سایت مای مدیو هدایت تحصیلی

سایت هدایت تحصیلی نهم my medu ir در راستای ارزیابی ویژگی‌های شخصیتی دانش آموزان در گام اول فرآیند هدایت تحصیلی، اجرای آزمون‌های رغبت و توانایی برای دانش آموزان پایه نهم از۲۵ آبان ماه در سراسر کشور آغاز شد و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

تمامی دانش آموزان پایه نهم از ۲۵ آبان ماه می‌توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir در قسمت برنامه‌های پرورشی وارد ماژول هدایت تحصیلی شوند و نسبت به تکمیل پرسشنامه‌های رغبت و توانایی اقدام کنند.

سایت هدایت تحصیلی my medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

جهت مشاوره در زمینه سایت مای مدیو هدایت تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت هدایت تحصیلی my medu ir است و برای شرکت در آزمون رغبت و توانایی هدایت تحصیلی نهم باید به مای مدیو پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش بروید. به همین دلیل ما این مقاله مشاور گروپ را به بررسی سامانه هدایت تحصیلی my medu.ir (آزمون رغبت و توانایی) می پردازیم. با ما همراه باشید.

سایت هدایت تحصیلی my.medu.ir

کلیه دانش آموزان پایه نهم باید برای شرکت در آزمون های توانایی و رغبت به سایت هدایت تحصیلی my medu.ir مراجعه کرده و با پاسخ دهی دقیق و صادقانه به سوالات این آزمون های هدایت تحصیلی، اقدام به ثبت رشته دلخواه خود در سامانه my medu.ir مای مدیو پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش نمایند. همانطور که می دانید اولین شرط ورود به رشته کسب حداقل نمرات آن رشته است.

مقصود از «نمرات» در سایت مای مدیو هدایت تحصیلی پایه نهم، میانگین نمره‌ های سه پایه هفتم، هشتم و نهم دانش‌ آموز می‌ باشد که اهمیت و ضریب پایه نهم بسیار بیشتر است.

    جدول زمان بندی ازمون رغبت و توانایی در سایت هدایت تحصیلی نهم my medu ir  
اجرای آزمون‌های توانایی و رغبت از ۲۵ آبان ۱۴۰۲ تا ۲۵ آذر ۱۴۰۲
تکمیل نمون‌ برگ‌های نظرخواهی برای مشاوران و معلمان از ۱۵ فروردین تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
تکمیل نمون‌برگ‌های نظرخواهی دانش‌آموزان و والدین از ۴ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
تکمیل ظرفیت شاخه و رشته‌ های تحصیلی مناطق از ۴ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
ثبت نتایج امتحانات برای عملکرد تحصیلی دو هفته بعد از برگزاری آخرین امتحان (دهه اول تیرماه ۱۴۰۳)
قابل ذکر است صدور نمون برگ‌های هدایت تحصیلی پس از صدور کارنامه و مهلت قانونی برای رفع اعتراضات و پس از ثبت نمرات دانش آموزان توسط مدیران مدارس و ثبت نهایی نمرات در تیرماه صادر خواهد شد. صدور نمون‌برگ هدایت تحصیلی نیز در دهه دوم تیرماه انجام خواهد شد.

ورود به سایت هدایت تحصیلی هفتم مای مدیو

پیش از هر اقدامی ابتدا از طریق لینک موجود در پاراگراف زیر به مای مدیو پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش سامانه my. medu. ir وارد شوید. همچنین برای ورود می توانید از طریق نوشتن آدرس سایت ازمون رغبت سنجی تحصیلی نهم در نوار آدرس مرورگرتان اقدام نمایید.

برای ورود به سایت هدایت تحصیلی my medu.ir دانش آموز روی تصویر زیر کلیک نمایید تا مستقیما به صفحه اصلی ورود به سامانه مای مدیو هدایت شوید.

ثبت نام آزمون رغبت و توانایی my.medu.ir مشاور گروپ Moshavergroup.com

آزمون هدایت تحصیلی

برای شرکت در آزمون هدایت تحصیلی نهم باید ابتدا به my medu.ir مای مدیو پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنید. با انتخاب نقش دانش آموز، و درج کد ملی و شش رقم سریال شناسنامه به حساب کاربری خود وارد شوید.

