مقررات وظیفه عمومی کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 97 – 98

دانشگاه آزاد 97

جهت مشاوره در زمینه مقررات وظیفه عمومی کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله سعی دارد به‌صورت تخصصی به موضوع مقررات وظیفه عمومی کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 97 – 98 بپردازد. با ما همراه باشید.

دانشگاه آزاد 97

مقررات وظیفه عمومی متقاضیان دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 97 – 98:

بر اساس مقـررات و آیین‌نامه‌های موجـود بـه کلیـه دانشجویان مشمول خدمت وظیفه عمـومی کـه دارای شـرایط لازم باشند معافیت تحصیلی در طـول مـدت مجـاز تحصـیل حداکثر تا زمان فراغت از تحصیل داده می‌شود. لازم به یادآوری است که به دانشجویان مشـمول خـدمت وظیفه عمومی که دارای شرایط لازم باشند در نظـام آموزشـی پاره‌وقت نیز مانند دانشجویان نظام آموزشی تمام‌وقت معافیت تحصیلی داده می‌شود. سنوات تحصیلی افراد مشمول در دوره کارشناسی پیوسته 5 سال می‌باشد. بر اساس اعلام رسمی سـازمان وظیفـه عمـومی نیـروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، داوطلبان (مرد) برای شـرکت در مرحله پذیرش دانشـجو بر اساس سـوابق تحصـیلی، لازم است یکی از شرایط مشروحه ذیل را دارا بوده و کد مربوطـه را در فرم تقاضانامه ثبت‌نام اینترنتی درج نمایند.

کد 1:

داشتن کارت پایان خدمت.

کد 2:

داشتن کارت معافیـت دائـم (کفالـت، پزشـکی، ایثارگران و موارد خاص).

کد 3:

داشتن برگ معافیت موقت بدون غیبت (پزشـکی، کفالت و سایر) در مدت اعتبار آن مشروط بـه این‌که از تاریخ اخذ مدرک دیپلم یا پیش‌دانشگاهی تا زمان پـذیرش در دانشگاه بیش از یک سال سپری نشده باشد.

کد 4:

دانش‌آموزان سال آخر دوره پیش‌دانشگاهی کـه به‌صورت حضوری، مشغول بـه تحصـیل بـوده و تـا تـاریخ 96/6/31 در سنوات مجاز تحصیلی فارغ‌التحصیل می‌شوند.

کد 5:

فارغ‌التحصیلان دوره پیش‌دانشگاهی به‌شرط اتمام تحصـیل تـا پایـان 24 سـالگی به‌صورت پیوسـته و حضوری (روزانه، بزرگ‌سالان و آموزش از راه دور) و مشروط بــه این‌که از تــاریخ فراغــت از تحصــیل آنــان در دوره پیش‌دانشگاهی تا زمان قبولی قطعی در دانشگاه بـیش از یـک سال سپری نشده و همچنین قبل از ثبت‌نام در دانشگاه نیز وارد غیبت نشده باشند.

کد 6:

دانش‌آموزانی کـه قبـل از سـن مشـمولیت (18 سالگی تمام) موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی به‌صورت حضوری یا غیرحضوری شده باشند به‌شرط نداشتن غیبت و سپری نشدن بیش از شش مـاه از تـاریخ اخـذ مـدرک پیش‌دانشگاهی.

توضیح:

دانش‌آموزانی که قبل از سن مشمولیت موفق به اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی می‌شوند چنانچه حداکثر تا شـش ماه پس از رسیدن به سن مشمولیت (18 سـالگی تمـام) وارد دانشگاه شوند مجاز به ادامه تحصیل می‌باشند در غیـر ایـن صورت به دلیل ورود به غیبت مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود مگر این‌که در مهلت شش‌ماهه معرفی، خود را از طریـق یکی از دفاتر پلیس + 10 به وظیفـه عمـومی معرفـی کـرده و دارای برگ اعزام بدون غیبت باشند.

کد 7:

دانش‌آموزانی کـه پـس از تـرک تحصـیل و در مهلت یک‌ساله معرفی به وظیفه عمومی موفق به اخذ مـدرک پیش‌دانشگاهی به‌صورت داوطلب آزادشده باشند، به‌شرط نداشتن غیبت و سپری نشدن بیش از یک سال از تـاریخ اخـذ دیپلم یا پیش‌دانشگاهی.

کد 8:

فارغ‌التحصیلان دوره پیش‌دانشگاهی دارنده برگ اعزام به خدمت بدون غیبت که از تاریخ اعـزام آنـان سـپری نشده باشد مضافاً مشروط به این‌که از تـاریخ اخـذ مـدرک تحصیلی تا زمان پذیرش در دانشگاه بیش از یک سال سـپری نشده باشد.

کد 9:

متولدین نیمـه اول سـال 1346 و قبـل از آن به شرطی که تغییر سن نداده باشند.

کد 10:

کارکنان وظیفه (سربازان در حال خدمت) بـدون غیبت اولیه به شرطی که در مقاطع کارشناسی و بالاتر پذیرفته شوند.

کد 11:

کارکنان وظیفه‌ای که خدمت دوره ضرورت آنان تا تاریخ 96/11/30 به پایان می‌رسد (این دسته از افراد مجـاز به شرکت در این مرحله می‌باشند) لکـن بایسـتی در هنگـام ثبت‌نام در دانشگاه گواهی اتمام قطعی خدمت وظیفه عمـومی و یا کارت پایان خدمت ارائه نمایند.

کد 12:

طلاب علوم دینی دارنده معافیت تحصیلی حوزه این دسته از طلاب مادامی‌که اشتغال به تحصیل آنان از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه یا شورای مدیریت حوزه‌های علمیه معتبر تأیید می‌شود، می‌توانند با همان معافیت تحصیلی حـوزه در دانشگاه نیـز تحصـیل نماینـد. درصورتی‌که معافیـت تحصیلی آنان به هر دلیل از سوی حوزه لغو گـردد مجـاز بـه ادامه تحصیل در دانشگاه نمی‌باشند. این‌گونه دانشجویان بایـد برای ثبت‌نام در هرسال تحصیلی، موافقت‌نامه حـوزه علمیـه مربوطه را ارائه نمایند.

کد 13:

دانشجویان انصرافی درصورتی‌که در سـقف سنوات مجاز به تحصیل انصـراف داده و همچنـین از تـاریخ انصراف آنان در دانشگاه و رشته قبلـی تـا زمـان پـذیرش در دانشگاه و رشته جدید بیش از یک سال سپری نشده باشد. مضافاً مشروط به این‌که قبلاً از تاریخ 90/8/22 از این امتیـاز یک‌بار انصراف استفاده نکرده باشند.

تحصیل در دانشگاه دانشگاه آزاد 97 – 98:

  • آیا می‌دانید با تحصیل در این دانشگاه، چه مجموعه‌های دولتی جویای دانش‌آموختگان هستند؟
  • آیا میدانید دانش‌آموختگان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد خارج از کشور می‌توانند مشغول به تحصیل شوند؟
  • آیا میدانید امکان کارآموزی دانشجویان این دانشگاه در سازمان‌ها و ادارات داخل وجود دارد؟
  • آیا قصد دارید درزمینهٔ سرفصل‌های رشته‌های تحصیلی این دانشگاه، مقاله کلاسی بنویسید؟
  • آیا به دنبال منابع علمی دانشگاهی برای تألیف کتاب در رشته‌های این دانشگاه و گرایش‌های مرتبط هستید؟
  • آیا به دنبال کتاب‌ها و منابع فارسی /انگلیسی‌زبان برای دروس دانشگاه آزاد اسلامی می‌گردید؟

پاسخ تمامی سوالات شما درباره کارشناسی دانشگاه آزاد 97 – 98، از طریق تماس با کارشناسان مشاور گروپ

برای آگاهی از جدیدترین اخبار دانشگاه آزاد ۹۷ – ۹۸ بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

مشاور گروپ

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه مقررات وظیفه عمومی کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد 97 – 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403