سایت مدرسه علوی alavi.ir

سایت مدرسه علوی alavi.ir - مشاور گروپ

جهت مشاوره در زمینه سایت مدرسه علوی alavi.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت مدرسه علوی alavi.ir ، موضوع مورد بحث در این مقاله است. شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص سایت علوی، می توانید با ما در این مقاله همراه باشید. سایت علوی به نشانی alavi.ir، مربوط به مجموعه مدارس علوی می باشد که درگروه مدارس غیر دولتی و دو زبانه کشور قرار می گیرند.

با کلیک روی هر کدام از گزینه هایی که در سایت مدرسه علوی به چشم می خورد، می توانید اطلاعات مربوط به آن بخش را مطالعه کنید. سایت مدرسه علوی از چیدمان و پردازش اطلاعات خوبی برخودار است. برای دریافت پاسخ سوالات خود در خصوص، خدمات سایت مدرسه علوی و … این مقاله را از دست ندهید. همچنین خوشحال می شویم که در انتهای مقاله، نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در کامنت ها به اشتراک بگذارید.

مشاور گروپ، مرکز تخصصی مشاوره تحصیلی

سایت مدرسه علوی

سایت دبیرستان علوی به آدرس، alavi.ir متعلق به مجموعه مدارس علوی در سطح کشور می باشد. خدمات متعددی در این سایت ارائه می شود که از مهم ترین آنها می توان به ثبت نام آزمون ورودی و پیش ثبت نام مدارس علوی، اشاره کرد. از این رو alavi.ir را می توان سایت ثبت نام مدارس علوی نیز دانست.

در سایت مدرسه علوی انواع مقاله های آموزشی با تنوع زیاد وجود دارد که از هر دری در خصوص تربیت فرزرندان و نحوه  آموزش و رفتار های مخرب خانوادگی و اجتماعی و … حرف می زند. منو های مختلفی در نوار اصلی در سایت مدرسه علوی وجود دارد که هرکدام از آنها به بررسی نکته ایی خاص درباره این مدارس می پردازد.

alavi.ir

انتظار می رود زمان ثبت نام مدارس علوی، مانند ثبت نام سایر مدارس در اواخر خرداد ماه آغاز شود. برای اطلاع از مان دقیق ثبت نام دبیرستان علوی باید پیگیر اخبار این مدارس، از طریق سایت alavi.ir باشید. در اردیبهشت ماه، پیش ثبت نام مدارس علوی، در سامانه alavi.ir فعال شده است و شما عزیزان می توانید برای تکمیل فرم پیش ثبت نام مدارس علوی به به سایت مدرسه علوی alavi.ir مراجعه نمایید.

مدارس علوی علاوه بر اینکه جز مدارس برتر و غیر دولتی کشور محسوب می شوند، در دسته بندی مدارس دو زبانه نیز قرار می گیرند چرا که رویکرد آموزشی در مدارس علوی، توجه ویژه ایی به زبان انگلیسی دانش آموزان دارد. انتظار می رود که با توجه به اطلاعات در دست از این مدارس نظرات در مورد مدرسه علوی، خوب ارزیابی شود.

راستی شما تجربه تحصیل در مدارس علوی را داشته اید؟ کیفیت مدارس علوی را چطور ارزیابی می کنید؟ خوشحال می شویم در کامنت ها  نظرات در مورد مدرسه علوی را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: سایت فرزانگان | سایت دبیرستان دخترانه فرزانگان

شما عزیزان  می توانید برای کسب اطلاعات کافی از جزئیات زمان ثبت نام دبیرستان علوی، با ما در مرکز مشاورگروپ، تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. ما همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، حتی ایام تعطیل، پاسخگوی شما عزایزن، خواهیم بود.

9099071613

ورود به سایت علوی

برای ورود به سایت علوی لازم است به آدرس اینترنتی alavi.ir مراجعه کنید. وارد صفحه ی اصلی سایت دبیرستان علوی، خواهید شد که مطابق تصویر زیر است.

با کلیک روی هر کدام از گزینه هایی که در سایت دبیرستان علوی به چشم می خورد، می توانید اطلاعات مربوط به آن بخش را مطالعه کنید. سایت مدرسه علوی از چیدمان و پردازش اطلاعات خوبی برخودار است و مطالب در آن به طور مرتب دسته بندی شده است و هنگام مطالعه مطالب و بررسی نکات سایت دبستان علوی، دچار سردرگمی نخواهید شد.

با ورود به سایت مدرسه علوی، و در صفحه اصلی این سامانه، می توانید، با ویود به بخش پیش ثبت نام، فرم پیش ثبت نام مدارس علوی را مطالعه و تکمیل نمایید.

برای ورود به سایت علوی به نشانی alavi.ir اینجا کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: سایت مدرسه نگرش negareshschools.ir

ورود به سایت علوی - مشاور گروپ

خدمات سایت مدارس علوی

از جمله خدمات ارائه شده در سایت ثبت نام مدارس علوی alavi.ir می توان به انتشار اخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به مدارس علوی و همچنین پایه های آموزشی، ارائه ماهنامه، انتشار پادکست، معرفی سنجش مدارس علوی، معرفی فعالیت های مشاوره ایی مدرسه علوی، لیست مدارس علوی در کشور و…. اشاره کرد.

مهم ترین خدماتی که در سایت مدرسه علوی ارائه می شود، امکان پیش ثبت نام مدارس علوی و همچنین امکان ثبت نام آزمون ورودی مدارس علوی است.

در اولین گزینه از منوی اصلی عبارت خدمات را مشاهده می کنیم که با کلیک روی آن، گزینه های آموزش، فرا آموزش، سنجش، مشاوره، کمک آموزش، فوق برنامه و تسهیلات رفاهی . با کلیک روی هرکدام از گزینه ها، وارد صفحه ی جدید خواهید شد که اطلاعات مربوط به آن بخش را در اختیار شما قرار می دهد.

گزینه ی بعدی در منوی اصلی سایت مدرسه علوی، شعب هست که همانطور که می توان حدس زد، این قسمت مربوط به نمایش شعبه های مختلف مدارس علوی می باشد.

گزینه کادر آموزش، افراد مشغول به کار در این قسمت را معرفی کرده و گزینه ی تقویم آموزش، رویداد های آموزشی مربوط به هر پایه را برای شما عزیزان معرفی خواهد کرد.

گزینه ی برنامه آزمون، لیستی از انواع آزمون های مدارس علوی به همراه نکاتی دیگر از جزئیات آنها رادر اختیار شما عزیزان قرار می دهد. در قسمت افتخارات نیز، جوایزی که مدرسه در رویداد های مختلف کسب کرده است برای شما شرح داده شده است.

برای انجام پیش ثبت نام در سایت ثبت نام مدارس علوی، اینجا کلیک کنید.

مشاورگروپ

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب، حتی ایام تعطیل

9099071613

پاسخگوی سوالات شما، هستیم.

 

در ادامه مطالعه کنید:

سوالات متداول سایت مدرسه علوی alavi.ir

✔️ نحوه ورود به سایت علوی چگونه است؟

نحوه ورود به سایت علوی، در مقاله توضیح داده شده است. در صورت بروز هرگونه سوال، با ما در مشاور گروپ تماس بگیرید. 9099071613

✔️ آدرس سایت مدرسه علوی کدام است؟

alavi.ir ، آدرس سایت مدرسه علوی است که با استفادهاز ان می توانید وارد صفحه اصلی سایت دبیرستان علوی شوید.

✔️ خدمات سایت مدرسه علوی چیست؟

در مقاله به طور کامل به بررسی خدمات سایت مدرسه علوی، پرداخته ایم. می توانید مطالعه بفرمایید.

1.3/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره در زمینه سایت مدرسه علوی alavi.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام تیزهوشان 1403
نصب اپ دانش آموزی