تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 97

جهت مشاوره در زمینه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 : معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در رابطه با تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 97 و دیگر برنامه‌های این معاونت در سال جدید تشریح کرد . علی زرافشان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه ارتقای مدیریت آموزشگاهی نخستین محور برنامه‌های ما در سال جدید هستند اظهار کرد: چندین برنامه در این حوزه اجرا خواهد شد که تعالی مدیریت مدرسه از جمله آنهاست.

سوابق تحصیلی

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 , وی افزود این برنامه به همه مدارس متوسطه اول و دوم تعمیم می‌یابد. تفویض اختیارات و برنامه محوری از اهداف طرح تعالی است و این طرح نمادی از استقرار نظام مدیریت محور است.

انتخاب و انتصاب مدیران شایسته مدارس
سنجش صلاحیت حرفه‌ای مدیران

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 , , معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برنامه دوم ما در سال جاری است گفت: این فرآیند با بکارگیری ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و با رویکرد داوطلبانه برای انتخاب مدیران اجرا خواهد شد و مدیران مدارسی که قرار است بازنشسته شوند مشخص شده و آنها که داوطلب پذیرش این مسوولیت بودند در سامانه‌ای ثبت نام کرده‌اند. سه هزار و ۶۰ مدرسه در لیست فراخوان قرار گرفته اند که بیش از ۱۱ هزار همکار ما برای مدیریت این مدارس داوطلب شده‌اند که ۲۴ خردادماه آزمون هماهنگی برای انتخاب مدیران شایسته انجام خواهد شد.

وی افزود: سنجش صلاحیت حرفه‌ای مدیران نیز از دیگر برنامه‌های ماست. اقدامات خوبی انجام شده است تا با بکارگیری روش‌های متنوع مدیران شایسته‌ای را برای مدیریت مدارس انتخاب کنیم.

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 , , زرافشان به ارتقای آموزش‌های مهارتی اشاره کرد و گفت: سال گذشته فضای خوبی بوجود آمد و کار گسترده‌ای در سطح کشور در نهادهای مختلف صورت گرفت که نیروهای مسلح، آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه‌ای از این جمله هستند. رئیس جمهور سال گذشته بر ارتقای آموزش‌های مهارتی تاکید داشتند.

میزان سوابق تحصیلی در آزمون سراسری کنکور 99


سوابق تحصیلی , معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از سیاست‌های ما توسعه کیفی آموزش‌های فنی و کاردانش است. تخصیص بودجه برای تجهیز هنرستان‌ها در همین راستا انجام شده است. علی رغم تنگناهای اقتصادی دولت بودجه ۵۲۰ میلیارد ریالی به طور کامل تخصیص و برای تجهیز هنرستان ها به استان‌ها ابلاغ شد.

سوابق تحصیلی , وی افزود: بیش از ۷۰ هزار دانش آموز ما در شاخه کاردانش به شکل برونسپاری و در بیرون از مجموعه آموزش می بینند. ۶۰ میلیارد تومان برای این امر در نظر گرفته شده بود که تا کنون ۵۰ درصد آن محقق شده است.

سوابق تحصیلی , معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه “ایران مهارت” در دوره اول متوسطه سال گذشته رونمایی شد و به اجرا در آمد و در سال جاری ادامه می‌یابد عنوان کرد: تا کنون در ۱۰ درصد یا ۲۵۰ مدرسه هشت استان این طرح به صورت آزمایشی اجرا درآمده است و امیدواریم از مهر ۹۷ این برنامه را به دیگر استان ها تعمیم دهیم.

بررسی‌های کارشناسی برای ایجاد بازارچه‌های کارآفرینی دانش‌آموزی
ابلاغ دستورالعمل‌ عرضه تولیدات دانش‌آموزان

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 , , زرافشان ادامه داد: به منظور تحقق اشتغال و اقتصاد مقاومتی و کارآفرین پروری ایجاد بازارچه‌های کسب و کار دانش آموزی را با مشارکت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در دست داریم. آموزش‌های کارگاهی به مربیان و دانش آموزان ارائه می‌شود. تلاش می‌کنیم کار تیمی را در این کارگاه‌ها به دانش آموزان بیاموزیم.

وی افزود: علاوه بر این اتاق‌های کارآفرینی در هنرستان‌ها دایرند و دستورالعمل هایی را برای ارائه و عرضه تولیدات دانش آموزان ابلاغ کرده‌ایم. مراکز رشد کارآفرینی نیز در چند استان راه اندازی شده است.

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 , , زرافشان با بیان اینکه به دنبال تنوع بخشی به استعدادها و روش‌ها برای هدایت استعدادها هستیم گفت: ارتقای کمی و کیفی پژوهش سراهای دانش آموزی و توسعه جشنواره‌های علمی و فرهنگی از دیگر سیاست‌ها و برنامه‌های ما در سال ۹۷ در راستای شناسایی استعدادها است. به دنبال به رسمیت شناختن هوش‌های مختلف هستیم.

سوابق تحصیلی ,  ایجاد سامانه ثبت اختراعات دانش‌آموزان

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 , , معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به توافق با معاونت علمی ریاست جمهوری گفت: در حوزه نانو پیگیر برگزاری المپیاد هستیم. ایجاد سامانه ای برای ثبت اختراعات دانش آموزی نیز از دیگر برنامه‌های مشترک ما با معاونت علمی است که به زودی بهره‌برداری خواهد شد.

وی به اجرای طرح شهاب در دوره اول متوسطه پرداخت و گفت: بر اساس سند تحول تا پایان سال نهم زمینه سازی برای شناسایی و شکوفایی استعدادهای متنوع از سال نهم به بعد هویت بخشی به علایق استعدادها مورد تاکید قرار گرفته است. در دوره اول متوسطه افراد به سمت هوش های برجسته و توانمندی‌های ویژه خود هدایت می‌شوند.

تولید کتب درسی پایه دوازدهم/ تدابیر لازم برای تامین نیروی انسانی این پایه

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 , , معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به تکمیل استقرار ساختار ۳-۳-۶ گفت: با تکمیل این فرآیند توجه به کیفی بخشی برنامه‌ها و آموزش ها بیشتر خواهد شد و با عزم بیشتری ادامه می‌یابد. تولید کتب درسی پایه دوازدهم از سوی سازمان پژوهش در حال انجام است. برآورد نیروی انسانی برای پایه دوازدهم را نیز انجام داده‌ایم. تراز نیروی انسانی را بر مبنای جنسیت، رشته تدریس و منطقه فعالیت در سال گذشته تهیه کرده‌ایم.

زرافشان ادامه داد: برای تامین نیروی انسانی گزارشاتی را به مرکز منابع انسانی ارائه کرده ایم. اضافه تدریس همکاران فرهنگی، جذب از طریق آزمون استخدامی جدید و… از جمله راهکارهای جذب نیرو هستند. هماهنگی‌هایی میان معاونت‌ها وجود دارد و امیدواریم مشکلی برای استقرار پایه دوازدهم نداشته باشیم.

آخرین اخبار از سهم سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 99

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 , , وی درباره احتساب سهمیه سوابق تحصیلی در کنکور سراسری گفت: امسال سهم سوابق همان ۳۰ درصد است. باید سهم سوابق به صورت صعودی در هرسال رشد یابد، پیشنهاد ما همچنان در شورای پذیرش دانشجو افزایش این سهم به ۴۰ درصد و یا تاثیر قطعی در سال ۹۸ است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نرخ پوشش تحصیلی برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ ساله، ۹۷ درصد است افزود: سه درصد بیرون از مدارس‌اند. یکی از برنامه‌های جدی ما جذب بازماندگان از تحصیل است. فهرست بیرون ماندگان از مدرسه را برای مناطق ارسال می‌کنیم و از مناطق می‌خواهیم به صورت موردی بررسی کنند.

کمبود مشاور در مدارس
کنترل ثبت نام در رشته تجربی

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 , , زرافشان درباره جایگاه مشاوره در مدارس با توجه به وجود رخدادهای تلخی چون خودکشی در جامعه دانش آموزی گفت: با استقرار پایه نهم و انتقال هدایت تحصیلی به دوره اول متوسطه، مشاوران دوره دوم به دوره اول منتقل شدند اما یکی از کاستی‌های جدی ما در حوزه منابع انسانی مشاوران هستند و امیدواریم سند جامع مشاوره در معاونت پرورشی نهایی شده و جذب مشاور از آن طریق انجام شود. این تعداد مشاوران در حال حاضر نمی‌توانند پاسخگوی همه دانش‌آموزان باشند.