حالا در قدم اول، روی گزینه هدایت تحصیلی کلیک کنید، سپس آزمون های مشاوره ای را انتخاب و با دقت راهنمای آزمون رغبت و توانایی را در سایت مای مدیو بخوانید.

حالا با آغاز پاسخ دهی به سوالات پایه آزمون رغبت اولین مرحله انجام آزمون سایت هدایت تحصیلی my medu.ir به پایان می رسد. سپس باید در آزمون تکمیلی رغبت شرکت نمایید و پاسخ های خود را در سامانه ثبت کنید.

حالا محددا به صفحه اول بازگشته و با انتخاب آزمون توانایی به سوالات پایه توانایی پاسخ دهید. بعد از تایید پاسخ های خود، به سراغ سوالات مکمل توانایی بروید و در نهایت پاسخ های خود را در سامانه هدایت تحصیلی مای مدیو ثبت کنید.

آزمون به گونه ای در سامانه مای مدیو قرار داده شده که کار دانش آموز راحت تر شود نیاز به ثبت تک تک سوالات نباشد و درصورتی که دانش آموز بدون ثبت پاسخ ها از صفحه خارج شود پاسخ سوالات ثبت شده باقی می ماند و از بین نمی رود. اما توجه داشته باشید که پس از ثبت نهایی هر ۴ آزمون امکان تغییر پاسخ ها وجود ندارد.

جهت مشاهده راهنمای تصویری و جامع آزمون هدایت تحصیلی نهم my medu ir ازمون رغبت و توانایی کلیک کنید.

my medu ir مراحل ازمون رغبت و توانایی Moshavergroup.com

سایت هدایت تحصیلی نهم مای مدیو

برای هدایت تحصیلی شما باید وارد سامانه مای مدیو شوید هدایت تحصیلی در پایه نهم انجام می شود. لازم به ذکر است که نمرات پایه های هفتم و هشتم به همراه پایه نهم در هدایت تحصیلی موثر می باشد.


ما در این مقاله مشاور گروپ سعی کردیم به معرفی سایت هدایت تحصیلی my medu.ir بپردازیم. اگر شما هم جزو گروه دانش آموزان عزیز نهمی هستید و درباره نحوه کار با این سامانه سوال دارید می توانید همین حالا تلفن ثابت را برداشته و با ما تماس بگیرید.

شماره تماس 9099071613 پل ارتباطی شما و ما در مجموعه مشاور گروپ است 🙂

همه روزه حتی در روز های تعطیل هم از 8 صبح تا 12 شب در کنار شماییم تا در اسرع وقت جامع ترین پاسخ را به سوالات شما ارائه کنیم.

پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

☎️ تماس از تلفن ثابت ☎️

مشاور گروپ

9099071613

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت، از منوی بالای سایت یا ستون سمت چپ مشاور گروپ روی خرید بسته های تماس بزنید. با تکمیل فرم مشاوره و ثبت اطلاعات خود، در اولین فرصت و کمتر از یک ساعت ما با شما تماس خواهیم گرفت.

سوالات متداول

✔️مراحل آزمون هدایت تحصیلی چیست؟

✔️راهنمای جامع انجام آزمون رغبت و توانایی در سایت هدایت تحصیلی my medu.ir را در این مقاله مشاور گروپ مطالعه فرمایید.

✔️رمز عبور سایت هدایت تحصیلی my medu.ir چیست؟

✔️برای ورود به سامانه هدایت تحصیلی باید در کادر مشخص شده، شش رقم سریال شناسنامه دانش آموز را به عنوان کلمه عبور سایت مای مدیو بنویسید.

✔️مهلت آزمون سایت هدایت تحصیلی تا کی است؟

✔️ورود به سایت هدایت تحصیلی my medu.ir و استفاده از خدمات آن برای شرکت در آزمون رغبت و توانایی نهم تا اواخر اردیبهشت امکان پذیر است.

✔️آیا در سایت مای مدیو هدایت تحصیلی هفتم و هشتم نیز صورت می گیرد؟

✔️هدایت تحصیلی در پایه نهم صورت می گیرد و نمرات پایه های هفتم و هشتم نیز موثر هستند.

4.3/5 - (19 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت مای مدیو هدایت تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. امیرحسین

    کد امنیتی نمیده

    پاسخ
  2. محمد معین

    سایت مای مدیو هدایت تحصیلی نهم my medu ir باز نمیشه! چند بار امتحان کردم.

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی