در سامانه یکپارچه سیدا انجام می پذیرد.  با توجه به آنکه ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه سیدا انجام می پذیرد، لذا لازم است به نکات زیر توجه داشته باشید، با توجه به راه اندازی سامانه sida.medu.ir جهت ثبت نمرات نوبت اول برای کلیه دوره های تحصیلی کاربری و پسورد همکاران مدیر با کاربری کد ملی و پسورد کد پرسنلی راه اندازی شده است. در ادامه به سوالات متداول سامانه دانش آموزی سیدا پاسخ داده ایم.

مدیران محترم در صورت صلاح دید می توانند متنی درقالب تعهد در خصوص دادن رمز ورود به سیدا تهیه و به نظر و امضا همکاران برسانند تا از درختیار گذاشتن رمز خود به سایر همکاران و کافی نت ها و…. جلوگیری شود.
توجه داشته باشید مسئولیت ثبت نمران با معلمان گرانقدر بوده و درصورت افشا رمز ورود؛ امکان دخل و تصرف در نمرات توسط افراد بی ربط میسر می گردد.

سوالات متداول سامانه دانش آموزی سیدا

پس از ورود به سامانه سیدا دانش آموزی با بخش های گوناگونی روبرو خواهید شد. برای تسهیل و تسریع روند ورود به سامانه و ثبت نمرات دانش آموزان در این مقاله به سوالات متداول کاربران در رابطه با سامانه سیدا دانش آموزی پاسخ داده ایم:

***مدارس متوسطه دوره دوم، کاردانش ها، فنی و حرفه ای ها، تا زمان بروزرسانی و تکمیل معیارهای ورودی و دروس و… نیازی به انجام اقدام در زمینه ثبت نمرات ندارند.

پشتیبانی سامانه دانش آموزی سیدا | راهنمای سامانه سیدا دانش آموزی

نشانی اینترنتی سامانه دانش آموزی سیدا چیست ؟

کاربران جهت ورود به سامانه سیدا دانش آموزی باید به نشانی اینترنتی sida.medu.ir مراجعه نمایند.

بازیابی رمز برای معلمانی که در چند مدرسه کاربری داشته و نیاز به تغییر و بازیابی رمز دارند چگونه انجام می شود ؟

در حال حاضر، فقط اولین مدرسه ای که دبیر را اعتبارسنجی نموده است امکان بازیابی رمز را دارد.

اگر پسورد سامانه را فراموش کرده ایم یا آن پسورد دیگر کار نمی کند چکار باید کنیم ؟

هر کسی که برای شما در سطح بالاتر نام کاربری تعریف کرده و اختصاص داده می تواند به درخواست شما پسورد شما را ریست کند مثلا معلمین در اختیار مدیر مدرسه مدیران دراختیار مسئول منطقه و همینطور رو به بالا .

ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه سیدا چگونه است ؟

یکی از سوالات متداول سامانه دانش آموزی سیدا این است که ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه چگونه است؟ در هنگام ثبت نمرات توجه داشته باشید:

هنگام ثبت نمرات در سیدا صفحه کلید باید انگلیسی باشد. و به جای ممیز از نقطه استفاده کنید.

غلط : 18/5
صحیح : 18.5

ثبت نمرات ابتدایی در سامانه سیدا چگونه است ؟

ثبت نمرات متوسطه اول در سامانه یکپارچه دانش آموزی سیدا

ثبت نمرات متوسطه دوم در سامانه سیدا دانش آموزی | sida.medu.ir

ثبت نمرات مدارس کاردانش و فنی و حرفه ای در سیدا

برای اینکه لیست دانش آموزان و ثبت نمرات در این دوره نمایان گردد اقدامات زیر را انجام دهید:


1_ابتدا دوره را در سيدا به دی ماه انتخاب کنید
2_در کاربران، لیست پرسنلی جاری دبیران که دروس افتاده بخصوص پودمان ها را داشتند ایجاد کنید
3_درس را در عملیات صمن سال به دبیر تخصیص داده لذا دروس پودمانی و شایستگی ها برای معلم و مدرسه قابل نمایان و ثبت نمره ایحاد می‌شود
4_پودمانی که قبلا نمره آورده را عیننا ثبت و حصوری اگر نمره مستمر دارد پودمانی که افتاده را در هنگام ثبت نمرات غیر حصوری انتخاب کنید.

دروس پودمانی در سامانه دانش آموزی سیدا

دروس پودمانی از طریق سناد در سیدا بروز شده است و در بررسی های انجام شده فرم ثبت نمرات هم برای این دروس وجود دارد مگر اینکه این دروس برای مدرسه در سناد کلاس بندی نشده باشد . لطفا اول اطلاعات در سناد را چک کنید و نهایت اگر دروس پودمانی وجود دارد که در سیدا نیست مشخصاتش را ارسال کنید.

چطوری درس شایستگی رو به مدیر اختصاص بدم ؟

درس شایستگی ها را باید به معلم اختصاص دهید امکان اینکه به مدیر یا معاون آموزشی اختصاص دهید در سیدا امکان پذیر نیست.

و اینکه بعضی‌ها به اشتباه دارند راهنمایی می‌کنند که مدیر را به عنوان معلم تعریف کنید اصلاً به هیچ عنوان این کار را نکنید مدیر معلم یعنی همان مدیر آموزگار معاون معلم یعنی همان دبیر معاون و برای مدارسی که این پست ها را دارند باید تعریف شود نه برای مدارس مدیریت مستقل. درضمن اوایل اختصاص درس شایستگی به معاون امکان پذیر بود ولی فعلا فقط معلم مربوطه.

مشکلات سامانه سیدا دانش آموزی

چرا در ارزشیابی توصیفی در سیدا مطالب نوشته شده توسط معلمان حذف شده؟

کسانی که روزهای اول راه اندازی سیدا کارنامه ها را ثبت کردن واسشون حذف شده باید مجدد وارد کنید .

در سامانه سیدا، قسمت گزارش پیشرفت تحصیلی توصیف عملکرد قابل مشاهده نیست

اگردر سامانه سیدا، قسمت گزارش پیشرفت تحصیلی توصیف عملکرد قابل مشاهده نیست باید آموزگاران دوباره ثبت نمایند . حتما تاکید بفرمایید ثبت ارزشیابی از قسمت دروس و سرفصل با توصیف عملکرد بصورت کامل و مرتبط با هدفهای دروس تایپ گردد.

چگونه همکارانی که فاقد کد پرسنلی می باشند را در سامانه سیدا تعریف کنیم ؟

همکارانی که کد پرسنلی ندارند:
وارد عملیات اولیه_مشخصات پرسنل غیر رسمی مدرسه می‌شوی م و با استفاده از کد ملی همکار در دو قسمت کد پرسنلی و کد ملی، مشخصات ایشان را جستجو و کادر های نمایش داده را با دقت تکمیل می‌کنیم. سپس در قسمت مدیریت کاربران،وارد پرسنل جاری مدرسه می‌شویم و در برابر اسم همکار کلمه ویرایش را کلیک می‌کنیم و در پایان اعتبار سنجی و تایید را کلیک می‌کنیم.

تعریف همکاران در سامانه سیدا دانش آموزی چگونه است ؟

نحوه گرفتن خروجی از سامانه سیدا

فیلم آموزشی نحوه گرفتن خروجی از سامانه سیدا جهت ایجاد فایل اکسل بیمه حوادث دانش آموزی در سال تحصیلی 1400 – 1401 برای شما عزیزان قرار داده شده است.


نحوه تعریف همکارانی که در چند مدرسه تدریس دارند چگونه است ؟

همکارانی که در چند مدرسه تدریس دارند باید در تمام مدارس اعتبار سنجی و تایید شوند و برای تمام سمت ‌های تعریف شده دبیران (در چند مدرسه تدریس دارند) فقط یک رمز امکان پذیر است. مسئولیت حفظ و نگهداری رمز بر عهده دبیر مربوطه‌ می‌باشد.

همکارانی که با جستجوی کد پرسنلی در قسمت مدیریت کاربران – پرسنل جاری مدرسه مشخصاتشان نمایش داده می ‌شود

برای همکارانی که با جستجوی کد پرسنلی در قسمت مدیریت کاربران – پرسنل جاری مدرسه مشخصاتشان نمایش داده می‌شود، بعد از جستجوی کد پرسنلی و نمایش مشخصاتشان روی کلمه تایید کلیک‌ می‌کنیم ،سپس به قسمت ویرایش می‌رویم و اعتبار سنجی و تایید را می‌زنیم.

ورود دروس مهارتی در سامانه سیدا چگونه است ؟

یکی از سوالات متداول سامانه دانش آموزی سیدا ، نحوه ورود دروس مهارتی می باشد. برای دروس مهارتی، عددی همانند 97 یا 98 در نظر بگیرید به طوریکه با وارد کردن آن عدد، برای واحد نظری همان برای واحد عملی نیز اعمال شود.برای دروس مهارتی شرط ورود نمره عملی را منوط به ثبت نمره واحد نظری کنید بطوریکه برای فردی که برای واحد نظری نمره عددی قبولی وارد نشده باشد در ورود نمرات عملی اجازه ورود نمره ندهد.

برای ورود نمرات دروس مهارتی شاخه ارشاد و فنی شرط قبولی هر کدام را برنامه نویسی کنید بطوریکه برای دروش ارشاد نظری 10 و عملی 14 و برای فنی نظری و عملی هر دو 14 باشد.

آموزش دریافت خروجی اکسل از لیست دانش آموزان

با توجه به اینکه سال قبل در قسمت خروجی دفتر آمار می توانستیم نوع فرمت را بر روی اکسل گذاشته و از آن برای تکمیل بسیاری از فایل های مدرسه استفاده کنیم ولی امسال خروجی دفتر آمار فقط فایل pdf  بوده که امکان کپی اسامی و مشخصات وجود ندارد

با استفاده از تصویر زیر از قسمت لیست دانش آموزان می توانید فایل اکسل گرفته و در فرم های مورد نیاز استفاده کنید.

آموزش دریافت خروجی اکسل از لیست دانش آموزان




جمع نمرات در سامانه سیدا 

باکس مربوط به ورود جمع نمرات در لیست های کلاسی صرفا جهت اعتبارسنجی گذاشته شده و فقط در حد اخطار میباشد . اشتباه وارد کردن جمع نمرات مانع ثبت نمرات نخواهد شد .

روش تخصیص درس ها به معلم کلاس

وارد سیدا می‌شوید و عملیات ضمن سال انتخاب واحد درس کلیک می کنید روی تخصیص معلم به درس گروه کلیک می کنید و از کادر انتخاب کنید بالای صفحه پایه مورد نظر را انتخاب می کنید و در کادر پایه و کلاس کلاس مورد نظر را انتخاب می کنید و از روبه روی درس‌های مورد نظر ویرایش معلم مربوطه را انتخاب و ثبت می کنید.

ثبت نمرات دانش آموزان اقلیت در سامانه سیدا

یکی دیگر از سوالات متداول سامانه دانش آموزی سیدا ، نحوه ثبت نمرات دانش آموزان اقلیت می باشد. مدارسی که دانش آموز اقلیت دارند برای ثبت نمرات دروس خاص مانند قرآن و… در انتظار اصلاح سامانه باشند.

***در ردیف دروس از عدد ۹۹ استفاده شود.

دانش آموزان اهل تسنن و اقلیت های مذهبی که در سامانه سناد مذهب شان ثبت گردیده است، برای این دسته از دانش آموزان لازم است در سیدا در قسمت انتخاب واحد، گزینه هدیه های اهل سنت را فعال نمایید.

سوالات متداول سامانه دانش آموزی سیدا sida.medu.ir

در ادامه به تعدادی دیگر از سوالات کاربران پیرامون سامانه دانش آموزی سیدا پاسخ داده ایم:

چگونه تصاویر دانش آموزان را در سامانه سیدا بارگذاری کنیم ؟

برای بارگذاری تصاویر دانش آموزان در سامانه سیدا مراحل زیر را طی نمایید :

1. در سامانه سناد به قسمت کارت دانش اموزی رفته و روی عکس دانش اموز راست کلیک کنید.
2. گزینه save image را انتخاب کنید.
3. کد ملی دانش اموز را به عنوان نام فایل انتخاب و ok را بزنید.
4. به سامانه سیدا رفته و در قسمت بارگذاری عکس کلیک کنید.
5. روی علامت مثلث در قسمت نام خانوادگی بزنید و علامت مساوی را انتخاب کنید.
6. کد ملی دانش اموز را وارد کرده و اینتر را بزنید.
7. حال از پوشه مورد نظر عکس دانش اموز را انتخاب و تایید کنید.