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 , , معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در ادامه با بیان اینکه فرایند هدایت تحصیلی از ابتدای سال آغاز شده است گفت: دو درس در کتاب کار و فناوری داریم و علاوه بر جلسات مشاوره برای خانواده‌ها که در طول سال انجام شده، دانش آموزان در آزمون‌های رغبت شرکت کرده‌اند. در سند تحول هدایت تحصیلی به شکل فرآیندی دیده شده است و از پایه هفتم آغاز می‌شود و بچه‌ها باید بتدریج با مشاغل آشنا شوند.

وی ادامه داد: امسال دستورالعمل هدایت تحصیلی مشابه سال گذشته است. سال گذشته تجربه نسبتا موفقی داشتیم و زمینه انتخاب حداکثری فراهم و توزیع دانش آموزان مطلوب بود و طبق هدفگذاری انجام شد. بر این اساس ثبت نام در شاخه فنی و کاردانش با هدف رشد ۳۸ درصدی محقق شد. ثبت نام در رشته تجربی کنترل شد و در رشته ریاضی ۱۱ درصد حفظ شد و در رشته انسانی در وضع مطلوبی قرار داشتیم.

پذیرش ۱۷ هزار و ۳۶۸ نفر در آزمون استخدامی جدید/توزیع نیروها بر حسب نیاز مقاطع

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به ۱۶ هزار هنرآموز و ۱۴ هزار معلم دروس عمومی برای پایه دوازدهم در سال تحصیلی آینده نیاز داریم گفت: این در حالی است که با مازاد نیرو در برخی مناطق روبرو هستیم. تراز دقیق نیروی انسانی باید با توجه به شرایط هر منطقه مشخص و تامین شود. مخاطب اصلی و لایه اول ساماندهی نیروی انسانی مستقیما مناطق هستند و ما بر کار نظارت می کنیم.

زرافشان افزود: در مجموع ۱۷ هزار و ۳۶۸ نفر در آزمون استخدامی جدید پذیرفته خواهند شد و توزیع نیرو بر حسب نیاز مقاطع صورت می گیرد. قرار است ۳۲۰۰ استادکار و هنرآموز از طریق آزمون جذب شوند.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت: علاوه بر اینکه آموزش و پرورش همانند دیگر دستگاهها در تامین تجهیزات اقدام می‌کند اما سازمان نوسازی همه ساله با ساخت مدارس جدید تجهیزات جدیدی را به مدارس می‌افزاید. معاونت علمی ریاست جمهوری همه ساله نمایشگاه” ساخت ایران” را برپا می‌کند و خوشبختانه مدارس و پژوهش سراهای ما با تخفیف های خوبی از این نمایشگاه خرید می‌کنند.

معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ردیف بودجه ۲ درصد فروش گاز را در سازمان نوسازی داریم که برای تجهیز گرمایشی و سرمایشی و آزمایشگاهها درنظر گرفته شده که برای تجهیز آزمایشگاه‌ها از این بودجه استفاده می کنیم گفت: امیدواریم با تکرار تخصیص بودجه همه مدارس ما از آزمایشگاه‌های مناسب برخوردار شوند.

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 , تجاری سازی ایده‌ها و تولیدات دانش آموزی

زرافشان درباره تجاری سازی تولیدات دانش آموزی گفت: مرحله به مرحله از ایده‌های نوآورانه حمایت می‌کنیم. به زودی سامانه ثبت اختراعات نیز راه اندازی می‌شود. در گام آخر در تلاشیم ایده‌های دانش آموزی را تجاری سازی تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 کنیم. مجموعه تکالیفی را برای پژوهش سراها در سال جاری تعیین کرده‌ایم که یکی از آنها تجاری سازی ایده‌ها و تولیدات است.

وی درباره مدارس شبانه روزی نیز گفت: امسال سهم مدارس شبانه برای تغذیه در بودجه افزایش یافته و سه برابر شده است. ایاب و ذهاب دانش آموزان نیز باید تسهیل شود.

4/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403