سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

جهت مشاوره در زمینه سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به معرفی سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد می پردازیم و همچنین از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد مطلع می گردیم.

همانطور که می دانید اگر در زمان برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه ارشد را همراه خود نداشته باشید از ورود شما جلسه امتحان جلوگیری می شود. با مشاور گروپ همراه شوید.

سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 98

سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲  ،  همانطور که می دانید کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ یکی از مدارک مهمی است که داوطلب باید در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ حتما همراه خود داشته باشد .

کارت ورود به جلسه حاوی اطلاعات ثبت نامی و تاریخ و محل برگزاری آزمون می باشد که توسط سازمان سنجش منتشر می شود و در اختیار تمامی داوطلبان قرار می گیرد .

سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲  ،  به عبارت دیگر مقدمات لازم برای برگزاری کلیه رشته های امتحانی مقطع کارشناسی ارشد بر اساس اطلاعات ثبت نامی داوطلبان صورت گرفته و پیرو آن کارت ورود به جلسه آزمون برای متقاضیان صادر می شود .

امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ و ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ هستیم که بدین ترتیب  کلیه داوطلبان در یک آزمون جامع و هماهنگ شرکت می کنند و دیگر کارت مجزایی به عنوان کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۲ برای متقاضیان گذشته محل های دانشگاه آزاد منتشر نخواهد شد .

 دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ ،  سازمان سنجش طبق هر روال هر سال و در زمان اعلام آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ ؛ تاریخ برگزاری آزمون را نیز تعیین می کند لذا امکان انجام برنامه ریزی کنکور ارشد ۱۴۰۲ برای متقاضیان وجود دارد و داوطلبان در این مدت فرصت دارند با مطالعه مطالب مفید خود را برای حضور در جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ آماده سازند .

با توجه به این که کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد معمولا 3 الی 5 روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود داوطلبان به راحتی می توانند بازه زمانی دریافت کارت را پیش بینی نمایند .

طبق اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سنجش و راهنمای آزمون ارشد کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ روز دوشنبه 8 اسفند ماه 1401 منتشر شده و داوطلبان تا روز چهارشنبه 11 اسفند ماه فرصت دارند نسبت به دریافت این کارت اقدام نمایند .

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ توسط سازمان سنجش منتشر شده  است و متقاضیان باید در زمان های اعلام شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org  کارت آزمون را دریافت نمایند . همچنین سامانه ای که برای اینکار طراحی شده امکان مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۲ را براساس اطلاعات ثبت نامی داوطلب فراهم می آورد .

روش اول : بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی داوطلب
روش دوم : بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام

همانطور که می دانید در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ تاکید فراوانی به نگهداری از شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام شده است

اما گاها با متقاضیانی روبرو هستیم که به دلایل متفاوتی اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش و یا گم کرده اند و به دنبال دریافت مجدد اطلاعات ثبت نامی خود هستند به همین دلیل نیز سازمان سنجش امکان دریافت مجدد شماره پرونده  و کد پیگیری ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ را از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش در اختیار متقاضیان قرار می دهد .

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

اطلاعات ثبت شده در کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ عبارتند از  :  اطلاعات فردی ، شماره داوطلب ، شماره پرونده ، کد و نام رشته امتحانی ، معدل مقطع کاردانی و کارشناسی ، تاریخ و محل فارغ التحصیلی کارشناسی ، سهمیه و زمان و مکان برگزاری آزمون می باشد .

داوطلبان باید اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ را به دقت بررسی نمایند  در صورت وجود اشکال و یا کوچکترین مغایرت جهت اصلاح و رفع اشتباه اقدام نمایند .

از  مواردی که ممکن است در کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ۱۴۰۲ اشتباه درج شود ؛ زبان خارجی انتخابی داوطلب یا نوع معلولیت است . لذا داوطلب به محض مشاهده اختلاف بین این دو مورد سریعا باید به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه امتحانی مربوطه مراجعه و هر چه سرعتر نسبت به رفع اشتباه اقدام نماید .

به محض انتشار آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ لینک دانلود آن را در این مقاله قرار داده ایم.

برای اطلاع از آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد کلیک نمایید.

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ ، همانطور که در ابتدای این مطلب عنوان شد ؛ ویرایش اکثر موارد مربوط به کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ از طریق سایت سازمان سنجش  و به صورت اینترنتی است .

مثلا اگر اشتباهی در اطلاعات رشته تحصیلی ، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی مشاهده کردید می توانید با مراجعه سایت سازمان سنجش و سپس قسمت ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون ارشد ۱۴۰۲ جهت رفع و اصلاح آن اقدام نمایید .

  توجه :  داوطلبان مشمول سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد جهت اعلام مغایرت سهمیه خود لازم است علاوه بر ویرایش اینترنتی به ارگان ذیربط مراجعه کرده و پیگیر وضعیت خود باشند .

اما در پایان باید به مهمترین بندی که باید هر چه سریعتر نسبت به ویرایش آن اقدام کرد و آن معدل کارشناسی داوطلب می باشد . لذا متقاضیانی که موقع ثبت نام آزمون ارشد ۱۴۰۲ معدل کارشناسی خود را وارد کرده اند باید برای ویرایش معدل خود اکنون اقدام نمایند .

توجه : داوطلبان فارغ التحصیل کارشناسی می بایست معدل مندرج در مدرک کارشناسی خود و دانشجویان سال آخر کارشناسی میانگین واحدهای گذرانده تا تاریخ 30 بهمن 1401 را وارد نمایند …

دانشجویان سال آخر کارشناسی باید علاوه بر ویرایش معدل ؛فرم مخصوص معدل مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ را نیز تکمیل کنند و به تایید دانشگاه محل تحصیل خود برسانند .

در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ و جزئیات مربوط به آن می توانید از تجربیات کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی مشاور گروپ بهره مند شوید . راه ارتباطی با این مشاوران سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی مشاور گروپ می باشد .

 

9099071613

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403