تغییر رمز عبور پس از ورود به سامانه سیدا

کاربران پس از ورود به سامانه باید رمز عبور خود را تغییر دهند. ویژگی های رمز جدید در سامانه سیدا به شرح زیر است:

  •  استفاده از حروف کوچک لاتین
  • استفاده از حروف بزرگ لاتین
  • استفاده از اعداد
  • عدم استفاده از کاراکترها

راهنمای تغییر رمز عبور پس از ورود به سامانه سیدا دانش آموزی | تعیین رمز جدید

ثبت نمرات هنرستانی ها در سامانه دانش آموزی سیدا

در خصوص کاربری هنرستان ها، از آنجاییکه این سامانه فقط برای دبیر و معلم تعریف شده است و چون استادکار تدریس ندارد بالطبع نمره وارد نمی کند و برای استادکار، سرپرست بخش، انباردار و… کاربری پیش بینی نگردیده است.
لذا پیشنهاد می شود، معاونین مدارس و نیر وهای هنرستان که تدریس دارند معلم معاون تعریف شوند و سرپرست بخش و… نیز با توجه به 8 ساعت تدریس، بعنوان معلم متوسطه ی دوم تعریف گردند.

وضعیت ثبت دانش آموز فوت شده در سیدا چگونه انجام می شود ؟

وضعیت دانش آموزان فوت شده، پیش از این و در سامانه سناد با انتخاب گزینه فوت شده مشخص می گردید. در سامانه سیدا تا زمان اصلاح سامانه نیازی به عملیات خاصی نیست.

دانش آموزان ترک تحصیل انتخاب واحدشان را حذف کردم ولی انضباط حذف نمیشه ؟

حذف دروس ترک تحصیل توصیه نمی شود بلکه تعیین وضعیت و عدم ثبت نمره مخصوصا پایانی ۲ تاکید میگردد. چون دانش آموز ثبت نام کرده و انتخاب واحد دارد .

ورود مدیران مدارس غیر دولتی به سامانه سیدا

یکی دیگر از سوالات متداول سامانه دانش آموزی سیدا ،نحوه ورود مدیران مدارس غیر دولتی که فاقد کد پرسنلی می باشند، است. .مدیران محترم مدارس غیر دولتی که فاقد کد پرسنلی هستند ، کاربری و رمز پیش فرض آنها برای ورود به سامانه کد ملی می باشد یعنی برای هردو آیتم، کد ملی خود را بدون صفر قبل از کد وارد نمایند.

ثبت نمرات در سامانه دانا

با توجه به سوالات مکرر در خصوص سامانه دانا اعلام می گردد استفاده از لیست نمره های دانا در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم برای نوشتن نمرات لیست دست نویس توسط دبیران ، هیچ مانعی ندارد ولییکن از ثبت نمرات در دانا یا سناد خودداری نمایید و ثبت نتایج در سامانه سیدا انجام شود.

اسامی پرسنل، دبیران و ثبت نام دانش آموزان با پایه، رشته، دروس و انتخاب واحدشان در سال تحصیلی 99 – 1400 عینا از سامانه سناد به سامانه جدید سیدا انتقال داده می شود لذا ثبت نمرات و ارزشیابی با سامانه سیدا قابل قبول می باشد.

میشه از دانا یا سناد کد انتقال داد تا سیدا کلا مشکلاتش حل بشه ؟

خیر… هدف حذف تمام واسطه هاست. درج سوابق فقط توسط آموزشگاه در سال و دوره جاری میبایست صورت گیرد. در سیدا کد انتقال و ارسال سوابق معنی و کاربرد دانا را ندارد. چون اطلاعات در سرور وجود دارد فقط باید در آموزشگاه قبلی وضعیت انتقال یا ضمن سال رفته شده و در مقصد هم ثبت نام و انتخاب واحد شود.

