سایت مشاهده و دریافت نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403

سایت دریافت و مشاهده نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش

جهت مشاوره در زمینه سایت مشاهده و دریافت نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت دریافت و مشاهده نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403 : تاریخ دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403 : داوطلبانی که شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش را دارا هستند و در جلسه آزمون (5 بهمن) حضور یافته اند ، منتظر اعلام

سایت دریافت و مشاهده نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش

تاریخ دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403

سایت دریافت و مشاهده نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403 موضوع مورد بحث در این پست می باشند … همانطور که می دانید هر ساله داوطلبان زیادی در آزمون ورودی دانشگاه های افسری شرکت می کنند و قصد ادامه تحصیل و نیز مسیر شغلی در این زمینه دارند  . داوطلبانی که شرایط ثبت نام دانشگاه افسری ارتش را دارا هستند و در جلسه آزمون (5 بهمن) حضور یافته اند ، منتظر اعلام نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش و دریافت کارنامه علمی خود می باشند ، نتایج اولیه در اسفند ماه از طریق سایت aja.ir (قسمت استخدام و گزینش) در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

داوطلبان پس از دریافت نتایج خود ، در صورت کسب نمره قابل قبول می بایست در مرحله مصاحبه و معاینات پزشکی نیز مورد تایید واقع گردند. پس از پایان تمام این مراحل افراد باید منتظر اعلام نتایج نهایی از سوی سایت آجا باشند.

دریافت نمره قابل قبول در آزمون افسری ارتش به تنهایی ملاک پذیرش داوطلبان نمی باشد بلکه افراد باید در مرحله مصاحبه و معاینات نیز مورد تایید قرار بگیرند.

زمان دقیق  اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش

سایت دریافت و مشاهده نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403 کدومه ؟ توجه داشته باشیدکه داوطلبانی که در مرحله اولیه آزمون دانشگاه های افسری ارتش نمره لازم را کسب نموده باشند ، از آن ها جهت انجام مصاحبه و معاینات پزشکی دعوت به عمل می آورند.

نتایج اولیه این آزمون در تاریخ 29 بهمن ماه اعلام خواهد شد و هیئت مرکزی گزینش آجا نتایج نهایی آن دسته از داوطلبانی که در مراحل معاینات پزشکی و مصاحبه های گزینش شرکت نموده اند را در روز دوشنبه به تاریخ 3 تیرماه بر روی سایت خود به نشانی aja.ir قرار می دهد که داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت و وارد شدن به قسمت “گزینش و استخدام افسری” نتایج نهایی خود را دریافت کنند.

نحوه دریافت نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش

در ابتدا باید وارد سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران به آدرس aja.ir شده و از قسمت بالای منوی اصلی بر روی گزینه “گزینش و استخدام افسری” کلیک کنید.

تاریخ دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش

در این مرحله لینک فعال شده “نتایج آزمون نهایی” انتخاب نمایید.

تاریخ دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش

با انتخاب لینک مذکور صفحه ای برای شما نمایان خواهد شد که با وارد نمودن شماره داوطلبی و کد ملی ، نتیجه قبولی و یا عدم قبولی شما مشخص خواهد شد.

تاریخ دقیق اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش

مدارک مورد نیاز پذیرش در دانشگاه افسری ارتش

سایت دریافت و مشاهده نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403 همانند سال گذشته خواهد بود و اگر شما نیز جزو آن دسته از داوطلبانی هستید که پس از دریافت اعلام نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی ، متوجه شده اید که در نتیجه نهایی (مصاحبه و معاینات پزشکی) نیز مورد تایید قرار گرفته اید می بایست به سایت دانشگاه پذیرفته شده خود مراجعه کنید تا در جریان زمان ثبت نام حضوری دانشگاه قرار بگیرید. قاعدتا برای تکمیل فرآیند ثبت نام می بایست مدارکی را به همراه داشته باشید که ما در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم.

اصل و یا گواهی موقت مدرک دیپلم و کپی آن
اصل و یا گواهی موقت پایان مقطع پیش دانشگاهی و کپی آن
چنانچه فرد دانشجوی انصرافی باشد ، می بایست اصل نامه انصراف خود را که از دانشگاه محل تحصیل دریافت نموده به همراه اصل تسویه حساب از صندوق رفاه دانشجویان ، ارائه دهد.
12 قطعه عکس پرسنلی با پشت زمینه سفید.
اصل و 5 سری کامل کپی شناسنامه از تمام صفحات.
اصل و 5 سری کپی کارت ملی (پشت و رو)
اصل و کپی از فرم ضامن
اصل و کپی کار برگ مشخصات بستگان
اصل و کپی کاربرگ مشخصات انفرادی
اصل و کپی کاربرگ عدم سوء پیشینه کیفری
گواهی اشتغال به تحصیل داوطلب
چنانچه داوطلب کارت پایان خدمت خود را دریافت نموده باشد می بایست اصل و کپی آن را تهیه نماید.
رضایت نامه و معرفی نامه یگانی با امضا فرمانده یگان
گزارش وضعیت خدمتی (عکس دار) به تاریخ روز مهر شده توسط کارگزینی
گزارش وضعیت خدمتی (عکس دار) مهر شده برای نیروهای پایور
کپی فیش حقوقی
افتتاح یک حساب بانکی (حقوقی 8020) در بانک حکمت ایرانیان
رضایت نامه ثبت نام از سازمان اعزام به مدارس نیروی مربوطه (ق.پ.ه ، نزاجا ، نهاجا، نداجا و …) برای نیروهای پایور

سایت دریافت و مشاهده نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403 در ابتدای این مطلب آمده است .دانشگاه های افسری ارتش (دانشگاه خاتم الانبیا ، دانشگاه امام علی ، دانشگاه علوم دریایی امام خمینی ، دانشگاه فارابی و دانشگاه شهید ستاری) هر ساله برای جذب نیروهای مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون ورودی می کنند و از داوطلبان واجد شرایط ثبت نام به عمل می آورند. داوطلبانی که در آزمون شرکت نموده اند و پس از دریافت نتایج آزمون دانشگاه افسری ارتش مورد پذیرش قرار گرفته اند ، از آن ها برای انجام مصاحبه و معاینات پزشکی دعوت به عمل می آورند ، این دسته از افراد پس از گذراندن مرحله دوم بی صبرانه منتظر دریافت نتایج نهایی خود می باشند. باید بگوییم که نتایج نهایی این آزمون هفته اول تیر ماه (در روز 3 تیرماه) اعلام می شود.

امتیاز شما به این مقاله

جهت مشاوره در زمینه سایت مشاهده و دریافت نتایج نهایی آزمون دانشگاه افسری ارتش 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
  1. امیر

    سلام من نیرو هوایی ارتش قبول شدم معدل کتبیم زیر۱۰شده رشته ریاضی هستم آیا میتونم ترميم معدل استفاده‌ کنم

    پاسخ
  2. امیر

    سلام من نتیجه نهایی نیرو هوایی ارتش قبول شدم معدل کتبیم در رشته ریاضی فیزیک زیر ۱۰هست آیا از ترمیم معدل میتونم استفاده کنم

    پاسخ
  3. مرضیه کیخایی

    سلام پسرم در آزمون افسری نیروی هوایی ارتش قبول شدن وبرای دنباله کارها رفتن تهران در تاریخ 1401/11/2،ودر مصاحبه وبقیه کارها هم قبول شدن والان که نتایج نهایی آن آمده، میگن قبول نشده ،در حالیکه پسرم هنوز معدل نهایی پایه دوازدهم آن مشخص نیست چطور ایشون رو رد کردن

    پاسخ
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مجموعه مشاور گروپ میباشد.

ثبت نام کنکور 1403