نمره پایانی را باز هم باید وارد کنیم یا ۹۷ ثبت کنیم ؟

در سیستم قبلی اگر نوبت اول مستمر بدهیم و پایانی را ۹۷ بزنیم و برای نوبت دوم مستمر و پایانی وارد کنیم، نمره مستمر نوبت اول را بعنوان نمره میانگین نوبت اول منظور می کرد.

**دانش آموزانی که به هر علت در نوبت اول نمره ندارند مستمر یا پایانی نوبت اول را با نظر شورای مدرسه غایب موجه در نظر بگیرید تا نمره نوبت دوم جایگزین آن شود دقت شود اگر غیبت غیر موجه باشد نمره صفر برای آن نوبت لحاظ خواهد شد.

***نمره نوبت دوم فقط در صورتی مجازا بعنوان نوبت اول لحاظ خواهد شد که در نوبت اول ۹۷ باشد…. مستمر اول یا پایانی اول یا هر دو. ……بجای معادل آن مجازا در محاسبات لحاظ خواهد شد.

یک دانش آموز اشتباها (بخاطر تشابه اسمی) در سامانه سیدا ابطال ثبت نام شده است . چگونه می توان دانش آموز را دوباره وارد لیست کرد؟

اگر برای دوره تابستان منظورتان هست از منوی سازماندهی و ثبت نام از گزینه ثبت نام و مشاهده دروس انتخابی دانش آموزان استفاده کنید و اگر برای سال تحصیلی 402-401 منظورتان هست در منوی ثبت نام میان پایه اگر اسمش بود جلوی اسمش تایید و اگر نبود از منوی ثبت نام دانش آموزان خارج مدرسه استفاده کنید .

سامانه سیدا

در این مقاله به سوالات متداول کاربران پیرامون سامانه دانش آموزی سیدا پاسخ داده شد. در ادامه به بیان نکاتی در رابطه با سامانه سیدا پرداخته ایم:

  1. دبیر ضمن ورود نمرات به سامانه باید. بعد از ورود نمرات آن را تایید می کند و لیست دست نویس را نیز تکمیل نموده و به واحد آموزشی تحویل نمایید.
  2. مدیر واحد آموزشی نسبت به تایید لیست نمرات دبیر در سامانه اقدام می کند. (این اتفاق باعث خواهد شد که توسط دبیر یا هر شخصی دیگر امکان تغییر نمرات وجود نداشته باشد).
  3. معاون اجرایی لیست نمرات کامپیوتری که توسط دبیر وارد سامانه گردیده است را چاپ می گیرد.
  4. دبیر موظف است لیست دستی و کامپیوتری را بررسی نماید و در صورت عدم مغایرت نسبت به تایید لیست کامپیوتری اقدام نمایید.
  5. مدیر واحد آموزشی لیست دستی و کامپیوتری دبیر را مطابقت داده و تایید می نمایید .

انتخاب واحد دروس اختیاری در سامانه سیدا

یادآوری می شود که سامانه سیدا دانش آموزی تازه راه اندازی شده و قطعا بدون ایراد نیست. کارشناسان متولی کار و شرکت پشتیبان مدام در حال بروز آوری سامانه بوده و اشکالات آن را به تدریج رفع می گردد. امیدوارم که این سامانه سامانه ای کامل و جامع باشد و مشکلات سامانه سناد و همگام و… را نداشته باشد.

در این مقاله آموزشی به تعدادی از سوالات متداول سامانه دانش آموزی سیدا پاسخ داده شد. در صورت بروز هرگونه مشکل در ورود به سامانه سیدا می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071613 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سوالات متداول سامانه دانش آموزی سیدا

کاربران برای ورود به سامانه دانش آموزی سیدا باید به چه سایتی مراجعه نمایند؟

کاربران برای ورود به سامانه باید به نشانی اینترنتی sida.medu.ir مراجعه نمایند.

ثبت نمرات دانش آموزان اقلیت در سامانه سیدا چگونه است؟

ثبت نمرات برای دانش آموزان اقلیت در این مقاله بیان شده است.

ثبت نمرات هنرستانی ها در سامانه سیدا چگونه است؟

ثبت نمرات دانش آموزان هنرستانی در این مقاله ارائه داده شده است.

4.5/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه راهنمای سامانه سیدا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. پانیذ

    سلام در سیدا ثبت نام هستم کارت دانش اموزی.کارنامه همه میاد.ولی کتاب ثبت نام نمی‌شود.درسیستم مدرسه حذف شده مجدد ثبت نام کردیم توسط مدیر مدرسه.نشده به واحد فن آوری آموزش پرورش رفتم باز هم نشده .تو رو خدا راهنمایم کنید چیکار کنم الان سال دوم دبیرستان هستم پارسال هم نشد.کتاب آزاد گرفتم.اما دوران ابتدایی و راهنمایی انجام میشد

    پاسخ
  2. مری

    سلام
    من نمرات دانش آموزامو اشتباه وارد کردم اصلاحش ک کردم نوشت تو صف اعتبار سنجیه ولی دو روزه اصلاح کردم ولی تغییر نمیکنه نمرات تو رو خدا کمکم کنید چیکار کنم🥺🥺

    پاسخ
  3. حسن نجاتی

    باسلام و تشکر از زحمات شما . صفحه سیدا چگونه کوچک و بزرگ می شود .

    پاسخ
  4. مهدی

    باسلام
    مدیر مدرسه ابتدایی هستم
    دانش آموزی دارم اکنون پایه سوم هست ولی متاسفانه نه در لیست دانش آموزان پارسال ونه درلیست دانش آموزان امسال درسیدا نیست

    چجوری باید به آمار امسال وپایه سوم ایشون را اضافه کنم

    چون نمیتونم براش پرونده ونمره امسال را صادر کنم

    لطفا راهنمایی کنید

    منتظر لطف شما هستم

    ممنون میشم اگه کسی می‌تونه کمکم کنه به شماره بالا پیام دهید یا تماس بگیرید

    باسپاس

    پاسخ
  5. محمدرضا

    سلام وقت بخیر ، بنده دبیر متوسط اول هستم ، نمرات ترم اول دانش آموزان ثبت سامانه سیدا کردم و تایید نهایی زدم ، ولی بعداً متوجه شدم چند نفر از دانش آموزان نمراتشون باید ویرایش بشه که بنده دسترسی ندارم ، مدیر مدرسه هرچه تلاش میکنم سیستم اجازه دسترسی نمیده ،، به نظرتون چگونه میشه این مشکل برطرف کرد ؟؟؟

    پاسخ
  6. فاطمه

    سلام نمرات ترم اول یه کلاس رو معلم تایید نهایی زده وبعد از تایید نهایی یه دانش آموز به این کلاس منتقل شده وامکان ثبت نمره برای این دانش آموز در این درس وجود ندارد لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    پاسخ
  7. محمد محسنی

    سلام.دانشآموزی داشتیم در پایه هفتم مردود شد سال بعد ثبت نام نکرد حالا می خواهد ثبت نام کند سامانه در سال جدید در قسمت میان پایه وقتی می خواهیم ثبت نامش کنیم خطا می دهد که اول باید از مدرسه قبل آزاد شود اسمش در قسمت در حال برسی هیچ سالی نیست چگونه عدم تایید بزنیم ابطال ثبت نام هم در سال 99 امکان پذیر نمی باشد .لطفا راهنمایی کنید .ممنون

    پاسخ
  8. ابراهیم

    با سلام . یکی از دانش آموزان پایه چهارم در لیست ثبت نمرات چند کلاس دیگه هم اسمش هست چکار کنم که از لیست حذف بشه؟

    پاسخ
  9. ارام

    سلام در سیدا هنرستانها چگونه میتوانند معدل دانش اموزان را بدست بیاورند . با توجه به اینکه سیدا معدل نمیده یا اشنباه است

    پاسخ
  10. مسلم

    سلام،نمرات نوبت اول را به اشتباه قسمت نوبت دوم ثبت کرده ام، الان در قسمت مجموع نمرات نوبت اول مشکل برایم پیش آمده باید چکار کنم؟

    پاسخ
  11. آمین

    سلام وقتتون بخیر در سامانه سیدا نمرات یکی از دروس دبستان رو وارد کردم ، اما برای دروس دیگر میزنه موردی یافت نشد. ممنون میشم اگر راهنمایی کنید.

    پاسخ
  12. معلم

    برای ورود به سیدا جهت ثبت نمرات منظور از زمان ارسال کد به پایان رسیده است چیست

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی